Digital Cable Systems investeste peste cinci milioane euro in serviciile de internet si telefonie in 2009

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Miercuri, 8 iulie 2009, 16:19 Economie | Telecom

Digital Cable Systems, operator care detine brandurile AKTA si Dial Telecom pe piata locala, a bugetat pentru acest an investitii de peste cinci milioane euro in diversificarea portofoliului de servicii, a anuntat miercuri compania. Cea mai mare parte a investitiilor vor fi alocate extinderii accesului la internet si dezvoltarii portofoliului prin servicii triplay (video, internet si telefonie), pe segmentul rezidential.

”Pentru clientii rezidentiali ne propunem sa extindem cat mai rapid actuala solutie video-internet, oferita acum in majoritatea retelelor DCS, la o solutie moderna triplay – video-internet-telefonie – pentru a ne consolida pozitia de furnizor preferat de servicii integrate de comunicatii rezidentiale in toate localitatile in care suntem prezenti”, a declarat Dinu Malacopol, director executiv al Digital Cable Systems.

Prin lansarea serviciilor de telefonie fixa pe segmentul rezidential, DCS vrea sa atraga o parte importanta a clientilor care utilizeaza deja serviciile de internet oferite de companie, procentul mediu estimat al abonatilor de cablu si internet care vor opta pentru triple-play fiind de cel putin 30% in primul an, in functie de zona.

Recent, compania a anuntat ca in primele sase luni din acest an a atras 10.000 clienti rezidentiali pentru serviciile AKTA de Internet si 200 de clienti-companii pentru serviciile Dial Telecom de date si telefonie.

Infiintat in 2005, prin fuziunea mai multor companii de cablu, grupul DCS ofera in prezent servicii TV prin cablu, solutii de transmisiuni date si acces internet, precum si telefonie fixa, atat pe segmentul business cat si pe cel al clientilor rezidentiali.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

518 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi