Serviciile integrate fix-mobil ale Telekom Romania au inceput sa fie vandute in interiorul a patru magazine Cora din Bucuresti, operatorul avand standuri si consultanti dedicati in zona cu produsele audio - video si IT a retailerului. Parteneriatul anuntat vineri de cele doua companii presupune extinderea in perioada urmatoare a acestui model de vanzari in celelalte opt magazine Cora din Ploiesti, Cluj-Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanta si Bacau.

Standuri Telekom in magazinele CoraFoto: Telekom Romania
  • "Prin parteneriatul cu reteaua cora, facem un pas inainte, aducand serviciile noastre in retaileri netraditionali de telecom, care au zona IT&C in magazinele lor. Astfel, ne mentinem angajamentul sa diversificam punctele noastre de contact, ca parte a strategiei de a deveni reteaua integrata numarul unu", a declarat Aris Karousos,  Director Managementul Vanzarilor Romania, grupul Telekom Romania.  

Romtelecom si Cosmote, care de la mijlocul lunii septembrie din acest an opereaza sub brandul Telekom Romania, au anuntat joi rezultatele pentru trimestrul incheiat la sfarsitul lunii septembrie 2014. Primul operator a raportat venituri de 151,3 milioane euro, in usoara scadere de 0,9% fata de trimestrul similar din 2013, o crestere a numarului de clienti pe TV, stagnare pe internet si scadere pe telefonie fixa, in timp ce operatorul mobil a raportat venituri de 107 milioane euro, in scadere cu 7,8% si 5,88 milioane de clienti (SIM-uri valabile) la sfarsitul lunii septembrie 2014, in scadere cu 2,8% fata de aceeasi perioada din 2013.

Cora Romania are o retea nationala formata din 12 magazine dintre care 4 in Bucuresti (Pantelimon, Lujerului, Sun Plaza si Alexandriei). In 2013, cora Romania a avut o crestere de 13,5% in vanzari in comparatie cu anul anterior si o cifra de afaceri de 408 milioane de euro.