UPC investeste in imbunatatirea relatiei cu clientii

de Dragos Comache     HotNews.ro
Luni, 28 ianuarie 2008, 11:58 Economie | Telecom

UPC Romania va implementa la nivel national, incepand din luna februarie, un nou sistem IT pentru managementul relatiei cu clientii ce va fi implementat in centrele de relatii cu clientii si in call center, care din 29 ianuarie este unic la nivel national, se arata intr-un comunicat al companiei de comunicatii prin cablu. Noul sistem IT permite si consultarea bazei de date cu adresele in care UPC ofera servicii, obtinerea de cotatii de pret pentru serviciile furnizate clientului, tiparirea facturilor la nivel national si incasare facturii si managementul echipelor tehnice pentru programarea a acestora la domiciliul clientilor.

Potrivit reprezentantilor companiei, aplicatia IT "va permite o gestionare rapida a solicitarilor clientilor: clientii vor fi gasiti rapid in baza de date, echipele UPC vor putea vedea istoricul acestora si vor putea face programarile pentru echipele tehnice mai riguros".  

"Practic, am inlocuit sistemele IT utilizate pana in prezent si am unificat bazele de date cu clientii intr-un sistem unitar si centralizat. Aceste schimbari determina noi procese de afaceri in cadrul companiei, cu impact pozitiv, pe termen mediu si lung, asupra clientilor UPC”, a declarat Alexandru Mangu, directorul operatiuni clienti al companiei.  

Din 29 ianuarie, clientii UPC din toata tara au acces la un call center unic national. De asemenea, in cadrul companiei de comunicatii prin cablu s-a infiintat Dispeceratul tehnic national, pentru centralizarea si standardizarea tuturor operatiunilor din teritoriu.

Trecerea la noul sistem informatic s-a facut pe etape: la sfarsitul anului 2007, sistemul a fost implementat in orasele din partea de est a tarii in care UPC are operatiuni, iar la finele lunii ianuarie zona de vest si Bucuresti au trecut la noul sistem IT.

UPC Romania, una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din Romania, deserveste peste 1.300.000 de clienti din aproximativ 200 orase.





















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

694 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Sa dea Domnul! (Marţi, 29 ianuarie 2008, 1:50)

    Nicu [anonim]

    Spunea cineva in celalalt articol despre UPC, cel cu rezolvatul problemelor doar doar cu ajutorul directorilor, ca suntem indignati, pretentiosi si nu dorim sa avem obligatii. E printre ultimele comentarii. Nu stiu de unde "inspiratia" dansului, dar cand stai cate-o zi-doua fara internet si ai desincronizari dese, cand stai - in medie - vreo 15-20 de minute (chiar si mai mult uneori) sa astepti sa ridice cineva receptorul sa-i poti spune ca ai o problema, incercand sa pastrezi un ton calm, sa te poti intelege cu persoana aia... nu poti spune ca oamenii au pitici pe creier cand ei isi platesc facturile dar sufera din lipsa serviciilor la care s-au abonat sau acestea functioneaza nejustificat de prost. E firesc sa ai nemultumiri.

    Am internet si cablu de la UPC. In ianuarie am sesizat o usoara imbunatatire la suportul tehnic, dar in baza experientei acumulate cu ei, sunt aproape convins ca asta s-a datorat numai faptului ca am facut o reclamatie la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului - ma saturasem de atata nesimtire pe banii si timpul meu.

    La ora asta, deja e 29 ianuarie. In urma avalansei de reclamatii din ultimele saptamani mi s-au facut toate verificarile de rigoare si cumva au facut sa-mi mearga internetul. De cateva zile n-am mai avut probleme, dar prefer sa nu-i laud atat de devreme. Nu stiu ce capacitate va avea noul sistem din punct de vedere al operatorilor de suport tehnic prin telefon, deci pot doar sa sper ca au facut destule angajari in ultimul timp. Spun asta pentru ca e limpede ca au foarte multe plangeri. Iata un exemplu, intr-o zi cu probleme.

    21 decembrie 2007:
    - ora 15:32, prima reclamatie, nr. sesizare: 197280
    (durata apel: 18 minute, 32 de secunde)
    - ora 17:18, a doua reclamatie, nr. sesizare: 197565
    (durata apel: 19 minute, 43 de secunde)

    Practic, intr-un interval de aproximativ 100 de minute, UPC a inregistrat peste 280 de sesizari. Asta inseamna aproape 3 sesizari per minut. Sper ca noul centru e mai bine pregatit.
  • 0 (0 voturi)    
    Niste Javre,35 posturi 260 lei fara HBO (Marţi, 29 ianuarie 2008, 23:47)

    Popescu [anonim]

    In Caracal 35 posturi, fara hbo, axn.. 260 de lei.JAVRE!!!
  • 0 (0 voturi)    
    factura (Marţi, 23 septembrie 2008, 18:19)

    preda constantin [anonim]

    va rog sa veniti sa-ma deconectati !nu am primit fact.din iulie ,la banca fara fact. nu prim. banii.au venit doi baieti dela dumnv.la usa sa taie cablu ,au avut noroc ca a fost sotia acasa.modemul nu mai fuct. m-ia dat unul folosit, (eu am vorbit cu unul din baieti si a zis ca vine dar nici acum nu a sosit).
    va rog sa veniti sa-ma deconectati ,sa nu cumva sa mai vreti si bani ca nu mai primiti .daca pana la sf .luni nu veniti cu scuze si sa-va luati cablu ,va reclam la protect. consmatorului.pana in luna iulie am fost la zi cu plata fact. dar de cand va bateti joc de consumator ,va raspund cu acceasi moneda. eu lucrez pana la ora 18 .00 zilnic cum pot sa dau de voi ?la tel pauza !!!!!!!!!!!!!!!!!!va rog sa veniti sa -va luati cablu fiindca eu deja le-am deconectat ,eu la voi nu vin fiindca mi-am pierdut rabdarea cu nesimtirea voastra,.daca vreti sa luati leg cu mine preda constantin iulian ma gasiti dupa ora 18.00 sau la tel. /////6 nu mai scrieti pe adresa de net .daca nu ma deconectati pana la sf. luni pe 1 oct. ma duc la protect. consumatorului impreuna cu avocatul meu.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri