Orange Romania a inregistrat anul trecut venituri in valoare de 947 milioane de euro, din care 250 milioane de euro in ultimul trimestru. Veniturile totale au inregistrat o crestere cu 7,4% fata de acelasi trimestru al lui 2014, a anuntat marti operatorul. La finalul anului 2015, Orange avea 10.177.000 de clienti (n.a SIM-uri valabile), numarul abonatilor fiind in crestere cu 4% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Serviciul Orange TV a inregistrat peste 275.000 de abonati, cu o crestere de 75,4% comparativ cu perioada similara a anului trecut, dar sub tinta de 300.000 de abonati asumata pentru sfarsitul lui 2015.

Jean-Francois FallacherFoto: Hotnews

Conform datelor operatorului mobil, consumul de date mobile 4G si-a continuat trendul ascendent, fiind de sase ori mai mare in anul 2015 fata de 2014, aceasta evolutie fiind sustinuta si de dublarea numarului de terminale 4G din retea pe o baza comparabila. La sfarsitul anului, Orange furniza acoperire pentru serviciile 4G, pentru 96% din populatia urbana si 72% din totalul populatiei.

  • "Pentru Orange Romania, 2015 a fost un an plin de succese, printre care s-au numarat premiere pe piata locala, dar si la nivel de Grup. Anul 2016 se prefigureaza a fi la fel de dinamic, tendintele de pe piata aratand un apetit crescut pentru 4G, pentru acces la divertisment pe toate tipurile de ecrane, interesul crescut pentru serviciile convergente, si trecerea la abonament a utilizatorilor de cartele reincarcabile. Vom continua sa extindem si sa imbunatatim reteaua 4G, vom aduce si mai multe inovatii si vom lansa device-uri de ultima generatie impreuna cu oferte atractive, care sa fie un raspuns la ceea ce este important pentru romani", a declarat Jean-Francois Fallacher, CEO Orange Romania.

In 2015, Orange a avut, potrivit ANCOM, cele mai mari viteze medii reale de download din Romania, atat in interiorul, cat si in exteriorul cladirilor.

Aproape 75% din telefoanele vandute la finalul lui 2015 au fost smartphone-uri, inregistrand astfel un varf al numarului de dispozitive de acest fel vandute, cu 50% mai multe decat in aceeasi perioada a anului trecut si cu 70% mai multe telefoane 4G decat la inceputul anului. In 2015, au fost vandute de 4 ori mai multe tablete 4G fata de 2014, iar, pe segmentul de wearable, vanzarile s-au dublat comparativ cu anul trecut.