Orange a lansat un serviciu de informare pentru abonatii cu deficiente de vedere

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Joi, 11 decembrie 2008, 12:08 Economie | Telecom

Orange Romania a lansat luni un serviciu prin care persoanele cu deficiente de vedere primesc vocal informatii despre abonamentul propriu, a anuntat joi operatorul. Serviciul, numit Cronos Vocal, se activeaza prin solicitarea titularului la serviciul clienti, iar in termen de 48 de ore acesta poate suna gratuit la numarul 7741, unde afla numarul de minute disponibile pana la sfarsitul lunii de facturare si valoarea costului suplimentar.

Spre deosebire de serviciul standard care ofera informatiile de mai sus printr-un mesaj scris, nefolositor persoanelor nevazatoare sau slab vazatoare, Cronos Vocal foloseste vocea unui robot pentru a transmite aceleasi date.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

242 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi