Posta Romana a castigat un contract de aproape 35 milioane de euro cu Fiscul pentru furnizarea de servicii postale in urmatorii 4 ani

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Vineri, 21 martie 2014, 18:49 Economie | Telecom

Model plic postal
Foto: ANAF
Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a incheiat cu Posta Romana in data de 14 martie 2014 un contract cadru pe 4 ani pentru furnizarea de servicii postale de colectare, sortare, transport si livrare la destinatari a trimiterilor postale, contract in valoare de 157,1 milioane lei (aproape 35 milioane de euro, inclusiv TVA), potrivit unui anunt publicat vineri in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). Contractul a fost atribuit in urma unei licitatii deschise, la care a mai participat si compania Posta Atlassib Curier Rapid.

Serviciile postale se vor presta pentru urmatoarele trei autoritati contractante:
  • 1. Agentia Nationala de Administrare Fiscala - lider, reprezentant legal al Asocierii
  • 2. Ministerul Finantelor Publice
  • 3. Directia Generala Regionala a Finantelor Publice Bucuresti

"Dupa desemnarea operatorului economic castigator se va incheia un acord cadru intre cele 3 autoritati contractante si operatorul economic desemnat castigator si apoi contracte subsecvente de prestari de servicii postale si curierat (dupa caz) respectiv se vor incheia contracte intre fiecare autoritate contractanta si operatorul economic declarat castigator in functie de fondurile bugetare care pot fi disponibilizate cu aceasta destinatie. Durata acordului cadru ce urmeaza sa fie incheiat intre Asociere si Prestator va fi de 48 luni de la data incheierii acestuia", se arata in caietul de sarcini.

Estimarea initiala a valorii contractului a fost de 140,3 milioane lei (fara TVA), iar valoarea totala finala a conractului a fost de 126,7 milioane lei (fara TVA).

Pentru detalii despre aceasta licitatie cititi si: Fiscul cumpara servicii postale pentru urmatorii 4 ani: Valoarea estimata a contractului intre 19,5 milioane de lei si 140,3 milioane de lei fara TVA


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

2547 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Conform acordului cu FMI urmeaza sa fie vanduta (Vineri, 21 martie 2014, 19:14)

    alex4321 [utilizator]

    Conform acordului cu FMI urmeaza sa fie vanduta

    in maxim 1 an

    Intrebare:
    -----------------------------------------------------------------
    Cine a castigat de fapt contractul cu Statul?
    -----------------------------------------------------------------
  • +1 (1 vot)    
    ADICA.... (Vineri, 21 martie 2014, 19:30)

    schroedinger [utilizator]

    Noi platim impozite, ca ANAF-ul sa ne trimita luna de luna o instiintare privind stingerea creantelor. Halal!
    In loc sa foloseasca baii pentru dezvlotare (indiferent de domeniu) guvernul face praf 35 mil EUR.
  • +1 (1 vot)    
    O veste proasta pentru toti contribuabilii (Vineri, 21 martie 2014, 20:10)

    nashu_mare [utilizator]

    O veste proasta pentru toti contribuabilii
  • 0 (0 voturi)    
    delapidarea banului public (Marţi, 1 iulie 2014, 15:14)

    AlexandruHerepean [anonim]

    lasand la o parte tot bla bla-ul din caietul de sarcini, mie mi-a fost inactivata firma deoarece problemele cu anaf-ul nu au fost clarificate in 15 zile de la notificare. Notificare pe care nu am primit-o niciodata. ANAF imi spune ca am fost notificat prin afisare dar am tabel cu semnaturi de la fiecare vecin in parte + angajatii de la curatenia blocului ca nu a fost afisat nimic in ultimele 6 luni.

    Cand i-am luat la rost pe cei de la oficiul postal mi s-a explicat procedura:
    1. Se stampileaza plicul cand pleaca de la Raureni
    2. Se stampileaza plicul cu data cand ajunge la oficiul postal (de obicei in 5 zile)
    3. Se trimite inapoi la Raureni fara instiintarea destinatarului, deoarece conventia dintre ANAF si Posta Romana spune ca ANAF-ul trebuie sa aibe un raspuns in 10 zile de la expediere. Cum 5 zile a durat sa ajunga plicul la Oficiu, tot 5 zile dureaza sa ajunga si inapoi la Raureni. Si uite asa dam banii de pomana pe niste servicii din epoca de piatra.

    In cazul meu personal cei de la ANAF au nr. meu de telefon, au adresa de email, dar ei imi comunica cu cel mai rudimentar serviciu de curierat DIN EUROPA!

    Nepasarea asta (de la angajatii ANAF, la angajatii Postei Romane, sa nu mai vorbim de guvernanti) a adus in cazul meu un prejudiciu de 30.000 ron (TVA nededus) + 5 oameni care si-au pierdut locul de munca urmare acestei situatii. Pai sa nu emigram si sa lasam serpii sa se manance intre ei?

    Sunt curios cine are de castigat de pe urma celor 36 de lei pe care Posta Romana e obligata sa ii plateasca daca nu ajunge confirmarea inapoi la ANAF in cele 10 zile prevazute in conventie. Vorbim totusi de un contract cu milioane de expedieri.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri