​EXCLUSIV Greva japoneza la Telekom Romania impotriva schimbarii modului de salarizare pentru angajatii din magazine

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Vineri, 20 martie 2015, 23:04 Economie | Telecom

Cum se modifica salarizarea angajatilor din magazinele Telekom
Foto: Hotnews
Telekom Romania va implementa de la 1 aprilie 2015 un "proces de aliniere salariala" pentru angajatii din magazine care va schimba structura veniturilor totale astfel: salariul de baza fix se reduce de la 85% la 65%, iar comisionul de vanzari creste de la 15% la 35%, potrivit unor documente obtinute de HotNews.ro. Cei care nu sunt de acord sunt concediati de la 1 iulie 2015, urmand sa primeasca compensatii. Astfel, unii angajati au intrat vineri in greva japoneza considerand ca aceasta este o masura abuziva de reducerere a salariilor. Contactati de HotNews.ro, reprezentantii Telekom sustin ca masura va duce la cresterea venitului total lunar pentru noua din zece angajati din magazine, in conditiile atingerii obiectivelor de vanzari.

Proces verbal
Foto: Hotnews
Administratia Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom) s-a consultat in data de 17 martie 2015 cu doua organizatii sindicale - Sindicatul National din Telecomunicatii (SNTc) si Sindicatul Liber din Telecomunicatii (SL-TC) cu privire la implementarea unui proces de aliniere salariala pentru angajatii din magazine, conform unui proces verbal obtinut de HotNews.ro.

Procesul de aliniere salariala prezentat celor doua sindicate prevede modificarea componentei veniturilor lunare totale prin reducerea partii fixe de la 85% la 65% si cresterea partii variabile, respectiv a comisionului de vanzari de la 15% la 35%.

Cele doua sindicate nu au fost de acord cu aceasta masura. Mai mult, pe site-ul Sindicatului Liber Independent Telecomunicatii 'Bogdan Voda' Suceava este anuntata o greva japoneza in cadrul Telekom Romania pentru vineri, 20 martie.

  • Iata comunicatul acestui sindicat in care se anunta greva japoneza:

"Dupa ce 3 ani la rand s-au taiat din CCM aproape toate beneficiile, ieri Administratia Telekom s-a gandit sa alinieze salariile personalului din magazinele TELEKOM. Defapt in traducere libera alinierea nu este altceva decat o diminuare a salariilor care si asa sunt mici raportate la cele 10-11 ore/zi pe care le lucreaza salariatii de acolo.

Pe de alta parte Administratia a inceput un fel de santaj si teroare la adresa celor din magazine trimitindu-le doua variante si anume: fie semneaza un aditional de diminuare a salariului fie semneaza un acord de plecare din Companie  daca nu sunt de acord cu diminuarea de salariu.

Planul de aliniere salariala
Foto: Hotnews
Este umilitor ceea ce se intampla pentru ca in acest moment statul roman care inca mai detine 46 % in Telekom sa nu sprijine in nici un fel salariatii si asa putini care au mai ramas si duc greul in spate.

Cer public ca autoritatile statului cu competente in materie sa verifice ilegalitatile care se fac in acest moment in cadrul Telekom prin care practic obliga salariatii sa semneze diminuari de salarii in conditiile in care in data de 12.martie.2015 CEO Telekom a anuntat un profit  EBITDA de 106 milioane de euro.

Consiliul de coordonare a decis ca vineri, 20.03.2015 pe parcusul intregii zile, toti membrii Sindicatului Bogdan Voda dar si cei ai Aliantei Sindicatelor din Tehnologia Informatiilor si Comunicatii-ANTIC, sa poarte pe mana stanga o banderola de culoare alba in semn de protest pentru decizia abuziva si absolut nejustificata de diminuare a salariilor de la magazinele TELEKOM.

Este de dorit ca si ceilalti salariati care sunt in asentimentul nostru sa procedeze la fel.

Pe banderola se poate scrie cu marcher negru textul de ,,GREVA JAPOZENZA" mai ales daca aceasta este pusa peste o haina sau camasa deschisa la culoare.

Cred ca este un precedent periculos, motiv pentru care trebuie sa fim uniti si sa nu cedam la aceste presiuni care vin din partea unor salariati care au salarii cu multe zerouri in spate.

Lider SLITc ,,Bogdan Voda"


  • Reactia conducerii Telekom Romania: Veniturile totale lunare vor creste pentru noua din zece angajati, in conditiile atingerii obiectivelor de vanzari

Contactati de HotNews.ro, reprezentantii Telekom Romania au precizat ca masura va duce la cresterea veniturilor angajatilor daca isi ating obiectivele de vanzari si au prezentat si alte detalii legate de un pachet de beneficii introdus tuturor angajatilor in acest an precum si o crestere salariala care va intra in vigoare de la 1 mai 2015.

Va prezentam in cele ce urmeaza toate precizarile facute pentru HotNews.ro de reprezentantii Telekom Romania:

"Incepand cu 1 aprilie, Telekom Romania va implementa o noua schema de remunerare pentru angajatii din magazinele Telekom, cu scopul de a alinia structura salariala si de a accelera eficienta in vanzari, prin aplicarea unei noi scheme de comisionare mult mai atractive, orientate spre performanta.

Acest proces de aliniere va determina cresterea venitului total lunar pentru noua din zece angajati din magazine, in conditiile atingerii obiectivelor de vanzari.

De asemenea, grupul de companii a introdus anul acesta un pachet flexibil de beneficii ce include 17 optiuni, printre care prime de vacanta, tichete de masa, asigurare de viata sau pensie privata. In plus, o crestere salariala de pana la 3,25% va fi implementata incepand cu 1 mai 2015.

Aceasta initiativa a fost discutata in mod transparent de managementul Telekom Romania cu reprezentantii sindicatelor. Totodata, compania a implementat o serie de canale interne de comunicare, pentru a raspunde fiecarei intrebari specifice din partea angajatilor.  

Alinierea si imbunatatirea continua a politicilor de resurse umane fac parte din strategia Telekom de a deveni operatorul integrat numarul unu din Romania si, implicit, cel mai atractiv angajator din industrie. Noua schema de remunerare pentru angajatii din magazine este una competitiva la nivel de industrie si adaptata conditiilor actuale de piata"


Grupul Telekom Romania:

Grupul Telekom Romania este format din Telekom Romania Communications (fostul Romtelecom) si Telekom Romania Mobile Communications (fostul Cosmote) si are venituri anuale de peste un miliard de euro.

Actionarii Telekom Romania Communications sunt grupul elen OTE - 54,01% si Ministerul pentru Societatea Informationala - 44,99%.

Actionarii Telekom Romania Mobile Communications sunt: Cosmote Group, parte a OTE Group - 70% si Telekom Romania Communications - 30%.

Grupul Telekom Romania este controlat indirect de catre gigantul german Deutsche Telekom, in conditiile in care grupul german este actionarul majoritar al grupului elen OTE, cu 40% din actiuni.



Citeste mai multe despre   









17132 vizualizari
  • +6 (10 voturi)    
    Comision (Vineri, 20 martie 2015, 23:11)

    Tomy007 [utilizator]

    Vad ca au pus accent pe comisionul de vanzari, ceea ce inseamna cu cat faci mai multe vanzari, cu atat salariul o sa fie mai mare... Nu stiu daca este o solutie asta...
    • +19 (23 voturi)    
      Vanzarile lu' peste prajit (Vineri, 20 martie 2015, 23:21)

      Telekom [anonim] i-a raspuns lui Tomy007

      Am fost acum o luna sa reziliez contractul cu ei. Doamna din magazin mi-a zis ca in ziua respectiva a facut numai rezilieri, eu venind a sfarsitul programului. Iti dai seama ce vanzari are Telekom asta. E clar ca ei vor defapt sa scoata mai putin din buzunar pe partea de agenti de vanzare/relatii cu clientii. Mai bine mai baga o reclama "magenta" de banii economisiti in loc sa investeasca in relatiile cu clientii care sunt la pamant si a tarifelor standard pentru o retea non-standard.
    • +20 (20 voturi)    
      Solutia... (Sâmbătă, 21 martie 2015, 3:14)

      Boby Solo [anonim] i-a raspuns lui Tomy007

      era sa inveteasca in reteaua de fibra optica si nu sa faca numai profit .Sa vinzi acum reteaua de cupru pentru a face rost de bani este o masura penibila.Fara investii nu ai ce sevicii sa vinzi,cand concurenta este acerba.Cat sa mai exploatezi reteaua de cupru mostenita?Salariile sunt modeste si mancate de inflatie la personalul de executie,investitiile sunt modeste,doar sefii se umfla...Apropo,unde mai exista in lume o asociere greco-germana care sa dea roade?E o contradictie in termeni:Zorba si Hegel se intalnesc ca doua linii paralele:la infinit.
      • +1 (1 vot)    
        Un salariu de 3-4000 ron ți se pare modest? (Sâmbătă, 21 martie 2015, 19:04)

        Amad [utilizator] i-a raspuns lui Boby Solo

        Probabil ca sunt si unii cu 2000 ron (net) dar sunt o groaza care au salarii de 3-4000 ron, pe funcții jalnice de execuție. Atunci când s-au băgat sporurile in salariu, unii (cei care au acum peste 50 ani) s-au trezit peste noapte cu salariu de baza mai mare cu 40% (25% vechime + 15% fidelitate).
        Așadar la aceeași munca unul de 50 ani primește cu 50% mai mult decât unul de 30. Asta pe vecie!
        Mai este si problema managementului, care-l interesează doar unde ajunge el (nu' compania) peste 3 ani. Mizează pe rezultate pompoase, spectaculoase pe termen f. scurt pentru a putea avansa în continuare în urma rămânând dezastru.
        Managerii sunt experți la jonglat cu cifrele din raportări . Nu se gândesc ca metoda asta nu merge la nesfârșit si ca va fi mai rău apoi.
    • +1 (1 vot)    
      statul hotaraste (Sâmbătă, 21 martie 2015, 19:16)

      gicacontragica [utilizator] i-a raspuns lui Tomy007

      cat dam la telefon si statul hotaraste cu cat sunt platiti oamenii astia. 1 cent pe minut e prea putin. e multa tehnica acolo si e greu de tinut in viata. statul aplica legea concurentei in telecom si chiar mai mult: impune pretul. ce conteaza ca dau un cent sau doi pe minut la telefon cand la medicamente dau si de 5 ori mai mult ca in Germania? depinde viata de 1 cent sau 2? statul nu vrea sa auda de concurenta in farmaceutice si medicina. sunt multe farmacii pe km in unele zone si sunt platite din banii nostri. pretul pentru o vizita la dentist variaza si poate fi si de 5-8 ori mai mare de la cabinet la cabinet.
  • +30 (30 voturi)    
    Legalizarea concedierii (Vineri, 20 martie 2015, 23:35)

    Bălălău [anonim]

    Este o măsură ascunsă de legalizare a concedierii, deoarece target-ul de vânzări poți să-l schimbi de la o lună la alta, dar contractul de muncă (pe perioadă nedeterminată) nu poți să-l schimbi așa, cum îți vine.
    Ca să nu mai zic că pot să pune target diferit pe magazine, astfel că atunci când vor să închidă un magazin, pur și simplu măresc target-ul și ”rezolvarea” vine de la sine...

    ȚEPECOM Experiențe neplăcute împreună
  • +19 (19 voturi)    
    "in conditiile atingerii obiectivelor de vanzari" (Vineri, 20 martie 2015, 23:44)

    ioana [anonim]

    ...si cum obiectivele sunt stabilite unilateral de catre conducere, bineinteles ca vor fi extrem de greu de atins (daca nu chiar imposibil).
    Inca un episod din ciclul romanii - buni doar ca sa fie sclavi pe plantatie.
    Pun pariu ca managerii care au decis aceasta schimbare au salarii de cel putin 10 ori mai mari decat amaratii din magazine si nici nu isi imagineaza sa traiasca macar o saptamana din salariile de mizerie care le propun!!!
    • -10 (10 voturi)    
      "nu isi imagineaza sa traiasca macar o saptamana" (Sâmbătă, 21 martie 2015, 1:59)

      hehe [anonim] i-a raspuns lui ioana

      Din 3-4 mese la restaurant s-a rezolvat salariul.
      Dar la "Suşeava" merge si asa, ca-s moldoveni si mananca daca trebuie si coa(r)ja de la ou (calciu nene).
  • -5 (19 voturi)    
    Fiecare sa decida cum e mai bine pentru el (Sâmbătă, 21 martie 2015, 1:02)

    Klaus [anonim]

    Inteleg ca cei ce vor face performanta in vanzari vor castiga mai bine iar cei ce sunt neperformanti vor castiga mai putin. Ce e rau in asta? Asa ar trebui sa fie in orice companie: performerii sa castige mult mai bine decat cei ce freaca menta. Iar aberatia aia ca le vor fixa target in asa fel incat sa nu-l atinga, asta e o bazaconie inventata de lenesi. Nicio companie, cu atat mai mult una de talia asta, nu-si permite sa piada oameni buni din cauza unui target prost fixat. Insa da, orice companie vrea sa scape de oamenii neperformanti. Si din pacate in Romania, ca si in Franta, e foarte greu sa dai afara un om neperformant iar tinandu-l ii demotivezi pe cei buni. Si atunci macar sa poti sa-i diferentiezi la salariu. Iar cui nu-i convine salariul, targetul sau conditiile de munca, e liber sa-si schimbe jobul. Nu trebuie sa iasa la pensie de la Telekom.
    PS. foarte putini angajati Telekom castiga sub 2500 lei net.
    • +10 (14 voturi)    
      Gresit! (Sâmbătă, 21 martie 2015, 6:56)

      Domnul PS [anonim] i-a raspuns lui Klaus

      Poate vrei sa spui ca foarte putini angajati castiga peste 2500 lei net.Chestia asta cu salariul bun era odata,inainte de marea teapa din 2004!Remember the day?Fara modernizarea retelei si deci cresterea calitatii serviciilor,nu ai cum sa cresti vanzarile!Pana acum au tot dat afara personalul si au trimis banii in Grecia(teparii....),mai nou in Germania.Acum managemetul fost si actual ar trebui sa treaca printr-o radiografia DNA si un tratament la Beciul Domnesc.Nu trebuie sa iasa cineva la pensie de la Telekom dar nici sa vinzi cladirile pentru a te muta cu chirie astronomica in alta parte nu este o solutie.
    • +1 (1 vot)    
      postac (Sâmbătă, 21 martie 2015, 6:59)

      NEMESSIS [utilizator] i-a raspuns lui Klaus

      Tu ori nu ai habar, ori esti platit de Telekom, ori nu gandesti ... poi mai nene, angajatii din magazine fac oferta de servicii? ei stabilesc preturile? fac ei oferta comerciala si stabilesc ei calitatea serviciilor?, stabilesc ei bugtul si politica de marketing? ...sunt curios daca de asemenea "stimulari ale performantei" au parte si geniile din conducere ...
    • +1 (3 voturi)    
      @Klaus (Sâmbătă, 21 martie 2015, 9:27)

      adib [anonim] i-a raspuns lui Klaus

      Pa cuvintu' tau ca "aberatia aia ca le vor fixa target in asa fel incat sa nu-l atinga, asta e o bazaconie inventata de lenesi"

      Fi atent aici. Am lucrat pina acum ceva ani la o mare retea de librarii (la vremea resopectiva) unde aveai un target lunar de vinzari. Il atingeai, primeai pe linga salariul fix si un bonus procentual.

      Ghici ce... INTODEAUNA se facea targetul de vinzari la 90-95%.. si ramineai doar cu salariul.

      Sper sa ajungi sa-ti primestri salariul (doar ca sa vezi cum este), din comision din vinzarile facute.
    • +2 (2 voturi)    
      DESIGUR (Sâmbătă, 21 martie 2015, 10:34)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui Klaus

      alta cacapitalista feroce, care vrea sa si moara angajatii daca se ingrasa patronii si managerii! mi-e o scarba cumplita de specimene ca tine.
    • +2 (2 voturi)    
      am lucrat la telekom 2 luni de zile (Duminică, 22 martie 2015, 19:24)

      anau [anonim] i-a raspuns lui Klaus

      am plecat fiindca mi s-a parut imoral si ilegal ce se intampla acolo. in primul rand, angajarea era facuta pe numele altei firme, contractul de munca era incheiat pe 2 ore, dar erai obligat sa stai la lucru si cate 10-11 ore. plecam dimineata la 9 si ajungeam si pe la 7-8 acasa. ni se dadeau liste cu clienti telekom si cu serviciile pe care trebuia sa le vindem, dar nu ni se punea la dispozitie telefon de pe care sa sunam sau macar o cartela. cand am ridicat problema, mi s-a spus ca e in interesul meu sa-mi asigur obiectul muncii, de parca vindeam produsele mele, nu ale romtelecomului. eu am lucrat la divizia de vanzari directe unde targetul era de un serviciu pe zi. teoretic nu era mult, practic insa...incearca sa vinzi internet la batrani de 80 de ani care nici nu stiu ce-i ala calculator sau in sate in care "nu sunt casute libere".
  • +5 (9 voturi)    
    2488 vizualizari si 4 comentarii (Sâmbătă, 21 martie 2015, 1:46)

    alex [anonim]

    Spune multe despre romani si Romania faptul ca nu e nimeni interesat de soarta slavilor pe plantatie
  • +13 (15 voturi)    
    nasol.... (Sâmbătă, 21 martie 2015, 2:20)

    Alinutz [utilizator]

    Am lucrat in compania asta 18 ani... si am plecat de acolo in 2012... sincer... mi-am pierdut vremea acolo incercand sa progresez profesional...Exista viata si dupa RTC.
    • 0 (0 voturi)    
      Resurse Umane ... inumane ... (Sâmbătă, 21 martie 2015, 17:49)

      Miscarea Sindicala [anonim] i-a raspuns lui Alinutz

      Pe principiul nemţii ne cumpără, dacă românii ne vând, vreau să ştiu, dacă în Telekom România, mai sunt români, care n-au uitat de Mărăşeşti, şi care ar putea să strige, fără frica mioritică … Pe aici nu se trece … ?
  • +7 (9 voturi)    
    Investitii (Sâmbătă, 21 martie 2015, 2:50)

    Tom Cruise [anonim]

    Este clar acum ca investitia masiva in reclama a daunat grav sanatatii firmei.In loc sa bage bani in "cucul" lui Morosanu ar fi trebuit sa puna la punct un plan de investitii in reteaua de fibra optica(macar sa reinvesteasca ce au castigat in Romania).De ani de zile,mai exact din 2004,au investit tot mai putin in fibra optica dar au dat afara masiv iar salariile celor ramasi au fost mancate de inflatie.Cred ca ,dupa esecul inregistrat acum cu reclama fara efect pe piata,este randul sefilor din boardul greco-german (ce ciudat suna asocierea asta in contextul actual)sa-si depuna demisiile si sa plece acasa.Chestia cu vandutul cladirilor si a cablului de cupru este perceputa negativ chiar de populatia care ar trebui sa cumpere servicii Telekom.....
  • +2 (2 voturi)    
    Zic si eu din auzite si ...vazute (Sâmbătă, 21 martie 2015, 9:42)

    dbdb [utilizator]

    Program de munca de 10-11 ore pe zi? cum se spune p-acolo: half day today, pentru ca programul este in cele mai multe zile de 12-13 ore pe zi, fara over-time-uri, plus week-enduri lucrate si neplatite.
  • +8 (8 voturi)    
    Telekom, Romtelecom, Cosmote (Sâmbătă, 21 martie 2015, 11:25)

    Andrei [anonim]

    Telekom, Romtelecom, Cosmote, aceeasi marie cu alta palarie. Respect fata de clienti 0 (zero). Am reziliat anul trecut contractul cu ei la mai multe servicii pe care le aveam de pe vremea lui ceasca si in loc sa se trezeasca in al 12 ceas, m-au lasat si cu un gust mai amar. Nu stiu cum se nimereste de fiecare data cand intram intr-un magazin Romtelecom/Telekom/Germanos, etc ies de acolo plin de nervi. Ultimul exemplu: am fost sa schimb un sim prepay in micro sim (nu, nu-l puteam decupa singur ca era model vechi cu cip mai mare) si m-a luat tipul de acolo ca e complicat si ca nu poate decat daca trec la abonament. I-am zis in fata ca ma minte si ca e nesimtit si sa-si bage comisionul din vanzari (pentru realizarea unui nou abonament) "undeva". In trei zile am fost cu simul ala portat la alt operator.
  • +7 (7 voturi)    
    Furturi (Sâmbătă, 21 martie 2015, 11:37)

    Geo.B [utilizator]

    Bunica mea locuieste la curte intr-un cartier sarac din sectorul 5. Pana acum s-au furat de doua ori cablurile de telefon de pe stalpi.
    Prima data acum vreo doi ani, si a durat cam doua saptamani pana cand a fost remediata problema, si a doua oara in 2014 inainte de Craciun, si a durat cam o saptamana pana a putut folosi din nou telefonul.
    Perioadele in care abonatul nu a beneficiat de nici un fel de servicii (nici macar posibilitatea de a apela nr de urgenta) nu a fost scazuta din facturi, astfel incat bunica a platit si pentru saptamanile in care nu I s-a furnizat niciun serviciu de telefonie.
    Sunt hotii care fura cablurile, si mai sunt un fel de hoti...
  • +6 (8 voturi)    
    Management = zero barat (Sâmbătă, 21 martie 2015, 11:57)

    Doru Dascalu [anonim]

    Vor afla si nemtii pe pielea lor ca romanii fac parte dintr-un popor atipic. Nu merge inca pe aceste meleaguri sa faci lumea sclavi. Romanii inca vorbesc intre ei, nu se mananca inca precum cei din vest ce sunt deja spalati pe creier. Aceasta masura va duce garantat la disparitia din telefonia mobila a Telekomului in Romania. Nu detailez aici cum se va intampla asta, cine are creier stie cum se va intampla. Zvonerii si raspandacii din decembrie 1989 nu au disparut. Daca incep, fostii salariati care vor pleca, sa lanseze in subteran ca Telekom e o companie de cacat, in maxim doi ani inchid mustaria. Daca eu ca abonat la o companie, am facut ca multi oameni sa schimbe compania, si nu lucrez in telecomunicatii, dar unul care a lucrat acolo?! Este Dumnezeu in fata celorlalti. Asa ca le urez nemtilor...faliment usor.
    • 0 (0 voturi)    
      Companii europene ... vax ... (Sâmbătă, 21 martie 2015, 17:39)

      Miscarea Sindicala [anonim] i-a raspuns lui Doru Dascalu

      Am așteptat să vină capitaliștii din occident, să ne arate ei, cum se conduce o companie, cum se face și apoi se fură profitul și mai ales cum ajungi la bunăstare, dacă muncești ... În Europa lor, unii sunt mai blonzi decât blondele noastre, care au câștigat festivalul ..." bună și frumoasă, cu cătușe asortată " ...
    • +1 (1 vot)    
      Deja pleaca lumea pe capete (Duminică, 22 martie 2015, 0:12)

      dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Doru Dascalu

      pe unii i-au dat afara, altii au plecat singuri, nu mai are cine sa faca treaba si ii aglomereaza pana peste cap pe cei care au ramas, plus ca reorganizarea de dupa unificare e o varza - nu mai stie stanga ce face dreapta, customer care zero, suni la ei cu orele si nu-ti raspunde nimeni. Clienti nemultumiti, clienti interni nemultumiti, doar patronii-s fericiti! e, pentru cat timp vor mai fi? ca oferta in piata e berechet de la concurenta. Ii mananca in fund pe nemti, poate si-o si iau!
      • 0 (0 voturi)    
        customer care zero = customer care externalizat (Duminică, 22 martie 2015, 1:57)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui dbdb

        "customer care zero, suni la ei cu orele si nu-ti raspunde nimeni"

        Pai da, ca e externalizat. Raspund niste copiluti de la firma de call center care iti raspund mecanic si iti recita poezia invatata. Va-m notat, numarul sesizarii este, o sa revenim, etc...
        • 0 (0 voturi)    
          Nu e externalizat... (Duminică, 22 martie 2015, 11:52)

          dbdb [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

          e tot la ei.
  • +4 (6 voturi)    
    Le-am facut cateva sondaje (Sâmbătă, 21 martie 2015, 12:03)

    diverse [anonim]

    Ca si client misterios, am avut un task de a intervieva agentii de vanzari despre serviciile oferite.....eu ca si potential cumparator.
    Eu cunosc destul de bine ofertele RDS...deci am putut face comparatie.

    In primul rand salariatii isi dau toata silinta am observat sa te convinga....pot sa zic ca sunt profesionisti, stiu produsele bine, zambitori, amabili, etc.
    Magazinele arata bine.

    Numai ca serviciile, tehnic adica, sunt proaste. De exemplu la TV poti prinde canalele numai daca ai antena parabolica orientata spre SUD-Est, adica daca stai la bloc cu deschidere la Nord nu prinzi nimic.
    Si altele....

    Pana sa dea vina pe vanzatori, mai bine sa se ocupe de investitii si pe tehnica.
    Pot singuri sa faca comparatie cu RDS si sa vina cu o oferta competitiva calitativ si preturi...si apoi sa ceara performante de la vanzatori.
    • 0 (2 voturi)    
      habarnist (Sâmbătă, 21 martie 2015, 18:43)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui diverse

      nimeni din emisfera nordica nu poate prinde semnat satelit fara sa orienteze antena spre sud.
      satelitii se invart pe deasupra ecuatorului iar noi fiind in emisfera nordica trebuie sa orientam antena spre sud
    • +2 (2 voturi)    
      Stimate domnule "angajat misterios" (Sâmbătă, 21 martie 2015, 19:22)

      Amad [utilizator] i-a raspuns lui diverse

      1. Sateliții geostaționari se afla numai la ecuator. Doar cei din emisfera sudica au antenele îndreptate spere nord, nord-est, nord-vest (logic)
      3. Probabil ca vânzătorii fac si ei ce pot. La urma urmei oricât ai ambala un kkt, tot va mirosi.
      4. Țin cu dinții de telefonie sau DTH. Si RDS si UPC au lăsat DTH-ul la foc mic. Lumea vrea mobilitate: internet mobil, TV pe smartphone. Vrea emisiunea ACUM nu deseară la 9. Nimeni nu-si face programul zilnic in funcție de programul TV.
      5. Sunt curios dacă cei de la RDS ti-au oferit Digi cu antena orientata spre nord. Dacă DA, atunci sunt sclipitori.
  • +7 (9 voturi)    
    Luni out (Sâmbătă, 21 martie 2015, 13:29)

    Motanul_incaltat [utilizator]

    Sa aplice aceeasi schema salariala pe care o au in Germania, sau Grecia sau orice alta tara in care nu se pot scadea salariile contractate asa cand vor muschii lui ceo.
    Luni inchid abonamentul.
  • +3 (5 voturi)    
    asta inseamna management incompetent ! (Sâmbătă, 21 martie 2015, 14:02)

    keiser_soze [utilizator]

    nu semnati nimic.
    somati sindicatele alea nemice sa se lupte din greu pentru drepturile voastre, de aia platiti cotizatii.
    asta e un moment bun de a recastiga demnitate si respect, stati uniti, nu semnati absolut nimic, intrati in greva toti, ce pot face ?
    daca tineti la demnitatea voastra veti da astfel un semnal si celorlalti ca se poate si, astfel, toti strainii care vin in Romania va vor trata altfel, cu mai mult respect si vor intelege ca aici nu e plantatie de bumbac.
    asa ceva nu au curaj sa faca in nici o tara din UE.
    se poate, stiu sigur ca se poate sa se schimbe ceva, in bine de aceasta data.
  • +5 (5 voturi)    
    :) (Sâmbătă, 21 martie 2015, 14:39)

    owl [utilizator]

    Daca le iese, toate companiile vor aplica schema asta... :)

    ps. a se revedea desenul animat "ferma animalelor" , ultimele minute ( de la 1h 05 min )
  • 0 (0 voturi)    
    Ţeapă nemţească pentru salariaţii Telekom (Sâmbătă, 21 martie 2015, 17:25)

    Miscarea Sindicala [anonim]

    Abia s-au terminat negocierile pentru noul Contract Colectiv de Muncă, şi în consacratul stil mioritic, patentat în vechiul Romtelecom, Resursele Umane, ale noului operator Telekom aplică, fără patriotisme ieftine, pe piaţa muncii din sectorul de telecomunicaţii, aceeaşi binecunoscută ţeapă, cu ocazia zilei de 1 Aprilie.

    Marele Sindicat Naţional din Telecomunicaţii, s-a dovedit, de la înfiinţare, ca fiind, tot aceeaşi cacialma galbenă, pentru angajaţii primei companii de telefoane din România, ca şi Federaţia Sindicatelor din Telecomunicaţii, ambele organizaţii, având acelaşi veşnic lider, fostul deputat PSD, Ioan Andrei.

    Mişcarea Sindicală, din cadrul Telekom, supravieţuieşte în cel mai perfect cadru european, creat de dreptacii domnului preşedinte Băsescu, oameni cu principii serioase, orientate spre propriile buzunare, dar cu lecţii de morală, pentru sindicalişti, care vezi doamne sunt incompatibili cu ei, pe criterii de stânga.

    Pe principiul nemţii ne cumpără, dacă românii ne vând, vreau să ştiu, dacă în Telekom România, mai sunt români, care n-au uitat de Mărăşeşti, şi care ar putea să strige, fără frica mioritică … Pe aici nu se trece … ?
  • +1 (1 vot)    
    pacaleala (Sâmbătă, 21 martie 2015, 17:52)

    iosif [anonim]

    Telekom vrea sa spuna ca asa motiveaza performanta, dar de fapt vor avea grija ca sa iasa cu costuri mai mici, implicit salariile vor fi mai mici. Poate unii vor reusi sa atinga targetele, dar sa fim seriosi ca pe termen lung targetele sunt greu de indeplinit luna de luna, asa ca per ansamblu angajatii vor pierde.

    Asa este, TELEKOM - experiente neplacute impreuna
  • +4 (4 voturi)    
    O primă măsură - clienți suprataxați (Sâmbătă, 21 martie 2015, 21:58)

    Conrad_QS [utilizator]

    Acum câteva zile au sunat-o pe mama mea de pe numărul 0214059150 și au întrebat-o dacă vrea să prelungească contractul. A zis că da, dar dorește cea mai mică variantă posibilă (satelit minim + fix minim). I s-a comunicat că varianta cea mai mică posibilă la momentul convorbirii este de 85 de lei, acest lucru fiind neadevărat conform informațiilor (verificate de mine ulterior) de pe site-ul Telekom (deci, reclamă mincinoasă). După care au închis, spunându-i că i se va modifica contractul și că a fost înregistrată convorbirea. Cea mai mică opțiune posibilă la voce e de 33,48 de lei, iar la satelit e de 30,13 lei pe lună, rezultând un total de 63,61 de lei și nu 85 de lei.

    Am sunat la ei a doua zi și le-am comunicat că dorim cea mai mică variantă. Ni s-a spus că e modificat deja și nu se mai poate face nimic. Am făcut sesizare prin intermediul formularului de la ei de pe site, cum nu s-a răspun urgent la sesizare, am făcut plângere la ANPC. Abia ulterior au sunat-o pe mama de la Telekom și i s-a comunicat că a fost o eroare, contractul ei fiind valabil până în luna septembrie, întrucât achiziționase un telefon fix de la ei în septembrie 2013, iar la semnarea de primire a telefonului era de fapt și un acord prin care i s-a prelungit contractul automat pe doi ani!

    Aviz amatorilor care sunt sunați pentru prelungire, acum trebuie să facă procent din vânzări de contracte cât mai mari, verificați contractele și opțiunile de care aveți nevoie!
  • -2 (2 voturi)    
    Bugetar vs Privat (Duminică, 22 martie 2015, 8:41)

    Valentin [anonim]

    Salutare,

    In sectorul privat conteaza performanta, si doar cei buni rezista si fac bani. Nu este nimic rau in asta, se face cost reduction si in acelasi stimuleaza performanta.

    E dur sa muncesti la privat (mai ales German) dar e frumos in acelasi timp ...
  • 0 (0 voturi)    
    Interesnt (Luni, 23 martie 2015, 9:34)

    9 din 10 [anonim]

    Interesanta afirmatia "Acest proces de aliniere va determina cresterea venitului total lunar pentru noua din zece angajati din magazine, in conditiile atingerii obiectivelor de vanzari."! De ce 9 din 10? Sunt cu dintii la gard si in loc sa inveseteasca in dezvoltarea retelei de fibra optica si in tehnlogie 4G aleg sa faca niste banuti din taierea salariilor! Draga managerilor afacerea dumneavoastra se face cu oameni - bine pregatiti - pentru oameni! Daca mizati pe faptul ca memoria maselor este de scurta durata - cum ati mai facut - este gresit pentru ca veti pierde oameni bine pregatiti si veti ramane cu cozile de topor care vor angaja oameni slab pregatiti deci serviciile dumneavoastra vor ajunge in picaj deci clientii vechi pleaca si altii noi nu mai vine Restul... il puteti deduce,,,


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică