UPDATE Domeniul vPlay.ro a fost suspendat pentru ca Politia Romana a reclamat existenta pe site a unui clip cu pornografie infantila - Eugen Staicut, sef departament RoTLD/Materialul pornografic a fost inlaturat, drept urmare domeniul a fost reactivat si site-ul vPlay.ro a redevenit functional

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Miercuri, 13 noiembrie 2013, 14:54 Economie | Telecom

vPlay.ro
Foto: captura RoTLD
​Institutul National de Cercetare in Informatica (ICI), care administreaza domeniile de internet .ro, a suspendat marti domeniul vPlay.ro dupa ce a primit o sesizare de la Politia Romana cu privire la existenta unui clip video cu pornografie infantila care nu putea fi indepartat de pe site, a declarat miercuri pentru HotNews.ro Eugen Staicut, seful departamentului RoTLD din cadrul ICI. Detinatorul domeniul este o persoana fizica din Ucraina, careia Politia Romana i-a cerut sa scoata continutul de pe site, iar intrucat nu a indepartat-o ne-a cerut noua sa interzicem accesul la domeniu, a mai spus Eugen Staicut.

  • "Am fost sesizati ieri (n.a marti 12 noiembrie) de catre Politia Romana ca vPlay.ro afiseaza o pagina cu pornografie infantila, care este interzisa de lege in toate tarile din lume si in cazul acesta se actioneaza imediat. Nu este un tip de activitate pe care sa o lasi sa se propage. In cazurile de pornografie infantila si in cazurile de phishing se actioneza imediat. Autoritatile statului au cerut detinatorului domeniului sa scoata aceasta pagina de pe site, intrucat el nu a scos-o ne-au cerut noua sa interzicem accesul la domeniu. Detinatorul este o persoana fizica din Ucraina. Politia a contactat si autoritatile din Ucraina, dar intrucat nu au primit un raspuns ne-a cerut sa taiem accesul pana la rezolvarea investigatiilor cu partea ucrainiana", a declarat pentru HotNews.ro Eugen Staicut, seful departamentului RoTLD din cadrul ICI.

Staicut a mai explicat ca domeniul vplay.ro nu mai este momentan recunoscut de serverul DNS si nu mai poate fi accesat astfel pe internet.

  • "Domeniul vPlay.ro ramane al detinatorului, nu i s-a luat, dar este treaba lui sa-si rezolve problema cu Politia Romana. De fapt ne-a si contactat astazi (n.a 12 noiembrie), ne-a zis ca ar cunoste persoana care are acel link pe site si ca este dispus sa dea datele Politiei Romane privind acel utilizator. Daca isi rezolva problemele repunem in fuctiune domeniul", a spus Staicut.

Si oficialii Hostway Romania au fost contactati marti de Politie. Ce au discutat despre vPlay.ro:

Cine interogheaza baza de date RoTLD in cautarea domeniului vPlay.ro vede in acest moment ca acesta este suspendat si ca a fost inregistrat prin Hostway Romania (vezi poza atasata articolului). Contactati de HotNews.ro, oficialii firmei de hosting au precizat ca singurul serviciu acordat vPlay a fost inregistrarea domeniului si au dat detalii privind actiunea de ieri a Politiei cu privire la vPlay:

  • "vPlay.ro a fost inregistrat prin Hostway Romania pe 2009-09-28 – data care figureaza si la Whois pe RoTLD. Datele de inregistrare apartin unui cetatean bulgar cu care nu am reusit niciodata sa luam legatura telefonic sau prin email – desi echipa noastra a incercat in repetate randuri.
  • vPlay.ro nu a fost niciodata gazduit de Hostway Romania – am verificat si nu a existat niciun cont de hosting asociat cu acest domeniu, pe serverele noastre. Nu au beneficiat de niciun alt serviciu de la noi decat inregistrarea domeniului.
  • In cursul zilei de ieri am fost contactati de Politie, care ne-a solicitat datele persoanei care a inregistrat domeniul. Problema, din cate am aflat, a fost faptul ca pe site se postase un clip cu pornografie infantila – care era disponibil pe site de aproximativ doua zile. Am mentionat ca nu gazduim site-ul si am predat datele de inregistrare – in astfel de situatii suntem obligati legal sa facem asta. Am verificat si IP-ul de pe care se incarca site-ul - la momentul respectiv figura un IP din Ucraina.
  • Ulterior, din cate stim, Politia a luat legatura cu RoTLD (nu a fost sugestia noastra ci initiativa lor) iar domeniul a fost suspendat si in acest moment asteapta sa fie sters. Foarte probabil, dupa ce va fi sters, nu va mai fi permisa re-inregistrarea lui – aceasta, insa, e foar o consideratie a noastra", a declarat Ioana Hreninciuc, directorul comercial al Hostway Romania.
UPDATE In jurul orei 21:00, Eugen Staicut a declarat pentru HotNews.ro ca domeniul vPlay.ro a fost pus in starea OK si a devenit functional, dupa ce Politia a comunicat rezolvarea problemelor semnalate anterior cu materialul pornografic:

  • "Am fost informati de organele competente din Politia Romana ca au primit raspuns de la administratorul site-ului vplay.ro la sesizarea facuta si ca au fost comunicate datele solicitate, primind totodata asigurari ca materialul pornografic reclamat a fost inlaturat de pe site.  Administratorul site-ului a motivat ca nu a raspuns la mesajul primit de la Politia Romana, considerand ca este spam. Drept urmare, domeniul vplay.ro a fost pus in starea OK si a devenit functional", a delarat Eugen Staicut, sef de departament RoTLD.

Nu este prima oara cand accesul la controversatul site vPlay.ro este restrictionat

vPlay, cel mai mare site romanesc care ofera gratis filme noi, a mai avut perioade in care nu a functionat, iar in iulie 2012 a fost in centrul unui scandal in care RCS&RDS a fost acuzata ca ar fi blocat accesul abonatilor sai de internet la acest site.

Controversa s-a reaprins cu putere pe 1 noiembrie 2012 cand CNA a decis, in urma unei adrese a ProTV sa sesizeze Politia cu privire la 42 de site-uri care difuzeaza filme si seriale fara sa respecte legislatia audiovizualului si fara sa detina drepturile pentru continutul transmis.

Cei de la MediaPro, care detin Voyo.ro, o platforma de continut video contra cost, sperau ca se va interveni cu ordin judecatoresc pentru ca aceste site-uri sa fie radiate.

Pe 6 noiembrie, HotNews.ro semnala ca vPlay si alte site-uri care transmit filme pe internet nu mai puteau fi accesate, totul in contextul deciziei CNA. Pe 8 noiembrie 2012, vPlay.ro putea fi accesat, iar oficialii Politiei au precizat ca au primit sesizarea CNA si ca incep verificari in vederea stabilirii legalitatii activitatilor desfasurate prin intermediul site-urilor in cauza si identificarii persoanelor responsabile.

Oficialii Politiei au mai mentionat pentru HotNews.ro ca "mai exista si alte cazuri in curs de ancheta privind site-uri care ar difuza continut video protejat de drepturi de autor fara a avea acordul detinatorilor acelor drepturi, iar anchetele dureaza de circa 8 luni".



Citeste mai multe despre   











VIDEO Fiul unui primar din Suceava a luat 10 la romana, la evaluare nationala. Ce au aflat inspectorii cand s-au uitat pe lucrare

DNA verifica lucrarile de la Evaluarea Nationala intr-un oras din Suceava. Lucrarea de la romana, notata cu 10, a baiatului primarului este diferita ca scris fata de cea de la matematica.
27140 vizualizari
  • +14 (24 voturi)    
    Aham, pornografie infantila. (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:05)

    denvarel [utilizator]

    N-au putut sa-i inchida si le-au "gasit" buba. Interesant este cine le-a aranjat buba asta ca mie mi-e greu sa cred ca Politia Romana urmarea permanent ce clipuri noi apar pe vplay.

    Daca maine se doreste de pilda inchiderea unui ziar electronic, sa spunem hotnews.ro, este simplu:
    se ia una bucata hacker,
    se injecteaza un continut "ilegal" pe serverul de hosting,
    Se "raporteaza" la politie existenta acelui continut
    ROTLD taie "curentul" direct, fara decizie judecatoreasca, fara nimic.

    nu iau neaparat apararea Vplay, dar aceasta procedura de a indisponibiliza instantaneu un site NU POATE FI LEGALA.
    • 0 (14 voturi)    
      Nu pare a fi chiar asa (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:16)

      maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      Uiti un lucru - vPlay a fost rugat sa scoata continutul porno de pe site, iar ei nu au vrut. Ce ai fi vrut sa se intample?

      Cand o infractiune atat de grava se petrece in fata ochilor tai, nu mai stai sa astepti hotarari judecatoresti.

      Stai linistit, ca nu dispare vPlay-ul asa de repede, remarc ca multi romani sunt bolnavi de scenarita. Normal ca a existat cineva care a reclamat la politie, si eu as fi facut acelasi lucru in cazul in care as fi vazut clipul. Nu trebuie sa te gandesti insa ca a fost cineva cu interese ascunse.
      • +4 (4 voturi)    
        hmmm (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 16:41)

        adrian_rolland [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

        "Normal ca a existat cineva care a reclamat la politie, si eu as fi facut acelasi lucru in cazul in care as fi vazut clipul"


        Te-ai fi uitat la tot clipul si dupa aia l-ai fi reclamat ?? :))))

        Gluma-i gluma acum dar, daca intr-adevar au fost avertizati sa-l scoata si ei nu au vrut e prostie si deja platesc pentru asta. Dar, parca iti trebuia cont pe vPlay pentru a accesa continutul, Pol. Romana detine asa ceva ??
        • 0 (8 voturi)    
          Re: (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:08)

          maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui adrian_rolland

          Hmmm...Cred ca ai incercat sa faci o gluma, dar nu prea ti-a reusit. Cum nu stiu despre ce clip e vorba, cum ar fi trebuit sa spun - "de indata ce vedeam primele imagini din clip"? E bine sa nu rastalmacim si accept o gluma, dar la subiectul asta, nu.

          Se pare ca au fost avertizati, iar probabil ei s-au crezut "Hustler", ca sa-l citez pe userul denvarel cu remarca de mai jos.

          Oricum, se pare ca sunt cam printre putinii de aici care crede ca e normal ca s-a suspendat site-ul. Altii cred ca s-a incalcat libertatea de expresie. Mda...E un pic trist.
          • -1 (1 vot)    
            optiuni (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 18:45)

            Thheo [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

            Daca tot crezi ca este o greseala, spune tu ce se putea face. 3 zile o astfel de mizerie online si cei de la vplay nu au facut nimic. Ce se putea face astfel incat sa se opreasca distributia pornografiei infantile ( speta incriminata penal )?
    • +1 (9 voturi)    
      . (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:16)

      adi.i [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      "Autoritatile statului au cerut detinatorului domeniului sa scoata aceasta pagina de pe site, intrucat el nu a scos-o ne-au cerut noua sa interzicem accesul la domeniu."

      greu cu cititul
      • +6 (14 voturi)    
        siiiigur (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:31)

        jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui adi.i

        De parca poti avea vreo incredere in ce declara autoritatile romane sau in capacitatile profesionale ale vreunui bugetar mediu...
      • +5 (11 voturi)    
        era in interesul lui sa stearga si nu a vrut (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:47)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui adi.i

        "era in interesul lui sa stearga si nu a vrut"

        si tu crezi asa o aberatie?
      • +2 (4 voturi)    
        Era de asteptat dar... (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 16:43)

        ciriano [utilizator] i-a raspuns lui adi.i

        Deci, care autoritate a statului a cerut scoaterea continutului si cum a facut acest lucru? In mod normal ar trebui sa existe o notificare scrisa la care sa existe o dovada de inregistrare si sunt si eu curios care e numarul si data acesteia. In rest sper sa se respecte legea si cam asta e. Desigur, daca baietii care se ocupa de gunoiul de voyo cred ca vor castiga mai multi bani se inseala amarnic pentru ca ceea ce ofera ei pe bani acolo nu face banii... nu ma uit la televiziunea lor (cum de altfel nu urmaresc nici un alt canal romanesc, asta ca sa evitam interpretarile, pentru ca prodctia interna de televiziune se incadreaza la categoria spam ptr retarzi) deci in mod clar nu o sa dau banii pentru ce baga ei pe voyo...

        Sper ca Politia sa se miste la fel de bine si rapid de fiecare data ;)
        • +3 (5 voturi)    
          Mandat aveau de la Procuror? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:18)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui ciriano

          Mandat aveau de la Procuror?

          Se pare ca nu!
          • +2 (2 voturi)    
            Crezi ca esti in America? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 18:47)

            ARAN [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

            Unde crezi ca traiesti, in America? In Romania nu este nevoie de mandatul nimanui sa te aresteze sau sa intreprinda o actiune. Procurorul hotaraste dupa ce politia ii prezinta un dosar. In acest caz politia se sesizeaza in urma unei reclamatii.
    • 0 (6 voturi)    
      serios ? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:06)

      pewpew [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      Sa inteleg ca sugerezi faptul ca vplay a fost inchis din cauza unui "hacker" care de mai multi ani de zile "injecteaza" piraterie si mai nou pornografie infantila in vplay ?

      glumesti ?

      Ai copii ? ti-ar placea sa deschida computerul intr-o zi si sa vada in format HD cum 2 oameni decapitati cu o drujba ?

      Eu am vazut asta pe vplay...
      • +2 (8 voturi)    
        De ce minti? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:20)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui pewpew

        De ce minti?

        Da linkul aici daca l-ai vazut sa-l dam la politie!

        Daca l-ai vazut si n-ai sesizat autoritatile inseamna

        ca e si mai grav pentru tine......

        Daca nu poti arata linkul atunci abtine-te !

        Se numeste denigrarea imaginii publice a cuiva si poti fi bagat la zdup!
        • +2 (4 voturi)    
          nu inteleg (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 18:27)

          Thheo [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          Nu inteleg de unde vii? Ce e cu agresivitatea asta de om fara minte?
          Exista (la trecut) un videoclip de 29 de minute cu pornografie infantila, Eu am avut marea nefericire sa vad bucati din videoclip si am ramas inca marcat. Primul lucru ce am facut a fost sa anunt autoritatile si mi s-a spus ca au mai sunat si altii si ca se ocupa..
          Nu cred ca are nimeni ce link sa iti mai arate acum, dar politia a primit dovada clara a existentei acelui continut.
          Pe vplay de mai mult timp se posteaza niste porcarii incredibile fie in categorie porno explicit, fie de violenta si moderarea continutului nu mai era o activitate la zi pentru ei. Daca vrei site-uri porno sau de violenta sunt sigur ca poti gasi pe aceasta tematica pe net, vplayul se vroia sa fie altceva si desi ma uitam zilnic la toate clipurile tampite de acolo, faza asta cu pornografia infantila mi-a ajuns.
        • -1 (1 vot)    
          mai bine depune tu o plangere (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 18:40)

          pewpew [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          Care lege spune ca sunt obligat sa sesizez autoritatile ?

          Mai bine depui tu o plangere penala - respectand prevederile art. 222 C.P.P.- pentru insulta si/ sau calomnie, fapte prevazute si pedepsite conform art. 205 si 206 c. pen.

          In plangerea respectiva poti sa mentionezi ca te constitui parte civila in procesul penal si ma obligi sa arat linkul.

          te pup.
          • +1 (1 vot)    
            cod penal (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 18:48)

            Thheo [utilizator] i-a raspuns lui pewpew

            In codul penal este descris ca daca ai cunostinta de o infractiune si nu o denunti devii tainuitor..
            In afara de asta bunul-simt ar trebui sa te faca sa te simti..
            • +1 (1 vot)    
              IPOCRITI (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 20:51)

              pewpew [utilizator] i-a raspuns lui Thheo

              Mi se pare fascinant cat de ipocrit esti cand iei legea in brate selectiv.

              Stiai ca vplay are continut piratat ? Evident, toata lumea o stie.

              Cate plangeri ai depus impotricva acestei infractiuni ? Te declari tainuitor de piraterie ? vrei sa mergem impreuna sa ne facem autodenunt ? sau doar eu sunt vinovat ca nu am raportat clipul morbid ?

              In schimb cand site-ul este inchis pentru pedofilie ti se pare brusc ilegal ? Sa inteleg ca iei partea unui site care contine pedofilie ? implicatiile sunt grave.
  • +2 (16 voturi)    
    Oameni buni cine a postat filmul pe vplay? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:19)

    alex1234 [utilizator]

    1. Oameni buni cine a postat filmul?

    Vplay.ro l-a postat ? Sau un "utilizator benevol"?

    Se-ntelege ca era al unui "utilizator benevol"

    Si-atunci "oricine" (ghici cine ?) vrea sa inchida un site

    posteaza un film cu pornografie infantila sau cu

    bombe teroriste si pana se

    trezesc proprietarii sa elimine continutul ...

    site-ul se-nchide "brusc"?

    2. APOI? Cum se poate inchide un site fara decizie judecatoreasca?

    Repet !

    Cum se poate inchide un site fara decizie judecatoreasca?

    Justitia s-a privatizat ca si la exproprierile de la Rosia Montana?

    3. Un Abuz Incredibil !
    • -1 (11 voturi)    
      Om bun! (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:31)

      maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      1. Ce importanta are, cat timp site-ul nu a vrut sa-l stearga?
      2. Cum? Simplu. E ca la orice infractiune. Cat timp site-ul s-a solidarizat cu infractiunea, nu ti se pare normal sa si-o ia pe cocoasa?
      Ce legatura are Rosia Montana cu pornografia infantila numai tu stii.
      3. GRESIT!
      • +6 (14 voturi)    
        "nu a vrut sa stearga" (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:46)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

        1. "nu a vrut sa-l stearga" ?

        e o prosteala pe fata

        Era in interesul lui vplay.ro sa-l stearga !

        2. De ce s-ar fi "solidarizat cu infractiunea"?

        De ce n-ar fi vrut sa-l stearga?

        Ca sa ramana inchis? Ca sa fie bagati la zdup

        pentru complicitate la pornografie infantila?

        Gandeste inainte sa vorbesti!

        3. Faptul ca un privat poate face exproprieri la

        Rosia

        la fel cum ROTLD tot un privat poate inchide un

        site fara decizie judecatoreasaca

        Gandeste care e legatura inainte sa zici ca nu e?

        4. GRESIT la tine!
        • -1 (7 voturi)    
          ?!??? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:57)

          maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          1. Cat timp clipul a stat 2 (DOUA) zile pe site si nu a fost sters, de ce crezi ca site-ul "avea tot interesul sa-l stearga"?!?

          2. Cat timp clipul a stat 2 (DOUA) zile pe site si cat timp li s-a cerut sa stearga clipul si nu l-au sters, cum altfel ar fi putut fi blocat? Da, stiu, prin hotarare judecatoreasca. Daca tu vezi ca se petrece in fata ta un viol, ce faci, anunti Politia, nu? Politia ce face? Asteapta hotarerea judecatoreasca, nu? Nu.

          3. N-are nici o legatura un caz penal, condamnat de toata lumea cu ceva inteligenta, cu un fapt de cu totul alta natura. Se pare ca nu te incadrezi printre cei care condamna pornografia infantila.

          4. N-am nimic de zis, ca nu suntem la gradinita - ba a mea, ba a ta.
          • +2 (8 voturi)    
            De unde stii tu "ca nu a fost sters" (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 16:36)

            alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

            De unde stii tu "ca nu a fost sters"?

            Eu zic ca a fost sters imediat ca doar nu era

            vplay prost sa tina pornogarfie infantila pe site

            Deci tu zici ca nu crezi miniciuna

            dar continui sa o iei ca fiind un adevar...

            si sa ne-o przeinti noua ca "dovada"

            Bravo !
            • +1 (7 voturi)    
              Da, asa e cum spui tu. (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:17)

              maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

              Politia iti spune ca era acolo, si ROTLD a suspendat site-ul pe acelasi motiv, si Hostway confirma ca era acolo, pana si detinatorul site-ului a contactat Politia si a spus ca e de acord sa dea datele utilizatorului care a urcat clipul.

              Dar tu, cum ai putea sa crezi toate astea? Sunt doar o mistificare, creata special pentru a acoperi ingradirea libertatii de expresie.

              Pot sa te intreb acelasi lucru - tu de unde stii ca vPlay a sters imediat clipul?

              Si de ce intorci tot ce ai spus pana acum? Pana acum era vorba de limitarea libertatii de expresie, clipul trebuia lasat acolo pana la luarea unei hotarari judecatoresti, a fost un abuz, etc.
              • +2 (2 voturi)    
                Pai chiar tu spui ca a dat informatiile (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:43)

                alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

                1. Pai chiar tu spui ca a dat informatiile

                Politiei despre postacul pedofil

                2. Apoi, eu mai si gandesc nu doar repet ce aud!

                Iata cum gandesc eu:

                Era in interesul lui VPlay sa faca pedofilie? NU

                Era in interesul lui VPlay sa stearga clipul? DA

                Era in interesul lui VPlay sa nu fie inchis ? DA

                Era deci in interesul lui VPlay sa stearga clipul si sa-l dea pe postac la Politie? DA

                Era legal ca ROTLD sa ucida site-ul la propriu
                fara mandat de la procuror si decizie de la judecator in umatoarele 24H? NU

                Si-atunci? VPlay ar fi actionat complet contrar interesului sau si tu vrei sa ma faci sa si cred asta? Nu cred, ca n-are nici o logica.

                Din contra cred ca cineva a avut interes sa "i-o traga" lui VPlay. Si ROTLD a fost partas.

                Ghici ghicitoarea mea cine ar fi putut fi "pedofilul"?

                Pacat ca nu poti sa-ti raspunzi singur la intrebarile de mai sus!
                • 0 (4 voturi)    
                  Imi place ca incerci sa gasesti o logica :) (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 19:07)

                  maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

                  Am sa inchei cu acest mesaj dezbaterea noastra, pentru ca am senzatia ca am dat peste un troll.

                  Incerci sa faci un fir logic al evenimentelor, desi sunt oameni care confirma ca acel clip a stat pentru cel putin 2 zile pe vPlay. Cred ca poti accepta faptul ca a stat 2 zile pe vPlay, da?

                  E un user aici care iti spune ca personal a dat telefon la Politie de duminica, moment la care Politia era deja informata despre clip. 2 zile in care site-ul pare sa nu fi colaborat. Daca ar fi colaborat, clipul disparea. Tu faci niste afirmatii care urmeaza un fir logic. Dar se pare ca in realitate nu s-a intamplat firul tau logic. Prin urmare, tot logic, inseamna ca logica ta, desi corecta, nu e si reala.

                  Daca nu e reala, poti accepta faptul ca e posibil sa se fi intamplat ceea ce zice Politia si ROTLD ca s-a intamplat?

                  Cineva a avut interes sa i-o traga lui vPlay, zici, si saracul vPlay a fost prins de niste jocuri de culise. Daca ma intrebi pe mine, cum am spus si mai sus, daca saracul vPlay n-a sters clipul din momentul in care a fost informat despre el, sa fie sanatos. Nu ma intereseaza daca au fost sau nu interese ascunse, ma intereseaza ca un clip cu pornografie infantila a fost promovat pentru cel putin 2 zile pe saracul vPlay.

                  Si nu, nu pot ghici ghicitoarea ta. Nu sunt chiar atat de bolnav de scenarita. Apropo, filmele si serialele dupa care plangi le poti fura inca de pe torrente sau de pe alte site-uri. Nu s-au inchis inca toate, parol.
                  • +1 (3 voturi)    
                    Eu vorbesc de un ABUZ (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 19:53)

                    alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

                    1. pedofilii trebuie dusi la politie imediat

                    2. repeti minciuna cu filmul
                    postat de vplay sau tinut de vplay 2 zile pe site

                    DOVADA? nici una!


                    3. eu vorbesc de ROTLD si de un ABUZ , ABUZUL ROTLD care a facut pe Judecatorul fara sa fie...

                    nu ma intereseaza nici VPlay nici muzica si filmele lui

                    Nu ma intereseaza OTV dar asta nu m-a oprit sa spun ca a fost inchis abuziv

                    Nu sunt fan Basescu, care e si el un lobbist Gold, dar am urlat aici cat am putut ca s-a dat o lovitura de stat in Iulie 2012 si s-a incalcat Constitutia de mai multe ori in doar 3 zile.

                    Nu sunt fan, Basescu, dar am strigat cat am putut ca e nepermis ca Plagiatul lui Ponta sa ramana nepedepsit

                    Nu sunt fan Realitatea dar nu am putut suporta o Lege a Insolventei facuta ca sa se-nchida abuziv acest post

                    Nu-mi place nici bacsisul de 6% si Hotia de la Rosia si nici Cianurile de acolo

                    Nu-mi place, Nici lobby-ul jenant facut lui Gold de Basescu si Ponta doar doar vor fi bine vazuti de esalonul doi si trei din administratia sua

                    4. Dar tu in loc de Principii si Constitutie te gandesti ca poti fura filmele si muzica din alta parte...

                    Intra-devar fara nici un ideal e trist
                    sa traiesti numai pentru mancare
                    si haine

                    Ce e si mai trist , e ca traiesti cu impresia ca toti sunt ca tine....
            • 0 (4 voturi)    
              iarasi tu (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 18:30)

              Thheo [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

              Iti ia mintile pasiunea pentru vplay?
              Acel videoclip a stat aproape 3 zile acolo. Dupa ce am facut prima reclamatie am verificat odata la 3 ore daca mai e acolo.. de duminica trecuta pana ieri pe la ora 16 a fost acolo videoclipul.
              Nu e vorba de ce interes aveau sau nu vplay, important e ca nu au facut nimic. Daca postezi pe youtube asa ceva nu trece prea mult timp sa fie dat jos.. vrei site cu open videos, faci moderare.
              • 0 (4 voturi)    
                Eu vorbresc de un ABUZ (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 19:54)

                alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Thheo

                Eu vorbesc de un ABUZ

                Unde ai reclamat?

                Posteaza aici reclamatia ca sa te credem !
      • +3 (7 voturi)    
        Nu vezi nici o legatura? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:59)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

        Nu-i nici o problema. Iti fac eu una imediat:

        Pe pagina http://unitisalvam.ro/ sunt postate materiale video cu copii minori. Acest lucru este o incalcare a deciziei CNA nr 187 din 2006 , citez: ART. 9
        "(1) Este interzisă difuzarea de emisiuni al căror scop principal este exploatarea aspectului fizic al copilului sau expunerea acestuia în ipostaze nepotrivite vârstei.
        (2) Este interzisă difuzarea emisiunilor în care copilul este folosit sau expus de către părinte, rudă, reprezentant legal ori avocat în scopul de a obţine avantaje personale de orice fel."

        Ca urmare, daca fac o plangere la politie, maine ROTLD poate face acest website indisponibil instantaneu, fara decizia instantei, doar pe baza plangerii mele si a unei cereri facute de Politie.

        Acum intelegi?

        Daca nici acum n-ai inteles citeste principiile pe care s-a bazad decizia in procesul Falwell vs Hustler Magazine http://en.wikipedia.org/wiki/Hustler_Magazine_v._Falwell
        Ori te poti uita la un film care iti explica mai la mintea ta: The People vs. Larry Flynt

        Nu ma mai mir ca demonstrantii de la Uniti Salvam sunt botezati in fel si chip. Nu sunteti in stare sa vedeti un abuz flagrant decat daca va priveste pe voi direct.

        Am spus-o si o mai spun: Scoteti-va capul din dos si uitati-va in jurul vostru: Rosia Montana este unul dintre cele mai mici rele intamplate tarii noastre in ultimii 2 ani.
        Daca ati demonstra pentru ca aveti simtul dreptatii ati avea sustinerea mea fara rezerve. Dar voi demonstrati din alte motive: o fi cool sau alte chestii pe care nu le inteleg eu...
        Altfel nu-mi explic orbirea voastra fata de subiecte cruciale ca independenta justitiei, abuzul autoritatii. Plagiatorul ala a modificat Constitutia, pentru Dumnezeu, prin Ordonanta de Urgenta!
        N-are nici o legatura cu Rosia Montana, stiu.

        Hai mana pe carte si mai multa responsabilitate. Abia apoi cu gura mare!
        • -4 (8 voturi)    
          Daca am avut note mai mari ca tine (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 16:25)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          Daca am avut note mai mari ca tine

          de pe clasa 1 pana la ultimul an la facultate

          pui tu mana pe carte ?


          Sustii exproprierile ilegale ! si faci filozofie de 2 bani ca sa le justifici?
          • 0 (4 voturi)    
            Logica ai facut la scoala? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 16:40)

            denvarel [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

            Daca da reciteste ce am scris si o sa observi ca nu sustin proiectul Rosia Montana. Il consider "rau". Nu asa de rau ca altele dar tot "rau"
            Nu ne batem in notele de la scoala decat daca vrei neaparat. Vezi ca risti aici...
            In rest nu vad decat infatuarea caracteristica celor care stiu tot dar nici macar nu se obosesc sa citeasca argumentele la care raspund coltosi...
            Nu ai facut decat sa-mi confirmi profilul de hipsteri-elitistii lui peste pe care l-am acordat sustinatorilor Uniti Salvam.
            Stii cum se spune, daca taceai pareai... , vorbind, ai confirmat asta.
            • -2 (4 voturi)    
              Destul de rau ca il consideri rau (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:23)

              alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

              Destul de rau ca il consideri rau

              Daca e rau, de ce nu bei tu apa din iazul cu cianura pe care il Consideri BUN?

              De ce nu iti vinzi tu casa cu 6% din pretul ei DACA consideri asa ceva, o afacere BUNA?

              Lasa vrajeala .,...si treci la fapte !
        • +2 (6 voturi)    
          Ce-are CNA cu internetul? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 16:31)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          1. Ce-are CNA cu internetul?

          asta e ca aia ca nuca-n perete

          2. Copiii aia au fost la meeting cu parintii lor

          daca n-ai aflat si materialele sunt postate cu

          acordul parintilor lor


          3. s-a ajuns ca Uniti Salvam s afie acuzati si de Pedofilie

          Dupa Fascisti Legionari Eco-Anarhisti

          Platitii au trecut la Pedofili

          Maine o sa va dea ordin sa-i faceti Zoofili

          si Necrofili

          Bravo ma, smecherilor

          Murdara paine mnacati
          • -1 (3 voturi)    
            Alex, eu i-am raspuns lui maxi rodriguez (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 16:51)

            denvarel [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

            Si i-am aratat legatura-posibilul impact asupra Uniti Salvam, pe care el nu vedea, si abuzul ROTLD impotriva Vplay.
            Tu ai crezut ca atac Uniti Salvam. Si m-ai certat de note. Desi amandoi avem de fapt acelasi punct de vedere, urmareste threadul, am ajuns sa ne certam intre noi.
            Este si vina mea, nu am verificat cine m-a pus la colt in raspunsul precedent si am scos pistolul cu ironii.
            Peace!
            • -1 (3 voturi)    
              Scuze, Pace! (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:05)

              alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

              Scuze, Pace!

              Site-ul e plin de postaci platiti

              care mai nou justifica abuzul

              cenzura ....facute de un privat numit ROTLD

              la fel cum justifica si exproprierile facute tot de un privat GOLD

              Mai rau e ca si Guvernul a ajuns sa se preteze la ilegalitati :

              Legea insolventei,

              inchiderea OTV-ului pentru neplata amenzilor desi executorul judecatoresc care nu le-a platit era al statului,

              intentia de a inchide Realitatea TV,

              nedifuzarea NasulTV pe UPC votata de CNA desi Nasul TV e in must carry,

              incalcarea Constitutiei in Iulie 2012 si incercarea de lovitura de stat,

              proiectul Rosia Montana cu exproprierile facute de un privat trecute in lege


              A ajuns sa fie mai rau ca in anii 50'

              cand erau Ana Pauker si Brucan la timona
              • +1 (1 vot)    
                cenzura? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 18:35)

                Thheo [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

                Libertatea ta se termina in momentul in care calci pe bec, aici nu e vorba cenzura gratis.
                • 0 (2 voturi)    
                  Asta decide Judecatorul (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 20:07)

                  alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Thheo

                  Daca si cine a calcat pe bec

                  Asta decide DOAR Judecatorul

                  nu orice Thheo-Telecan

                  Clar?
        • +1 (3 voturi)    
          Interesant (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 16:43)

          maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          Vezi ca sunt multe site-uri de vanzari de haine / papuci / jucarii pe care apar copii. Cred ca ar trebui sa le reclami si pe alea. Si, da, eu sunt de acord ca un site sa fie inchis in cazul in care promoveaza PORNOGRAFIA INFANTILA. Cred ca am dreptul asta, nu? Asa cum tu iti clamezi dreptul de libera exprimare.

          Paralela pornografia cu adulti - pornografia infantila este extrem de fortata. Daca tu nu intelegi asta si pui un semn de egalitate intre cele doua, cred ca ai o mare problema.

          Nu e vorba de libertatea de expresie, asta cred ca nu intelegeti voi. Sunt unele subiecte care NU au cum sa fie libere la exprimare. Cu atat mai mult NU au cum sa fie libere la promovare. Incearca sa te inflamezi un pic mai putin pe subiectele astea extrem de sensibile. Jignirile tale nu ma afecteaza, n-am cum sa ma supar pe un om care gandeste ca interzicerea pornografiei infantile inseamna limitarea libertatii de expresie. Dar as recomanda Hotnews sa fie mai atent la jignirile adresate prin intermediul mesajelor.

          Intre timp s-a publicat si reactia Hostway, detinatorul domeniului, care a spus clar ca politia i-a contactat de ieri, deci e evident ca s-a incercat rezolvarea acestui fapt fara inchiderea site-ului. Mai jos poti vedea ca ROTLD are dreptul de a anula / suspenda un site care promoveaza o actiune ilegala. Daca nici pornografia infantila nu intra la descrierea asta, nu stiu ce ar putea intra.

          Dar voi va tot inflamati pe tema asta - ca e ilegal, ca e abuz, ca sunt interese, ca politia nu-si face treaba, etc. Asta e o intelegere extrem de gresita a democratiei si a libertatii de exprimare. Parerea mea.
          • 0 (2 voturi)    
            Nu sunt de acord cu tine pentru ca: (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:26)

            denvarel [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

            Avand in vedere specificul siteului vplay era usor sa-i fie inserat de catre un "binevoitor" continut ilegal. (Tin sa-ti amintesc faptul ca vplay este in scandal cu media Pro si alti producatori/distribuitori de continut online de ceva vreme). Dupa ce l-a postat, "binevoitorul" putea sa faca, tot el, reclamatia la politie. Poate fi un caz clar de razboi comercial nu de distribuire de materiale interzise! Asta poate decide numai justitia dupa analiza logurilor de access!
            Cine este deci vinovat de aparitia unui film interzis? Vplay ca este o platforma de sharing sau "binevoitorul" interesat economic?

            Observi "viteza" suspecta cu care institutiile statului s-au miscat de aceasta data si masurile ilegale pe care le-au luat deja, fara sa existe o decizie a vreunei instante!

            Ei acum vine si ingrijorarea mea: daca acest modus operandi si "viteza" nu pot fi cumva extinse in viitor si la alte pagini de internet. Stim cu totii ca ponta incearca sa puna calus presei. Maine poate evz.ro sau realitatea.net se trezesc fara acces la internet prin decizia ROTLD luata la cererea politiei. Cu motive "intemeiate".

            Importanta nu este numai viteza de reactie la o ilegalitate. La fel de importanta este si modalitatea de actiune.

            Ca exemplu paralel iti dau anchetele americane impotriva teroristilor. Justificate prin nevoia de rapiditate s-au dovedit condamnate pentru incalcarea drepturilor omului.

            In concluzie, nu contest faptul ca Vplay a distribuit filmulete porno cu copii (BTW, nici eu nici tu nu le-am vazut deci iti dau dreptate in orb aici). Contest modalitatea de cenzura brutala a unui intreg website prin procedee tehnice aflate in afara cadrului legal si cu incalcarea dreptului la informare si aparare.

            Exemplul cu Uniti Salvam este exagerat dar daca nu exista o linie de demarcatie clara ce este astazi exagerat, maine poate fi un lucru comun.

            Ei bine acea linie rosie care face demarcatia intre legal si ilegal este LEGEA.
            • +1 (3 voturi)    
              ? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:48)

              maxi rodrigues [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

              Omule, 2 zile nu e rapid, este extrem de incet. In astea 2 zile clipul putea fi vazut de foarte multa lume, inclusiv copii.

              Scenariile cu voyo in spatele afacerii asteia nu tin pentru mine. Nu inseamna ca daca se inchide vPlay lumea se va uita automat la voyo. N-are nici un fel de legatura. E ca si cum ai spune ca daca nu se mai fabrica Coca Cola lumea va bea automat Brifcor (daca stii ce e ala si nu trebuie sa cauti pe google).

              Poti sa incerci sa iesi un pic din scenariul pe care l-ai creat (voyo related) si sa citesti si ce spune articolul. Presupune ca intr-adevar a existat o cerere din partea Politiei pentru stergerea clipului. Presupune ca intr-adevar site-ul a refuzat sa faca asta. Nu neaparat din dorinta de a fi contra, poate ca n-a ajuns cererea Politiei la cine trebuia sa ia decizia, ce stiu eu? Ce variante crezi ca ar fi existat pentru a sista promovarea clipului? Zici ca hotarare judecatoreasca? Eu nu sunt de acord, asta ia timp. Mai jos cineva explica faptul ca nu e nevoie de asta, mai ales ca exista deja un cadru in care se poate suspenda un site, fara sa fie nevoie de hotarare judecatoreasca.

              Avand in vedere motivul pentru care a fost facuta suspendarea (pornografie infantila), nu gasesc nici un fel de argumente impotriva suspendarii. Dupa cum am spus mai sus - sunt convins ca vPlay va reaparea. Cel putin pana nu vor fi inchisi pentru distribuire neautorizata de filme / seriale. Si atunci ma intreb daca tot vei crede ca scenariul tau legat de voyo este adevarat.

              Si ca sa inchei cu un mesaj pentru "prietenul" tau alex1234 (mi-a placut cearta voastra si n-as vrea sa va mai incurc inca o data :)) - m-a amuzat foarte tare chestia cu "postacul platit". Platit de cine, sa fac ce? Sa ma declar contra pornografiei infantile? O fac voluntar, cu tristete in suflet, totusi.
              • 0 (2 voturi)    
                3 zile (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 18:51)

                Thheo [utilizator] i-a raspuns lui maxi rodrigues

                3 zile ca sa fie mai clara treaba... cu acces din pagina de videoclipuri..
                • 0 (2 voturi)    
                  Nu-l poti omora tu nici macar pe (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 19:56)

                  alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Thheo

                  1. Nu-l poti omora tu, nici macar pe

                  criminal ...de-aia exista Justitie

                  Ca sa nu ne dam in cap...pe strada

                  2. Arata-ne reclamatia cu nr., de inregistrare
                  etc...

                  Unde ai facut-o?
        • 0 (2 voturi)    
          principii (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 18:34)

          Thheo [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          Tu intelegi ca era vorba de pornografie infantila? Ti se pare asta acceptabil dupa vreo forma de principiu?
          Era vorba de copii intre 4 si 12 ani.. ti se pare sub orice forma acceptabil???
          Vplay se face vinovat de distributie la fel ca si cel care a postat, prin faptul ca nici dupa 3 zile de la postare si dupa reclamatii facute pe siteul vplay prin comentarii, prin raportare ca film porno, tot nu s-a intamplat nimic!
          Pornografia infantila este caz penal, si distributia de pornografie nerestrictionata este interzisa.
          Citeste legile: L196/2003 si L161/2003
          • +1 (1 vot)    
            Lasa ma justitia sa decida cine e vinovat (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 19:58)

            alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Thheo

            Lasa ma justitia sa decida cine e vinovat

            Daca cumva a pus unul pornit ca tine acolo

            pedofilia

            cu scopul de a inchide site-ul ?

            Nu te-a dus mintea nu?

            Lasa procuratura si judecatorul sa decida

            cine e vinovat de pedofilie

            si cine a inscenat toate astea


            VPlay n-avea nici un interes sa se-nchida singur facand pedofilie

            Nu mai aburi lumea !
            • 0 (0 voturi)    
              concluzie (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 21:23)

              Thheo [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

              Site-ul vplay.ro este functional bine-mersi acum. Surpriza
              a disparut sectiunea "Sexy" si videoclipul incriminat.. deci a trebuit sa li se dea o palma ca sa isi revina. E bine si asa, nu poti sa ai doar drepturi cum tot pretinzi pe aici, in aceasta lume ai si obligatii.
    • 0 (2 voturi)    
      un utilizator a postat ... si ? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 18:44)

      pewpew [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

      faptul ca l-a postat un utilizator nu disculpa vplay.

      Vplay este o platforma care permite urcarea de orice material, piraterie, pedofilie mai nou, etc.

      Ia incearca sa urci asa ceva pe youtube si sa vezi daca poti ?
      • 0 (0 voturi)    
        Lasa Justitia sa spuna (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 20:05)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui pewpew

        VPlay poate fi acuzat de neglijenta si sa raspunda

        de aceasta neglijenta .

        DAR Pedofilul e cel care A postat pedofilia ca sa fie clar...

        Pedofilia treebuia inlaturata Imediat
        Pe de lata parte, Doar Justitia poate dovedi daca VPlay e vinovat si pentru ce si daca site-ul poate fi inchis sau nu


        Daca unul iti arunca pe geam in casa UN Cadavru nu-nseamna ca esti automat complice la crima

        Nici Tu, Nici ROTLD nici Mama lui Ponta (ca sa-l parafrazez) nu poate decide daca VPlay e vinovat si in ce masura e vinovat....nici unul dintre voi nu poate decide sa inchida vplay...doar Justitia o poate face si nici momentan n-am auzit nimic

        Nici macar de mandatul procurorului n-am auzit.
        • 0 (0 voturi)    
          extras (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 21:29)

          Thheo [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

          "răspândirea sau transmiterea de materiale pornografice cu minori prin sisteme informatice ori deţinerea, fără drept, de materiale pornografice cu minori într-un sistem informatic, aceste fapte constituie infracţiune şi se pedepsesc cu închisoare de la 3 la 12 ani, potrivit prevederilor art. 51 alin.(1) din Legea nr.161/2003"

          Nu exista neglijenta in nerespectarea legii, nu poti sa invoci faptul ca nu stiai o lege.. dar oricum s-ar parea ca vplay e detinut de un cetatean strain, e hostat in Ucraina asa ca asta nu duce nicaieri.
          • 0 (0 voturi)    
            Da ma dar asta o decide Judecatorul (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 21:49)

            alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Thheo

            Da ma dar asta o decide Judecatorul

            nu tu, nu ROTDL nu mama lui Ponta

            E simplu !

            Nici un site nu poate fi inchis fara Mandat si

            fara Judecator !

            Abuzul s-a produs !

            Pedofilii sa fie prinsi si dusi la Politie !

            In plus ipoteza ca
            pedofilul vroia sa se inchida vplay-ul
            si ca totul a fost o inscenare e valida.
  • +2 (10 voturi)    
    greu cu cititul? nu. mai greu cu legea! (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:24)

    denvarel [utilizator]

    Numai instanta poate decide o astfel de actiune. Nu ROTLD de capul lui.
    Inca o data, nu e vorba de Vplay, este vorba de un abuz al autoritatii statului care a "taiat curentul" unui website fara decizia unei instante!
    • +3 (5 voturi)    
      RoTLD TOS (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:45)

      georgeb [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

      http://rotld.ro/portal/pages/ro/2/

      34. Registrul ROTLD poate anula sau suspenda un nume de domeniu:
      [,,,]
      - daca ROTLD este informat despre o actiune ilegala, referitoare la acel nume de domeniu;
      • +1 (5 voturi)    
        Pia scriu si eu pe site-ul meu ca pot suspenda pe (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:55)

        alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

        Pia scriu si eu pe site-ul meu ca pot suspenda pe

        cineva ....


        asta nu inseamna ca e si Legal

        Doar Justitia poate suspenda un Site

        Intr-un Stat de Drept
      • 0 (4 voturi)    
        Tare, deci Regulamentu ROTLD bate Constitutia. (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 16:05)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui georgeb

        Mai precis principiul Libertatii de Exprimare

        "ARTICOLUL 30
        (1) Libertatea de exprimare a gândurilor, a opiniilor sau a credinţelor şi libertatea creaţiilor de orice fel, prin viu grai, prin scris, prin imagini, prin sunete sau prin alte mijloace de comunicare în public, sunt inviolabile. "

        Mai oameni buni, n-am nimic cu Vplay dar pentru aceasta actiune a ROTLD era nevoie de o DECIZIE DEFINITIVA A UNEI INSTANTE

        Intelegeti mai oameni buni odata pentru totdeuna ca pe baza unei plangeri la politie nu se poate impune un act de o asemenea gravitate cum este cenzura.

        Daca administratorii Vplay au incalcat legea sa raspunda, sa faca puscarie, sa fie inchis siteul.... DAR ESTE TREABA INSTANTEI SA HOTARASCA nu a ROTLD!!!!!!
        • 0 (0 voturi)    
          scos din context (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 18:39)

          Thheo [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          Cum poti sa sustii astfel de imbecilitati? Esti liber sa injuri
          pe strada, sa denigrezi sa faci ca toate cele, dar crezi ca nu vei
          fi penalizat pentru asta? Tu asta intelegi prin libertatea de exprimare? Sa vomiti in gura altora? Libertatea ta se termina in momentul in care incalci libertatea altora. Si libertatea altora a votat faptul ca astfel de lucruri sunt penale! ( vorbim strict de acest caz, nu generaliza aiurea )
          • 0 (2 voturi)    
            Lasa ma Justitia sa-si faca treaba (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 20:06)

            alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Thheo

            Lasa ma Justitia sa-si faca treaba

            Esti tu Gigi 2?

            Vezi ca iei 2 ani daca te erijezi in judecator ilegal
  • +2 (4 voturi)    
    Pct 34 din regulamentul ROTLD (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 15:57)

    rakkone [utilizator]

    Precizeaza:
    [...]
    34. Registrul ROTLD poate anula sau suspenda un nume de domeniu:

    - daca numele este administrat intr-un mod ce dauneaza functionarea DNS-ului;
    - daca datele pe baza carora s-a inregistrat domeniul s-au schimbat - de exemplu, organizatia ce a inregistrat domeniul nu mai exista sau datele de contact au fost modificate in date false;
    - daca ROTLD este sesizat ca numele de domeniu este folosit intr-un mod ce produce confuzie printre utilizatorii de Internet;
    - daca ROTLD este informat despre o actiune ilegala, referitoare la acel nume de domeniu;
    - daca exista o incercare de a revinde numele de domeniu respectiv;
    - in cazul unui conflict intre parti, pana la rezolvarea disputei;
    - daca utilizarea acelui nume de domeniu creeaza confuzie pentru alti utilizatori de Internet;
    - daca ROTLD considera ca ar putea avea loc unul din cazurile expuse mai sus.


    Cred ca s-au folosit de prevederea "daca ROTLD este informat despre o actiune ilegala, referitoare la acel nume de domeniu". Pornografia infantila este ilegala. Cand cineva semneaza si ia un domeniu .ro este instiintat de regulament si implicit este de acord cu el, devine lege intre parti, nu iti trebuie o alta lege.
    • +1 (5 voturi)    
      ROTLD nu e Justitia (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 16:26)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui rakkone

      ROTLD nu e Justitia

      e un simplu privat

      Citeste Constitutia

      Nu Intereseaza ce scrie ROTLD pe site ul sau
      • +2 (4 voturi)    
        ROTLD nu e un simplu privat! (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:02)

        denvarel [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

        ROTLD este un departament al ICI Bucuresti. ICI este Institut subordonat direct Ministerului Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiilor din 2001.

        Legislatia specifica este varza in Romania dar aceasta nu este o scuza pentru abuzul pe care domnul director Staicut l-a facut.

        Sper ca Vplay sa-l dea in judecata pentru daune-interese.
        • 0 (4 voturi)    
          E un "privat:" din pct de vedere al (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:14)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

          E un "privat:" din pct de vedere al

          justitiei ...adica o persoana juridica privata

          care nu are treaba cu Justitia si nu are drept sa

          faca Justitie si sa aplice Justitia in Romania.

          Parca Gigi a luat 2 ani ca a vrut sa aplice Justitia singur, NU?

          ROTLD cat ar trebui sa ia?
          • 0 (0 voturi)    
            Intelegerea sistemelor (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 20:06)

            Thheo [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

            Ca nu intelegi separarea puterilor in stat sau ca iti imaginezi ca functioneaza altfel lucrurile se poate accepta. Dar bunul-simt nu iti spune nimic? Nu esti contrariat deloc de faptul ca acest clip a fost disponibil 3 zile online?
            • 0 (0 voturi)    
              ROTLD nu "e putere in stat" (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 20:26)

              alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Thheo

              ROTLD nu "e putere in stat"

              Lasa Justitia sa investigheze cine a pus acolo pedofilia si cu ce scop...

              Daca pedofilia a fost aruncata de unul

              care vroia sa inchida vplay?

              Lasa Judecatrul sa judece !
  • +1 (3 voturi)    
    ......... (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 16:09)

    vasile_r [utilizator]

    oameni buni, e kiddiepr0n. In alte tari sunt mult mai drastici cu chestia asta. Sa fiti fericiti ca sunteti in Romania unde fac astia o investigatie mai mult sau mai putin de mantuiala. Prin alte parti se lasa cu altele mai rele. Daca tot n-aveti altceva mai bun decat sa o frecati pe vplay mai sunt si alte siteuri cu filme / seriale, multe dintre ele mai acatarii decat batranul viplei :D Nu va dau acum lista ca sunteti copii mari. Inca ma distreaza paralele fortate de obsedatii RM. Man, asta e site de seriale, pe bune, manifestarile RM se fac la universitate...
    • 0 (6 voturi)    
      ma refeream la ROTLD nu la la vplay (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 16:28)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui vasile_r

      ma refeream la ROTLD nu la la vplay

      se pare ca n-ai inteles ca nu ma intereseaza vplay

      ci abuzul

      ROTLD nu poate inchide nici un site decat incalcand Constitutia

      GOLD nu poate expropia pe nimeni (desi Ponta asta a vrut) decat incalcand Constitutia

      DOAR Justitia poate inchide un site si doar Statul poate face exproprieri si si alea daca sunt legale
      • +2 (2 voturi)    
        ... (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:22)

        vasile_r [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

        frate asta e isterie. Daca intreb ce spune articolul 3 din constitutie toti tipatorii RMGC or sa caute iute pe gugal.

        ROTLD poate suspenda domenii si fara constitutie, nu de alta insa sunt administratori, per cerere de la autoritatile statului.
        Terminati cu petardele astea, daca un cretin face ceva penibil undeva in Romania, sigur se gasesc niste obsedati sa faca paralele cu RMGC.
        Repet, sunteti norocosi ca locuiti in Romania, in alte parti pana si pentru sustinerea morala informala acordata unor pedofili aveati de suferit.
        • -2 (2 voturi)    
          Asa incepe sfarsitul ... (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:46)

          denvarel [utilizator] i-a raspuns lui vasile_r

          Prin acceptarea ilegalitatilor. Dar gradual, nu toate odata.

          Martin Niemöller, Protestant, pastor german
          “Mai întâi i-au luat pe comunişti, dar pentru că nu eram comunist, nu am protestat. Apoi i-au luat pe evrei, dar fiindcă nu eram evreu, nu am protestat. După aceea i-au luat pe catolici, dar pentru că nu sunt catolic, nu am protestat. Şi când au venit să mă ia pe mine, nu mai rămăsese nimeni care să protesteze.”
        • -2 (2 voturi)    
          NU dezinforma (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:49)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui vasile_r

          NU dezinforma !

          ROTLD e doar un adminsitrator
          si nu poate suspenda sau ucide nici un cont
          fara mandat de la procuror urmat si ala in maxim 24 de ore de o decizie Judecatoreasca

          Asta pentru ca Romania e un stat de drept (daca mai e ) si nu e mosia privata a lui Straulet sau cum l-o chema pe ala de la ROTLD care face el Justitiei pe-aici cum vor muschii lui...


          Nici macar Politia nu poate face acest lucru, fara a avea un mandat de la Procuror, urmat in 24 de ore maxim de confirmarea unui Judecator, ca sa intelegi si tu despre ce e vorba aici: UN Abuz

          Iti reamintesc tie si lui Straulet asta ca Gigi a luat 2 ani pentru ce asa ceva...

          Directorasul de la ROTLD ar trebui cercetat penal la ora asta...
          • 0 (0 voturi)    
            tocmai a facut-o (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 18:56)

            Thheo [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

            Dupa cum vezi poate si a facut-o in urma solicitarii exprese a Politiei. In aceste situatii este normal ca se faca ceva concret imediat, cred ca inca nu ai inteles subiectul discutat de caz penal si va luati de probleme false ( lupte cu voyo, libertatea exprimarii ).
            Nu este prima hotarare pe aceasta tema luata de institutiile statului. Acum 3 ani ANCOM a dat o decizie prin care s-au blocat multe siteuri romaneste ce gazduiau pornografie fara restrictii. Este foarte bine ce se intampla. Statul de drept se tine bine cu institutii abilitate sa ii dea deoparte pe penali..
            • 0 (0 voturi)    
              Tocmai a facut-o ILEGAL (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 20:12)

              alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Thheo

              Tocmai a facut-o ILEGAL

              si e pasibil de 2 ani Inchisoare ca GIGI
              • 0 (0 voturi)    
                cum spuneam (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 21:19)

                Thheo [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

                Fa o sesizare la politie, eventual poti ajunge si la proces. Arata si cum ai fost prejudiciat si poti cere si daune... ne meritam soarta cu astfel de oameni in popor..
      • 0 (0 voturi)    
        avocatul poporului (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 18:41)

        Thheo [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

        Fa-o plangere la Avocatul Poporului sa se duca la Curtea Constitutionala sa le dea in cap la ROTLD. Mi se pare incredibil
        ca poti sustine o astfel de lupta in condtiile date.
        • 0 (0 voturi)    
          Mi se pare mai credibil (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 20:09)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Thheo

          Mi se pare mai credibil

          ca pedofilul e unul care a vrut sa-nchida VPlay-ul

          postand pedofilia

          iar altii ca tine punand reclamatia
          • 0 (0 voturi)    
            vplay (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 21:20)

            Thheo [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

            deci nicio problema ca vplay a lasat asta online?
            niciuna? nici macar asa ca idee?
            pe un site accesat de foarte multi oameni, inclusiv de mine
            zilnic ca imi pierd vremea cu toate videoclipurile stupide sa imi spal creierul..culmea
            sunt chiar addicted de vplay, dar totul are o limita.
            • +1 (1 vot)    
              Ba da e o problema daca a fost asa (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 21:51)

              alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui Thheo

              Ba da e o problema daca a fost asa

              Dar asta o decide Judecatorul

              nu ROTDL si nu Thheo telecan

              Clar?
  • -1 (1 vot)    
    mai multe informatii (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 16:25)

    AlexRatoi [utilizator]

    Detinatorul sitului din Ucraina http://www.iplocationfinder.com/vplay.ro
    • -1 (1 vot)    
      corect (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:09)

      Gelum [utilizator] i-a raspuns lui AlexRatoi

      in /etc/hosts
      188.190.119.178 vplay.ro

      merge perfect.
  • 0 (2 voturi)    
    nu disperati (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:10)

    B.Dan [utilizator]

    www.vplayro.com e noua adresa. Sper sa accepte commentul. Bafta!
  • +2 (4 voturi)    
    nu trebuie decizie judecatoreasca (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:11)

    TeodorCimpoesu [anonim]

    Pentru toti cei care tipa ca nu s-a respectat actul de justitie, ca trebuie hotararea instantei: un domeniu se poate suspenda prin sechestrului asigurător [1], dispus prin ordonanta procurorului. Sechestrul este in vederea confiscarii speciale, pe care o dispune instanta.

    [1] art 163, cod procedura penala: http://www.cjo.ro/coduri-de-drept/codul-de-procedura-penala/

    P.S. dpdv incalcarea drepturilor de autor vplay.ro putea sa dispara demult...

    -T
    • +1 (3 voturi)    
      Pai problema e ca nu este mandat (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:30)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui TeodorCimpoesu

      1.
      Pai problema e Tocami

      ca nu exista tocmai mandatul procurorului ...

      Sau tu te faci ca n-ai aflat?


      2. Cat despre "incalcarea drepturilor de autor"
      care e Hotararea in Jutititie despre care faci tu vorbire?

      Aa, ea nu exista?

      Pai atunci despre ce vorbesti matale, aici?

      Sau mai nou te erijezi si tu in "Justitie Privata" ca

      ROTLD?

      3. Sa-ntelege din ce zici ca Vplay

      "e vinovat oricum si trebuie ucis oricum"

      Cam asta zici tu nu?

      Fara Judecator, Fara Mandat, Fara Proces fara Nimic?

      Brusc PAC PAC (ca ROTLD) si Gata ca asa vor muschii tai, nu?
    • -2 (2 voturi)    
      Excelent! (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 17:38)

      denvarel [utilizator] i-a raspuns lui TeodorCimpoesu

      Iata cineva care cunoaste legea si ne arata ca nu trebuie o decizie a instantei este suficienta o ordonanta a unui procuror. Ne scuzi domnule Teodor dar nu am fost chiar pe dinafara. Procurorul este si el tot un magistrat pana la urma.

      Nu ai justificat insa abuzul ROTLD! Pentru ca acolo domnul director Staicut vorbeste de o sesizare venita de la Politie nu de procuratura!
      ROTLD a actionat in urma sesizarii politiei. Daca nu este vreun mandat de procuror inseamna ca au facut un act clar de cenzura ilegala!

      Am dreptate?

      Nu stiu daca trebuie sa spun asta de fiecare data dar nu sunt fan Vplay. Abuzul insa ma deranjeaza. Azi Vplay, maine unele ziare, poimaine partidele de opozitie...
      • 0 (0 voturi)    
        cititul face bine (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 18:43)

        Thheo [utilizator] i-a raspuns lui denvarel

        Mai citeste odata articolul cu atentie, poate intelegi ce s-a intamplat. Daca ti se pare normal sa fii fost tratat subiectul altfel atunci poate ai vreo preferinta pentru pornografie infantila.
  • +1 (3 voturi)    
    pe ce va certati ? (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 18:01)

    liviusmaximus [utilizator]

    a vazut cineva un comunicat sau o actiune a vplay, prin care se sustine ca nu au fost avertizati in legatura cu continutul de pe site ? Daca nu, inseamna ca pt moment politia are dreptate ! Si ROTLD, intrucat a comunicat conditiile inainte de achizitia domeniului. Nu-ti convin conditiile, nu cumperi domeniul si gata. So, personal sunt de acord cu masura (mi s-ar parea uitl sa-l gaseasca si pe cel/cea care a postat acel continut, oribil inteleg). Paralelismele cu libertatea din piata, antiRM, etc, sunt fortate si nu ne fac deloc bine...
    • -1 (1 vot)    
      ROTLD nu e Justitia (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 20:16)

      alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui liviusmaximus

      1. ROTLD nu e Justitia

      Statul i-a delegat o chestie adminsitrativa


      2. ROTLD nu poate inchide pe nimeni decat ILEGAL

      pentru ca nimeni nu i-a delegat actul de Justitie la ROTLD


      3. Cine e Pedofil si cine nu

      (Pedofilii ar merita pedeapsa cu moartea dupa parerea mea ca sa intelegeaga si Telecan ce parere am despre Pedofili)

      nu o decide Thheo Telecan pe acest site sau pe altul si Doar Justitia

      4. ROTLD a facut un abuz.
      • 0 (0 voturi)    
        .... (Miercuri, 13 noiembrie 2013, 22:27)

        vasile_r [utilizator] i-a raspuns lui alex1234

        frate ia un distonocalm si vezi-ti de lucrurile la care chiar ai vreo pregatire. La justitie nu ai, sau ma rog, ceea ce crezi tu ca stii nu prea se pupa cu lumea reala. Gata, s-a terminat...au scos clipul, a aparut site-ul. Vizionare placuta.
        • 0 (0 voturi)    
          Nu mai ai argumente si injuri? (Joi, 14 noiembrie 2013, 12:22)

          alex1234 [utilizator] i-a raspuns lui vasile_r

          Nu mai ai argumente si injuri?

          Justitia o face Doar Justitia, punct!

          Transmite mai departe mesajul trepadusilor...

          ca ROTLD si altor postaci....


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi