Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Platile facturilor Vodafone prin metode non-numerar, in crestere cu 5%

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 29 ianuarie 2008, 15:27 Economie | Telecom

Mai mult de 20% dintre abonatii Vodafone isi achita facturile la telefon prin metode non-numerar, respectiv prin Internet, cu cardul bancar, prin virament, prin direct debit, prin Vodafone Mobile Banking sau direct de pe telefonul mobil, a anuntat, marti, operatorul de telefonie mobila. In 2007, numarul de plati ale facturii Vodafone efectuate prin mijloace non-numerar a crescut cu 5%, fata de anul precedent.

Vodafone Romania a lansat, recent, un nou serviciu care permite achitarea facturii Vodafone direct de pe telefonul mobil, utilizand propriul card bancar – Visa sau MasterCard. Orice abonat al companiei poate utiliza aceasta metoda, apeland la numarul scurt *121#. Pentru a efectua plata, clientul alege „Plateste aici factura”, din lista de optiuni, dupa care introduce datele de autentificare solicitate.

Clientii vor primi pe telefon un mesaj de confirmare odata cu efectuarea platii. Plata poate fi efectuata doar de catre titularul contractului de servicii Vodafone, care trebuie sa fie si titularul cardului bancar. Serviciul de plata a facturii Vodafone prin *121# nu necesita acces la Internet si este disponibil clientilor oriunde pe teritoriul tarii, in aria de acoperire a retelei, precum si in roaming, in retelele operatorilor care permit apelarea numerelor scurte de tipul *xxx#.

Oficialii Vodafone spun ca mijloacele de plata non-numerar sunt utilizate de un procent semnificativ mai mare de abonati din segmentul de business. Dintre metodele de plata non-numerar, cele mai utilizate mijloace pentru achitarea facturii Vodafone sunt plata cu cardul, la ATM sau prin dispozitive POS (Point of sale) si plata prin virament.

Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group, are peste 8,5 milioane de clienti. Grupul Vodafone are 241 de milioane de clienti si divizii in 25 de tari de pe cinci continente. Pe piata locala de telefonie mobila mai activeaza Orange cu peste 9,3 milioane de clienti, Cosmote cu trei milioane de clienti si Telemobil, operatorul serviciului Zapp, cu peste 500.000 de abonati.





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

289 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version