​Noutate majora in Ghiseul.ro: Contribuabilii persoane fizice pot obtine online datele de acces in sistem pentru a-si plati prin internet amenzile, taxele si impozitele locale

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Vineri, 25 martie 2016, 21:52 Economie | Telecom

Datele de acces in Ghiseul.ro se pot obtine online
Foto: Captura Ghiseul.ro
Veste buna pentru persoanele fizice care vor sa scape de cozile de la ghisee si sa-si plateasca online amenzile, impozitele si taxele locale prin Ghiseul.ro. Nu trebuie sa va mai deplasati pana la sediul directiei locale de taxe si impozite pentru a ridica datele de acces in sistem. Incepand de vineri, 25 martie, datele de acces pot fi obtinute in cateva minute, prin introducerea CNP-ului si a datelor de pe cardul bancar personal. User-ul si parola sunt trimise intr-un minut pe adresa de e-mail furnizata, dupa care puteti sa vedeti ce obligatii de plata aveti si bineinteles sa platiti tot online.

NOTA: Ghiseul.ro permite in prezent, pentru un comision de maxim 30 de lei, plata online cu cardul a taxelor si impozitelor locale, precum si a amenzilor auto catre 192 de primarii inrolate in sistem. Comisionul este suportat integral de catre primarii.

  • De ce trebuie sa ma deplasez la institutia publica pentru ridicarea datelor de acces? De ce nu se pot elibera online?

Aceasta era una din intrebarile frecvente adresate de contribuabilii care doreau sa-si plateasca online amenzile, taxele si impozitele locale prin platforma Ghiseul.ro si care bineinteles aveau nevoie in prealabil de datele de acces.

Raspunsul de pe Ghiseul.ro era urmatorul:


  • "Obligativitatea prezentarii la sediul institutiei publice pentru ridicarea datelor de acces rezida in faptul ca Ghiseul.ro proceseaza date cu caracter personal. Pentru a asigura protectia deplina a acestor date si implicit a titularilor lor de drept (utilizatorii sistemului) este necesara identificarea persoanei care ridica datele de acces de catre functionarii institutiei publice. Astfel o persoana nu poate ridica datele de acces decat pentru contul personal."

Incepand de vineri, 25 martie, datele de acces pot fi obtinute online. Iata cum:

Pasul 1: Tasteaza www.ghiseul.ro Pe prima pagina de pe Ghiseul.ro a fost creata o noua sectiune, numita: "Vreau Cont". Apasa butonul "Continua".



Click pentru a deschide


Pasul 2:
Se va deschide o noua pagina in care ti se cere sa introduci CNP-ul. Tasteaza CNP-ul si apoi apasa pe butonul 'Trimite cerere'.


Click pentru a deschide


Pasul 3:
Daca CNP-uleste valid, se va deschide o noua pagina cu mai multe campuri obligatorii, in care trebuie sa introduci: 'Nume si prenume', 'Adresa de email' 'Confirmarea adresei de email', 'Telefon mobil' si un Cod din cifre si litere. Dupa ce ai completat toate aceste campuri, apasa butonul 'Trimite cerere'.


Click pentru a deschide


Pasul 4:
Se deschide pagina de validare a cardului bancar personal. Trebuie sa introduci numarul cardului afisat pe partea din fata a acestuia. In josul paginii se mentioneaza ca solicitarea este gratuita si ca nu se va extrage nicio suma din cont. Apoi apasa butonul 'Aproba'.


Click pentru a deschide


Pasul 5:
Daca datele introduse sunt corecte, se va deschide o noua pagina cu mesajul: 'Verificarea datelor a fost efectuata cu succes. Veti primi un email cu datele de acces'.


Click pentru a deschide


Pasul 6:
Intra in contul de e-mail furnizat. La mine a durat 1 minut pana am primit datele de acces in sistemul Ghiseul.ro. In poza de mai jos puteti vedea mesajul primit, evident cu anonimizarea datelor personale. Asta a fost tot cu obtinerea datelor de acces.


Click pentru a deschide


  • Cum poti sa-ti platesti online amenzile, taxele si impozitele locale pe Ghiseul.ro

Dupa ce ati obtinut online datele de acces poti sa intri pe prima pagina, sa introduci userul si parola furnizate pe e-mail si sa vezi ce obligatii de plata ai si eventual sa platesti.


Click pentru a deschide


In cazul meu
, aveam de platit impozitul pe locuinta - 56 de lei, pe care am l-am platit in cativa pasi simpli. Am apasat butonul plateste, s-a deschis o noua pagina in care a trebuit sa mai introduc niste date personale.



Click pentru a deschide


Dupa ce am trimis aceste date, s-a deschis o noua pagina in care am fost anuntat ca tranzactia a fost finalizata cu succes si ca dovada platii mi-a fost trimisa pe e-mail.


Click pentru a deschide


Am intrat apoi pe email si intr-adevar aveam dovada efectuarii platii. In acelasi document se preciza si ca institutia publica a suportat integral comisionul tranzactiei.

  • APERO: Platforma Ghiseul.ro este pregatita de mai bine de 1 an si jumatate pentru inrolarea ANAF

Ghiseul.ro permite in prezent, pentru un comision de maxim 30 de lei, plata online cu cardul a taxelor si impozitelor locale, precum si a amenzilor auto catre 192 de primarii inrolate in sistem. Comisionul este suportat integral de catre primarii.

Ministerul de Finante a anuntat luna trecuta ca vrea sa implementeze un nou sistem IT care va permite cetatenilor sa plateasca online cu cardul orice impozit, taxa, amenda sau orice alta suma indiferent de institutia publica care le administreaza (ANAF, primarii, alte institutii publice), preluand anumite functionalitati si servicii oferite de Ghiseul.ro, iar comisionul va fi de 0,3% din valoarea tranzactiilor si va fi suportat de la bugetul de stat, au precizat pentru HotNews.ro oficialii ministerului.


In urma unei investigatii HotNews.ro, Asociatia de Plati Electronice din Romania (APERO), care a dezvoltat si s-a ocupat de mentenanta platformei Ghiseul.ro la costuri zero pentru statul roman, a facut niste acuzatii destul de dure la adresa autoritatilor.

Potrivit APERO, platforma Ghiseul.ro este pregatita de mai bine de un an si jumatate pentru a se interconecta cu ANAF ca sa inceapa colectarea amenzilor, taxelor si impozitelor de la persoanele fizice, PFA si persoanele juridice. Mai mult, inca din toamna anului 2014, APERO a propus autoritatilor reducerea comisionului pentru tranzactiile pe Ghiseul.ro de la maxim 2% sau maxim 30 lei, cat este acum, la maxim 1% sau maxim 20 lei. Nu doar ca aceste lucruri nu s-au intamplat, dar Ministerul de Finante vrea sa dea bani acum pe un nou sistem IT de plata online a tuturor taxelor.

Drept reactie la dezvaluirile facute de APERO, Ministerul de Finante a precizat ca:

"Tema platilor online reprezinta o prioritate pentru Minister care, inca de la inceputul anului, a initiat consultari cu experti din Cancelaria Prim-Ministrului, Ministerul Comunicatiilor, Agentia pentru Agenda Digitala a Romaniei, Trezorerie, ANAF, in vederea identificarii solutiilor optime pentru implementarea unui sistem functional. Printre solutiile evaluate se afla si inrolarea ANAF in platforma Ghiseul.ro. Sunt analizate gradul de compatibilitate tehnica si de costuri".














Citeste pe Stirile ProTV

Cele mai tari glume si caricaturi, dupa BREXIT. Cum s-a facut haz de necaz dupa iesirea Marii Britanii din UE

BREXIT-ul a fost, de departe, principala tema a mesajelor de pe Twitter, chiar si la ore bune distanta dupa anuntarea rezultatelor.
44396 vizualizari
  • +12 (22 voturi)    
    ! (Vineri, 25 martie 2016, 22:00)

    chiuaua [utilizator]

    wow , fantastik.
    si peste 10 ani chiar imi pot crea un cont fara sa ma deplasez la administratia financiara.
    iar peste 20 ani imi chiar pot achita impozitele online...
    ....
    asta da progres....
    .....
    trebuie facuta o biserica
    • +12 (22 voturi)    
      Carduri ING (Vineri, 25 martie 2016, 22:55)

      your_nightmare [utilizator] i-a raspuns lui chiuaua

      Faptul ca ING nu e pe lista bancilor acceptate pt autentificarea cu cardul face sistemul deja pe jumatate inutil.
      • +5 (9 voturi)    
        nu doar ING ci si Garanti (Vineri, 25 martie 2016, 23:43)

        darkdragon [utilizator] i-a raspuns lui your_nightmare

        am debit ING si credit Garanti

        nah, ca niciunul nu e bun
        • +1 (1 vot)    
          Garanti (Sâmbătă, 26 martie 2016, 9:13)

          Un User [utilizator] i-a raspuns lui darkdragon

          Si cele de Garanti vor fi disponibile in cateva zile.
      • +4 (6 voturi)    
        Ba este (Vineri, 25 martie 2016, 23:44)

        CristiC. [utilizator] i-a raspuns lui your_nightmare

        Tocmai am folosit un card visa ing si am putut sa imi fac si cont si sa si platesc impozitele la sectorul 4.
        • 0 (4 voturi)    
          ING?? (Sâmbătă, 26 martie 2016, 0:20)

          cris 111 [anonim] i-a raspuns lui CristiC.

          Cum naiba? ING nu merge!!
        • +1 (1 vot)    
          cum (Sâmbătă, 26 martie 2016, 9:59)

          MugurAdrian1 [anonim] i-a raspuns lui CristiC.

          Ne spui si noua cum ai reusit ?
          • +4 (4 voturi)    
            Carduri ING (Sâmbătă, 26 martie 2016, 11:28)

            Un User [utilizator] i-a raspuns lui MugurAdrian1

            Este o problema operationala. In trecut ING folosea ca procesator de plati pe Romcard care a fost dintotdeauna si procesatorul folosit de Ghiseul.ro, astfel ca acele carduri ING care sunt mai vechi pot sa functioneze in Ghiseul.ro. In urma cu ceva timp insa ING a dezvoltat insa un sistem propriu astfel ca informatiile despre cardurile emise recent nu mai sunt in sistemele Romcard. ING va face disponibile informatiile despre carduri in cateva zile asa ca veti putea folosi si cardul ING fara probleme
            • 0 (0 voturi)    
              COMISION??? (Luni, 28 martie 2016, 14:47)

              GeorgianaAspru [anonim] i-a raspuns lui Un User

              Ok, ma bucur ca ING a facut acest lucru si ca va fi si disponibil in curand si pe ghiseul.ro. Intrebarea pe care o am, pentru ca m-a surprins sa vad acest lucru in articol, de unde apare termenul "comisioane"? Nu este acesta un serviciu public, platit din banii pe care noi cetatenii ii dam pe taxe?
      • +2 (2 voturi)    
        Cardurile ING (Sâmbătă, 26 martie 2016, 9:12)

        Un User [utilizator] i-a raspuns lui your_nightmare

        Cardurile ING vor fi disponibile incepand de saptamana viitoare, marti-miercuri
        • +2 (2 voturi)    
          Multu (Sâmbătă, 26 martie 2016, 12:35)

          your_nightmare [utilizator] i-a raspuns lui Un User

          Daca intr-adevar sunteti de la Ghiseul.ro, multumesc.
          • 0 (0 voturi)    
            carduri ING (Duminică, 27 martie 2016, 13:11)

            Un User [utilizator] i-a raspuns lui your_nightmare

            Ma bucur ca am putut fi de folos.
            • 0 (0 voturi)    
              da (Joi, 14 aprilie 2016, 13:30)

              sucaa [utilizator] i-a raspuns lui Un User

              au trecut 3 saptamani de pe 26 martie si tot nu se poate folosi card ing la ghiseul.ro...
              nu stiu de ce ar trebui sa cred in ce spune un functionar al statului... macar nu mai spuneti nimic si stim ca nu se poate.
      • 0 (0 voturi)    
        Nici Bancpost (Sâmbătă, 26 martie 2016, 10:15)

        Bobses [utilizator] i-a raspuns lui your_nightmare

        Uite că nici cardurile de la Bancpost nu merg. :)
        Fără ING, fără Bancpost? :) Cardurile mele sunt fix la băncile astea două. :)
        Bine că e Cetelem și Patria Bank. :)))
        • +1 (1 vot)    
          Bancpost (Sâmbătă, 26 martie 2016, 10:43)

          Un User [utilizator] i-a raspuns lui Bobses

          Sunt discutii cu Bancpost sa trimita informatiile necesare autentificarii in platforma. Cu siguranta se va gasi o solutie si pentru ei.
        • 0 (0 voturi)    
          ING (Sâmbătă, 26 martie 2016, 15:41)

          Anca Badea [utilizator] i-a raspuns lui Bobses

          Cei de la AADR au comunicat faptul că și cardurile ING vor fi disponibile incepand de saptamana viitoare, marti-miercuri.
    • +26 (26 voturi)    
      Tu nu realizezi? (Vineri, 25 martie 2016, 23:02)

      mugurel [utilizator] i-a raspuns lui chiuaua

      E o adevarata revolutie in sistemul birocratic romanesc.

      M-am logat in 5 minute. Mi-am vazut impozitul. L-am platit cu cardul. Fabulos! Daca se poate aici, atunci se poate la orice alta institutie care ne cere bani.

      Stiu, trebuia facuta acum 5-7 ani, dar va rog sa-mi permiteti sa ma bucur.

      Grozav! Multumesc Hotnews pentru informare.
    • +3 (3 voturi)    
      impozite si taxe (Sâmbătă, 26 martie 2016, 8:35)

      sicusifara [utilizator] i-a raspuns lui chiuaua

      eu am cont l_am facut in 5' deci se poate,in leg.cu biserica eu zic sa vina un sobor de preoti!!
  • +6 (14 voturi)    
    verificat (Vineri, 25 martie 2016, 22:14)

    vorenus [utilizator]

    verificat, functioneaza, mi-am creat cont in cateva minute!
    super
  • +4 (12 voturi)    
    Pai si ING! (Vineri, 25 martie 2016, 22:14)

    goguduru [utilizator]

    Cardurile ING nu merg!
    • +1 (1 vot)    
      ING cards (Sâmbătă, 26 martie 2016, 9:13)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui goguduru

      Vor merge in cateva zile
  • -4 (8 voturi)    
    madam Dragu (Vineri, 25 martie 2016, 22:17)

    un domn [utilizator]

    eshti de acord ?
  • +6 (14 voturi)    
    PERSOANELE JURIDICE... (Vineri, 25 martie 2016, 22:25)

    schroedinger [utilizator]

    Da-le in ma-sa! Sa stea la cozi si sa umble sa fie orasul aglomerat!
    • +1 (1 vot)    
      exact (Sâmbătă, 26 martie 2016, 10:35)

      The Great Cornholio [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      mai ales ca impozitele pe cladiri le popi plati la mall la orice masinarie dedicata prin simpla scanare a CI. Nu mai vorbesc ca se poate plati cu cardul.

      Partea proasta este ca oricum nu vezi decat darile de la adresa de domiciliu. Daca locuiesti in bucuresti cu chirie dar ai o masina in Arges si un apartament in Cluj, ai pierdut 2 minute din viata degeava facand cont iar eu inca doua scriind acest comentariu.
      • +1 (1 vot)    
        vezi din toata tara! (Duminică, 27 martie 2016, 1:45)

        CMXI [utilizator] i-a raspuns lui The Great Cornholio

        Vezi toate darile, din toata tara (daca localitatea respectiva s-a inrolat in sistem), nu numai acolo unde ai domiciliul!
        Incepand de acum 3 ani, mi-am platit prin ghiseul.ro, fara autentificare, taxele pe care le aveam in Caracal. Stiam ROL-ul, suma si plateam. Acum, cu userul nou creat, mi-a aparut cat am de plata in Caracal si in Bucuresti, frumos, clar, separat si in aceeasi pagina. De fapt apare 0, ca le platisem acum cateva zile fie prin automat cu scanare CI, fie prin ghiseul.ro, inainte sa am utilizator. Deci datele se si actualizeaza! Nu imediat, probabil dureaza cateva zile. Si vad in cont si platile de acum 2 si 3 ani facute pentru Caracal. Un sistem eficient, cum toate ar trebui sa fie! Felicitari tuturor celor implicati!
    • -1 (1 vot)    
      cine ti-a zis ca persoanele juridice stau la coada (Sâmbătă, 26 martie 2016, 21:02)

      AliKimiku [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

      Sa plateasca impozite?
      De mai mult de 3 ani declaratiile se depun electronic iar internet bankingul a rezolvat problema OP-urilor.
  • +5 (7 voturi)    
    mie de la Pasul 3 mi-a zis sa astept (Vineri, 25 martie 2016, 22:33)

    Roman_Cetatean [utilizator]

    mi-a dat e-mail si mi-a zis(mesaj automat) ca a trimis o notificare la Primaria municipiului de care tin(cu domiciliul stabil)- deci...astept trecerea la pasul 4 :)))

    Poate se realizeaza instant pt Bucuresti, noi astia cu domiciile prin provintie mai asteptam, tara nu ne vrea asa de repede banii ca pe ai bucurestenilor nativi :) (precizez ca stau in Buc cu viza...)
    • +8 (8 voturi)    
      Nici la mine nu merge (CT) (Vineri, 25 martie 2016, 22:46)

      Pooky [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Dupa ce am bagat CNP-ul minune:

      ,,Niciuna dintre primariile inrolate nu a incarcat in sistem date referitoare la debitele pe care le aveti de plata.
      Doriti ca primaria de domiciliul sa fie notificata cu privire la solicitarea dumneavoastra de a va incarca aceste informatii?"

      Habar n-aveam ca tre' sa le aduc eu aminte....

      E, uite ca nu doresc sa fie notificata primaria, ci doresc sa stau in continuare 2 ore la coada, ca sa le fac in ciuda. Am zis.
      • +5 (5 voturi)    
        In Ilfov e doar Voluntari inrolat (Sâmbătă, 26 martie 2016, 0:09)

        CristiC. [utilizator] i-a raspuns lui Pooky

        Si Isarescu zicea ca Bucurestiul si Ilfovul pot adera la euro oricand. Pot adera, dar mai mult offline, la coada la ghiseu.Si cu banul cash in mana.

        Ma asteptam macar Snagov, Ciolpani sa vad acolo. Pai cum platea Remus Truica impozitele de la Monaco? :))

        Acum ca o sa-si faca toata tara cont poate o sa se miste si nesimtitii astia care n-au catadicsit sa se inroleze.
      • +1 (1 vot)    
        Notificari (Sâmbătă, 26 martie 2016, 9:19)

        Un User [utilizator] i-a raspuns lui Pooky

        Va recomand sa urmati fluxul de notificari. Insitutiile vor fi obligate sa reactioneze
    • +2 (2 voturi)    
      Notificari (Sâmbătă, 26 martie 2016, 9:16)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui Roman_Cetatean

      Este important sa trimiteti notificarile catre primarii pentru ca acest lucru va pune presiune pe institutii. Mai mult veti primi pe mail datele lor de contact (mail si telefon) iar ei la randul lor le vor primi pe ale solicitantului. Sistemul ajuta comunicarea in ambele sensuri.

      Va vine sa credeti sau nu ... sunt inca Sefi de Administratii care sustin sus si tare ca pe oameni nu ii intereseaza serviciile online !!!!
      • +1 (1 vot)    
        Interesant (Sâmbătă, 26 martie 2016, 17:38)

        Mirciulica15 [utilizator] i-a raspuns lui Un User

        As vrea sa vad Numele acestor sefi care cred ca daca ei au la dispozitie o gramada de timp liber(oare de ce?), toata lumea are.
        • +1 (1 vot)    
          Nu stiu daca ajuta sa dam nume (Duminică, 27 martie 2016, 13:14)

          Un User [utilizator] i-a raspuns lui Mirciulica15

          Sper insa ca in lumina ultimelor evenimente si cei mai refractari sefi de administratii financiare sa isi reevelueze pozitiile
      • 0 (0 voturi)    
        ce sustin sefii de administratii (Luni, 28 martie 2016, 14:53)

        GeorgianaAspru [anonim] i-a raspuns lui Un User

        Normal ca sustin asta, pentru ca altfel merg lucrurile prea bine si nu isi mai pot angaja toti verisorii de grad 4 in primarii ca nu isi mai justifica posturile...
  • +4 (4 voturi)    
    Clarificare ca nu inteleg va rog (Vineri, 25 martie 2016, 22:40)

    serbanTeodor [utilizator]

    "Mai mult, inca din toamna anului 2014, APERO a propus autoritatilor reducerea comisionului pentru tranzactiile pe Ghiseul.ro de la maxim 2% sau maxim 30 lei, cat este acum, la maxim 1% sau maxim 20 lei."

    Deci APERO e o firma privata care a facut un sistem de plati catre stat din proprie initiativa cu costuri 0 ptr stat sau platitor?

    Ei nu percep nici un comision, iar comisionul care il platim e defapt cerut de stat la faptul ca platim online si mai mult APERO roaga statul sa reduca acest comision?

    Pana acum APERO pare o Maica Tereza a softului. Mai ca mi se pare ca imi scapa ceva. Sper sa primeasca APERO niste donatii, ca pana acum n-am inteles din ce ar putea trai, dar nu ma plang, sunt gata sa platesc extra ptr a nu ma deplasa si pierde o zi de munca doar doar oi avea norocul sa platesc impozitul.
    • +1 (1 vot)    
      gratis inseamna marketing (Sâmbătă, 26 martie 2016, 6:38)

      de-departe-vin [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

      am inteles ca intretinerea platformei e gratis. nu cred ca ar trebui sa va mire atat de mult ca exista si situatii in care a presta gratis anumite servicii este o forma de marketing (cu costuri pe care ti le platesti singur tie in acest fel, nu le mai platesti altora). mai ales e-marketing.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu cred ca doar din marketing (Sâmbătă, 26 martie 2016, 12:32)

        serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui de-departe-vin

        Gratis iti permiti sa faci un site de informare static. Cand faci tranzactii ce totalizeaza milioane care oricand pot aparea probleme ca omul plateste si statul zice ca nu a primit nimic trebuie sa ai oameni angajati sa investigheze fiecare plangere fie ca e valida sau nu si sa o rezolvi cumva eventual in instanta.
        Sunt malitios dar mai probabil mi se pare ca acel comision de 3% per tranzactie e enorm si ca defapt nu e cerut de stat ci de ghiseul.ro cum reiese din articol.
        • 0 (0 voturi)    
          Fara comision (Sâmbătă, 26 martie 2016, 14:30)

          Un User [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

          Ghiseul.ro nu ia nici un comision. In Romania detinatorii de card nu platesc comisioane atunci cand fac plati cu cardul. Exista un comision care este platit de primarii catre banca pentru ca Banca este cea care ii pune la dispozitie acest serviciu. Insa si acest comision a fost reglementat prin lege astfel incat sa fie cat se poate de rezonabil.
    • +4 (4 voturi)    
      APERO (Sâmbătă, 26 martie 2016, 9:41)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

      APERO este asociatie nonprofit. A intrat in acest proiect in 2011 in parteneriat cu Agentia pentru Agenda Digitala a Romaniei. Proiectul este rezultatul efortului comun al celor doua entitati.
      • 0 (0 voturi)    
        Multumesc (Sâmbătă, 26 martie 2016, 12:36)

        serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui Un User

        Multumesc de clarificare
      • 0 (2 voturi)    
        Va rog (Sâmbătă, 26 martie 2016, 13:29)

        Geo.B [utilizator] i-a raspuns lui Un User

        sa va ganditi si la romanii de peste hotare. Eu nu sunt in Romania, dar as dori foarte mult sa-mi pot plati impozitul online, folosind cardul Visa emis de o banca din Uniunea Europeana.
        Platesc in felul acesta facturile la gaz, electricitate, internet, fac cumparaturi online de pe site-uri romanesti, de ce nu as putea sa platesc si impozitul? Atata timp cat am un card si fonduri suficiente pe el, ar trebui sa pot plati indiferent cine l-a emis si unde. Sau poate cu contul Pay Pal?
        • +2 (2 voturi)    
          Diaspora (Sâmbătă, 26 martie 2016, 14:32)

          Un User [utilizator] i-a raspuns lui Geo.B

          Romanii din strainatate care inca au cetatenia romana, deci au CNP valabil, isi pot face cont daca au card emis in Romania.

          In curs de implementare este solutia pentru romanii din strainatate care au carduri emise de banci din strainatate.
          • +1 (1 vot)    
            In cit timp prevedeti aceeasi modalitate? (Sâmbătă, 26 martie 2016, 21:34)

            quietguy58 [utilizator] i-a raspuns lui Un User

            In cit timp prevedeti ca romanii din strainatate sa fie in posibilitate sa-si plateasca taxele, impozitele cuvenite fatza de statul roman?

            Mentionez ca imi platesc online diferite abonamente din Romania (telefon Orange , contul ENEL, contul Telekom, TV) cu o cartea de credit emisa de o banca din afara UE.
            • +1 (1 vot)    
              Carduri emise in strainatate (Duminică, 27 martie 2016, 13:20)

              Un User [utilizator] i-a raspuns lui quietguy58

              Cand platiti la utilitati lucrurile sunt mai simple intrucat pe ei nu ii intereseaza neaparat cine este titularul contului cata vreme li se plateste la timp.

              Ghiseul.ro insa are o legislatie in spate care trebuie respectata si aceasta face referire la identitatea titularului de cont.

              Raspunsul la intrebarea dumneavoastra este: speram 1 luna maxim. Procedura cu cardurile emise in strainatate va fi putin diferita intrucat pentru confirmarea identitatii va trebui initiata o tranzactie la banca emitenta a cardului pentru a certifica identitatea detinatorului de card. Tranzactia va fi formala probabil 1 leu care ulterior confirmarii vor fi returnati.
              • 0 (0 voturi)    
                Multumesc foarte mult (Duminică, 27 martie 2016, 14:36)

                quietguy58 [utilizator] i-a raspuns lui Un User

                Multumesc foarte mult pentru raspunsul dvs. foarte rapid.
                Intr-adevar este o veste buna daca pot sa-mi platesc taxele/impozitele aferente online.

                Week-end placut.
              • 0 (0 voturi)    
                Solicitare date de acces (Luni, 28 martie 2016, 17:34)

                quietguy58 [utilizator] i-a raspuns lui Un User

                Am incercat sa ma inscriu la Ghiseul.ro, am introdus CNP-ul (valid) si primesc urmatorul mesaj

                "Solicitare date de acces

                Niciuna dintre primariile inrolate nu a incarcat in sistem date referitoare la debitele pe care le aveti de plata.
                Doriti ca primaria de domiciliul sa fie notificata cu privire la solicitarea dumneavoastra de a va incarca aceste informatii?"

                Am continuat si am introdus datele solicitate dar nu am putut alege institutia publica la care vreau sa platesc taxele.
                • 0 (0 voturi)    
                  Seelctie primarie (Marţi, 29 martie 2016, 11:10)

                  Un User [utilizator] i-a raspuns lui quietguy58

                  Ati verificat daca primaria pe care o cautati este inrolata in sistem? Daca nu este inrolata nu o veti gasi pentru a-i trimite notificare.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Am verificat (Marţi, 29 martie 2016, 13:03)

                    quietguy58 [utilizator] i-a raspuns lui Un User

                    Buna ziua,

                    Am verificat, sectorul 2 - Impozite si taxe se gaseste pe lista.

                    Am doua proprietati imobiliare in Bucuresti, primesc prin posta avizele pentru plata impozitelor si totusi site-ul nu functioneaza, cel putin pentru mine.

                    La fel se intimpla cind si sotia mea acceseaza si ea ghiseul.ro.

                    Si ea are alta proprietate imobiliara, la fel aviz pentru plata impozitului, la fel ghiseul.ro nu functioneaza.
                  • 0 (0 voturi)    
                    Birocratie, birocratie (Marţi, 29 martie 2016, 14:51)

                    quietguy58 [utilizator] i-a raspuns lui Un User

                    Buna ziua,

                    Incerc sa contactez telefonic la sectorul 2 - Impozite si taxe.

                    Telefon:
                    021.252.84.09
                    021.252.84.10

                    Nimic

                    Am sunat la primarie sector 2, plimbat prin toate meniurile, dupa care am fost indrumat la aceleasi numere de telefon mentionate mai sus.

                    Asa ca, retur la inceput. Pacat, imi facusem sperante dar nu am reusit decit sa-mi pierd timpul si sa ma enervez inutil.

                    Totusi, multumesc pentru amabilitatea dvs. Buna ziua.
  • +4 (10 voturi)    
    Un serviciu de rahat. (Vineri, 25 martie 2016, 23:06)

    nu ma face sa ma ridic la tine [utilizator]

    Un serviciu de rahat. Sa va povestesc:

    Am platit o amenda online acum un an, cu cardul pe ghiseul.ro. Au luat banii din cont insa nu am primit nicio confirmare, nicun mail. NIMIC.

    Acum o luna si ceva imi vine acasa ca am de platit amenda pe care eu o platisem cu un an in urma pe ghiseul.ro. Le-am trimis un mail, nu mi-au raspuns. NIMIC.

    Cand imi fac timp, o sa ma duc la finante sa vad cum rezolv ca banii mi i-au luat. Am extrasul de cont.
    • +2 (2 voturi)    
      Incident (Sâmbătă, 26 martie 2016, 9:44)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui nu ma face sa ma ridic la tine

      In cazul in care apar astfel de cazuri le puteti rezolva cu Agentia. Cazurile sunt extrem de putine si rezolvate de AADR. Platforma insa va garantez ca salveaza orice interactiune astfel ca daca a fost o plata sigur este in platforma.
      • +1 (1 vot)    
        Pardon, incidentele nu se rezolva (Duminică, 27 martie 2016, 12:29)

        MarianBrostean [anonim] i-a raspuns lui Un User

        Alt caz....
        Din pacate poate ca de la dvs se vede altfel, dar incidentul meu nu s-a rezolvat. La Timisoara ti se rade in nas. Cu dovezile in mana (confirmarile de tranzactie in mana) am fost obligat sa platesc penalitati. Eu confirm intamplarea domnului / doamnei de mai sus. Mi s-a intamplat si mie. Si daca aici ne-am gasit doi intr-un interval de doua zile, poate ca nu sunt chiar asa de izolate. Rezultatul este ca nu mai folosesc acest sistem si recomand prudenta in utilizarea lui. Problema nu cred ca este tehnica ci una de responsabilitati.
        • +1 (1 vot)    
          Administratia locala (Duminică, 27 martie 2016, 13:38)

          Un User [utilizator] i-a raspuns lui MarianBrostean

          Va inteleg supararea insa problema nu este a Ghiseul.ro. Din ce inteleg aveti acolo un caz de functionar care a facut o greseala. Cata vreme ati avut confirmarea platii trebuia sa va anuleze penalitatile. Exista insa varianta in care desi dumneavoastra ati facut plata ei la administratie sa fi refuzat sa o ia in calcul. Daca vorbit despre o amenda am explicat mai jos unui alt utilizator ce se intampla cu amenzile. Giiseul.ro va da drumul in scurt timp la un modul destinat amenzilor care speram sa aduca lumina in acest subiect.
          • 0 (0 voturi)    
            Problema ghiseul.ro (Marţi, 29 martie 2016, 16:25)

            Nicknameul_contine_caractere_ilegale [utilizator] i-a raspuns lui Un User

            Si eu am platit o amenda acum un an prin intermediul serviciului ghiseul.ro in ziua in care am luat-o ca sa platesc 50%. La "Plati anterioare" imi apare mesajul "În procesare".

            Eu credeam ca am platit-o. Nu am primit nicio notificare, desi am parcurs toti pasii de plata ai procesatorului de plati cu cardul.

            Acum o s-o platesc integrala (desi ar trebui sa va pun sa-mi platiti diferenta), dar aveti idee ce nu a functionat in sistemul ghiseul.ro ?
  • +3 (7 voturi)    
    Cardul ING nu merge (Vineri, 25 martie 2016, 23:16)

    TeodorGugiu [anonim]

    Daca ai card ING nu merge.
  • +3 (3 voturi)    
    utilizatori (Vineri, 25 martie 2016, 23:17)

    Andy81 [utilizator]

    foarte interesant.. de la publicarea acestei știri a crescut cu aproape 1000 nr de utilizatori pe ghișeul.ro. sunt curios când vor trece de 100.000..
    • 0 (0 voturi)    
      DA (Sâmbătă, 26 martie 2016, 19:46)

      tukanul [utilizator] i-a raspuns lui Andy81

      peste 2000
  • +4 (6 voturi)    
    De ce cardul bancar ? (Vineri, 25 martie 2016, 23:17)

    TheFreeOne [utilizator]

    Stiu ca nu am nimic de plata (taxa, amenda, impozit). Pot sa ma inscriu pe site fara cardul bancar, doar pentru a afla ce obligatii de plata am (in orice eventualitate) ? Si dupa aceea, daca am ceva de platit, sa furnizez si datele cardului, pentru a putea face plata...
    • +5 (9 voturi)    
      pentru autentificare (Vineri, 25 martie 2016, 23:44)

      mugurel [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      Cardul e cerut in faza initiala ca sa-ti verifice identitatea folosind sistemul bancar.
      Cine a venit cu ideia a fost baiat destept. Nu e infailibila, dar e suficienta.
      Riscul major este ca cineva sa-ti fure identitatea ca sa plateasca impozitele in locul tau. :)
    • +4 (4 voturi)    
      Nu se salveaza datele cardului (Vineri, 25 martie 2016, 23:49)

      CristiC. [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      Si cea mai buna dovada ca nu ti-l cer ca sa-ti ia bani de pe el este ca nu este cerut si codul cvv sau data expirarii.

      Probabil l-au folosit ca o a doua metoda de identificare. Treaba asta este folosita curent in institutii financiare. Un ID (pasaport, buletin) si ceva de la o alta institutie financiara (extras bancar, card, cont).

      Tocmai mi-am facut cont si cand am platit mi s-au cerut din nou datele cardului, complete de data asta.
      • 0 (0 voturi)    
        date de card (Sâmbătă, 26 martie 2016, 13:00)

        Un User [utilizator] i-a raspuns lui CristiC.

        Ghiseul.ro nu salveaza datele de card. Datele de card sunt prezente doar in pagina procesatorului de plata exact pentru cele cateva secunde cat dureaza tranzactia
    • +1 (1 vot)    
      Fara card bancar (Sâmbătă, 26 martie 2016, 9:46)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui TheFreeOne

      Doar daca mergeti la Administratia financiara. Sau daca aveti Internet Banking la BT sau BCR puteti solicita prin Mesageria din Internet Banking. Banca va prelua cererea dumneavoastra si va va trimite datele de acces.
  • +6 (8 voturi)    
    Incredibil! (Vineri, 25 martie 2016, 23:30)

    VictorasTractoras [utilizator]

    Sa va spun felicitari?!

    NU!

    Va voi spune un simplu "multumesc, era nevoie de acum 5 ani"
  • +5 (5 voturi)    
    Deci a fost nevoie sa vina Ciolos (Sâmbătă, 26 martie 2016, 0:04)

    Sparafucile [utilizator]

    Chiar daca momentan cardurile ING nu merg avem bune sperante ca nu peste mult timp problema se va rezolva . Neghiobia cu caracterul secret al datelor personale a putut fi depasita de guvernul Ciolos . Ponta n-a fost in stare de nimic , doar de cardul de sanatate , care functioneaza ca ochii decedatului . Pe Ponta il suspectam ca si acum se documenteaza cum e cu MTO-ul . Dar rau face fiindca ocazia de a-si valorifica noile competente n-o va my avea in vecii vecilor .
    • +2 (2 voturi)    
      Ciolos (Sâmbătă, 26 martie 2016, 9:49)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui Sparafucile

      Este mai mult de atat. Ideea a fost a domnului MInistru Bostan. AADR si APERO au pus-o in practica. Ea mai fusese discutata in trecut insa nu a putu fi implementata pentru ca MCSI a momentul respectiv trebuia sa fie confortabil cu ideea.
      • 0 (0 voturi)    
        Ministri (Luni, 28 martie 2016, 15:00)

        GeorgianaAspru [anonim] i-a raspuns lui Un User

        Mediatizati si astfel de informatii.
  • +2 (2 voturi)    
    cardul ING merge (Sâmbătă, 26 martie 2016, 0:45)

    nedumeritul [utilizator]

    eu anul trecut 2015 prin luna februarie la fisc sect.5 m-am prezentat cu buletinul si am cerut date de identificare.Nu mi le-au dat pe loc. Le-am primit peste cateva zile pe mail. Am platit online 115 lei (era pana in 31 martie) Am avut card la ING(am si card Visa si Master card) si au acceptat si efectuat confirmarea platii.
    Acu zilele astea cred 25 martie 2016 am platit cu cardul Master card de la ING si totul a functionat perfect.Singura mea nemultumire este cresterea de la 115 lei la 175 lei.
  • -1 (1 vot)    
    Bancpost (Sâmbătă, 26 martie 2016, 0:53)

    ConstantinDumitrică1 [anonim]

    Trebuie introdus si Bancpost !!! Nu este!!!
  • +1 (3 voturi)    
    ??? (Sâmbătă, 26 martie 2016, 0:57)

    nedumeritul [utilizator]

    sa stiti ca la 25 martie 2016 cu cardul meu Master card de la ING am platit si am primit si confirmarea.
    Nu stiu de ce la voi nu a mers.Eu sunt pensionar dar am fost administrator de sistem (specialist IT) si lucrez incet batraneste cu atentie sa bifez corect si cand am de ales variante aleg cu grija. De ex. daca vi-a spus sa dati tipul de card si voi la-ti lasat pe cel care l-a propus sistemul (si ala nu era tip ING) si ati dat numar de card ING sigur ca va respinge.Mai incercati cu atentie mai ales daca cei din sistem spun ca sistemul functioneaza corect.( daca spun...)
  • 0 (0 voturi)    
    siguranta cibernetica? (Sâmbătă, 26 martie 2016, 6:33)

    de-departe-vin [utilizator]

    o veste buna. cred ca digitalizarea merge in directia corecta. nu am vazut vreo nota despre siguranta cibernetica. stie cineva cat de sigura este aplicatia?
    • 0 (0 voturi)    
      Securitatea (Sâmbătă, 26 martie 2016, 13:02)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui de-departe-vin

      Aplicatia a fst testata atat de sistemele de plati cat si de autotritatile statului roman. De la darea in folosinta nu a avut nici un incident de securitate
  • 0 (2 voturi)    
    Mare realizare mare, (Sâmbătă, 26 martie 2016, 7:34)

    xrogo [utilizator]

    in Baia Mare se face asta de mai multi ani,asta fara tam-tam si laude in presa!!!
    • +2 (2 voturi)    
      Sistem Baia Mare (Sâmbătă, 26 martie 2016, 13:08)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui xrogo

      Sistemul din Baia Mare este un sistem bun insa este local. Nu agrega informatiile din toata tara. Ghiseul.ro reuneste cele mai mari 200 localitati din Romania, mai putin Constanta care este in curs de inrolare. Vor ajunge si ei in foarte scurt timp.

      Problema este a unora dintre primarii precum Clujul, Sibiul, Brasovul care fara nici o justificare nu incarca datele despre debitele oamenilor. Va revine voua misiunea de a-i determina sa o faca.
  • 0 (0 voturi)    
    minciuni! (Sâmbătă, 26 martie 2016, 7:55)

    dece [utilizator]

    Am incercat cu martercard si visa de la ing - nu merge - autentificare esuata!
    Am incercat cu card intesa bank - nu merge.
    Am incercat cu bcr - nu merge!
    Nu sunt inrolate 3D secure!
    • 0 (0 voturi)    
      Apelare call center banca (Sâmbătă, 26 martie 2016, 13:09)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui dece

      In acest caz trebuie sa sunati la oricare dintre bancile care v-au emis cardul pentru a trimite datele in sstemul 3DSecure la Romcard. NU trebuie decat sa le spuneti. In rest stiu ei ce au de facut
  • 0 (0 voturi)    
    lucru bine facut (Sâmbătă, 26 martie 2016, 9:10)

    toxx [utilizator]

    Cardul trebuie sa fie emis de una dintre bancile urmatoare:
    Banca Comerciala Romana
    Banca Raiffeisen
    UniCredit Bank S.A.
    BRD - Groupe Societe Generale
    AlphaBank
    PATRIA BANK SA
    CEC Bank
    Banca Transilvania
    Banca Romana de Credite si Investitii S.A.
    Idea Bank
    OTP Bank
    Veneto Bank
    Cetelem IFN
    Piraeus Bank.

    La incercarea cu un master card embosat ING, cu 3d-secure activat si toate cele: Autentificare esuata!
    Este necesar sa va inrolati cardul la protocolul 3D-Secure.

    penibil... e in lista PATRIA BANK si nu e ING ?
    • 0 (0 voturi)    
      Posibila solutie (Sâmbătă, 26 martie 2016, 13:11)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui toxx

      Asa cum am spus ING a optat pentru un sistem separat. Situatia se va remedia in cateva zile. Ramaneti aproape
    • 0 (0 voturi)    
      ING intra in cateva zile (Duminică, 27 martie 2016, 22:21)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui toxx

      Cum am mentionat si pentru ceilalti detinatori de carduri ING in cursul acestei saptamani ING se va alatura proiectului
  • +1 (1 vot)    
    Sibiul? (Sâmbătă, 26 martie 2016, 9:40)

    tiana [utilizator]

    Sunt din Sibiu si apare doar primaria Saliste....
    • 0 (0 voturi)    
      Off Sibiul (Sâmbătă, 26 martie 2016, 13:14)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui tiana

      Problema la Sibu tine de responsabili locali care nu transfera informatia in sistem. Cu cat mai multi dintre dumneavoastra vor suna la ei cu atat mai repede isi vr schimba atitudinea. NUmarul il puteti gasi in platforma Ghiseul.ro, Institutii inrolate, Selectati Sibiu si detalii Institutie
  • +1 (1 vot)    
    Harghita vs Dolj (Sâmbătă, 26 martie 2016, 10:46)

    Koczka [utilizator]

    Observ ca in HR cam toate comunele sunt conectate in timp cela DJ numai Craiova pe taxe locale.
    Asta spune mult despre ce si cine trage tzara inapoi.
    • 0 (0 voturi)    
      Haghita (Sâmbătă, 26 martie 2016, 13:16)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui Koczka

      Cea mai destoinica regiune !!! Au peste 31 de localitatati in sistem.
  • +1 (1 vot)    
    una buna, una rea (Sâmbătă, 26 martie 2016, 11:10)

    transalpinarum [utilizator]

    partea buna: crearea contului a mers uns
    partea rea: gasesc ca am de plata o amenda de 300 RON din 2008!? Cel mai probabil o amenda de circulatie care am platit-o la timpul ala dar care figureaza in sistemul lor ca neplatita. Habar nu am cum sa scap de scheletele astea. In plus, sistemul ghiseul nu-mi permite sa platesc selectiv ce vreau numai, imi la total si am impresia ca nu pot sa platesc decat aceasta suma. Deci nu pot sa evit plata acestei amenzi pana cand clarific ce si cum. Daca cineva are o sugestie cum pot sa aflu ce e cu o amenda veche de circulatie, astept cu interes un raspuns!! P.S.: credeam ca dupa o periaoda aceste amenzi se prescriu...
    • +1 (1 vot)    
      Amenzi si plati selective (Sâmbătă, 26 martie 2016, 13:20)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      In ceea ce priveste amenda problema nu este a sistemului. Ce se plateste prin Ghiseul.ro ramane in platforma si nu poate fi contestata de nici de institutie nici de platitor. Problema este a Institutiei unde ati realizat plata ca nu a actualizat informatia. Daca ati platit insa la alta institutie decat cea unde aveti domiciliul fiscal asta explica situatia. Aceste instituti nu comunica intre ele. SIngura posibilitate este de a plati prin Ghiseu pentru ca astfel aveti toate dovezile de plata si le puteti folosi la nevoie. MAi mult aveti si sprijinul Agentiei in solutionarea problemei.
      • +1 (1 vot)    
        totusi cred ca sistemul poate fi imbunatatit (Sâmbătă, 26 martie 2016, 14:08)

        transalpinarum [utilizator] i-a raspuns lui Un User

        Multumesc ptr raspuns (banuiesc ca sunteti chiar de la ghiseul.ro). Ce nu mi se pare totusi normal este ca nu pot sa selectez ce anume vreau sa platesc, in momentul de fata se face un total, de ce? Asa spune legea? In cazul amenzii de mai sus, istoria e simpla: in 2008 aveam domiciciul in alt sector, in sectorul unde stau acum nu am nici o datorie fiscala. Cu alte cuvinte, daca sistemele lor nu comunica intre ele, atunci o sa las mult si bine aceasta amenda sa astepte, macar si pentru simplul fapt ca sunt convins ca am platit-o la vremea respectiva. Dar faptul ca apare in ghiseul.ro ma face sa nu pot sa folosesc deloc acet sistem pana la momentul in care o sa-mi dati optiunea sa platesc ce vreau eu, sorry.

        nu prea inteleg nici cum ma poate ajuta Agentia sa aflu ce este cu amenda mea veche. Daca s-ar fi vrut intr-adevar ajutarea cetateanului, s-ar fi listat mai multe detalii despre provenienta acestor amenzi, macar locul unde a fost data, ca despre proces verbal scanat cred ca nu poate fi vorba in Romania decat peste vre-o 100 de ani.
        • 0 (0 voturi)    
          Clarificari (Sâmbătă, 26 martie 2016, 17:17)

          Un User [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

          Aveti dreptate ca abordarea este putin incurcata referitoare la "selectia a ceea ce doriti sa platiti". Selectia este insa posibila doar ca se poate face astfel: Puneti toate datoriile pe care NU doriti sa le platiti pe 0 (zero) in casuta care este editabila si ulterior totalul facut de aplicatie va reflecta doar ce doriti sa platiti atat ca si pozitie cat si ca suma. Probabil ca va ganditi ca era mai intuitiv cu niste bife inaintea fiecarei taxe, iar astfel selectate sa va puteti manifesta clar optiunea de plata. Aveti dreptate si am retinut propunerea. Probabil ca la versiunea 3.0 va fi implementata.

          Amenda> Este important de verificat de dvs daca amenda apare in Ghiseul.ro la fostul domiciliu sau la cel actual. Daca este la fostul domiciliu, atunci probabil ca va ramane acolo pana cand fie se va prescrie, fie institutia va transfera (ca pe vremuri cu posta ) dosarul dvs. fscal la domiciliul nou. Daca amenda apare la domiciliul nou inseamna ca aceasta a fost deja transferata si nu ma ramane decat sa gasiti chitanta cu care ati achitat-o si sa faceti dovada platii. Sistemele nu comunica intre ele in transportul taditional inca mai exista asa cum este el.

          Pentru a afla detalii despre aceasta amenda vedeti ca aveti in partea dreapta de tot pe acelasi rand un link albastru pe care scrie detalii. Apasati pe el si sigur veti obtine informatii suplimentare care va vor ajuta sa intelegeti ce este cu amenda respectiva.

          Sistemul il puteti folosi insa datorita legii si nu datorita sistemului cand vi se face totalul de plata el va include in mod cert si amenda. Puteti incerca si veti vedea sumele care sunt mentionate la amenzi nu se pot edita si implicit se caculeaza in totalul general.
          • +1 (1 vot)    
            Merci pentru raspuns (Sâmbătă, 26 martie 2016, 18:44)

            transalpinarum [utilizator] i-a raspuns lui Un User

            Merci pentru clarificari! Bifatul ar fi bun, am incercat cu pusul la zero si nu mi s-a parut ca ar merge, dar trecem peste asta. Cat despre amenda, o am pe vechiul domiciliu, venita in 2008. Acum inteleg cum este cu prescrierea, pentru ca in 2013 am primit un 12 RON pentru "cheltuieli executare", banuiesc ca acesti 12 RON vin in urma operatiunii de executare silita pe care primaria l-a facut dupa 5 ani :). eh, ii las sa astepte :)). sunt curios daca acum se mai prescrie dupa urmatorii 5 ani deci in 2018. Sunt convins ca am platit aceasta amenda si cu siguranta nu mai am nici o dovada dupa 8 ani... Si cum habar nu am cum as putea sa aflu de unde am aceasta amenda, nu prea vreau s-o platesc de 2 ori, asta e furt pe fata din partea unor incompetenti.

            Revenind la sistemul ghiseul.ro, linkul cu detaliile este cam subtire, in sensul ca detaliile afisate sunt neimportante. Dar banuiesc ca atat se ofera in bazele de date ale institutiilor de unde se coreleaza informatiile...
        • 0 (0 voturi)    
          Procesul verbal scanat (Sâmbătă, 26 martie 2016, 17:33)

          Un User [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

          Treaba aceasta cu procesul verbal este un vis urat. Daca veti astepta procesul verbal sa vina pe relatia autoritatilor probabil ca il veti astepta intre 3 si 9 luni de zile. Din acest motiv si pentru a retine in platforma documentul constatator (respectiv procesul verbal de amenda) acum ghiseul.ro permite incarcarea de catre cel amendat a procesului verbal prin care i s-a constatat contraventia. Astfel va vor ramane in platfoma si procesul verbal si dovada platii pe care le puteti folosi oricand pentru a proba ce si cand ati platit.

          Ca sa intelegeti care era problema: Cand cineva ia o amenda primaria unde el/ea are domiciliul fiscal nu are de unde sa stie acest lucru. Daca nu vreti sa mergeti la sediul lor sa platiti (cum se intampla de cele mai multe ori) intrati pe Ghiseul.ro si faceti plata catre primaria unde aveti domiciliul fiscal (va recomand aceasta varianta si nu cea vehiculata in ultima perioada de multe voci cum ca puteti plati oriunde intrucat singura institutie care va va executa silit este primaria de domiciliu fiscal). Daca insa nu atasati procesul verbal primaria nu va poate inchide debitul intrucat legea ii spune ca nu se poate inchide debitul fara actul constatator. Puteti spune "este o nebunie" ... chiar asa este. Cand insa faceti plata si incarcati in sistem copia clara a procesului verbal ii veti face institutiei misiunea usoara iar dumneavoastra veti fi sigur ca plata a fost operata.

          Oricum in curand va fi lansata o sectiune intitulata Amenzi Auto si lucrurile vor fi acolo cu toate explicatiile.
    • 0 (0 voturi)    
      Plati partiale (Sâmbătă, 26 martie 2016, 13:58)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      Pe ghiseu puteti face plati partiale la libera dumneavoastra apreciere. Verificati casetele in care sunt trecute sumele sa vedeti ca sunt editabile. Le modificati si automat se modifica totalul.

      Daca aveti insa amenzi trebuie sa stiti ca acestea nu pot fi modificate ca si sume intrucat plata trebuie facuta integral.

      In curand veti avea un modul special destinat amenzilor pe Ghsieul.ro care va face lumina in acest haos al amenzilor.
      • 0 (0 voturi)    
        plata partiala? nu prea... (Duminică, 27 martie 2016, 0:35)

        spy [utilizator] i-a raspuns lui Un User

        am 2 autovehicule: la unul impozitul e sub 50 de lei si trebuie platit pina in 31 martie iar la celalalt e peste 50 de lei si trebuie platit pina in 30 septembrie. (s-au modificat recent datele dar nu e relevant pentru problema)
        am vrut sa platesc numai pt primul dar site-ul a impartit suma egal la cele 2 si din cauza asta se pierde bonificatia de 10%, se poate edita numai totalul ...
        • 0 (0 voturi)    
          Verificare suplimentara (Duminică, 27 martie 2016, 13:42)

          Un User [utilizator] i-a raspuns lui spy

          Am rugamintea sa trimiteti un mail cu mai multe detaii pe adresa de contact de la Ghiseul.ro si mentionati in el ca este pentru Help@Ghiseul.ro.
          Ne vom clarifica luni
          • 0 (0 voturi)    
            ok (Duminică, 27 martie 2016, 15:05)

            spy [utilizator] i-a raspuns lui Un User

            multumesc pt promptitudine. am scris deja luna trecuta si in raspuns problema a fost aruncata in ograda primariei dar mai trimit inca o data
          • 0 (0 voturi)    
            mail (Duminică, 27 martie 2016, 15:08)

            spy [utilizator] i-a raspuns lui Un User

            pe pagina de contact apar 3 adrese: suport, contact si parereamea, la care trimit??
            • 0 (0 voturi)    
              contact@ghiseul.ro (Duminică, 27 martie 2016, 21:38)

              Un User [utilizator] i-a raspuns lui spy

              la adresa contact@ghiseul.ro
          • 0 (0 voturi)    
            pe scurt (Duminică, 27 martie 2016, 22:00)

            spy [utilizator] i-a raspuns lui Un User

            am 40 de lei la motocicleta si 60 de lei la masina.
            am platit 36 de lei pentru moto (cu bonificatie de 10%, 4 lei) si site-ul a alocat nu stiu in baza carui algoritm: 30 de lei la masina si 6 lei la moto, pentru ca nu am posibilitatea sa bifez una sau alta.
            a ramas rest de plata in total 54 daca platesc pina in 31, dupa aceea va fi probabil 64.
            • 0 (0 voturi)    
              nu imi este suficient (Duminică, 27 martie 2016, 22:23)

              Un User [utilizator] i-a raspuns lui spy

              Imi trebuie detalii pe care nu le puteti trimite aici astfel ca va rog sa trimiteti pe mail. imi trebuie CNP si localitatea la care ati platit
              • 0 (0 voturi)    
                am trimis (Luni, 28 martie 2016, 11:14)

                spy [utilizator] i-a raspuns lui Un User

                datele sint si la dl Chira care mi-a raspuns la inceputul lunii de la adresa "suport", multumesc
              • 0 (0 voturi)    
                31 martie (Marţi, 29 martie 2016, 7:52)

                spy [utilizator] i-a raspuns lui Un User

                daca nu se rezolva pina miine o sa platesc si ce a mai ramas, pt bonus (n-am incredere ca e preungit pina in 30 iunie si in sistem, mai ales ca se tot fac modificari) si pt ca e ceva tombola VISA.
                am o captura de ecran daca va ajuta.
              • 0 (0 voturi)    
                multumesc pentru ajutor (Marţi, 29 martie 2016, 16:33)

                spy [utilizator] i-a raspuns lui Un User

                nota 10 cu *, coronita si felicitari pentru profesionalism :))
    • 0 (0 voturi)    
      Prescrierea amenzilor (Sâmbătă, 26 martie 2016, 14:02)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui transalpinarum

      Amenzile se prescriu dupa 5 ani DACA institutia publica nu face nici un demers de executare silita. Daca insa institutia face acest demers amenda ramane acolo pana la plata. Atentie ca acum Codul Fiscal proaspat intrat in vigoare spune ca nu puteti impozitele daca aveti amenzi neplatite. Astfel ca daca platesti o taxa/un impozit la sediul primariei exista riscu baii sa fie incasati in contul amenzii iar taxa/impozitul nu se considera achitat si genereaza penalitati.
  • 0 (0 voturi)    
    CARD (Sâmbătă, 26 martie 2016, 19:50)

    tukanul [utilizator]

    LIBRA BANK?
    • 0 (0 voturi)    
      Am retinut cererea dumneavoastra. (Duminică, 27 martie 2016, 21:39)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui tukanul

      Vom lua legatura cu Libra bank.
  • 0 (0 voturi)    
    noutate majora (Sâmbătă, 26 martie 2016, 19:54)

    CRMS [utilizator]

    Noutate majora ar fi fost daca Guvernul ar fi dat un termen limita pana la care toate primariile din localitatile cu un numar minim de locuitori de, sa zicem, 10k sa fie obligate sa se inroleze la Ghisoul.ro
    In secolul 21 mai avem inca localitati si de 20k locuitori unde deciziile de impunere vin acasa fara a avea macar specificat un numar de cont unde sa se poata face platile prin banca. (deci nu poti decat sa te duci si sa stai la coada la ghiseu ca sa poti plati)
  • 0 (0 voturi)    
    Ceva nu e-n regula cu 3D - Secure (Sâmbătă, 26 martie 2016, 21:17)

    Intermezzo [utilizator]

    Am card BCR Maestro inregistrat cu 3D - Secure de mult timp . Toate facturile mi le platesc pe net cu el iar in final introduc si parola de 3D Secure . Si totusi cardul nu este validat pe motiv ca nu este inregistrat la 3D - Secure . Ooops ! Rusinica !
    • 0 (0 voturi)    
      Raspunsul este la BCR (Sâmbătă, 26 martie 2016, 23:14)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui Intermezzo

      Va recomand sa sunati in call center la BCR. Raspunsul este la ei sigur. Doar un apel la ei si problema este rezolvata.
  • 0 (0 voturi)    
    in sfarsit (Duminică, 27 martie 2016, 1:37)

    iuliusd [utilizator]

    ieri mi-am facut contul si am platit. ma dusesem vineri in vizita la directia locala sector 3 sa ma inscriu (nu stiam ca s-a dat drumul la inscrierea online) si m-am lasat pagubas cand am vazut ca aveam bonul 330, si la rand era 280..cu o ora jumate inainte de inchidere.
    ieri, "minune" m-am inscris pe net direct, dupa care am platit cu cardul mastercard de la BRD (nu fac reclama).

    timp si nervi salvati. traiasca plata electronica. nu mi-e frica de bau-bau (phishing)
  • 0 (0 voturi)    
    Una calda, alta rece (Duminică, 27 martie 2016, 10:44)

    SfirlogeaAndi [anonim]

    Eu am platit pentru firma impozitele de cativa ani pe ghiseul.ro, acum nu mai pot.
    Bine ar fi sa se pastreze ce este bun si sa se adauge noi facilitati.
    • 0 (0 voturi)    
      Persoanele juridice (Duminică, 27 martie 2016, 13:45)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui SfirlogeaAndi

      Speram sa putem anunta cat de curand intrarea pesoanelor juridice in ghiseul.ro. NU este o problema de capacitate a sistemului ci de decizie a Guvernului. Sistemul este pregatit de mai bine de 1 an pentru acest upgrade.
  • +1 (1 vot)    
    Verificati si offline (Duminică, 27 martie 2016, 12:21)

    MarianBrostean [anonim]

    Sistemul functiona si in 2010 cand l-am folosit prima data. Doar ca Finantele Timisoara nu luau banii dupa ce se incheia tranzactia. Stiu ca suna ciudat, dar eu am pierdut prea multi bani pe penalitati din aceasta cauza. Mi s-a ras in nas de catre oamenii binevoitori de la Finante: "nu stiti sa faceti plati cu cardul". Va recomand deci sa verificati si offline la institutia la care platiti, ca sa nu ajungeti in situatia mea.
    Atunci site-ul era gestionat de un minister si responsabilitatea colectarii de altul. Nu ma astept sa se fi schimbat nimic dpdv birocratic, desi tehnic pare sa fie ceva nou. O verificare nu strica.
    Ma bucur ca se intampla lucruri, dar voi continua sa fiu sceptic atata timp cat am fost pacalit de acest sistem.
    • +1 (1 vot)    
      Era altceva (Duminică, 27 martie 2016, 13:50)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui MarianBrostean

      La momentul la care faceti referire era vorba de un alt sistem. Era acelasi url insa sistemul era complet diferit. Intre timp s-a modificat legislatia, institutita statului care se colaboreaza cu APERO (Asociatia pentru plati electronice din Romania) nu mai este aceeasi. De cand a aparut Agentia pentru Agenda Digitala a Romaniei partemneriatul APERO - AADR (ca reprezentant al MCSI) a mers foarte bine.
  • 0 (0 voturi)    
    ! (Luni, 28 martie 2016, 8:21)

    xox [utilizator]

    Felicitari pentru deschiderea platilor online fara a mai primi credentialele de la ANAF (asta nu mai era online) , ar trebui sa se permita plata impozitului si de alt user, mai putin titularul.

    De ce sunteti tot restrictivi?
    • 0 (0 voturi)    
      sa nu exageram (Luni, 28 martie 2016, 11:22)

      spy [utilizator] i-a raspuns lui xox

      totusi sint niste date personale, asa ai putea intra sa vezi ce bunuri detine cineva, sa stii ce sa furi de la cine sau daca pur si simplu vrei sa-l blochezi sa nu-si mai faca un cont, etc
      daca titularul iti permite, iei datele lui si faci cont in numele, lui de exemplu parinti, bunici care se descurca mai greu pe calculator
      • 0 (0 voturi)    
        Nu se va ptuea intampla acest lucru (Luni, 28 martie 2016, 14:51)

        Un User [utilizator] i-a raspuns lui spy

        Transferul de debit in scopul platii de catre o alta persoana va fi posibil doar daca titularul debitului respectiv va dori.

        Altfel va fi imposibil sa se vada intre ei doi useri.
    • 0 (0 voturi)    
      Partajare debit (Luni, 28 martie 2016, 14:49)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui xox

      Este prevazut a fi implementat in viitor o functie prin care debitul unui utilizator va putea fi facut vizibil in pagina altui utilizator pentru a fi platita de acesta din urma. Acest lucru se va putea face doar intre 2 utilizatori care au cont.

      Altfel se paote plati acum prin sectiunea Plata fara autentificare
  • +1 (1 vot)    
    comisionul (Luni, 28 martie 2016, 13:20)

    firuierbii [utilizator]

    comisionul e oneros. Trăiască privatizarea!
    • 0 (0 voturi)    
      NU exista comision (Luni, 28 martie 2016, 14:52)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui firuierbii

      Nu exista commission pe Ghiseul.ro pentru detinatorii de card. Comisionul platit de primarie este normal sa existe pentru ca I se presteaza un serviciu si furnizorul trebuie platit pentru acest lucru
  • 0 (0 voturi)    
    A cedat... (Luni, 28 martie 2016, 15:18)

    tukanul [utilizator]

    https://www.ghiseul.ro/ghiseul/public/err.php
  • 0 (0 voturi)    
    Nu merge (Luni, 28 martie 2016, 17:38)

    tica_m [utilizator]

    După ce întroduc CNP-ul, apare

    „Solicitare date de acces

    Niciuna dintre primariile inrolate nu a incarcat in sistem date referitoare la debitele pe care le aveti de plata.
    Doriti ca primaria de domiciliul sa fie notificata cu privire la solicitarea dumneavoastra de a va incarca aceste informatii?”

    Sunt din Târgoviște, Primăria Municipiului Târgoviște nu e trecută în listă ??
    • 0 (0 voturi)    
      Targoviste (Luni, 28 martie 2016, 19:59)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui tica_m

      Trebuia sa continuati cu pasii urmatori intrucat sistemul va genera o notificare prin care informa primaria Targoviste sa va incarce datele in sistem.
      • 0 (0 voturi)    
        Nu merge (Luni, 28 martie 2016, 21:38)

        tica_m [utilizator] i-a raspuns lui Un User

        Nu merge, primaria Targoviste nu apare în cîmpul ” Înstituția ” și nu pot merge mai departe.
        • 0 (0 voturi)    
          Targoviste (Marţi, 29 martie 2016, 10:49)

          Un User [utilizator] i-a raspuns lui tica_m

          Am rugat verificarea acestui aspect. Revin cand ne clarificam.
          Multumesc
          • 0 (0 voturi)    
            Targoviste (Marţi, 29 martie 2016, 14:23)

            tica_m [utilizator] i-a raspuns lui Un User

            Vă mulțumesc și eu.
  • 0 (0 voturi)    
    RISC DE SECURITATE (Luni, 28 martie 2016, 18:22)

    Chasm [utilizator]

    Atentie modalitate de preluare a datelor de pe card reprezinta un risc major, daca va dispar bani de pe card schimbati-l cat mai repede.

    Ghiseul.ro nu are drept de inregistrare a datelor de pe carduri dar prin formularul de pe site o face.

    In mod normal cardul se introduce in formularului unui procesator autorizat si securizat PCI DSS.
    • +1 (1 vot)    
      Nu este nici un risc (Luni, 28 martie 2016, 19:56)

      Un User [utilizator] i-a raspuns lui Chasm

      Ma bucur ca ati adus in discutie acest aspect. Trebuie sa stiti insa ca pagina in care se introduce numarul de card nu apartine site-ului Ghiseul.ro ci Romcard, companie care este certificata PCI DSS.

      Cum spuneam solutia a fost auditata si corespunde din toate punctele de vedere. Tranzacti usoare!
  • +1 (1 vot)    
    Card ING 30 Martie (Miercuri, 30 martie 2016, 14:03)

    AlexC. [utilizator]

    In continuare nu functioneaza pentru cardurile emise de ING Bank.

    Am incercat cu MasterCard, Visa Electron si Visa iar mesajul primit este acelasi "Autentificare esuata!..."
  • 0 (0 voturi)    
    Cardurile emise de ING Bank cand se introduc (Joi, 31 martie 2016, 9:58)

    Florian24 [utilizator]

    "Autentificare esuata!..."
  • +1 (1 vot)    
    ING? (Marţi, 12 aprilie 2016, 18:12)

    zahr29 [utilizator]

    Au trecut 2 saptamani de la discutiile de mai sus, ING tot nu e in lista! Cand vom putea si noi cei cu carduri ING sa platim online?
    • 0 (0 voturi)    
      ING (Miercuri, 20 aprilie 2016, 23:39)

      tukanul [utilizator] i-a raspuns lui zahr29

      Nici azi ...


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri