UPC tinteste si clientii pierduti prin servicii de televiziune digitala cu DVR si in Bucuresti

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Miercuri, 4 februarie 2009, 15:10 Economie | Telecom

Severina Pascu, CFO UPC Romania
Foto: UPC Romania
UPC a lansat miercuri serviciul de televiziune digitala cu Digital Video Recorder (DVR), care permite oprirea, derularea si reluarea de emisiuni transmise in direct, precum si inregistrarea programelor TV (posibilitatea de stocare pana la 65 ore sau 160 GB) si pentru abonatii de servicii de televiziune digitala din Bucuresti, cea mai mare piata in functie de numar de clienti pentru UPC. Prin noul produs, lansat in premiera pe piata din Romania, in octombrie 2008, in 22 de orase din tara, mai putin in Capitala, UPC spera sa atraga si clientii pierduti in anii anteriori.

UPC si-a lansat serviciile de televiziune digitala pentru prima oara in Romania, in Bucuresti, in octombrie 2006, iar in iunie 2008 a inceput implementarea unei noi platforme de televiziune digitala, care sa permita si servicii de Digital Video Recorder (DVR). In luna octombrie 2008, compania a lansat serviciile de televiziune digitala cu DVR in 22 de orase din tara, mai putin Bucuresti.

"Lansarea produsului nou s-a facut pe o platforma tehnica complet noua, dar pastram in acelasi timp si platforma veche. In Bucuresti a durat mai mult pentru a face sa merga simiultan cele doua platforme. Noile servicii sunt acum disponibile nu doar in Bucuresti, ci si in comunele si orasele apropiate Captalei, unde UPC are acoperire, respectiv Buftea, Pipera, Otopeni, Popesti Leordeni, Bragadiru etc.", a declarat Adrian Racasan, manager tehnic regional al UPC Romania.

Directorul financiar al UPC: Prin noul serviciu, speram sa castigam si din clientii care au plecat de la noi

UPC are asteptari mari prin lansarea acestor servicii si in Bucuresti.

"Bucuresti reprezinta cea mai mare piata din Romania in privinta numarului de clienti de cablu TV pentru UPC. Vrem sa aducem aceste servicii astfel incat numarul clientilor sa creasca. Avem in mod cert un produs care ne diferentiaza in piata si speram ca vom avea clienti si dintre cei care au plecat in anii anteriori. La sfarsitul lui iunie 2008 aveam in jur de 60.000 de clienti la serviciile de televiziune digitala, iar la sfarsitul lui decembrie 2008 aveam 100.000 abonati, marea majoritate a diferentei reprezintand clienti noi pe platforma noua", a explicat Severina Pascu, directorul financiar al UPC Romania.

Investitia este de ordinul sutelor de mii de euro, pe mai multi ani.

"Investitia pentru DVR o privim intr-un context mai larg de tercere la noua platforma de servicii TV digitale, inceput cu ceva timp in urma, in ultimii ani fiind investiti circa 100 milioane euro in dezvoltarea retelei si lansarea serviciilor in cele 22 de orase", a mai spus Severina Pascu.

Cat costa

Servicii de televiziune digitala pe noua platforma sunt oferite acum in mai multe pachete in functie de numarul de canale, precum si daca se alege sau nu optiunea cu DVR. Pentru serviciile digitale cu DVR, pachetul small (cu 61 canale) costa 50 lei, iar promotional (pana la 31 martie 2009 pentru contracte pe un an de zile) 30 lei, in timp ce pentru pachetul large (109 canale) pretul standard e 80 lei, iar promotional 65 lei. Variantele sunt disponibile si in pachetele Triple-Play, care includ internet si telefonie.

Mai multe detalii aici

Potrivit datelor grupului Liberty Global, din care face parte si compania olandeza UPC, in primele noua luni din 2008, numarul total de clienti ai UPC Romania scazuse cu 6%, pana la 1,28 milioane abonati, in conditiile unei scaderi semnificative a utilizatorilor de cablu analog.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

3776 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    nu se poate (Miercuri, 4 februarie 2009, 15:24)

    cum sa castigi clienti noi [anonim]

    Am cerut racordare la UPC pentru internet, tel si tv pentru 3 blocuri noi - cu un potential de 280 de apartamente si n-am primit un raspuns nici dupa 1 luna!!! Cum vreti voi sa castigati clienti noi? vai de mama voastra!
    Romtelecom a stiut sa fie prezent, iar upc, care e la 2 m nu e nici macar in stare sa raspunda la o simpla solicitare! Pai cu asa servicii dragilor, veti ramane in urma.
  • +1 (1 vot)    
    UPC minte de rupe (Miercuri, 4 februarie 2009, 15:48)

    voicu [anonim]

    Am facut greseala sa ma abonez la tv digital+internet de 10mega+telefon toate 3 la UPC; cand imi e lumea mai draga nu am telefon sau nu am internet sau ..internetul este numai pe hartie de 10 mega pentru ca in realitate nu mai depaseste decat foooarte rar 3,5 mega iar operatorii (amabili si politicosi de altfel) spun ca 10 mega este max dar minim nu este stipulat in contract, asa ca...
    Noi, fraierii care ne-am abonat la UPC suntem singurii vinovati! Rezolvare?....la pastele cailor!
  • +1 (1 vot)    
    fugiti de UPC (Miercuri, 4 februarie 2009, 15:55)

    Gabi Bondoc [anonim]

    dupa ce am renuntat la serviciile lor (pt ca vedeam mereu cu purici si nu veneau sa repare, chiar dupa numeroase solicitari), vreme de 1 AN am primit telefoane de la ei ca am de plata abonamentul, ca si cum nu m-as fi deconectat!!!

    De fiecare data le explicam care e situatia, dar, dupa 2-3 saptamani, alt angajat amnezic revenea cu aceeasi poveste!

    Asa ca, la mine pot sa vina cu luna de pe cer in oferta, ca nu ma intereseaza!
  • +1 (1 vot)    
    Fugiti de UPC! (Miercuri, 4 februarie 2009, 15:56)

    jay cluj [anonim]

    Cele mai proaste servicii, cea mai mare pacaleala! Au facut reclama sistemului de inregistrare inca de la inceput, dar de fapt iti dadeau un media set fara optiunea de inregistrare. Care acum costa! Si nu poti sa treci cu abonament Small + HBO la DVR... Sunt cei mai idioti furnizori de cablu/net/phone din RO!
  • +1 (1 vot)    
    calitate posibila (Miercuri, 4 februarie 2009, 16:29)

    sergiu [anonim]

    De-acum serviciile de cablu ar trebui sa fie ceva 'basic' pentru orice provider. Cel putin in Bucuresti nu exista provider de cablu mai prost decat UPC. Daca nici macar serviciul de cablu nu-l pot da la un nivel mediu, ce DVR? Ce telefon? Ce Internet?
    Vai de capul celor care se pacalesc cu UPC!
  • +1 (1 vot)    
    UPC, lasa-ne! (Miercuri, 4 februarie 2009, 16:53)

    Pink Panther [anonim]

    Prefata:
    Acum 2 ani am depasit termenul de plata al abonamentului cu cateva zile (pana in 10).
    Domnii de la UPC mi-au taiat semnalul (ma refer la TV).

    Episodul 1:
    In 2008 am trecut la concurenta lor fara sa reziliez contractul (trebuia sa-i anunt pasamite cu 30 zile inainte!)
    In contract scrie clar ca UPC imi taie semnalul dupa 7 zile de neplata. Deci, taie-l nene.

    Episodul 2:
    Eh, acum domnisorii de la UPC s-au razgandit, mi-au tot trimis facturi timp de 6 luni pe care eu bineintes le-am aruncat la gunoi.

    Episodul 3:
    Au trecut la "represalii": firma de recuperare, etc....
    Banii de la mine oricum nu-i vad.

    Dragilor UPC-isti, cred ca cei pe care i-ati presat cu atata nesimtire vor reveni tare greu la voi.
    Poate daca va cereti scuze?!

    BAFTA1
  • 0 (0 voturi)    
    marketing prost (Miercuri, 4 februarie 2009, 17:02)

    dan [anonim]

    Sunt abonat la UPC, si spre deosebire de multi de aici nu ma plang foarte tare de seerviciile lor. E drept, pana acum un an aveam NET de 3 mega garantat acum am unul de "pana la" 10 mega, si uneori merge f. prost, dar in total raportul pret / performanta medie e mai bun decat vechiul abonament. La TV am trecut la digital full, si calitatea imaginii a meritat un "salt" de pret de peste 100% fata de analog.
    Dar ... ce nu inteleg cei de la marketing-ul UPC e ca nu poti cere aproape 25% in plus pentru facilitatea DVR care nu-ti ofera atat de mult in plus.
    Nici oferta de telefonie nu era grozava ultima data cand am verificat. La un pret aprox. egal cu Romtelecom ofereau cam aceleasi facilitati, dar numai in reteaua lor. Daca vrei clienti noi trebuie sa oferi ceva mai bun decat piata la un pret mai mic, sau ceva revolutionar la un pret mai mare (dar rezonabil). DVR-ul nu e revolutionar in sine, pentru ca acelasi lucru il poti avea cu DVD recorder, care in plus iti permite sa pui pe DVD ce ai inregistrat.
  • 0 (0 voturi)    
    UPC sau OOPSSSS? :) (Miercuri, 4 februarie 2009, 17:07)

    Ionut [anonim]

    Va urez mult succes,

    Dar as zice daca vreti cilenti, schimbati atitudinea.

    Ionut
  • +1 (1 vot)    
    UPC??? (Miercuri, 4 februarie 2009, 17:22)

    adrian savu [anonim]

    sunt niste nesimtiti! nici macar nu se sinchisesc sa trimita factura asa cum fac toti ceilalti (romtelecom, vodafone orange etc etc) MACAR pe email. Daca nu platesti (fiindca nu stii ce trebuie sa platesti si pina cind sa platesti) iti trimit o NOTIFICARE (culmea, asta vine! ) si daca nu platesti in citeva zile ( max 2 zile de la data de cind culegi scrisoarea din cutia postala) iti "taie" cablul !!! mai au si tupeul sa dea vina pe posta romana, ca cica d-aia nu ajunge factura !!! sunt de tot kktul....aaaa, nu mai pun ca din cind in cind te trezesti cu canale la care nu ai acces (am avut digital cu STB) , gen Antena3, Realitatea, B1 atunci cind e ceva interesant ... Am renuntat la ei. Ura si la gara, UPC !
  • +1 (1 vot)    
    UPC.... (Miercuri, 4 februarie 2009, 18:17)

    Marian [anonim]

    Cred ca putem infiinta un club... al celor care nu dau DOI bani pe UPC.

    Sunt ploiestean....Singura "oferta" care a devenit realitate este ca si-au mutat centrul de asistenta din Ploiesti in Bucuresti, asa ca acum sau vorbesc la telefon cu ei, sau ma plang la vecini, tot cam acelasi lucru este!

    La multi ani, UPC... tine-o tot asa!
    Bani in cap si minte-n punga!
  • +1 (1 vot)    
    aveţi dreptate (Miercuri, 4 februarie 2009, 19:40)

    costel [anonim]

    Abia astept sa termin contractul cu ei, periodic "ingheata" imaginea, sunt greu de contactat, stai pe fir de te trec apele. Chiar m-au dus cu presul vreo 3 zile ca vin sa remedieze. Nu au cuvant. Cei mai slabi. Buna ideea clubului anti UPC
  • +1 (1 vot)    
    vRETI CLIENTI? (Miercuri, 4 februarie 2009, 20:19)

    ANTI UPC [anonim]

    Cand erati lideri pe piata ne-ati tratat cu o nesimtire
    deosebita,deh avea balta peste.
    Acum lucrurile s-au schimbat si a aparut concurenta.
    Acum daca ne vreti inapoi trebuie sa ne oferiti si un masaj la domiciliu.
  • -1 (1 vot)    
    Este grea concurenta ! (Miercuri, 4 februarie 2009, 20:37)

    cata [anonim]

    Sal
    Am de 4 ani servicii de la upc inainte fiind abonat Astral.
    Pot sa spun ca sunt supermultumit de serviciile lor. Am citit ce au postat mai jos unii useri dar nu sunt de accord cu ei.Inteleg defapt ca acest DVR este o lovitura grea data de UPC concurentei..si este pe undeva explicabil.
    Toate cele bune
    • 0 (0 voturi)    
      Desiguuuuuur (Miercuri, 4 februarie 2009, 21:25)

      soferul [utilizator] i-a raspuns lui cata

      sau nu!
    • 0 (0 voturi)    
      stai sa vezi (Joi, 5 februarie 2009, 18:21)

      fuga, fuga de la ASTRAL/UPC [anonim] i-a raspuns lui cata

      Si eu am fost client astral/upc si am fugit cat am putut de repede. In primul rand la rsc platesc 23 lei/luna si am 60 posturi tv, fix si mobil cu minute incluse.

      Tu cam cat platesti la nesimtitii aia?

      Citeste mai sus cum sunt in realitate upc-ul, nu mai repet. Niste nesimtiti
  • 0 (0 voturi)    
    reziliere internet upc cluj (Miercuri, 27 mai 2009, 12:42)

    marius [anonim]

    si asta nu e tot...
    mi-am schimbat domiciliu si ca urmare m-am dus sa reziliez contractul de internet la adresa veche pentru ca la adresa noua nu mai am nevoie de serviciile lor, binenteles ca dupa o ora de scandal la caserie n-am ajuns la nici un rezultat nu au vrut nici in ruptul capului sa imi primeasca cererea de reziliere pe motiv ca nu se poate, ca procedura lor e alta si ca urmare trebuie sa-mi faca programare pentru instalarea internetului la noua adresa, si abia apoi ma pot duce sa reziliez contractul, astia sunt batuti in cap rau, bine ca scap de ei
  • 0 (0 voturi)    
    UPC == Nesimtire (Miercuri, 17 iunie 2009, 13:40)

    dan stefanescu [anonim]

    Din experienta avuta, este de departe cea mai nesimtita firma de cablu don Romania. Anul trecut, in goana dupa clientii pe care ii pierdeau in defavoarea RCS-ului, au venit cu un contract de fidelizare, prin care promiteau un tarif de 22 Lei daca te angajai ca ramai la ei timp de 2 ani. Anul asta, surpriza,,,,in luna iunie au venit cu modificarea tarifului, argumentand ca a crescut nu stiu ce taxa de copyright...dar, aceasta "taxa" a crescut diferentiat intre diferite zone din Bucuresti....de la 1,80 Lei in anumte zone pina la 5-6 Lei in alte zone....daca vreau sa anulez contractul, trebuie sa platesc penalizare de 100 Lei.... In concluzie o firma plina de nesimtiti care nu respecta nici macar contractul...Va recomand sa plecati cit mai repede de la aceasta firma.
  • 0 (0 voturi)    
    Iubesc UPC (Joi, 16 iulie 2009, 7:20)

    johny [anonim]

    Iubesc UPC ptr ca ofera servicii bune si premium.
    Asa cum romanii s-au obisnuit sa plateasca putin ptr servicii proaste, eu vreau sa am servicii premium ( internet wireles, DVR , HD ) si sunt dornic sa platesc ptr asta..
    Ma amuza toti fustratii de la concurenta ce posteaza aici..fratilor la munca ...ca au venit americanii in Romania.
    E greu, dar trebuie sa va imbunatatiti seriviciile si sa iesiti si voi cu ceva nou pe piata..
    Multi plang si acum analogicul, dar e timpul sa il lasam in urma..Era digitala a venit si nu putem scapa de ea..
    Hai sa auzim de bine,,,sanatosi sa fim..ca UPC o sa fie mult si bune..
    • 0 (0 voturi)    
      haha (Joi, 23 iulie 2009, 17:34)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui johny

      Johny, esti singurul cu mesaj pozitiv referitor la UPC, nu cred ca e o problema sa-ti dai seama cine e cel platit.
      Anyway, nu asta e important, fiecare are dreptul sa iubeasca pe acel de la care primeste bani.
      Dar sa vii cu bombe gen HD si wireless, nu se cade. UPC nu are nici un program HD in grila pt ca nu suporta! A venit cu prostia de DVR care nu e de folos nimanui in speranta ca va prosti romanii fuduli care tin sa plateasca o chestie pe care n-o folosesc niciodata. Nu mai merge asa, s-au mai educat si romanasii.
      Singura sansa de supravietuire a UPCului e sa introduca programe HD in grila si asta inaintea RCSului
  • 0 (0 voturi)    
    Realist (Marţi, 3 noiembrie 2009, 20:44)

    edi [anonim]

    In calitate de abonat al UPC, constat ca in fiecare dintre mesajele anterioare exista totusi un sambure de adevar.
    Astfel, la capitolul calitati pot mentiona:
    -semnalul digital de calitate
    -preturi corecte pentru semnalul SD
    -pret corect pentru HD, in cazul in care s-ar renunta la conditionarea acestui semnal de achizitionarea (cu cheltuielile corespunzatoare) a serviciului DVR.
    Deficiente:
    -service greoi (am avut in 2 seri consecutive cazut semnalul in tot cartierul, am reclamat degeaba, pana a doua zi la pranz nu s-a obosit nimeni sa rezolve problema)
    -mult trambitatul HD este oferit obligatoriu cu DVR. Cine nu vrea DVR, nu poate avea HD. Eu unul nu vreau DVR, (vechiul meu videorecorder desi este inca pe pozitii, nu l-am mai folosit de multi ani, cred ca e deja plin la interior de praf si plase de paianjen)
    - pret mult prea mare pentru HD cu doar 5 programe si obligatoriu DVR
  • 0 (0 voturi)    
    niste JEPCARI (Joi, 24 iunie 2010, 22:05)

    gogu [anonim]

    Pe unde am locuit am nimerit numai firma asta de ca...t. Semnal prost, intrerupere imediata a semnalului pentru neplata abonamentului dupa cateva zile, service cu intarziere sau deloc. Cand in sfirsit a venit concurenta le-am facut o notificare pe e-mail si o scrisoare recomanda pentru renuntarea la serviciile lor cu o luna inainte. Mi-au raspuns ca nu se poate ca blablabla ca trebuie sa mai platesc o luna...I-am sunat si le-am zis ca le-o dau prin gura si am trimis si la protectia consumatorului raspunsul lor. Concluzie: au trimis o factura pentru exact 4 zile cat am utilizat serviciile lor de la data notificarii. Factura pe care nu am platit-o pentru ca eu nu mai aveam contract cu ei de mult timp, dar neactulizarea contractului o invocau de fiecare data cand aveam probleme tehnice. Niste JEPCARI. Sper sa intre in insolventa.
    • 0 (0 voturi)    
      UPC (Miercuri, 19 octombrie 2011, 9:24)

      Adrian [anonim] i-a raspuns lui gogu

      eu am aproape 3 ani cu upc si nu ma plang,am avut internet de 25 de mega si tv mediu,acum am cu 95 de lei tv,internet de 120mb(testat si merge la 120mb deci nu e vrajeala,putin cam slabut la upload,doar 5mb,la download dai jos si cu 20mb pe secunda...)telefon cu 100 minute incluse in orice retea,nu am nevoie de el dar era in oferta...nu cade,nu pica,merg f bine toate,semnal bun si clar la tv,in 3 ani nu am avut de ce ma plange...chiar nu vad de ce se plang toti...intr-adevar,e putin cam scump,dar sunt multumit...numai de bine!


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version