Orange a anuntat marti ca ofera in premiera prin serviciul sau de televiziune un nou canal TV in format High Definition (HD), respectiv Motorvision HD, program ce include cele mai recente emisiuni despre lansarile din lumea auto, masini sport, masini de colectie, automobile de lux, prototipuri, dar si emisiuni despre motociclete sau barci de viteza. Operatorul a intrat in vara acestui an pe piata serviciilor TV. Canalul este oferit in cadrul abonamentului Universe HD, care include 95 de canale romanesti si internationale, dintre care 37 in format HD. Tariful pachetului porneste de la 8,4 euro, pret disponibil pentru abonatii la serviciile de telefonie Orange.

Julien DucarrozFoto: Hotnews

Postul ofera si cele mai noi informatii despre competitiile din domeniul sporturilor cu motor, precum Cupa Porsche Carrera, Ferrari Challenge sau Superstars World.

  • "Ne bucuram ca, de acum, le putem oferi in exclusivitate pasionatilor de sporturi si vehicule cu motor canalul Motorvision HD. In continuare vom pune accentul pe extinderea numarului de canale HD din oferta Orange TV, astfel incat utilizatorii de televiziune sa poata urmari emisiunile preferate la cea mai buna calitate audio-video." a declarat Julien Ducarroz, Chief Commercial Officer la Orange Romania.

Disponibil acum pe televizor si computer, prin satelit si prin internet, iar in curand pe smartphone si tableta, serviciul Orange TV ofera acces la cel mai mare numar de canale HD din Romania (peste 40).

Orange a anuntat la data de 11 iunie, intrarea pe piata TV din Romania, prin servicii care vor putea fi receptionate atat prin satelit, cat si prin internet pe PC-uri, laptopuri si in curand si pe tablete si smartphone-uri, prin reteaua mobila 4G. Liderul pietei de telefonie mobila ofera 100 de canale TV, dintre care peste 40 sunt in format HD, mai multe decat prin orice alta platforma DTH din Romania, iar dintre acestea, 26 de canale sunt oferite in premiera pe piata locala.

In prima jumatate a acestui an, Orange Romania a inregistrat venituri totale de 449 milioane de euro, in scadere cu 0,6%, in baza comparabila, fata de perioada similara a anului trecut. La 30 iunie 2013, Orange Romania avea 10.200.144 de clienti (n.a SIM-uri valabile), cu aproximativ 154.000 mai multi decat la finalul lunii iunie 2012.