UPC Romania a anuntat marti lansarea unui serviciu online, numit My UPC, prin intermediul caruia clientii pot sa-si plateasca online facturile, sa-si vizualizeze istoricul facturilor, detaliile legate de serviciile contractate si pot contacta serviciile de asistenta. UPC avea peste 1,16 milioane de abonati la sfarsitul lunii septembrie 2013, in crestere cu 6600 de clienti fata de perioada similara din 2012. "Plata online a facturilor este deja un fenomen in Romania, volumul lor crescand cu aproximativ 60% in acest an, ceea ce arata ca romanii isi doresc aceasta optiune", a precizat Robert Redeleanu, directorul de marketing al companiei.

Plata online a facturilor la UPCFoto: Hotnews

Pentru a accesa serviciile My UPC, clientii vor trece printr-un proces de creare cont, prin introducerea codului de client si a numelui de familie. Odata creat contul, utilizatorii au acces la toate facilitatile oferite de My UPC in aceasta faza - plata online a facturilor, simplu si rapid printr-un singur click, vizualizare istoric facturi, detalii legate de servicii contractate, plata in avans si biblioteca online de manuale si tutoriale puse la dispozitie de UPC.

Pentru partea de plati online, UPC Romania foloseste serviciile PayU. Intr-o prima faza, clientii vor avea la dispozitie doua modalitati de plata - prin card bancar si plata automata PayByClick - prin card cu stocare de token. Intr-o faza ulterioara, clientii vor avea la dispozitie si posibilitatea platilor recurente, prin optiunea PayOnTime. Toate modalitatile de plata garanteaza securitatea datelor clientilor.

Plata online a facturilor poate fi facuta in 3 pasi:

1. accesarea paginii de internet http://my.upc.ro

2. inregistrarea si/sau logarea in contul de client MyUPC

3. utilizarea unui card de debit/credit emis de orice banca sub siglele : Visa, Visa Electron, Maestro sau MasterCard.

Veniturile UPC Romania, al doilea mare operator local de comunicatii prin cablu, au fost de 34,7 milioane dolari in trimestrul trei din acest an, ceea ce reprezinta o crestere cu 11,3% fata de trimestrul similar din 2012. In lei, veniturile companiei in trimestrul trei din acest an au fost de peste 116 milioane lei, comparativ cu peste 112 milioane lei in aceeasi perioada din 2012, ceea ce reprezinta o crestere de 3,3%. Totodata, baza de clienti a companiei a crescut pana la 1.160.300 clienti, in trimestrul trei din acest an castigand 6.600 noi clienti.