Robert Redeleanu, seful UPC Romania, va prelua si conducerea UPC Ungaria, din 1 septembrie 2016, si va avea responsabilitatea conducerii operatiunilor din ambele tari, a anuntat miercuri operatorul de comunicatii prin cablu. Robert Redeleanu isi va desfasura activitatea de la biroul din Bucuresti, cele doua companii continuand sa opereze ca entitati separate. In acest nou rol, Robert Redeleanu ii succede lui Magnus Ternjo, actualul CEO UPC Ungaria, care a decis sa paraseasca Liberty Global, dupa o cariera de 15 ani in cadrul grupului.

Robert Redeleanu - CEO UPC RomaniaFoto: UPC Romania

Robert Redeleanu s-a alaturat echipei UPC Romania in anul 2013, in pozitia de Chief Marketing Officer (CMO), dupa mai bine de 15 ani petrecuti in industria bunurilor de larg consum, atat in Romania, cat si in afara tarii. De la 1 iulie 2015, Robert Redeleanu este CEO al UPC Romania.

De-a lungul timpului, a ocupat diferite pozitii de management in marketing si marketing operations. A condus Scandia Foods din pozitia de CEO (2009-2011), iar intre 2006 si 2009, a detinut rolul de Director de Marketing pentru Unilever Rusia, Ucraina si Belarus. Anterior (2004-2006), Robert a lucrat in industria de telecomunicatii, fiind Director de Marketing pe Romania pentru operatorul Telemobil.

UPC Romania a castigat 52.800 de noi abonati in ultimul an, ajungand la un numar total de 1.245.200 de clienti la sfarsitul lunii iunie din acest an, arata datele grupului Liberty Global. Scaderea numarului de abonati la televiziunea analogica prin cablu a fost compensata de cresterea numarului de abonati la televiziunea digitala prin cablu si satelit, astfel ca numarul abonatilor TV ai UPC a crescut la 1.236.800 abonati. Operatorul a crescut si pe internet, unde a ajuns la 512.300 abonati, dar si pe telefonie fixa unde a ajuns la 432.900 abonati.