Orange Romania va lansa miercuri o promotie prin care cei care cumpara produse din magazinul online al operatorului (de la telefoane mobile, accesorii si laptopuri pana la pachete PrePay si produse promotionale) primesc reduceri care pot ajunge si pana la 15% in functie de temperatura de afara. Reducerile se aplica in functie de temperatura exterioara, masurata de Administratia Nationala de Meteorologie in centrul Bucurestiului si actualizata din ora in ora pe site-ul operatorului.

Mai precis, in perioada 15 iulie-15 august, fiecare grad care depaseste 25°C reprezinta o reducere de 1% si reducerile sunt mai mari cu cat temperatura este mai mare. Daca afara temperatura este de 40 grade Celsius, clientii pot cumpara din magazinul online al operatorului produse cu 15% mai ieftine.

„Prin aceasta campanie urmarim sa modifcam curba uzuala a sezonalitatii care, de regula, imprima o reducere a traficului si a vanzarilor in perioada concediilor de vara. Estimam astfel o dublare a vanzarilor online pe parcursul lunii in care se desfasoara promotia. Credem ca abordarea este inedita, deoarece clientii isi vor dori sa fie cat mai cald afara pentru a beneficia de o reducere de pret cat mai mare”, declara Robert Anghel, Online Marketing Manager la Orange Romania.

Noul director executiv al Orange Romania, Thierry Millet, a precizat la numirea oficiala in functie ca dezvoltarile pe segmentul online se vor numara printre planurile de mentinere a Orange pe primul loc pe piata de telecomunicatii din Romania.

In primul trimestru din acest an, veniturile Orange Romania au scazut cu 14,1% fata de perioada similara din 2008, pana la 264 milioane euro, iar numarul de clienti a scazut cu 2,28% fata de ultimul trimestru al anului trecut pana la 10.118.000 clienti. Fata de trimestrul similar al anului trecut, numarul de utilizatori ai Orange a crescut cu 1,1%.