Hideki Komiyama, seful Sony Ericsson: As vrea sa fim numarul trei mondial, prin noi insine, pana in 2011

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Joi, 8 ianuarie 2009, 17:12 Economie | Telecom

Directorul executiv al Sony Ericsson, Hideki Komiyama, considera ca piata mondiala de telefonie mobila va trece prin momente dificile in 2009, cu o scadere a vanzarilor de telefoane mobile de circa 5-6% , in conditiile unei cereri tot mai reduse intr-o economie globala slabita, scrie Reuters. "S-a intamplat sa fim pe locul trei in piata in trimestrul trei din acest an fiscal. As dori sa fim pe locul trei, prin noi insine, pana in 2011", a declarat acesta in cadrul targului IT&C CES, din Las Vegas.

Hideki Komiyama, care intentioneaza sa faca estimarile oficiale ale companiei pe 2009 la sfarsitul acestei luni, cand va anunta rezultatele financiare, considera ca Sony Ericsson "isi va mentine probabil" cota de 8% din piata pentru trimestrul patru al anului fiscal.

"Alte afaceri se destrama, dar noi rezistam", a declarat acesta intr-un interviu pentru Reuters, in cadrul targului de IT&C CES din Las Vegas, referindu-se la rivali precum Motorola si LG Electronics.

Totusi, chiar daca Sony Ericsson a depasit Motorola in trimestrul trei al acestui an fiscal, devenind al treilea mare producator mondial de telefoane mobile, Hideki Komiyama a atentionat asupra faptului ca volumele vanzarilor Motorola, LG si Sony Ericsson nu sunt atat de diferite, atribuind schimbarea in clasamentul mondial mai mult unor performante mai slabe din partea rivalilor, decat pe seama unor mari imbunatatiri din partea Sony Ericsson.

"S-a intamplat sa fim pe locul trei in piata in trimestrul trei din acest an fiscal. Mi-as dori sa fim pe locul trei, prin noi insine, pana in 2011", a spus acesta. Komiyama a mai precizat ca Sony Ericsson pregateste mai multe telefoane de tip smartphone foarte interesante pentru 2010, fara a da mai multe detalii.

























Material sustinut de Siemens

"Comorile" detinute de primarii: cum pot fi folosite marile baze de date pentru a imbunatati serviciile oferite cetatenilor. Studiu de caz City Pulse

Brasovul si orasul Aarhus din Danemarca au luat parte timp de trei ani la un proiect inedit de cercetare - City Pulse, finantat de Uniunea Europeana. Pe scurt, scopul proiectului a fost sa colecteze si sa coreleze cat mai multe date despre cele doua orase, iar pe baza acestora primariile sau companiile sa dezvolte aplicatii gratuite care sa imbunatateasca serviciile oferite cetatenilor.

342 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică