Abonatii Vodafone vor putea sa-si rosteasca direct solicitarea, fara a mai naviga intre optiuni, cand suna la serviciul de relatii cu clientii

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Joi, 28 august 2014, 11:28 Economie | Telecom

Tarifele de roaming vor fi desfiintate din iunie 2017
Foto: MorgueFile.com
Un sistem de recunoastere automata a vorbirii va permite abonatilor Vodafone care suna la Relatii cu Clientii la numarul *222  sa-si rosteasca direct solicitarea, fara a mai naviga intre diferite optiuni, a anuntat joi operatorul de telefonie mobila. Serviciul va fi introdus gradual si va permite abonatilor sa inceapa instantaneu convorbirea, sistemul va recunoaste mesajul, il va analiza si va oferi un raspuns sau directiona apelul catre echipa potrivita pentru a oferi o rezolvare. Oficialii Vodafone au precizat pentru HotNews.ro ca "in cursul saptamanii viitoare va putea fi utilizat de intreaga baza de abonati".

Cine suna acum la Relatii cu Clientii Vodafone este intampinat de urmatorul mesaj automat:

'Buna, sunt Andreea, ghidul tau Vodafone. Alege limba in care vrei sa folosesti meniul. Pentru limba romana apasa 1. Pentru limba engleza apasa 2. (..)'

Daca tastezi 1,
robotul iti spune: "Ai ales limba romana. Pentru confirmare apasa 1".

Altfel spus, un proces destul de lung si frustrant pentru un client care ar avea de rezolvat rapid o problema.

Operatorul a anuntat joi ca va introduce gradual un nou sistem de recunoastere automata a vorbirii (Automatic Speech Recognition), o premiera pe piata locala de telecomunicatii. Nu va renunta insa la vechiul sistem, care va ramane de rezerva, pentru situatiile in care nu functioneaza recunoasterea vocala.

Operatorul a anuntat ca "in perioada urmatoare va lucra la imbunatatirea ratei de recunoastere si, implicit, a numarului de clienti care pot primi instant o rezolutie. Serviciul va fi extins, gradual, atat din punct de vedere al functionalitatilor, cat si al accesibilitatii".

Vodafone a anuntat luna trecuta, dupa o pauza de doi ani, numarul total de clienti (SIM-uri valabile) din Romania, raportand pe langa clientii de servicii mobile (voce si date) pe care ii raporta pana acum si pe cei de telefonie fixa, internet fix si m2m. Compania a anuntat astfel un numar total de 8.567.752 de clienti in trimestrul incheiat la 30 iunie, dintre care 7.985.962 utilizatori ai serviciilor mobile si 55.586 utilizatori ai serviciilor de internet broadband fix, reprezentand o scadere cu 91.687, fata de aceeasi perioada a anului trecut.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

3305 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    ING (Joi, 28 august 2014, 11:46)

    mit1 [utilizator]

    La ING e de mult timp asa.
    • -2 (2 voturi)    
      In Canada s-a renuntat la Recunoastere Vocala (Joi, 28 august 2014, 13:58)

      dumitrica [utilizator] i-a raspuns lui mit1

      Era prin 2004 la Rogers (un fel de Vodafone canadian) servici de comenzi vocale. O catastrofa! Mai tot timpul robotul iti raspundea "Imi pare rau nu am inteles!". A tinut asa citiva ani si pina la urma s-a renuntat la acest dezastru.
      Nenorocirea era amplificata probabil si datorita faptului ca peste 50% din canadieni sunt de fapt straini care vorbesc cu accent dar chiar si cei nascuti acolo au diverse pronuntari.

      Sfat sincer pentru Vodafone: Nu va complicati cu aceasta mizerie numita recunoastere vocala deoarece nu veti face altceva decit sa enervati clientii.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version