In 2008

Romtelecom da afara aproximativ 2500 de angajati

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Luni, 28 ianuarie 2008, 15:28 Economie | Telecom

 documente
(28 Ian 2008) PDF, 114KB
Romtelecom a anuntat luni ca, in acest an, va disponibiliza pana la 2500 de angajati, potrivit planului de afaceri pentru 2008, aprobat de Consiliul de Administratie al operatorului. Masura urmareste cresterea profitabilitatii companiei.

Conform datelor grupului OTE, actionarul majoritar al Romtelecom, la 30 septembrie 2007, personalul companiei romanesti numara peste 12.300 de angajati.

Tot pentru acest an, Romtelecom isi propune o crestere solida pe segmentele broadband si date si televiziune prin satelit, combinata cu o majorare a numarului de clienti de telefonie fixa.

Conducerea celui mai mare operator de telefonie fixa din Romania considera ca se poate vorbi de o crestere in anul anterior, dar spune ca este nevoie de mai multa calitate si eficienta pentru 2008.

“Putem vorbi despre crestere si evolutie in 2007, dar trebuie sa ne concentram si mai mult pe calitate si eficienta pentru a face fata provocarilor pietei si competitiei care se dezvolta agresiv pe toate segmentele. in 2008 vom transforma modul in care ne desfasuram activitatea, ne vom orienta catre crestere profitabila si catre a fi lider de piata in privinta calitatii serviciilor“, a declarat Yorgos Ioannidis, CEO Romtelecom.

Pentru acest an, implementarea unor strategii menite sa genereze profitabilitate companiei va duce la pierderea a circa 2500 de locuri de munca.

"Planurile strategice ale Romtelecom implica imbunatatirea proceselor interne, o oferta competitiva de servicii, pentru a creste baza de clienti si pentru a intensifica prezenta companiei pe segmentele de piata in crestere, concomitent cu un control riguros al costurilor. Implementarea noului plan de afaceri va impune si revizuirea proceselor si metodologiilor de lucru, ceea ce va conduce la reducerea locurilor de munca cu un numar care nu va depasi 2500 de pozitii in 2008", se mentioneaza in comunicatul Romtelecom.

Romtelecom promite celor afectati salarii compensatorii si ajutor in gasirea de noi locuri de munca

Reprezentantii Romtelecom au precizat pentru HotNews.ro ca cifra de 2500 este una maxima. Compania promite salarii compensatorii si sustinerea in gasirea de locuri de munca pentru cei afectati.

"Cifra este comunicata maximal, este o estimare. In lunile urmatoare va urma un proces de evaluare la nivelul companiei, atit din punct de vedere al proceselor interne, cit si din punct de vedere al performantelor oamenilor din zonele identificate ca potentiale surse de crestere a eficientei. In urma evaluarii vom sti cu exactitate numarul celor afectati. In acest moment are loc un proces de comunicare si consultare cu angajatii.

Ne intereseaza sa acordam sustinere in gasirea unor noi locuri de munca angajatilor afectati de proces si vom respecta prevederile legale, inclusiv contractul colectiv de munca - se vor acorda oricum salarii compensatorii celor afectati, in functie de vechimea in organizatie", a declarat pentru HotNews.ro, Cristina Popescu, director PR Romtelecom.

Parteneriat Romtelecom - Cosmote, mai puternic in 2008

Anul trecut, operatorul si-a imbunatatit ofertele de televiziune si Internet, atat pe zona persoane fizice cat si pe business, in timp ce, pe segmentul de telefonie fixa, s-a inregistrat o stopare a descresterii bazei de clienti. Romtelecom avea 360.000 clienti ADSL la finele lui 2007, cu o cota de piata de peste 20% pe segmentul de broadband fix. Dolce, serviciul de satelit TV, a ajuns la aproape 400.000 de clienti, reprezentand o cota de 8% din intreaga piata de pay TV.

Romtelecom si Cosmote au lansat in 2007 mai multe servicii de comunicatii in parteneriat, iar colaborarea dintre cele doua companii urmeaza sa se accentueze in acest an.

"Cooperarea comerciala cu Cosmote se va dezvolta in continuare in acest an, ceea ce va insemna oferte combinate mai multe si mai bune pentru clienti, incluzand si telefonia mobila", se arata in comunicatul Romtelecom.

Conducerea Romtelecom spera ca aceste planuri sa-i asigure o consolidare a pozitiei de piata in 2008 si o crestere a profitabilitatii pentru anii 2009 si 2010.

Cosmote Romania este parte a grupului elen de telefonie mobila Cosmote, controlata de grupul elen OTE. Romtelecom controleaza 30% din actiunile Cosmote Romania, restul actiunilor fiind detinute de compania elena Cosmote. Grupul OTE detine 54,01% din capitalul social al Romtelecom, restul actiunilor fiind controlate de statul roman.

Potrivit raportul financiar al grupului elen OTE, dat publicitatii in luna noiembrie a anului trecut, in primele noua luni ale anului 2007, Romtelecom a inregistrat un profit net de 19,5 milioane de euro, cu 53,1% mai putin decat in perioada similara a anului 2006. Numarul de linii telefonice fixe a scazut in perioada mentionata cu 16,9%, la 3.024.086 linii, de la 3.637.146 linii.

Yorgos Ioannidis, directorul general Romtelecom, declara la acea data, ca baza de clienti a companiei s-a stabilizat la peste trei milioane pentru serviciile de voce, pe baza reducerii numarului de clienti care renunta la servicii si a cresterii numarului de noi clienti.
























9266 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    si-asa erau 55.000 angajati la preluarea ote (Luni, 28 ianuarie 2008, 15:37)

    gogu [anonim]

    mai dau afara 2500, ramine romtelecomul cu 3 angajati, care sa raspunda la telefoane, investitie mica-profit maxim:)) sa vedem cum isi mai tine promisiunea cu "clientul pe primul loc" in conditiile astea.
    • 0 (0 voturi)    
      gogu (Luni, 28 ianuarie 2008, 23:36)

      ilie [anonim] i-a raspuns lui gogu

      gogule, tata! astia au vreo 12 mii si ceva, daca nu mai mult de angajati. nu as fi atat de rautacios in ceea ce ii priveste. nu stiu care e faza cu promisiunea de care zici, dar pe mine m-au uimit, in bine! la mai mare grecilor!
      • 0 (0 voturi)    
        ilie (Marţi, 29 ianuarie 2008, 12:56)

        gabi [anonim] i-a raspuns lui ilie

        Ilie, tata, ma bucur ca te-au uimit, in bine. E bine ca macar clientii sunt multumiti, pentru ca salariatii...................au vazut cat de bine este sa ne vindem tara.
  • 0 (0 voturi)    
    .. e simplu (Luni, 28 ianuarie 2008, 15:55)

    marcus [anonim]

    asa se procedeaza peste tot. Nu a inventat Romtelecomul politicile de management a resurselor. E simplu trebuie doar sa le aplici corect, pentru maximizarea profitului. asta e tot ce conteaza. Asa se procedeaza peste tot si e integral justificat.
    In principiu nu se dau afara oameni. Se reduc doar resursele. Indiferent ca sunt umane sau materiale. Oricum nu are importanta. ot sa zic doar atat ... si daca dau afara 50% tot nu se va simtii ....pentru ca sunt multi care inca tot nu fac nimic si iau banii degeaba !

    nu-ti poti permite sa arunci banii pe fereastra !

    ... e simplu !
  • 0 (0 voturi)    
    da afara (Luni, 28 ianuarie 2008, 16:02)

    nartip [anonim]

    Eu asi da afara toate femeile de la Romtelecom Constanta,care fac contracte cu deosebire pentru clicknet.
    Sunt bata si nici nu le intereseaza sa cunoasca cel putin ceeace fac,in sensul ca cel care solicita serviciile nu cerseste la ele,ci,plateste serviciile.
    Ele trebuie sa faca toate demersurile,la toate serviciile de informare Romtelecom,pentru a rezolva favorabil solicitarea clientului,in conditii legale/optime pentrtu ambele parti.
    Cand sunt puse in dificultate datorita incompetentei lor,duc discutia in derizoriu si te expediaza cu ajutorul altei/altor colege...
    Decat asemenea salariate,mai bine servicii online,cu accesarea prin computer,care nu are sentimente/resentimente si nici orgolii desarte.
    Cred ca acolo functioneaza nemusagul/pilele si nu competenta.Nu cunosc -ele-ce este acela randament/marketing in relatia cu clientul si se comporta ca stapani si nu ca parteneri,mentalitatea vehe a lucratorilor de la Telefoane.Pacat de asa servicii.
    • 0 (0 voturi)    
      da afara (Luni, 28 ianuarie 2008, 16:49)

      nartip [anonim] i-a raspuns lui nartip

      Adaug la comentariul "da afara".

      Se simte cate ceva in bine privind serviciile si asta tocmai acolo unde depinzi cat mai putin de salariatii lor.
      Asta pentru ca inca mai au salariati defgeaba.

      Remarc in bine,ca au aparut slariati/tineri care au inceput sa inteleaga cum trebuie sa munceasca,probabil dupa ce le-a trecut infatuarea-si lor-si au vazut ca singura smecherie care rezista este doar MUNCA,curata,adevarata,cinstita.
      Pot fi depistati acesti tineri si pusi in locuri chee/de conducere,pentru ca se stie ca un sef prost nu va promova un om mai destept ca el.
      Regula este demonstrata si matematic: tot ce adaugi dupa 0-zero-este mai mic ca unitatea-1- si acel unu este in principiu UN OM.
      Cand a disparut incompetenta de la 930 si-ti raspunde un om competent,rezolvi problema pe care nu ai putut-o rezolva cu acele 3-4 salariate la Constanta ROMTELECOM.
    • 0 (0 voturi)    
      romtelecom constanta (Luni, 28 ianuarie 2008, 17:36)

      aurel [anonim] i-a raspuns lui nartip

      ai mare dreptate amic cu fufele din constanta d ela posta mare .... niste idioate frumos ambalate care nustiu nimic.. si se prefigureaza o tzeapa de proportii cu click netul... desi scrie ca pe contract ca ai 3 gbs in realitate niciodata nu ai mai mult decat 700de kilo..si mai putin .... si noi platim ptr 3 giga .... situl www.vitezamea.ro atata ne arata ... deci unde sunt si greci este si o mica tzeapa .. desteaptate romane
      • 0 (0 voturi)    
        pentru aurel (Luni, 28 ianuarie 2008, 18:34)

        amad [anonim] i-a raspuns lui aurel

        aurele, daca nu stii cate ceva despre net mai bine taci. Viteza de 3Gbit/sec reprezinta altceva. Testele iti arata viteza de transfer intre tine si celalalt. Poti sa ai si 10Mbit/sec, daca te conectezi pe servere care abia misca nu face doi bani. Majoritatea conexiunilor oferite de provideri sunt best-efort. Vrei banda garantata cumpara-ti, dar intreaba inainte cat costa.
      • 0 (0 voturi)    
        Pentru Aurel (Luni, 28 ianuarie 2008, 21:35)

        romtelecom [anonim] i-a raspuns lui aurel

        Aurele,

        Are dreptate amicul de mai inainte.

        Una-i un si alta-i alta.Ai amestecat borcanele.

        Cei trei mega nu sunt cei 256 sau 512 k,luati in test functie de banda pe care o ai alocata,adica o platesti.Te-ai grabit,dar mai ai dreptate pentru ca la testele numite de tine,nu iese mereu 256 sau 512.
        Sigur la ROMTELECOM ai banda asigurata,dar oare toti corespondentii nostri merg cu randament maxim?
        Diferenta Mare este aceea ca ROMTELECOM chiar are infrastructura adecvata,pe cand ceilalti sunt impostori.Aceia sunt adevaratii farsori.
        Sunt lup batran si-i "gadil" pe toti,iclusiv la nivel world...
        Cu bine si la noroc,
      • 0 (0 voturi)    
        pentru aurel (Luni, 28 ianuarie 2008, 22:30)

        ionut [anonim] i-a raspuns lui aurel

        700kilo reprezinta aproximativ 6Mbps, adica cea mai rapida legatura oferita prin Clicknet. Nu stiu de unde ai scos-o pe aia cu 3gbps. Banuiesc ca nici reteaua locala (daca ai asa ceva) nu e mai rapida de 100Mbps. Iar daca te simti inselat, de ce nu schimbi providerul? Un user in minus, mai multa banda pentru altii ...
    • 0 (0 voturi)    
      fac parte din echipa rtc constanta (Sâmbătă, 2 februarie 2008, 8:26)

      YO [anonim] i-a raspuns lui nartip

      Eu lucrez in call center Constanta, sa stii. Si pot sa-ti zic cu mana pe inima ca mai toate colegele mele incearca sa rezolve situatiile neplacute ale clientilor. Nu am auzit pe una care sa le vbeasca urat si nici sa intre pe pile. Sunt femei care lucreaza de f mult timp acolo si stiu ceea ce fac si ce zic, cat si noi, part-time,care, zic, eu, am prins destul de repede. Este normal ca in "orice padure sa existe si uscaturi", dar nu-mi vine sa cred ca tu ai nimerit numai uscaturile. :o))
      Si as mai avea o foarte mare intrebare: de unde stii tu ca toate fetele incompetente sunt din Cta, din moment ce, din prima zi de training ni se spune ca nu trebuie sa comunicam din ce localitate suntem? Mi se pare cam tras de par comentariul tau... Cred ca ai "afaceri neincheiate" cu cineva de pe acolo sau au fost dat afara candva de la romtelecom...
  • 0 (0 voturi)    
    Daca cei ce vor ramane ar fi cei mai buni ... (Luni, 28 ianuarie 2008, 16:10)

    Guess [anonim]

    Nu este putin adevarat ca multi isi fac veacul prin Romtelecom ... cu alte cuvinte ... ARD GAZUL ... dar sunt sigur ca nu vor pleca acestia sau "protejatii" . Tot angajatii ce se satura de indiferenta managerilor, a survey-urilor pe tema "Gradul de multumire al angajatilor" ce costa mult si nu au nici un rezultat, dar cei care pleaca sunt persoane cu potential si dorinta de afirmare, ce simt ca pot mai mult si spera ca meritele sa le fie recunoscute in alta parte. In Romtelecom se pare ca nu exista dorinta de a pastra oameni ce au demonstrat ca pot si au acumulat experienta, mai mult, pregatirea lor a costat destul. Sunt curios sindicatele ce or face ? Vegheaza si actioneaza ? sau or sa ajunga si de aceasta data la ... "un compromis acceptat". Interesant ce au facut germanii cand un numar aproape egal se disponibilizau de la Nokia. :)
    Ca sa inchei intr-o nota mai optimista, sper sa nu fie afectate serviciile oferite si poate cu reducerea costurilor, preturile sa fie macar la nivelul concurentei.
    • 0 (0 voturi)    
      ptr cei care ard gazu' (Luni, 28 ianuarie 2008, 23:25)

      Caty [anonim] i-a raspuns lui Guess

      ...or' te numeri si tu printre cei care ard gazul pe la romtelecom? altfel nu vad de unde ai cunoaste situatia...lasand gluma la o parte, nu cred ca mai exista pe la noi joburi gen ARS GAZUL! tendinta e alta...ori muncesti ori zbori!
    • 0 (0 voturi)    
      daca cei ce raman ar merita (Miercuri, 12 martie 2008, 16:05)

      andra [anonim] i-a raspuns lui Guess

      Dau afara angajatii care duc toata munca grea, cei care baga cable, care baga dolce si pastreaza sefii care nu fac numik si amantele si pilele nu stiu cui. asa se face disponibilizarea in Romtelecom oamenii capabil pleaca si raman incapabilii care au salarii grase si vb ai ard gazul degeaba iar daca ii pui sa faca ceva nu stiu ce.
  • 0 (0 voturi)    
    Daca cei ce vor ramane ar fi cei mai buni ... (Luni, 28 ianuarie 2008, 16:10)

    Guess [anonim]

    Nu este putin adevarat ca multi isi fac veacul prin Romtelecom ... cu alte cuvinte ... ARD GAZUL ... dar sunt sigur ca nu vor pleca acestia sau "protejatii" . Tot angajatii ce se satura de indiferenta managerilor, a survey-urilor pe tema "Gradul de multumire al angajatilor" ce costa mult si nu au nici un rezultat, dar cei care pleaca sunt persoane cu potential si dorinta de afirmare, ce simt ca pot mai mult si spera ca meritele sa le fie recunoscute in alta parte. In Romtelecom se pare ca nu exista dorinta de a pastra oameni ce au demonstrat ca pot si au acumulat experienta, mai mult, pregatirea lor a costat destul. Sunt curios sindicatele ce or face ? Vegheaza si actioneaza ? sau or sa ajunga si de aceasta data la ... "un compromis acceptat". Interesant ce au facut germanii cand un numar aproape egal se disponibilizau de la Nokia. :)
    Ca sa inchei intr-o nota mai optimista, sper sa nu fie afectate serviciile oferite si poate cu reducerea costurilor, preturile sa fie macar la nivelul concurentei.
    • 0 (0 voturi)    
      cei mai buni au fost dati afara..... (Marţi, 29 ianuarie 2008, 10:10)

      george [anonim] i-a raspuns lui Guess

      cei mai buni au fost dati afara sau au fost obligati sa plece....grecii nu aveau nevoie de oameni competenti , ci de yesmen, care sa nu comenteze,care sa taca , sa munceasca si sa fie multumiti cu un salariu mic. cazuri multe....in toate directiile,departamentele,etc. cati din angajatii ultimilor aani sunt competenti? cum s-au facut angajarile?? exista oameni care angajeaza strict pe criterii total diferite de cel al competentei.
      sindicatele??? o gluma proasta
      se fac ca sunt in opozitie, dar de fapt...........ling mana stapanilor.
      • 0 (0 voturi)    
        cei mai buni au fost dati afara (Joi, 7 februarie 2008, 22:55)

        ANTONIMUS [anonim] i-a raspuns lui george

        ce parca ar interesa daca raman in romtelecom cu pregatiri de specialitate chiar si cu facultati,sau mai bine raman alti cei protejati de sindicat sau de alti de sus cei veniti de la alte uzine ,inteprinderi cu specialitati de strungari ,frezori,turnatori mai ales si alte specialitati bine zice cineva nu conteaza clientu pe locul intai
        • 0 (0 voturi)    
          specialisti plecati (Joi, 14 februarie 2008, 7:23)

          Vasy [anonim] i-a raspuns lui ANTONIMUS

          Cel putin cei care vin in contact cu clientii ar trebui sa aiba pregatire teoretica de baza,absolvite in unitati de invatamint nationale si nu la locul de munca(ex.de o zi).
          Cred ca nu este corect ca cineva care nu are nici o pregatire in domeniul calculator,informatica,internet,sa se aseze in fata calculatorului clientului ,si sa faca setari,verificari si mai ales sa dea sfaturi despre software.Prin anii '90 au fost cooptati in cadrul Romtelecom-ului persoane fara pregatire in domeniul telecomunicatiilor.Nici unul dintre ei (este vorba despre zona unde locuiesc) nu a incercat sa faca o calificare intr-o unitate de invatamint postliceal,sau universitar,desi sunt destule in zona.Acestia au ramas angajati incontinuare.Culmea este ca au fost disponibilizati oameni care au absolvit liceu,cursuri postliceale si facultate de specialitate.Din pacate aceasta selectie a fost regizat de conducerea locala (judeteana)a firmei.Cei cu facultate reprezentau o amenintare (concurenta) la adresa functiei lor,iar cei cu scoli tehnice ar fi putut demonstra ca stiu mai mult din meserie decit cel care conduce,astfel nu pot fi dominati,manevrati.Asa sa ajuns in situatia ca se lucreaza cite 12-14 ore pe zi.
  • 0 (0 voturi)    
    Aiurea (Luni, 28 ianuarie 2008, 16:13)

    kye [anonim]

    Nu asta rezolva problemele Romtelecom,ci politica de oferte si preturi actuale.Te obliga sa iti bagi linie telefonica iar preturile cumulate internet/linie telefonica sunt enorme comparativ cu concurenta
    • 0 (0 voturi)    
      explicatia (Miercuri, 30 ianuarie 2008, 18:08)

      redman [anonim] i-a raspuns lui kye

      net-ul vine pe firul de cupru al liniei telefonice. Este o obligatie tehnica, nu una comerciala, intelegi?
      • 0 (0 voturi)    
        fara linie telecom (Joi, 7 februarie 2008, 22:57)

        antonimus [anonim] i-a raspuns lui redman

        si nu poata veni singur doar net ce obligator si linia telefonica
        sau esti de sus de romtelecom
  • 0 (0 voturi)    
    economie de piata (Luni, 28 ianuarie 2008, 16:13)

    Joe [anonim]

    Macar sa se opreasca aici si de acum incolo sa nu mai dea afara...dar asta e posibil doar daca o sa vanda produse care se cer la ora actuala...cu telefonia fixa e cam gata.
    • 0 (0 voturi)    
      macar (Luni, 28 ianuarie 2008, 16:27)

      Bill gates [anonim] i-a raspuns lui Joe

      sa te opresti si tu cu comentariile doar de dragul de a bate in taste...
      "economie de piata" spui si apoi sa nu mai dea afara desi compania nu e rentabila...
      Gandeste inainte de a scrie!
  • 0 (0 voturi)    
    mai bine i-ar da afara pe toti (Luni, 28 ianuarie 2008, 16:24)

    Sorin Boeriu [anonim]

    Daca i-ar da afara pe toti nu cred ca s-ar supara nimeni. Sunt niste tepari. Motto-ul lor: 'clientul pe primul loc' e pt prosti.
    Isi bat joc de fapt de clienti (actuali sau potentiali).
    Eu am facut o cerere pentru instalarea unui serviciu Dolce pe 7 decembrie 2007. Au trecut aproape 2 luni si nu am fost sunat de nimeni de la ei pt instalare. mai mult cand am dat telefon la Call-center-ul lor o duduie(Anca Tudor) mi-a spus ca pot renunta la cerere desi cand am depus cererea mi s-a promis ca in trei saptamani o sa am Dolce acasa.
    Astia de la Romtelecom au ramas cu obiceiurile vechi (de pe timpul lui Ceausescu) cand stateai cu lunile (anii) sa vina sa iti bage telefon. Pe mine cel mai rau ma supara faptul ca isi fac reclama mincinoasa (30 de zile maxim pana la conectare - asa e pe site-ul lor).
    Asta e bataie de joc la adresa clientului.
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns Boeriu-lui (Luni, 28 ianuarie 2008, 18:57)

      sapiens [anonim] i-a raspuns lui Sorin Boeriu

      Se vade ca gandesti ROMANeste. Solutia cu capra vecinului. Problema ta este ca nu esti informat, dar iti dai cu parerea. Instalarea serviciului Dolce este externalizata, cum vor fi si altele. Iar cei de la firmele respective nu-i intereseaza decat drumuri cat mai scurte si grupate. Miscarea open-source va scadea costurile operationale dar va distruge baza. Vei ajunge sa conduci Mercedes dar facut de Geely pentru a scadea costurile. Vezi problemele celor de la noile mercedes in comparatie cu vestitele Cobra. Vei cumpara Philips cu componente mexicane, etc. Oare ce se mai inventa in materie de management?
      • 0 (0 voturi)    
        celui ce se crede sapiens (Marţi, 29 ianuarie 2008, 17:09)

        Boeriu [anonim] i-a raspuns lui sapiens

        Probabil ca esti angajat la nenorocitii astia.
        Nu tine decat de ei sa oblige o companie prestatoare sa execute niste servicii. Eu lucrez la o companie privata (sunt programator). Daca noi nu ne-am respecta termenele de livrare cel care ne da banii ar renunta la serviciile noastre. si crede-ma nu avem clienti romani
        Eu nu gandesc romaneste si pacat ca nu toti sunt la fel ca mine ca altfel nu ar mai fi angajati diversi prestatori care e vai de capul lor.
        Aici nu e vb de capra vecinului, e vb ca ei promit ceva si dau vina pe altii. Daca nu crezi ce am spus cu cele 30 de zile da-ti o privire pe site-ul lor. Eu i-am facut mincinosi pe ei. Pe mine nu ma intereseaza cate companii angajeaza ci doar ceea ce ei promit. Daca stiu ca au probleme sa nu promita public. Nu stiu daca tzi-ar conveni sa fi plimbat de o duduie de la call-center care habar nu are de ce vorbeste.
        pe mine ma deranjeaza minciuna. Ei m-au mintit si la fel cum zici tu au dat vina pe cei care sunt angajati de ei. Asta pe mine nu ma intereseaza. pe mine ei m-au mintit nu aia de baga cablu.
        Sa renunte la ei daca nu fac fata.
        Numai bine
        • 0 (0 voturi)    
          eu lucrez la ei (Miercuri, 30 ianuarie 2008, 18:13)

          redman [anonim] i-a raspuns lui Boeriu

          ...si am nevoie de nr tau de cerere, data cererii si numele tau complet, sa vedem ce s-a intamplat si sa rezolvam problema,ok? Thx.
        • 0 (0 voturi)    
          revenire (Miercuri, 30 ianuarie 2008, 18:14)

          redman [anonim] i-a raspuns lui Boeriu

          da-mi datele respective pe arealiviu@yahoo.com. Seara buna!
    • 0 (0 voturi)    
      o explicatie...din interior (Marţi, 29 ianuarie 2008, 20:44)

      phoenix [anonim] i-a raspuns lui Sorin Boeriu

      din exterior.....asa apare....bataie de joc.....de fapt....si nu e vina clientului..au(am) fost coplesiti de cereri......nu se mai face fata cererilor de instalare.....tehnicienii de retea lucreaza zi-lumina,simbata,duminica.....s-a inceput colaborarea cu terti...firme private care instaleaza Dolce....si tot nu se reuseste sa se recupereze....pentru a da bine la sefi....in raportari...romanul inventiv....se consemneaza din pix..ca potentialul client renunta sau nu are conditii tehnice pentru a se instala.....e o modalitate de a face raportarile OK.....sa nu existe cereri cu termen depasit....clientul..eventual..mai revine cu o cerere..daca chiar vrea......este o practica urita.....nu ne face cinste.....dar sunt sefi care trebuie sa arate impecabil.....si se calca chiar si peste cadavre....vezi ghilimele....
    • 0 (0 voturi)    
      Asa trebuia sa fie inceput (Joi, 14 februarie 2008, 9:16)

      Vasy [anonim] i-a raspuns lui Sorin Boeriu

      In momentul cind au inceput transformarea companiei ,ar fi trebuit sa se faca o redefinire a cerintelor posturilor,conform serviciilor ce urma se se furnizeze.Asa sa ajuns in situatia actuala,ca cineva care a fost sofer timp de 30 de ani in firma,acum este catalogat specialist,desi nu a facut niciun curs de calificare.Interesant este ca nu am auzit despre disponibilizari conform art.61d. d) (în cazul în care salariatul nu corespunde profesional locului de muncă în care este încadrat.).
  • 0 (0 voturi)    
    cati o avea rdsul (Luni, 28 ianuarie 2008, 16:28)

    vali [anonim]

    cine stie cati angajati au cei de la rds?din stirea asta inteleg ca romtelecomul va da afara pana la 2500 de persoane, gandesc ca e posibil sa fie un nr. mai mic
    • 0 (0 voturi)    
      cati o avea rds (Luni, 28 ianuarie 2008, 16:41)

      gigi@k.ro [anonim] i-a raspuns lui vali

      rds are in jur de 1000 angajati, cam la fel si ceilalti operatori de telefonie fixa/sau mobila
      • 0 (0 voturi)    
        gresit (Miercuri, 30 ianuarie 2008, 18:17)

        redman [anonim] i-a raspuns lui gigi@k.ro

        Vodafone si Orange incearca din rasputeri sa nu depaseasca anul acesta 2500 de angajati(au aproape 2400), ca sa nu le influenteze negativ EBITDA. E reason-ul si celor 2500 de concedieri. Ma deranjeaza cand se emit cifre incorecte.
  • 0 (0 voturi)    
    era si cazul (Luni, 28 ianuarie 2008, 21:14)

    crina.pop [anonim]

    pai era si normal sa se intample asta tinand cont ca aveau cei mai multi angajati dintre toate firmele de telecomunicatii, cred ca in jur de 13.000 sau cam asa ceva.
    • 0 (0 voturi)    
      alta explicatie...tot din interior (Miercuri, 30 ianuarie 2008, 11:09)

      phoenix [anonim] i-a raspuns lui crina.pop

      la suprafata......da sunt multi angajati.....dar facind comparatie cu alte firme..concurente.....vedeti sectorul pe care il acopera ei.....doar orase,unde clientii sunt concentrati pe suprafata mica.....cu o investitie minima....cistigi clienti multi.....pe cind romtelecom are retea aproape in fiecare satuc din tara....am fost obligati ca in fiecare sat sa existe cel putin un telefon public......acel telefon nu merge prin satelit...e o retea...care trebuie intretinuta.....sunt kilometri intregi poate...doar pentru un telefon.....iti blocheaza personalul...normal sa nu ai randament cu un angajat..sau cu o echipa care deserveste citeva telefoane intr-o zi....si tineti cont..ca nu mergi pe autostrada....sunt situatii cind mergi pe jos....cu materiale...pentru ca nu ai acces altfel.....in comparatie cu o ochipa de la alta firma concurenta.....care poate face fata unui oras intreg.....nu mai spun.....ca inca firmele concurente se folosesc de magistralele noastre de fibra optica.....care....sunt intretinute tot de personalul nostru.....nu suntem noi fete mari......dar nici capcaunul din padure.....ce e important e ca ne-am schimbat mentalitatea...incet....poate..dar ne-o schimbam....ar fi bine sa nu fim judecati pentru greselile din trecut...si doar pentru actiunile prezente.....avem greseli...dar si altii au....inca suntem o firma stufoasa...ne impiedicam in hirtii.....dar ne schimbam..din mers....
  • 0 (0 voturi)    
    nu se intampla numai la romtelecom (Luni, 28 ianuarie 2008, 23:05)

    Adrian [anonim]

    asta se intampla peste tot in lume, nu se poate sa tii o armata de angajati si sa ai si preturi bune, asta cere piata. se stie ca telefonia fixa a pierdut teren in toata Europa si nu numai. trebuie sa recunoastem insa ca romtelecom se misca destul de bine, in special de cand a venit grecoteiul asta nou la putere. se pare ca mamutul s-a trezit.
  • 0 (0 voturi)    
    un pic mai bine (Marţi, 29 ianuarie 2008, 2:00)

    ionescu [anonim]

    Era si timpul. Ce s-a pierdut din '96 (sau de cand s-a privatizat) prin management cretin + jumulirea clientilor (mai tineti minte facturile alea uriase ?) se va recupera in minim 5 ani. O companie care avea o pozitie dominanta pe piata+infrastructura nationala + propria firma de telefonie mobila a reusit urmatoarele "performante": convorbiri romtelecom-romtelecom mai scumpe decat connex-romtelecom, convorbiri cosmorom-romtelecom la acelasi pret cu convorbirile connex-orange-zapp, bucla locala ADSL de 2-3 ori mai scumpa decat un canal de fibra optica, internet pentru abonatii casnici pe dial-up, taxat la minut sau trafic, viteza jalnica si mult mai scump decat la PCNET care oferea prin linii inchiriate de la ROMTELECOM !!!!
    Alte "performante": din 1998-2006 cosmoromul a cules doar 500.000 abonati in timp ce Connexul si Orangeul aveau fiecare cate 7-8 milioane de abonati. Anul trecut Romtelecomul a reusit sa piarda 2.000.000 de abonati telefonie fixa !! Pierderile firmei s-au transformat in "castig" printr-un artificiu contabil: s-au vandut din active (cladiri,terenuri) iar sumele incasate s-au bagat in contabilitate ca sa nu apara pierderi in bilant, Acum parca se mai misca ceva: au aparut servicii noi, cele vechi s-au mai imbunatatit si parca se observa o oarecare seriozitate iar concedierile astea sunt un semn de normalitate (sper ca nu concediaza personalul tehnic si lasa in continuare piptzele din birouri)
    • 0 (0 voturi)    
      cifre (Marţi, 29 ianuarie 2008, 11:59)

      gabi [anonim] i-a raspuns lui ionescu

      nu stiu daca restul cifrelor sunt corecte dar sub nici o forma cea de 2.000.000 de abonati pierduti la romtelecom anul trecut nu este corecta, din cate stiu anul trecut chiar au reusit sa stopeze si sa creasca nr. clientilor, nu stiu de unde ai scos cifrele...
  • 0 (0 voturi)    
    dad (Marţi, 29 ianuarie 2008, 10:22)

    Intrebare [anonim]

    Stii ceva daca din Piatra Neamt dispara angajati? dai dreaq pe toti ma @@@ pe romteloecom. RDS e mai fain si UPC
  • 0 (0 voturi)    
    Sincer MA BUCUR (Marţi, 29 ianuarie 2008, 13:33)

    Sorin Andrei [anonim]

    imi pare rau de oamenii care vor ramane fara locuri de munca, insa ma bucur ca odata cu aparitia concurentei gen RDS sau altele, Romtelecomul pierde din ce in ce mai mult teren. Doar pentru ca imi aduc aminte ca acum cativa ani auzeam la nu stiu cate luni ca se scumpeste telefonul, ca iar se scumpeste, si iar si iar, dar acum ca sunt altii cu oferte mult mai bune , Romtelecomul da din colt in colt si nu stie ce sa mai faca pentru a-si pastra clientii, sau a atrage unii noi.
    ar trebui sa se liberalizeze cat mai repede si alte chestii, gen utilitati, sa nu mai luam caldura de la RADET, curent de la Electrica, Gaz de la Romgaz - Transgaz, etc.
    Cred ca multe lume subscrie la spusele mele.
    • 0 (0 voturi)    
      pt sincer ma bucur (Marţi, 29 ianuarie 2008, 18:12)

      adyetype [anonim] i-a raspuns lui Sorin Andrei

      fa o comparatie corecta intre ROMTELECOM SI RDS rds-ul=0
    • 0 (0 voturi)    
      corectie (Miercuri, 30 ianuarie 2008, 18:22)

      redman [anonim] i-a raspuns lui Sorin Andrei

      sunt de acord cu liberalizarea tuturor pietelor, insa broadband market share-ul de 20% pe Clicknet la sf 2007 arata ca Romtelecom deja lupta de la cot la cot cu oricine.Si daca n-ar fi oprelistile ANRC n-ai mai auzi multa vreme de RDS, crede-ma...
  • 0 (0 voturi)    
    romtelecom (Marţi, 29 ianuarie 2008, 18:04)

    adyetype [anonim]

    este o batjocura adusa salaiatilor,rusine
  • 0 (0 voturi)    
    firma serioasa (Marţi, 29 ianuarie 2008, 20:43)

    anonim [anonim]

    conducerea din fiecare zona este jalnica au dat afara muncitori bine pregatiti care acum in noile locuri de munca sunt apreciati si au ramas doar favoritismele si betivi cei mai priceputi(cazul la sighisoara impreuna cu seful lor un incompetent)
    • 0 (0 voturi)    
      parerea mea.... (Miercuri, 30 ianuarie 2008, 11:38)

      phoenix [anonim] i-a raspuns lui anonim

      de ce se generalizeaza......pentru un caz izolat.....gen sighisoara(nici macar nu stiu ce s-a intimplat acolo......recunosc)...se baga tot in aceeasi oala.....ce a ramas in romtelecom....cel putin in sectorul tehnic......e spuma spumelor.....nimeni nu isi permite sa ocroteasca pe cineva....i-ar sari in cap ceilalti.....toti muncesc pe brinci acum....o fi nepotism...prin alte sectoare....pe la birouri...si cei care au plecat...da ....au fost oameni buni....buni meseriasi...dar nu cei mai buni.....altfel ar fi ramas.....stiu...pentru ca pina in 2005...am fost la retea....in sectorul tehnic...si stiu foarte bine cine a plecat si cine a ramas.....peste tot se bea...nu cred ca la upc..sau rds...se angajeaza maicute,calugari sau virgini..........nu toti betivii sunt la romtelecom....multi care scriu aici...inca au idei preconcepute....ne eticheteaza pentru trecut....trecutul e in spate...spuneti ce e acum...sau ce va fi....nu ce am fost.....
      Si da....cit timp am fost monopol..am facut regulile.....sa imi spuna mie cineva....sa detina monopolul intr-o ramura.....si nu ar face tot posibilul sa obtina profit maxim....ar face protectie sociala(noi totusi am facut protectie sociala..cu abonamentele sociale-care firma concurenta face protectie sociala acum- sa aflu si eu).....nu sunt fanatic romtelecom...e posibil sa fiu si eu afectat de posibilele restructurari.....dar nu e corect sa balacariti romtelecom.....doar pentru trecut.....cui nu-i place.....acum are alternative......
      • 0 (0 voturi)    
        in sfarsit un om cu capul pe umeri... (Miercuri, 30 ianuarie 2008, 18:23)

        redman [anonim] i-a raspuns lui phoenix

        ...
  • 0 (0 voturi)    
    parerea mea/apropo (Miercuri, 30 ianuarie 2008, 13:19)

    nartip [anonim]

    Aici este durerea.
    mai sunt inca ceva nemernici in ROMTELECOM,si,desi ca unitate/firma este altfel-in bine-acei nemernici ne trimit automat la o judecata pripita,cu aprecieri generale nefavorabile.

    Eu personal am avut conflicte crancene cu "Telefoanele"si inainte de 1989 si dupa,si,deaceea sunt in masura sa-mi dau seama precis si sigur care este realitatea azi.

    Diferenta nu poate fi facuta,pentru ca ce-a fost nu mai exista.Dupa 1989,cu deosebire,erau o adunatura de fosti delatori/colaboratori ai securitatii,semianalfabeti si profesional si cultural,instrumente pe care au cautat sa le foloseasca in continuare.
    Acum gasesc si baieti tineri,pregatiti profesional.
    Partea reziduala a mentalitatii vechi sunt cei in jurul de 40 de ani-nu toti-din categoria numita mai sus,nemusagul lor,care trebuie eradicat.Asta cred ca face acum ROMTELECOM acum.Scapa de acest balast.Sau cel putin asa sper ca se va intampla,avand in vedere faptul ca un manager care stapaneste principiile economiei de piata si folosind posibilitatile tehnice actuale,nu-si mai permite sa "atarne"de incompetenti care pe langa faima proasta aduc si pierderi de profit.
    Am dat exemplu acele femei de la Constanta si am convingerea ca managerul de acolo este tot un "rest"-imi pare cunoscut a fi unul din activistii teritoriali ai securitatii-eu datorita muncii mele lovindu-ma de ei la fiecare trei strazi in oras fiind cate unul...
    S-ar putea ca si la varf sa mai "reziste"-inca- vreun reprezentant de-al partii romane,vreun indispensabil...

    In interesul ROMTELECOM si al nostru,eu le doresc sa aplice corect principiile economiei de piata in care toti cei "trecuti in revista"de catre noi nu-si gasesc loc.

    Cu respect,

    nartip
    • 0 (0 voturi)    
      tot eu... (Miercuri, 30 ianuarie 2008, 15:23)

      phoenix [anonim] i-a raspuns lui nartip

      noi ca firma...am pierdut mult...si pe linga noi(ca angajati-si clientii),din cauza administratiei pe care am avut-o( ma refer la american-Hubble)......cel care a fost inainte.....mai avea putin ..si ne punea pe chituci....acum cu noua conducere....cu grecul(nici macar nu stiu cum il cheama..eu ii zic Papastratos....)..e altceva.....se simte ca vrea sa schimbe ceva......ca vor fi si victime colaterale..asta e....nu incepe lumea si nu se sfirseste cu romtelecom.....nu vom muri de foame..cu siguranta.....stiu cum il cheama.....Ioannidis....nici eu nu am o parere buna.....de exemplu ca sa muti ADSL te costa 40 de euro.....e japca...nu stiu de ce costa asa mult....ca doar se muta un anumit echipament,.dar poate se va reglementa, la fel si cu linia telefonica.....se inventeaza tot felul de artificii...ca sa nu platesti mutarea...care e japca pe fata......se procedeaza la desfintare-instalare,instalarea fiind gratis.....inca sunt multe lucruri in neregula...dar speram ca se vor reglementa...ca isi vor da seama de consecinte.....
    • 0 (0 voturi)    
      raspuns pt nartip (Vineri, 1 februarie 2008, 16:44)

      xxx [anonim] i-a raspuns lui nartip

      orice padure are uscaturile sale dar nu trebuie generalizat......nu poti face o afirmatie generala vorbind cu trei operatoare care poate mai sunt si noi.........si in primul rand nu ai siguranta k ai vorbit cu constanta cat timp apelul tau chiar dak esti din constanta poate ajunge oriunde fiind un sistem interconectat.
      • 0 (0 voturi)    
        Romtelecom (Luni, 18 februarie 2008, 23:44)

        lui xxx [anonim] i-a raspuns lui xxx

        Scumpule,

        Am fost in persoana si am stat cu ele de vorba.Tu cand citesti gandesti?

        Cand ai aflat unde ajunge apelul si de unde?
        Fii atent daca intri in vorba,pentru ca chestiunea era foarte importanta pentru soarta celor dati afara.Dealtfel vad iti este lene sa si scrii...
  • 0 (0 voturi)    
    Reducere personal-crestere randamant un bullshit (Joi, 31 ianuarie 2008, 17:11)

    banateanul [anonim]

    Pai nu asa se creste profitul companiei, astea sunt masuri disperate. Vorbesc de castigarea de clienti pe fix, pai de ce i-au pierdut. Si poate ca facea parte din strategia de dezvoltare a celorlalti operatori. In tara asta este posibil orice. Cum explica miile de cereri de instalare de servici de telefonie fixa si ClickNet din lipsa de porturi sau infrastructura si nu isi dau nici interesul sa le execute?! Este de plans in ce hal ne-au vandut boii din guvernele Romaniei, serviciile strainilor si astia fac harcea-parce tot.
  • 0 (0 voturi)    
    Romtelecom e varza (Vineri, 1 februarie 2008, 22:57)

    romtelecom [anonim]

    Astia cred ca daca dau afara castiga ceva?Sunt demni de mila.Dau afara oamenii, ii lasa fara loc de munca la o varsta la care abia isi mai gasesc de munca si dupa ce le-au dat cu picioru-n fund nu-i mai ajuta cu nimic.Astia lucreaza de le sar capacele, stau peste program fara sa-i plateasca, au niste salarii de toata jena spre surprinderea multora si s-au gasit sa-i dea afara sa angajeze altii pe 4-5 mil salariu.Asa fac ei profit, prin bataie de joc.
  • 0 (0 voturi)    
    rtc (Luni, 4 februarie 2008, 23:52)

    sayller [anonim]

    12300 angajati... cam 4500 in tehnic, retea, f.o, echipament, suport tehnic,etc...care duc greul companiei......si dintre care da afara 50%.......ceilalti 7800, stau la caldura, beau cafelutze,frunzaresc hartii, i-si dau de lucru unii la altii si din pacate si la tehnicienii de retea (cu tot felul de situatii pe care le pot obtine din dispatch , D. O.etc...) si pe acestia nu-i da nimeni afara ca sunt Pile, Cunostinte si Relatii- TRAIASCA BIROCRATIA DIN ROMANIA
  • 0 (0 voturi)    
    ROMTELECOM (Marţi, 12 februarie 2008, 21:49)

    tutu [anonim]

    Fratilor ROMTELECOM e pe drumul cel bun,insa depinde din ce sectoare se vor da oameni afara,de exemplu cei din retea nu fac fata (ARAD)la cat au de lucru in 8 ore,fac ore suplimentare(gratis)iar sefi iau prime grase.
    Bravo phoenix,ceea ce ai explicat e foarte corect,ar trebui uni sa inteleaga ca mai sunt oameni carora le pasa de ROMTELECOM si de clientii ROMTELECOM.
    Ar trebui facut ceva ca lumea sa inteleaga situatia corecta despre Romtelecom.
    Sa dea afara 2500 de oameni e ok....dar sa dea din cei care lureaza la birourisi care nu fac ore suplimentare ca cei de pe teren
    • 0 (0 voturi)    
      romtelecom (Vineri, 22 februarie 2008, 21:06)

      gigi cristian [anonim] i-a raspuns lui tutu

      Sincer ma indoiesc ca cei 2500 de angajati vor face parte din aparatul administrativ ,si atunci se pune intrebarea cine va munci si mai ales cite ore pe zi? De fapt cred ca pe nici un sef nu-l intereseaza decit modul in care sa-si salveze postul excelent platit. Si uite asa Clientul pe locul 1 se va transforma intr-o gluma de prost gust.Totul este o imensa minciuna pt. a acoperi de fapt maximizarea profitului.In aceasta ecuatie clientul este pe ultimul loc avind doar obligatia de a plati la timp facturile unor servicii de o calitate din ce in ce mai indoielnica.
      Cu respect
  • 0 (0 voturi)    
    E BUN, NU ? (Luni, 10 martie 2008, 20:25)

    ANONIM [anonim]

    Despre, Romtelecom...
    Cica un tigan canta si castiga multi bani, dar nu avea timp sa-i numere. S-a gandit tiganul sa angajeze un casier. Tiganul canta, casierul numara...
    Dupa indelungi cautari au ajuns la concluzia ca le trebuie si-un contabil, ca de legislatia impune.
    Angajeaza un contabil, tiganul canta, casierul numara, contabilul semna acte cu banca.
    Dupa un timp ajung la concluzia ca trebuie si-un manager care sa conduca afacerea, zis si facut angaja si-un manager cu tot cu secretara ca de, unde-ai vazut manager fara secretara.
    Tiganul canta, casierul numara, contabilul semna, managerul, .....impresaria.....
    Dupa un timp incasarile au scazut si a venit momentul restructurarii si atunci ce s-au gandit, ca societate fara manager nu se poate, fara contabil, iar nu se poate, fara contabil asemenea hai sa disponibilizam tiganul ca de ,, pestele se impute de la cap si se curata de la coada.....
    Zice cineva ca nu-i asa ?
  • 0 (0 voturi)    
    pa (Vineri, 28 martie 2008, 13:43)

    georgel [anonim]

    platesti sa-ti apara nr pe telefonu offf si casuta vocala nu mai vreau romtelecom pa
  • 0 (0 voturi)    
    pa (Vineri, 10 octombrie 2008, 12:49)

    georgel [anonim]

    tute la romtelecom si stai 1 ora sa vezi daca se aboneaza cineva next la RDS sa vezi ca e coada si cearta ca nu vin sa traga net tel si nu fac fata


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri