Vodafone lanseaza un serviciu expres pentru relatii cu clientii, dar taie o ora din programul serviciului gratuit *222

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 5 mai 2009, 13:39 Economie | Telecom

Vodafone Romania a lansat marti un serviciu expres de relatii cu clientii, prin care utilizatorii operatorului persoane fizice pot intra in legatura directa cu un consultant Vodafone, in cel mai scurt timp, fara a mai trece prin meniul interactiv, al serviciului anterior, gratuit, contra unui tarif de 39 eurocenti/apel (TVA inclus). Noul serviciu taie insa o ora din programul de luni pana vineri al serviciului gratuit, *222. Oficialii Vodafone au precizat pentru HotNews.ro ca reducerea programului s-a facut datorita numarului redus de apeluri inregistrat in intervalele orare din cursul serii, din dorinta de a eficientiza resursele pentru a raspunde nevoilor clientilor.

Mai precis, de marti, utilizatorii persoane fizice ai Vodafone pot apela *555 daca vor sa intre in legatura directa cu un consultant Vodafone, in cel mai scurt timp, fara a mai trece prin meniul interactiv, al serviciului gratuit *222. Serviciul este disponibil de luni pana vineri, in intervalul 08:00 – 22:00, si in weekend, intre 08:00 – 18:00, costul serviciului fiind unul promotional de 39 eurocenti / apel (TVA inclus). Limitele perioadei promotionale nu au fost inca stabilite, potrivit oficialilor Vodafone, contactati de HotNews.ro.

"Serviciul expres *555 a functionat pilot in ultimele luni, iar feedback-ul primit de la clientii nostri a fost pozitiv. *555 este o alternativa la serviciul gratuit *222, o modalitate suplimentara de a ajunge direct la operatorul Vodafone. In acelasi timp, accesul la *222 ramane gratuit iar serviciul va continua sa functioneze la acelasi nivel de calitate si timp de raspuns", au declarat pentru HotNews.ro, oficialii Vodafone.

Programul apelurilor la *222, redus cu o ora de luni pana vineri

Operatorul a mai anuntat ca utilizatorii vor continua sa aiba la dispozitie numarul gratuit *222, care, incepand din 11 mai 2009, va fi disponibil de luni pana vineri, intre orele 08:00 si 22:00, iar sambata si duminica intre 08:00 si 18:00. Anterior, serviciul acesta era disponibil de luni pana vineri intre orele 08:00 si 23:00, iar sambata si duminica intre 08:00 si 18:00, deci operatorul a taiat o ora din programul *222 din timpul saptamanii.

"Reducerea programului la *222 a fost determinata de numarul redus de apeluri inregistrat in intervalele orare din cursul serii, din dorinta de a ne concentra resursele pentru a raspunde cat mai bine nevoilor clientilor nostri. In continuare vom oferi suport in situatiile de urgenta, cum ar fi pierderea telefonului, solicitarea blocarii sau deblocarii SIM-ului, la *228, si in afara orelor de program", au precizat pentru HotNews.ro oficialii Vodafone.

Conform informatiilor Vodafone, pentru situatii de urgenta - cum sunt pierderea telefonului, solicitarea blocarii sau deblocarii SIM-ului - care se produc in afara orelor de lucru ale serviciilor de relatii cu clientii, utilizatorii Vodafone au la dispozitie, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, numarul *228, pentru apeluri gratuite de pe numere de mobil Vodafone si numarul lung 037202 2258, gratuit daca se suna din reteaua Vodafone si taxat ca un apel obisnuit daca se suna din alte retele.

Utilizatorii Vodafone persoane juridice au la dispozitie numarul *221, destinat special lor, cu program de luni pana vineri, intre 08:00-22:00, iar in weekend si sarbatorile legale, intre 08:00-18:00. 


Citeste mai multe despre   





Citeste pe Stirile ProTV

Adevaratul vampir care suge sange si ucide peste 10.000 de oameni in fiecare an. Cazul misterios inregistrat in Romania

Oamenii de stiinta americani au descoperit ca un gandac aparent inofensiv este in realitate un adevarat vampir care suge sange si e responsabil de moartea a mii de oameni anual. Gandacul Triatoma Dimiata aduce un pic cu ochiul-domnului de la noi, insa nu e deloc o gaza inofensiva.








20180 vizualizari
  • +4 (6 voturi)    
    - (Marţi, 5 mai 2009, 13:56)

    ionut [anonim]

    ce si-au zis, "hai sa mai scoatem niste bani de la sclavii astia, ca si asa suna pentru a-si rezolva problemele".
  • +6 (6 voturi)    
    da (Marţi, 5 mai 2009, 14:10)

    ieu [anonim]

    numar scazut d apeluri din cauza ca iti pierzi mintile cautand prin meniu, facut d asa natura ca sa renunti la ajutorul operatorului...
  • +6 (6 voturi)    
    adica .. sa mai si platesc??? (Marţi, 5 mai 2009, 14:15)

    Andrei [anonim]

    sa platesc ca sa intru in contact cu ei? adica daca am o problema si vreau sa ii sun, voi plati.. ce chestie.. interesanta chiar.. ce sa zic.. bravo lor.. felicitari
  • 0 (0 voturi)    
    Bucurati-va (Marţi, 5 mai 2009, 14:27)

    ALex [anonim]

    In Cehia am fost client la toti trei operatorii (TMobile, Vodafone si O2). Pe scurt: TMobile = profesionisti + ff scumpi; Vodafone = buni + ok ca pret; O2 = catastrofa + ieftini.

    Si am sa va descriu experienta cu Vodafone si O2. La ambii operatori trebuie sa parcurgi meniul automat (la O2 pare mai scurt). La Vodafone apelul te costa exact ca un apel in retea daca vrei sa vorbesti cu un operator uman, la O2 este gratis. La Vodafone iti raspunde imediat si este suficient de capabil sa iti rezolve problema. La O2 am asteptat 40 de minute pana cand mi-a raspuns un operator uman. Apoi m-a pasat la altul, la altul... si uite asa de 7 ori (SAPTE) pana cand unul a fost capabil sa-mi dea un sfat. Problema mea era sa imi activeze internetul 3G pe mobil iar sfatul a fost "serviciul vi-l descarcati de pe internet". Fireste ca nici de activat nu se putea activa de pe internet, de pe pagina lor.

    Prietena mea si-a cumparat un modem CDMA ca sa aiba net mobil pe comp. Garantia de 60 de euro ne-au returnat-o dupa un scandal monstru cu oficiul de protectie a consumatorului dupa 8 luni (desi trebuia returnata dupa 2), pe motiv ca au trimis-o cu posta la o adresa incorecta, eu nesolicitand acest lucru, "ca asa e politica lor", dar care fireste politica nu e publicata nicaieri. Si s-a rezolvat prin faptul ca le-am spus ca politica mea e sa nu platesc de doua ori un serviciu, si ca urmatoarele 3 luni nu mai platesc nici o factura, iar daca imi taie netul ii dau in judecata.

    Deci, bucurati-va daca macar va rezolva problemele, ca de multe ori Call Centre-le astea parca sunt facute sa va incurce mai mult...
  • +3 (3 voturi)    
    Si-au gasit si prostii (Marţi, 5 mai 2009, 14:34)

    anonim [anonim]

    Ce au facut astia e o idiotenie. Oricum nu as avea pretentii la astia de la vodafone ca atat ii duce capu. Pentru asta vor pierde multi clienti
  • +3 (3 voturi)    
    bravo ! (Marţi, 5 mai 2009, 15:06)

    jorj [anonim]

    cu alte cuvinte hai sa mai stoarcem de la fraierii aia un ban, ca sintem sarmani,,,
    Vai de capu vostru daca va pretati la asha ceva.....
    Si-a pus cineva intrebarea DE CE ?.
    Pe termen scurt o sa cashtigati niste banutzi, pe termen lung .. pierdeti cu brio la capitolul imagine, pe care o sa incercati sa o cumparati cu bani in publicitate. probabil cineva a facut calculul si a dat pe +...ma rog, eu unul cu prima ocazie o sa scap de voi pt ca mi-e sila de cioflingari ca voi.
    Si ghici cu ce incep... la RDStel un abonament de 2 euro ai 6 centi in connex/orange si 1 cent in romtelecom.. opaaaa.... viitorul suna bine , dar nu cu voi......
  • -1 (5 voturi)    
    * (Marţi, 5 mai 2009, 15:21)

    Arielle [anonim]

    Nu inteleg care e problema... eu as fi bucuroasa sa platesc si sa-mi rezolv problema instant. Si-apoi, daca nu vrei sa platesti, poti suna in continuare la *222
    • +2 (2 voturi)    
      . (Marţi, 5 mai 2009, 15:41)

      pateutz [anonim] i-a raspuns lui Arielle

      Arielle dar nu inteleg de ce sa mai platesc pentru ceva care teoretic este prins in Contract ? Sau au luat "specialistii" contractele si au vazut ca nu scrie explicit acest lucru ..evrica .. mai avem de unde scoate bani ...
      Nu ca-i misto ?
  • +2 (2 voturi)    
    ..... servicii ...... (Marţi, 5 mai 2009, 15:35)

    pateutz [anonim]

    Pai in stilul asta nu m-as mira sa platesc plicul, si harita pentru factura . Atunci la ce bun platesc abonament .. , ce servicii mai acopera abonamentul .. Doar ca vorbesc .... ?
  • +3 (3 voturi)    
    O Mare Porcarie... (Marţi, 5 mai 2009, 15:36)

    virgil [anonim]

    Adica platesti un abonament ,platesti niste convorbiri si nu intotdeauna putin,si astia fac un caz extraordinar din faptul ca iti pun la dispozitie(atentie!!) contra cost un numar care normal ar fi ca si client sa il ai gratis;deci platesti daca ai probleme desi esti clientul lor;
  • 0 (6 voturi)    
    * (Marţi, 5 mai 2009, 16:06)

    Arielle [anonim]

    de ce zici ca platesti ceva ce se presupune a fi inclus contract?? ca doar, asa cum iti ziceam, poti suna nestingherit in continuare la *222. Doar daca vrei un serviciu mai rapid, folosesti *555. Mi se pare ca e aceeasi diferenta intre a te duce la o clinica privata si a te duce la spital.. stii bine ce coada e la spital asa ca mai bine platesti si intri la programare, la o clinica privata desi doctorul e acelasi.. eu una ma bucur ca nu pt o suma fabuloasa, pot avea aces rapid la un operator si nu mai astept deloc. N-am timp sincer..
  • -2 (2 voturi)    
    Oare *222 va functiona in continuare (Marţi, 5 mai 2009, 16:15)

    Frantz [anonim]

    E posibil ca acest nou "serviciu" sa nu-l dezactiveze pe cel vechi...adica sa poti suna in continuare la *222 si sa reusesti in continuare sa vorbesti cu un idiot dupa ce formezi din meniul ala ?
    • 0 (0 voturi)    
      Pai ia ghici? (Marţi, 5 mai 2009, 22:29)

      Andy [anonim] i-a raspuns lui Frantz

      Tu crezi ca Vodafone va mai angaja alti operatori pt Call Center?
      Or sa raspunda prompt la numarul platit si, daca mai ramane timp, o sa raspunda si la *222. Pana atunci o sa tot asculti mesaje de genul: "Operatorul nu va poate raspunde momentan"..pana iti vine rau.
      Cel mai frumos iti iei cartela. Cand te plictisesti de operator arunci cartela si nu te doare capul.
      La unii operatori mobili, oricum tarifele sunt mai mici la cartela decat la abonament si nici nu esti legat prin contract de vreounul.
  • 0 (0 voturi)    
    shmecherie (Miercuri, 6 mai 2009, 11:46)

    chip [anonim]

    *222= robot inainte de operator= protectie impotriva la zeci de mii de call-uri simultan (doar un exemplu), va dati seama ca nu exista atati operatori sa raspunda la atatea apeluri.
    *555= servicu platit tocmai bazandu-se pe faptul ca vor suna doar cei care au o problema serioasa (presupunand ca utilizatorul respectiv se gandeste la buzunarul sau).

    Si acum va spun o smecherie pe care poate o stiti poate nu: Formand *222 ca sa scapi de robot era scurtatura de genul 1(pt limba romana)-2(..)-3-3-0(pt operator), sincer nu mai stiu daca exista scurtatura deoarece se mai schimba configuratia robotului din cand in cand, ideea e ca stai cam jumate de ora O singura data, dar dupa cand mai ai o problema o rezolvi doar formand shortcut-ul si astepti sa intri in legatura cu operatorul
  • 0 (0 voturi)    
    la fel (Marţi, 12 mai 2009, 13:25)

    anonima [anonim]

    la upc e tot contra cost la romtelecom e la fel
  • 0 (0 voturi)    
    comentariu (Sâmbătă, 16 mai 2009, 23:28)

    marian [anonim]

    Cu aceste masuri si incompetenta personalului.....de care nu discut acum pentru ca voi avea ocazia in viitor, veti pierde multi clienti asa cum m-ati pierdut si pe mine care am fost unul dintre clientii de la inceputurile"Conexu-lui"in Romania si care am adus cu mine zeci de clentii.
  • 0 (0 voturi)    
    vodafone (Vineri, 22 mai 2009, 11:24)

    vlad [anonim]

    Am cumparat o cartela sim cu nr si as dori sa stiu cum pot dezactiva casuta vocala . multumesc .
  • 0 (0 voturi)    
    nu este normal (Joi, 18 iunie 2009, 9:57)

    flory [anonim]

    nu este normal ca o persoana sa astepte 30 minute pt a intra in legatura cu un operator asta inseamna ne seriozitate .meritati sa raamineti fara clienti sa vedeti deunde salari sa faceti foamea
  • 0 (0 voturi)    
    plata abonamentului (Miercuri, 8 iulie 2009, 12:21)

    banulescu viorel [anonim]

    am platit telefonul de aproape 2 saptamani si nu au dat drumul nici acum NESERIOSI
  • 0 (0 voturi)    
    neseriozitate (Vineri, 21 august 2009, 14:42)

    marian [anonim]

    pentru o informatie ma mintiti ca am de asteptat 5 minute dar in realitate stau mai mult de 30 nepasare indiferenta ca asa va pierdeti clientii votrii si inmultiti randurile concurentei
  • 0 (0 voturi)    
    cat costa romingul? (Miercuri, 8 septembrie 2010, 12:38)

    toma ioan [anonim]

    Cat costa romingul ? de ex daca vorbesti din italia in romania a cate 10 sau 20 de minute pe zi cat costa ,am stat o luna jumatate in italia si ia venit sotului de plata 12 milioane de ce asa de mult ?? cu cine trebuie sa vorbesc sa ma lamureasca in aceasta problema ????? de 2 luni jumate nu a mai luat salar ,ce se intampla???de ce asa mult???cat este taxarea la 10 minute sau 20 de minute pe zi?din italia in romania ?va rog mult la cine trebuie sa sun sa-mi explice?
  • 0 (0 voturi)    
    pretul real al abonamentului se regaseste doar p (Duminică, 2 septembrie 2012, 20:24)

    roxana [anonim]

    ce smekeri sunteti voi de la vodafone.....prindeti omul de nas apoi afla cu stupoare cat are de fapt de plata pe factura...si nimic nu merge bine in reteaua asta!!!


Abonare la comentarii cu RSS


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version