Romtelecom va introduce incepand de vineri trei noi abonamente de voce, la tarife lunare cuprinse intre 9,8 euro si 13,5 euro (fara TVA), promitand internet gratuit pe un an de zile pentru toti clientii, noi sau existenti, care se aboneaza la orice serviciu de voce pentru o perioada de doi ani, pana la 31 octombrie. In acelasi timp operatorul a anuntat repozitionarea brandului pe piata si schimbarea identitatii vizuale, care sa arate ca Romtelecom este mai mult decat telefonie fixa.

Primele doua abonamente, intitulate Voce Mobil si Voce International includ printre altele si 60 de minute gratuite de convorbiri in reteaua Romtelecom in perioada de varf (08:00- 18:00) si convorbiri nelimitate catre toate retelele de telefonie fixa din tara in afara orelor de varf (18.00-08.00), in timp ce al treilea abonament, Voce Total, permite convorbiri nelimitate atat in reteaua Romtelecom in perioada de varf cat si toate retelele de telefonie fixa din tara in afara orelor de varf.

Toti cei care aleg sa-si faca orice abonament de voce pe o perioada de doi ani pana la 31 octombrie vor primi o conexiune gratuita la Internet pentru o perioada de un an. Conexiunea, de 512 kbps, va fi disponibila in primul an contractual de luni pana vineri, intre orele 20 si 6, si pe intreaga durata a weekend-ului. In cazul in care clientul va dori sa pastreze conexiunea si in anul urmator, viteza acesteia va creste la 2 Mbps, accesul va fi nelimitat, iar clientul va plati un abonament de 7,5 euro pe luna.

Romtelecom si-a schimbat identitatea vizuala

Odata cu lansarea noilor abonamente de voce, compania a anuntat repozitionarea brandului Romtelecom pe piata si schimbarea imaginii vizuale a companiei, care sa arate ca Romtelecom este mai mult decat telefonie fixa.

„Si brandul Romtelecom s-a schimbat mult in ultimii ani si a devenit, in ochii consumatorilor nostri, cat si pe piata, mult mai mult decat telefonie fixa. Luand in considerare si schimbarea perceptiei clientilor nostri, acum este momentul potrivit pentru a repozitiona brandul Romtelecom, prin crearea unei legaturi mai puternice intre brandul principal si sub-brandurile sale, realizata printr-o platforma de comunicare si identitate vizuala comune,” a declarat Yorgos Ioannidis, directorul general Romtelecom.

Comunicarea externa a Romtelecom va fi uniformizata sub o unica pozitionare de brand, folosind denumiri diferite de produse pentru a diferentia campaniile de comunicare a anumitor servicii: Voce (telefonie fixa), Clicknet (Internet de banda larga) si Dolce (televiziune digitala). Comunicarea cu clientii de business se va face prin sub-brandul Romtelecom Business Solutions.