Grupul de telecomunicatii Digital Cable Systems (DCS) a atras de la inceputul acestui an si pana in prezent peste 10.000 de clienti rezidentiali si peste 200 de clienti companii pe segmentul de internet si date, a anuntat joi compania. DCS, care ofera servicii de televiziune, internet si telefonie, pe segmentul rezidential prin divizia AKTA si internet, telefonie si solutii de date exclusiv catre companii prin Dial Telecom, estimeaza cresterea cu 50% a bazei de clienti de date pe segmentul rezidential si cu 20% pe segmentul companiilor in acest an.

”Estimam pentru tot anul 2009 o crestere a bazei de clienti de date de 50% pentru rezidential (AKTA) si 20% pentru B2B (Dial Telecom)”, au declarat pentru HotNews.ro, oficialii Digital Cable Systems (DCS).

Potrivit acestora, "la inceputul acestui an, Digital Cable Systems (DCS) avea circa 200.000 clienti de televiziune si internet (impreuna) si 80.000 de clienti pe segmentul DTH".

AKTA, divizia orientata catre consumatorii individuali, furnizeaza servicii triple-play prin cablu (TV/ Internet/ Telefonie), precum si televiziune prin satelit direct-to-home (DTH), fiind unul dintre putinii operatori de pe piata locala ce ofera transmisiuni in format HD.

Dial Telecom este prezenta pe piata de telecomunicatii din Romania incepand cu anul 2001, ca subsidiara a Dial Telecom Cehia, fiind apoi preluata, in 2007, de grupul Digital Cable Systems. Dial Telecom ofera exclusiv companiilor servicii integrate de telefonie fixa, acces internet, solutii de date si colocare servere.

DCS a avut in 2008 o cifra de afaceri de 94 milioane lei, dintre care 17 milioane lei au fost obtinute de Dial Telecom (divizia de business). Estimarile pentru 2009 prevad o crestere de minimum 10% a cifrei de afaceri.