Orange scade preturile in magazinul online, in lupta cu reducerile vanzarilor in perioada concediilor

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 14 iulie 2009, 21:39 Economie | Telecom

Orange Romania va lansa miercuri o promotie prin care cei care cumpara produse din magazinul online al operatorului (de la telefoane mobile, accesorii si laptopuri pana la pachete PrePay si produse promotionale) primesc reduceri care pot ajunge si pana la 15% in functie de temperatura de afara. Reducerile se aplica in functie de temperatura exterioara, masurata de Administratia Nationala de Meteorologie in centrul Bucurestiului si actualizata din ora in ora pe site-ul operatorului.

Mai precis, in perioada 15 iulie-15 august, fiecare grad care depaseste 25°C reprezinta o reducere de 1% si reducerile sunt mai mari cu cat temperatura este mai mare. Daca afara temperatura este de 40 grade Celsius, clientii pot cumpara din magazinul online al operatorului produse cu 15% mai ieftine.

„Prin aceasta campanie urmarim sa modifcam curba uzuala a sezonalitatii care, de regula, imprima o reducere a traficului si a vanzarilor in perioada concediilor de vara. Estimam astfel o dublare a vanzarilor online pe parcursul lunii in care se desfasoara promotia. Credem ca abordarea este inedita, deoarece clientii isi vor dori sa fie cat mai cald afara pentru a beneficia de o reducere de pret cat mai mare”, declara Robert Anghel, Online Marketing Manager la Orange Romania.

Noul director executiv al Orange Romania, Thierry Millet, a precizat la numirea oficiala in functie ca dezvoltarile pe segmentul online se vor numara printre planurile de mentinere a Orange pe primul loc pe piata de telecomunicatii din Romania.

In primul trimestru din acest an, veniturile Orange Romania au scazut cu 14,1% fata de perioada similara din 2008, pana la 264 milioane euro, iar numarul de clienti a scazut cu 2,28% fata de ultimul trimestru al anului trecut pana la 10.118.000 clienti. Fata de trimestrul similar al anului trecut, numarul de utilizatori ai Orange a crescut cu 1,1%.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

1202 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Mai bine... (Miercuri, 15 iulie 2009, 3:54)

    D.Lavrancea [anonim]

    ...ar actiona in favoarea imbunatatirii serviciilor si a respectului fata de clienti . De ce nu spun cati clienti i-au parasit in ultimele 12 luni ?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri