Ministrul Sorin Grindeanu, despre initiativa ca firmele sa aiba sedii electronice: Vi se pare aplicabila o astfel de reglementare, cand in Romania sunt zone albe, fara acces la internet? Eu cred ca nu

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 13 octombrie 2015, 11:23 Economie | Telecom

Sorin Grindeanu, ministrul pentru Societatea Informaitonala
Foto: AGERPRES
Ministrul pentru Societatea Informationala, Sorin Grindeanu, si-a aratat retinerea marti fata de initiativa legislativa ca orice operator economic sa primeasca odata cu inregistrarea fiscala, alaturi de codul unic de identificare sau codul de identificare fiscala si o adresa de email identica cu acesta, care va constitui sediul electronic al operatorului economic. "Vi se pare ca este aplicabila in acest moment o asemenea reglementare? Cand noi avem in continuare zone albe? Eu cred ca nu. Sunt firme in zone albe. Cum poti sa le obligi? Pe de alta parte, stiti bine ca in Romania daca lasi lucrurile optional, acestea nu se vor intampla. Haideti sa nu mai existe zone albe si atunci putem sa facem lucrurile obligatoriu", a spus ministrul.

Ministrul a facut aceste declaratii marti, prezent fiind la International Digital Forum, eveniment organizat de Asociatia pentru Comunicatii Digitale.

Orice operator economic ar putea primi odata cu inregistrarea fiscala, alaturi de codul unic de identificare sau codul de identificare fiscala si o adresa de email identica cu acesta, care va constitui sediul electronic al operatorului economic, potrivit unui proiect de lege depus la Senat. Orice comunicare transmisa catre sediul electronic va avea aceleasi efecte ca informarile tiparite si transmise prin agent procedural sau servicii postale/de curierat.

Initiativa, semnata de liberalul Teodor Atanasiu, vrea sa elimine costurile generate de tiparirea actelor administrative, in paralel cu eliminarea unor intarzieri generate de imposibilitatea dovedirii transmiterii unor documente prin mentiunile efectuate de factorul postal sau agentul procedural.

"Art. 3 a) Odata cu inregistrarea fiscala, orice operator economic va primi alaturi de codul unic de identificare sau codul de identificare fiscala si o adresa de email identica cu acesta. Aceasta adresa, va constitui sediul electronic al operatorului economic, pana la lichidarea, desfiintarea sau incetarea prin orice modalitate prevazuta de lege a persoanei juridice", se arata in proiectul de lege.

Initiativa legislativa a fost depusa in Parlamentul Romaniei, in luna iunie din acest an de catre senatorul PNL Teodor Atanasiu, fiind avizata favorabil de catre Consiliul Legislativ si de comisiile Juridica si Economica din cadrul Senatului Romanei, urmand a intra pe ordinea de zi a plenului Senatului in urmatoarea perioada.

Conform expunerii de motive, initiativa legislativa isi propune sa faciliteze derularea comunicarii si eliminarea multor costuri generate de tiparirea unor formulare, decizii, citatii si alte asemenea acte administrative, in paralel cu eliminarea unor intarzieri generate de imposibilitatea dovedirii transmiterii unor documente prin mentiunile efectuate de factorul postal sau agentul procedural.

Proiectul presupune alocarea unei adrese de e-mail odata cu inregistrarea fiscala a oricarui operator economic, adresa de e-mail care sa identifice operatorul economic si sa echivaleze cu 'sediul electronic' al acestuia.

In consecinta, orice document, citatie, act procedural sau administrativ sau orice alta comunicare oficiala transmisa catre sediul electronic va avea aceleasi efecte ca informarile tiparite si transmise prin agent procedural sau servicii postale/de curierat. In aceasta categorie vor intra inclusiv comunicarile intre operatorii privati transmise prin intermediul sediului electronic.


Ministrul pentru Societatea Informationala, Sorin Grindeanu, a mai declarat marti
ca are retineri ca proiectul de 85,6 milioane de euro pentru crearea unei retele de net de mare viteza in 783 de localitati va fi finalizat pana la sfarsitul acestui an, cand era data limita de accesare a fondurilor UE.

  • "Ezitarea mea vine din faptul ca cei care-l implementeaza (n.a Telekom Romania) nu si-au calibrat perioada de timp pentru obtinerea autorizatiilor de constructie. Sunt necesare peste 8000 de autorizatii pentru a incepe lucrul in aceste localitati. Pana acum doar 150 de localitati din cele 783 de localitati au autorizatii de constructie", a spus acesta




Citeste mai multe despre   









2552 vizualizari
  • +8 (14 voturi)    
    DEMISIA (Marţi, 13 octombrie 2015, 11:26)

    silviu [anonim]

    incredibil - prima idee de bun simt sa reducem birocratia din ultimii 20 de ani si se trezeste tocmai asta sa vorbeasca

    DEMISIA
    • +7 (9 voturi)    
      ... (Marţi, 13 octombrie 2015, 12:12)

      calin [anonim] i-a raspuns lui silviu

      Pe astia nu ii duce mintea absolut deloc. Pai domnule incompetent fa o optiune acolo pe foaie sau in aplicatie sau unde vrei tu si lasa omul sa aleaga daca vrea prin posta sau electronic. Ce e atat de greu???
    • +2 (4 voturi)    
      nu e nici o idee de bun simt.. (Marţi, 13 octombrie 2015, 12:41)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui silviu

      birocratia ramane.
      1. un email fara semnatura electronica nu are valoare in fata legii.
      2. propunerea de lege vorbeste doar de emailuri trimise catre operatorii economici, nu de viceversa.
      3. ministrul are dreptate. oricine poate spune ca nu si-a citit emailul pentru ca nu are acces internet.

      Vrei o idee de bun simt? Ce-ar fi, pentru inceput, daca printr-o lege asemanatoare orice companie si-ar putea inregistra propria adresa de email pentru comunicarea cu administratia publica si toti functionarii ar fi obligati prin aceeasi lege sa-si faca publice adresele de email si o lista de procese care pot fi derulate exclusiv prin posta electronica?..
      • +2 (4 voturi)    
        au (Marţi, 13 octombrie 2015, 13:04)

        sucaa [utilizator] i-a raspuns lui pehash

        1. trebuie rezolvat urgent. suntem in 2015 si inca ne ascundem dupa un motiv pueril.
        2. nu vad legatura
        3. la fel orcine poate spune ca nu a primit plicul de la postas. este irelevant argumentul. In plus la mail exista si optiunea de request delivery receipt si request read receipt. Daca rpimul este primit de catre functionar se considera trimis mailul. orice alta justificare ca n-ai avut timp sa-l citesti este irelevant. mai rapid decat un postas si mai sigur.

        birocratia nu are cum sa mai fie aceeasi. numai daca scoti din peisaj staul si plimbatul la ghisee si se economiseste timp. Daca pentru fiecare formular, declaratie etc ar exista o adresa de mail nu un numar de ghiseu ce simplu s-ar depune toate aceste acte.
        solutii exista de foarte mult timp in aceasta zona. in schimb nu exista vointa politica pt ca-si pierd voturile de la functionarii care ii platim sa ne plimbe din ghiseu in ghiseu.
        • 0 (0 voturi)    
          bine punctat (Marţi, 13 octombrie 2015, 15:41)

          Rares101 [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          numai ca se spune email, nu mail.
          Mail inseamna tocmai posta fizica.
        • 0 (0 voturi)    
          confirmare de primire (Marţi, 13 octombrie 2015, 16:24)

          andipetre [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          Problema e cu comunicarile oficiale pe care trebuie sa confirmi ca le-ai primit. Cand vine postasul semnezi si scrii cu mana ta pe bon, ceea ce e complet verificabil.

          Tu ai accepta, cand cumperi online, sa nu trebuiasca sa confirmi personal primirea unui produs pe care l-ai platit deja? Curierul ar putea zice ca ti l-a dat si are ca dovada faptul ca GPS-ul lui arata ca a trecut prin fata casei tale.

          Cam asa e si cu confirmarea notificarilor importante. Functionarii n-or sa se oboseasca sa se asigure ca mesajul a ajuns la tine in realitate, poate ti-l trimit la o adresa gresita, poate se pierde si esti bun de plata.

          Si inca ceva: e-mail-ul e o tehnologie din anii '80, plina de probleme, complet nesigura si usor de abuzat. Daca tu crezi ca asta inseamna comunicare moderna te inseli amarnic. Exemplu: toata comunicatia e necriptata si de exemplu orice pusti cu acces la reteaua ta sau a celui care trimite o sa iti poata citi simplu toate mailurile, pe masura ce vin.
        • +1 (1 vot)    
          nu vezi legatura?.. (Marţi, 13 octombrie 2015, 17:14)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui sucaa

          pai sa ti-o scriun, negru pe alb: nu vei putea trimite la randul tau emailuri catre administratia publica centrala sau locala pentru ca legea nu ii include. doar primesti niste notificari fara valoare juridica. aici era marea birocratie? ca te duceai pana la cutia postala dimineata?..
  • +8 (12 voturi)    
    LOL (Marţi, 13 octombrie 2015, 11:27)

    Ricochet [utilizator]

    Tanarul dinozaur, care pledeaza cu atata aplicatie impotriva informatizarii birocratiei fiscale, e platit pentru functia de:
    "Ministrul pentru Societatea Informationala".
  • +4 (6 voturi)    
    Asa si? (Marţi, 13 octombrie 2015, 11:36)

    Je__ [utilizator]

    Ce te opreste sa informatizezi si ultimul catun?

    Si doi, care e problema reala?
    Nu are decat sa se duca pana la prima zona cu acoperire semnal GSM, si sa-si verifice emailul pe mobil.

    Hai sa fim seriosi....doar scuze ca sa nu-si dea de munca!
  • -4 (8 voturi)    
    sediu electronice (Marţi, 13 octombrie 2015, 11:36)

    pion [anonim]

    domnul ministru are perfecta dreptate.
    nu este cazul punerii unei asemenea probleme.
    firmele nu pot exista la un sediu imaginar din domeniul electronic atata timp cat ele figureaza in spatii palapabile, in sedii imobile cum prevede legislatia "palpabila". Propunerea legislativa este o propunere aberanta de creere a mediul de paradis atat fiscal cat si de furt al beneficiarului serviciilor unei asemenea firme. Si una peste alta... care program electronict la nivel national este in stare buna de functionare 24 din 24 ore? cel al ANAF??, cel al sanatatii??? cel al educatiei?? Cel care a facut propunerea este cumva urmarit penal??!!
    • +11 (11 voturi)    
      prietene (Marţi, 13 octombrie 2015, 11:43)

      toxx [utilizator] i-a raspuns lui pion

      eu mi-am facut firma in UK cu sediul la Londra (da, sediu palpabil) dar TOATE comunicatiile se fac VIA E-MAIL inclusiv de la anaf-ul lor, cat si de la ONRC-ul lor. Pana si bilantul anual tot ONLINE il urc. Intelegi? Poate formularea nu a fost definita bine cu sediu electronic, dar sistemul se poate implementa destul de simplu si e FOARTE eficient. Dar normal ca nu se vrea, asta ar insemna concedierea a 70% din personalul ONRC si ANAF. Adica fix aia care lucreaza la stat si voteaza PSD de fiecare data
      • +1 (1 vot)    
        o diferenta fundamentala.. (Marţi, 13 octombrie 2015, 12:46)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui toxx

        in UK exista Electronic Communications Act 2000.
        si infrastructura necesara pentru a-l pune in aplicare.
        o idee buna nu inseamna neaparat o lege buna si o lege buna nu poate fi intotdeauna aplicata daca restul legilor nu sunt adaptate. o schimbare a modului in care functioneaza administratia publica trebuie gandita cap-coada, altfel se ajunge rapid la un fiasco total si se vor gasi suficienti berbeci care sa spuna ca tehnologia este de vina, nu modul in care a fost folosita.
        • 0 (0 voturi)    
          nu chiar (Miercuri, 14 octombrie 2015, 12:26)

          toxx [utilizator] i-a raspuns lui pehash

          ideea e ca nu stau in UK, ci am facut firma de acasa, din Pantelimon :) am servicii online, si nu prea imi place sa platesc taxe hotilor, asa ca prefer sa platesc taxe reginei ... ai dreptate , cu o floare nu se face primavara, dar ar putea gandi solutia asta astfel incat sa functioneze si cu restul institutiilor asa cum sunt acum, dar sa fie adaptabila foarte usor si daca celelalte institutii se muta si ele in secolul 21 la un moment dat...
      • +1 (1 vot)    
        O mica diferenta (Marţi, 13 octombrie 2015, 12:51)

        Ochii_pe_voi [utilizator] i-a raspuns lui toxx

        Diferenta intre Romania si UK e ca aici guvernarea e pusa pe jefuit tara si atit. In rest, nu ii intereseaza nimic. Orice lege trebuie sa fie in folosul lor si sa ii ajute sa fure cit pot. Nu cred ca premierul UK e un hot plagiator, doctor prin frauda, invinuit penal, ofiter sub acoperire si INCOMPETENT.
        • 0 (0 voturi)    
          clar (Miercuri, 14 octombrie 2015, 12:24)

          toxx [utilizator] i-a raspuns lui Ochii_pe_voi

          sunt total de acord cu tine.
    • +6 (6 voturi)    
      pot sa puna 2 sedii: unul real si unul virtual (Marţi, 13 octombrie 2015, 11:56)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui pion

      Fiecare firma este libera sa isi declare si un sediu virtual, pe langa cel real. Cele care au adresa de email si conectare la internet isi declara sediul virtual, si scrisorile se pot trimite la acest sediu, in loc de cel real. Daca adresa nu mai e valabila, sau e schimbata, firma anunta imediat la Registrul Comertului (la fel ca in cazul schimbarii sediului fizic).
      Firmele mici, de la sate, ar fi bine sa isi faca aceasta adresa de email electronic, acolo e mai usor sa dai un mail decat sa trimiti cu posta romana.
      Daca o firma nu vrea sa isi declare un sediu electronic, ramane doar cu cea reala.
    • +9 (9 voturi)    
      Sediul electronic (Marţi, 13 octombrie 2015, 12:08)

      bobo21 [utilizator] i-a raspuns lui pion

      E doar o expresie. Nu inlocuieste sediul fizic. Rolul este de a facilita comunicarea prin folosirea mijloacelor electronice in locul plicurilor carate de postas.
      • 0 (0 voturi)    
        Normal (Marţi, 13 octombrie 2015, 13:03)

        bancher [utilizator] i-a raspuns lui bobo21

        O firma are un sediu fizic, pe str X, nr. Y, oras z, care ramane la Registrul Comertului. Numai ca, in plus, isi poate declara un sediu virtual oficial ( adresa de email). Orice corespondenta primita pe aceasta adresa de email este considerata ca si primita din punct de vedere oficial . E treaba firmei sa isi verifice zilnic adresa de email, asa cum verifica si cutia postala.
        Eu sunt convins ca firmele din zonele rurale, sau cele cu sediu in tarlaua 3, parcela 4 din Comuna Cucutenii de sus, vor agrea acest sistem pt ca vor primi corespondenta mai repde si mai sigur.
        • 0 (0 voturi)    
          Eu sunt convins ca nu. (Marţi, 13 octombrie 2015, 13:54)

          Prea_Tarziu [utilizator] i-a raspuns lui bancher

          Nu se vor da in vant sa plateasca 300RON/luna sau cat o sa le trasneasca lor prin cap sa incarce firma cu aceasta idee "revolutionara"!
  • +8 (8 voturi)    
    De ce mai exista "zone albe" in 2015? DEMISIA! (Marţi, 13 octombrie 2015, 11:46)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    Nu inteleg, nerusinatul asta PSDist invoca existenta "zonelor albe" adica tocmai incompetenta lor care nu au fost in stare sa acopere tot teritoriul in pofida fondurilor europene generoase puse la dispozitie? Cat de prost poti sa fii sa invoci tocmai nerealizarile proprii ca un motiv sa nu se simplifice birocratia?!
    Politruc incompetent! DEMISIA!
    • -3 (3 voturi)    
      Multi citesc putin pricep (Marţi, 13 octombrie 2015, 12:23)

      tepesvoda [anonim] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Daca nu stii mai bine taci. Bani au fost inca din 2007 dar la conduceea ministerului comunicatilor au fost ministri Sandu Gabriel si Valerian Vreme ambi de la PDL care au stat ca boul pe coada si nu au demarat proiectul Ro net. Acest proiect a fost promovat in cursul manadatului lui Dan Nica si contractual de finantare cu UE a fost semnat in anul 2014 in luna decembrie, Asa ca 5 ani pierduti de ministri PDL ( 2007-2012) iar ministrul Grindeanu trebuie sa realizeze proiectul intr-un 1 an ce nu au facut PDL- listi penali timp de 5 ani. Deci mai bine taci daca nu stii
      • +1 (1 vot)    
        stai prost cu numaratul.. (Marţi, 13 octombrie 2015, 23:42)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui tepesvoda

        Cat timp a fost Tariceanu prim-ministru, Zsolt Nagy a fost ministrul comunicatiilor plus doi alti UDMRisti.. 4 ani. Apoi Gabriel Sandu si Valerian Vreme ~3 ani si din mai 2012 PSD iar la butoane, incepand cu Dan Nica, cel care a detinut acest portofoliu 4 ani si sub Nastase.. si a cumparat licente Microsoft pentru toata Europa de est.

        Deci intr-o forma sau alta, coalitia care guverneaza azi a detinut acest minister 12 ani din ultimii 15.
  • +7 (7 voturi)    
    Reciteste (Marţi, 13 octombrie 2015, 11:53)

    Sage [anonim]

    Nu se pune problema sa nu mai existe un sediu ”palapabil” (pentru tine) sau fizic (pentru noi). Se pune problema unei adrese de corespondenta oficiala care sa fie de tipul unei adrese de mail: firmamea@adresaoficiala.ro

    Asta ar elimina o multime de costuri si ar face comunicarea cu beneficiarul mult mai rapida.

    Dar nu, un ditamai ministrul zice asa: 10% dintre ei nu au internet. Asadar nici cei 90% cu internet nu pot intra in secolul 21.

    Pentru ca e absurd ca:
    1. Aia 10% sa-si puna net si sa invete ce e ala mail
    2. Firmele sa declare tipul de comunicare preferata pentru o perioada de 2 ani de acum incolo si abia apoi sa facem trecerea pentru toata lumea.

    In concluzie, pana nu-si pune nenea Vasile net la stana, noi folosim in continuare scrisorile recomandate cu confirmare de primire...

    Sau poate doar pana maritam Posta Romana ca sa n-o lasam fara obiect de activitate inainte.
  • +3 (5 voturi)    
    Doar daca te uiti la fata lui (Marţi, 13 octombrie 2015, 11:56)

    Menumorut [anonim]

    Vezi ca nu e decat un panglicar, un betivan parvenit fara niciun fel de calificare.

    El nu vede in progres decat o lume la care el nu are acces pentru ca stie ca e prea puturos sa invete si prea zgarcit ca sa cheltuie.

    La fel ar zice: la ce ne trebuie facultati ca oricum jumate suntem analfabeti, la ce ne trebuie spitale ca oricum la un moment dat murim sau la ce ne trebuie metrou ca oricum tot acolo ajungem chiar daca facem mai mult.

    Hahaha auzi ce tampenie: o baza de date si niste servere de aplicatie in loc de zece mii de functionari puturosi care trimit sau nu trimit corespondenta si niste contracte grase cu niste firme de curierat bine alese.

    Mda, are mentalitate de hot puturos.
    • 0 (0 voturi)    
      excelent!!! (Marţi, 13 octombrie 2015, 12:49)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Menumorut

      Nu comenteze despre figura lui, si nici despre paradoxul ca tocmai ministrul ... "pentru Societatea Informationala" sa fie ultraconservator!!!

      Insa Menumorut explica foarte bine: daca azi mai exista unele "zone albe", asta inseamna oare ca NIMENI nu poate folosi facilitatea de comunicare electronica, inseamna ca TOTI trebuie sa folosim in continuare hartzogaria?!
  • +4 (4 voturi)    
    mai multa flexibilitate (Marţi, 13 octombrie 2015, 12:10)

    Dedalus [anonim]

    Sediul electronic poate functiona in parallel cu cel conventional, nu e nici o problema. Cine are posibilitatea - il activeaza. Cine nu- nu!

    Asa se intimpla si la firmele de cablu: poti opta sa primesti factura electronic sau sa ramai la hartie.

    ===
    Atat articolul cat si unele postari demonstreaza ca avem in continuare un spririt carcotash, defeatist si opac la nou.

    Mai mult, credem in continuare ca toata lumea trebuie sa fie ori asa, ori asa. Nu avem pic de flexibilitate.

    Sigur ca un magazine satesc de nustiu unde s-ar putea sa vrea sa ramana in continuare la sediul conventiona. S-ar putea.

    Iar Romania are una dintre cele mai mari rate de penetrare a internetului din Europa. Problema noastra e ca nu stim sa il folosim, nu ca nu l-am avea.
    • +2 (2 voturi)    
      mi se pare grav! (Marţi, 13 octombrie 2015, 12:45)

      hot news [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      Se zice ca noi avem Net de viteza ridicata, iar rata de penetrare este mare, insa nu ajunge chiar peste tot.

      Dar nu indisponibilitatea conexiunii la Net este problema!

      Este grav ca un ministru nu intelege sau se preface ca nu intelege FLEXIBILITATEA, bifa aceea care i-ar permite operatorului economic sa opteze pentru varianta clasica SAU pentru cea electronica.
      Chiar daca unele firme nu pot sau nu vor sa foloseasca "sediul electronic", majoritatea il vor adopta, si atunci va fi mai bine pentru toata lumea, transmiterea actelor administrative se va face mult mai rapid, se vor realiza economii, si vor ramane mai multi arbori netransformati in hartie, ca sa aiba pedesereul ce sa dea ieftin la export ...
  • +8 (8 voturi)    
    Cu retinere (Marţi, 13 octombrie 2015, 12:12)

    Alin [anonim]

    Va spun si eu ca sunteti UN MARE NESIMTIT domnule ministru pacat ca ocupati aceasta functie si va bateti joc de ea .
    Am firma si credeti-ma am apreciat proiectul in speranta ca este un inceput , nu mi se pare normal ca STATUL respectiv ANAF-UL sa cheltuie bani ca sa-mi trimita un plic cu confirmarea ca mi-am platit taxele ,
    Ar fi trebuit sa va ganditi ca daca unii nu au posibilitatea reala sa aceseze internetul ei pot fi exceptia , Nu putem sa evoluam ptr ca acesti domni care ne conduc sunt prea redusi ca sa aiba o viziune ...
    Vreau ca statul sa cheltuiasca mai putin si astfel poate se gandesc sa reduca taxele in mod real nu doar la televizor..
  • +8 (8 voturi)    
    Îmi pare rău, d-le ministru (Marţi, 13 octombrie 2015, 12:16)

    OzzyO [utilizator]

    Dar șeful dumneavoastră, domnul Ponta, a declarat acum vreun an, când era vorba de manuale electronice pentru elevi, că (citez aproximativ) ”Hai să fim serioși, că orice copil are în ziua de azi o tabletă sau un telefon cu internet”. Păi dacă au copiii, au și firmele, eu nu cred că domnul Ponta vorbea prostii, nu-i stă în obicei.

    Poftiți și link-ul: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-18109234-victor-ponta-nu-mai-exista-niciun-elev-care-nu-stie-foloseasca-tableta-computer-cred-ideea-unui-manual-digital-este-adevarat-reforma.htm
  • +1 (1 vot)    
    mai bine la cozi (Marţi, 13 octombrie 2015, 12:35)

    ion [anonim]

    mai bine e sa mergem la cozi la trezorerie, fisc, etc. si sa primim totul pe hartie, sa depunem pe hartie, etc.

    asa isi fac si ei sedii, ne mai umilesc, ne mai fac sa scoatem niste bani din buzunar, sa pierdem timp

    dupa ne miram ca economia e slaba ca nu sunt bani la buget
  • +1 (1 vot)    
    Eu cred că inițiativa este foarte bună (Marţi, 13 octombrie 2015, 12:39)

    hic sunt leones [utilizator]

    însă de ce să nu aleagă să declare persoana juridică adres ei de mail la care să primească actele și cominicările respecive, adresă care să fie de gmail, icloud, outlook, yahoo etc?
  • 0 (0 voturi)    
    Cum sa fie normal? (Marţi, 13 octombrie 2015, 12:49)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    Pentru pesedisti, normal e doar ceea ce ii ajuta pe ei si clientela lor sa fure cit mai mult. Ce poti sa furi dintr-o adresa de email? O guvernare condusa de un plagiatori invinuit penal si un vice hot intelectual si complce la furt nu poate urmari decit sa imbuibe pe ea insasi si mafia lor.
  • 0 (0 voturi)    
    What ??? (Marţi, 13 octombrie 2015, 12:59)

    GR [anonim]

    E o initiativa foarte buna, NU a spus nimeni ca trebuie sa fie obligatorie. Daca cineva nu are internet foarte bine, sa primeasca ca si pana cum plicul de la ANAF - ADR EU VREAU SA-L PRIMESC PE EMAIL PENTRU CA M-AM SATURAT SA FIIU PLECAT, POSTASUL SA NU MA GASEASCA, PLICUL SA STEA DOAR DOUA ZILE SI APOI SA PLECE INAPOI LA ANAF ETC ETC ETC. M-am saturat ca in epoca internetului sa nu pot ajunge la informarile ANAF decat prin un plic postal. Nu vreti email atunci faceti un sistem de cont pe site-ul ANAF unde sa pot intra cu parola si sa vad tot ce aveti sa-mi spuneti, uneori sunt lucruri foarte importante (necorelari in declaratii etc) si daca nu sunt informat e rau. Ministrul ala e penibil rau.
  • 0 (0 voturi)    
    birocratie + coruptie = PSD (Marţi, 13 octombrie 2015, 13:14)

    yellowdog [utilizator]

    esenta gubernarii PSD, o firma trebuie sa lucreze mai intai pt stat si apoi pt ea, asta este in esenta filozofia acestor inapoiati
    • 0 (0 voturi)    
      Si mai (Miercuri, 14 octombrie 2015, 2:22)

      Hubabaeba [anonim] i-a raspuns lui yellowdog

      Ai uitat incompetenta, pentru o imagine completa.
  • 0 (0 voturi)    
    a ajuns la nivel de atingere incopetenta (Marţi, 13 octombrie 2015, 13:43)

    vigni [anonim]

    Un alt ministru pus pe criterii politice, eventual contributii banesti si lipit afise ca si predescesorii Dan Nica, Gabriel Sandu de care nu s-a delimitat in prada cu Microsoft.
    si a ajuns la nivelul de atingere incopetenta.
    Vor vizibilitate la TV chiar daca apoi declara am fost al X-lea cel mai prost ministru.
    Ar trebui un top al prostiei ministrilor societatii informationale, ba mai ieri cinevea il vedea si prim ministru!
  • 0 (0 voturi)    
    Incompetenta la ea acasa (Miercuri, 14 octombrie 2015, 2:20)

    Hubabaeba [anonim]

    Cu ceva timp am cerut CNADNR sa ma informeze si electronic pentru orice ar vrea sa ma informeze, pentru simplul motiv ca altceva valid nu pot primi (de ex prin posta). Raspunsul inteligent a fost ca nu se poate ca ei au o lege de respectat.
    Na fix acolo a ajuns si Dorel sa faca ordine, reprezentant de seama al ghiciti carui partid.
    Tot asa vom evolua si noi de la sapa de lemn pe care o manuim cu indemanarea noastra specifica.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică