Factura de 250 de lire pentru un apel la serviciul de relatii cu clientii

de Antonia Jeflea     HotNews.ro
Duminică, 16 iulie 2017, 14:13 Economie | Telecom

Telefon
Foto: Pixabay
Georgina Jolley, o britanica de 22 de ani, din Buckinghamshire, a primit o factura de 250 de lire in urma unui apel catre linia de relatii cu clientii a companiei de telecomunicatii la care era abonata, noteaza Daily Mail.

Utilizatorii de telefonie mobila sunt avertizati sa fie atenti cand cauta numere de telefon de la departamentele de relatii cu clientii online deoarece risca sa fie taxati cu sume mari pentru o simpla problema.

"Am cautat pe Google numarul de relatii cu clientii al companiei Vodafone si cand mi-a aparut acel numar, am presupus ca apelul va fi gratuit. Am sunat pentru a-mi cumpara un nou telefon. Cand am format numarul, nu am primit nicio indicatie care sa imi spuna ca voi fi taxata. Am fost trimisa de la o persoana la alta timp de o ora", a declarat britanica. 

Acest lucru s-a intamplat deoarece numarul format de catre tanara apartinea unei parti terte care a conectat-o, ulterior, la un operator Vodafone.

























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

2830 vizualizari

  • +1 (3 voturi)    
    Numarul de telefon la care a sunat (Duminică, 16 iulie 2017, 15:44)

    Porcurorul General [utilizator]

    Nu apartine Vodafone UK ci unui alt operator. Vodafone asadar nu are de ce sa ii scada factura intrucat nu este parte a conflictului.

    Plata apelului este intre Girgina si firma la care a sunat. Sa spui ca este vina Vodafone e ca si cum ai spune ca e vina Google ca i-a dat acel numar.

    DACA INSA la initierea apelului nu a fost informata ca apelul este cu suprataxa, are dreptul sa dea acea firma in judecata sau sa o reclame la autoritatea de telecomunicatii. Cel mai probabil insa nu are nici o inregistrare a apelului deci ii va fi extrem de greu sa probeze faptul ca nu a fost anuntata, daca acum firma a remediat neregula.

    In plus, factura i-a fost deja emisa si pentru ca nu a platit-o la timp compania Vodafone ii poate cere executia / poprirea sumei.

    Concluzia: aproape orice va face Georgina va sfarsi prin a plati mai mult decat are de recuperat. Numai plata unui avocat e mai mare.

    In plus insa, 250 Lire nu este o suma pentru care un om sa isi puna funia de gat.

    PS: Intr-o buna zi din gresala am scos din bancomat bani de pe cardul de credit. Din pacate la astfel de tranzactii banca mea imi ia comision 33%. Am scos echivalentul a 55 de Euro si am platit comision 18 Euro. Asta e. Cand am vazut mi-am pus coarnele de bou pe cap si mi-am asumat fapta, data viitoare voi fi mai atent.

    PS2: Cand va suna o firma si va spune: "apelul Dvs e inregistrat, sunteti de acord?" raspundeti "Fireste ca sunt de acord, si eu inregistrez apelul." sa vedeti ce repede va vor inchide telefonul. Fireste, e dreptul lor insa in lumea telefoniei dovezile pe care le are un client vin dintr-un singur punct - de la operator. Cand operatorul cedeaza este doar pentru ca nu vrea sa isi bata capul cu clientul si ii da ceva maruntis inapoi. Operatorul poate crea sau modifica in loguri ORICE legat de Dvs, chiar si un apel catre Honolulu pe care nu l-ati efectuat niciodata pentru ca are control absolut asupra datelor. Fireste, puteti opta oricand sa nu fiti victime folosind posta cu porumbei.
    • +1 (1 vot)    
      Deci (Duminică, 16 iulie 2017, 19:14)

      1anonim [utilizator] i-a raspuns lui Porcurorul General

      Deci nu a sunat la linia de relatii cu clientii a Vodafone UK.
      • 0 (2 voturi)    
        Exact (Duminică, 16 iulie 2017, 22:08)

        Porcurorul General [utilizator] i-a raspuns lui 1anonim

        A cautat pe net (vezi articolul initial) un numar si a sunat acolo. Aceia i-au redirectat apelul insa ca in orice retea tu platesti (ea in acest caz) primul hop al comunicatiei, adica acolo unde suni. Vodafone nici macar nu e parte a acestui conflict. Chiar si eu cada ma suni pot sa iti redirectez apelul la Vodafone Romania si tu poti face asta cand te suna cineva, desi nu esti linia lor de relatii cu clientii.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică