RCS&RDS trece sub brandul Digi magazinele sale si introduce posibilitatea testarii de servicii si telefoane mobile

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Luni, 15 septembrie 2014, 19:34 Economie | Telecom

Magazin Digi
Foto: RCS-RDS
​RCS&RDS a inceput sa-si modernizeze reteaua de magazine, sa le puna sub brandul Digi si sa introduca posibilitatea testarii de servicii, echipamente si telefoane mobile in punctele de prezenta. Compania a deschis luni primul astfel de magazin in centrul Bucurestiului (bulevardul Magheru, nr. 1), alte puncte similare de prezenta fiind in Oradea, Constanta si Galati. Operatorul spune ca va moderniza gradual si va integra in noul concept de prezentare cele peste 300 puncte de prezenta proprii existente la nivelul intregii tari.

Magazinul din Bucuresti are o suprafata de 100 metri patrati si este delimitat in mai multe zone: zona de consiliere si vanzare servicii si produse Digi pentru acasa, zona de consiliere si vanzare Digi Mobil, unde clientii au acces la gama de echipamente si telefoane mobile si zona de plata a facturii, unde clientii isi pot achita facturile lunare. Totodata, magazinul Digi este dotat cu echipamente de ultima generatie pentru a le oferi utilizatorilor posibilitatea de a testa serviciile companiei.

Aceasta etapa face parte din procesul de tranzitie a produselor si serviciilor companiei RCS & RDS catre brandul Digi. Pana in acest moment, compania a aliniat sub acest brand, intreaga oferta de servicii de telecomunicatii, precum si divizia de continut TV, respectiv toate televiziunile detinute. Obiectivul companiei este acela de a extinde comunicarea brandului Digi si la nivelul retelei sale de magazine de prezentare.

RCS&RDS este unul dintre cei mai importanti operatori de telecomunicatii din regiune, furnizand servicii in Romania, Ungaria, Spania, Italia si Cehia. Compania este lider pe piata din Romania in furnizarea serviciilor de internet si de televiziune prin cablu si satelit, dar si unul dintre furnizorii principali  de servicii de telefonie fixa si mobila, internet mobil precum si alte servicii  de continut.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

2040 vizualizari

  • -2 (2 voturi)    
    ... (Luni, 15 septembrie 2014, 20:14)

    Anonim2013 [utilizator]

    Noroc cu cei de la Telekom, ca le-au dat sah acestor desculti si au inceput si ei sa miste ceva....


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi