STS a mai primit un premiu international pentru administrarea sistemului 112

de A.V.     HotNews.ro
Miercuri, 22 aprilie 2015, 19:07 Economie | Telecom

Interventie 112
Foto: Hotnews
Centrul 112 Bucuresti ᅡ Ilfov al Serviciului de Telecomunicatii Speciale a primit premiul pentru "Cel mai bun Centru de Preluare Apeluri de Urgenta 112 din UE", in cadrul Galei anuale a Asociatiei Europene a Numarului de Urgenta (EENA), care a avut loc miercuri, informeaza Agerpres.

Acesta este al cincilea premiu international primit de catre STS ca recunoastere a contributiei remarcabile in administrarea si dezvoltarea Sistemului National Unic pentru Apeluri de Urgenta din Romania.

Gala Premiilor 112 este singura festivitate de acest gen din Europa. Premiile internationale 112 obtinute in anii trecuti de catre Serviciul de Telecomunicatii Speciale au fost urmatoarele: "Pentru cea mai buna campanie de educare, informare din Uniunea Europeana (2009), "Pentru salvare remarcabila" (2012), "Pentru cea mai buna campanie de educare - informare din Uniunea Europeana" (2013) si "Cea mai buna reforma din Uniunea Europeana - Sistemul National Unic pentru Apeluri de Urgenta din Romania" (2014).

Potrivit celui mai recent raport al Comisiei Europene, Romania se situeaza printre statele membre cu cei mai buni timpi de reactie (sub 10 secunde) si o acuratete sporita in a localiza apelantii la numarul unic de urgenta 112. Romania face parte dintre cele 5 state membre care reprezinta exemple de buna practica.

Numarul pan-european de urgenta 112 a fost creat in 1991. In aprilie 2005, Sistemul National Unic pentru Apeluri de Urgenta 112 a devenit operational in toata Romania. Incepand cu anul 2008, 112 este singurul numar care poate fi folosit de pe orice telefon fix sau mobil pentru a beneficia, gratuit, de serviciile de urgenta (ambulanta, pompieri si politie) in orice tara a Uniunii Europene.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

928 vizualizari

  • -2 (2 voturi)    
    STS (Miercuri, 22 aprilie 2015, 20:21)

    vasi [anonim]

    adevar sau propaganda securista ?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă