Orange introduce mai multe servicii, la acelasi pret, pentru o parte din abonatii existenti

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Miercuri, 15 iulie 2009, 13:38 Economie | Telecom

Orange si-a cosmetizat serviciile oferite de trei abonamente de telefonie prin eliminarea restrictiilor orare pentru apeluri, introducerea mai multor minute si reducerea tarifelor, clientii care au una din cele trei optiuni reprezentand momentan 25% din totalul abonatilor cu optiuni activate, a anuntat miercuri operatorul.

Astfel, abonatii care au activat optiunea de 5,5 euro pe luna cu 180 de minute in retea, seara si in weekend si oricand cu trei numere favorite Orange, primesc de miercuri, la acelasi pret 180 de minute in retea oricand si o reducere de 50% la tarifele pentru apelurile catre cele trei numere favorite, dupa consumarea minutelor incluse.

Totodata, cei care au activate optiunile de 1,5 euro pe luna cu 15 si respectiv 25 de minute nationale, vor primi 30 de minute pentru apeluri nationale la acelasi pret.

„Clientii care au ales una din cele trei optiuni reprezinta 25% din totalul abonatilor Orange cu optiuni activate, iar prin imbunatatirea ofertei ne dorim sa le oferim mai multe avantaje in acelasi buget de comunicare”, a declarat Bianca Bardas, Consumer Marketing Manager la Orange Romania.

Numarul clientilor Orange in Romania a ajuns la 10,1 milioane in primul trimestru din acest an, in scadere cu 2,28% fata de ultimul trimestru al anului trecut si in crestere cu 1,1% fata de trimestrul similar din 2008.


Citeste mai multe despre   






















2789 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    hmm (Miercuri, 15 iulie 2009, 14:20)

    Axxel [utilizator]

    Ma gandeam ca este vorba de cei cu abonamente free :)) Ca ar prinde bine la multa lume daca minutele ar putea fi vorbite la orice ora
  • +1 (1 vot)    
    Orange (Miercuri, 15 iulie 2009, 14:22)

    radu sinescu [anonim]

    Au ramas in urma rau cu "facilitatile la abonamente" fata de rivalii de la Cosmote. Ar trebui sa se trezeasca mai repede la realitate caci vor pierde in continuare cate 2,2 % per trimestru dintre clienti.
  • +1 (1 vot)    
    oferta orange (Miercuri, 15 iulie 2009, 15:03)

    sorin [anonim]

    hm............prea tarziu. eu am cateva abonamente pe o societate, sunt client la orange de vre-o 4 ani si am ajuns sa sun de pe telefoanele angajatilor care, aveau cate 1000 minute gratuite. cred ca ofertele ptr clientii vechi tr facute inaintea celor veniti noi in retea. ma rog, politica lor. dar eu diabia astept sa termin contractul sa le anulez. pai si eu pot vb de pe cartele fara sa mai fiu prostit sa semnez contract pe 1-2 ani.
    adios
    • +1 (1 vot)    
      Client vechi (Miercuri, 15 iulie 2009, 15:31)

      Liviu [anonim] i-a raspuns lui sorin

      si eu sunt client vechi Orange (6 ani) si imi pare rau ca am prelungit abonamentul cu 2 ani, caci e cu mult mai ieftin sa vorbesti de pe cartele acum. Au oferte noi doar pentru cei noi in retea, insa celor vechi le fac oferte numai cand vor sa renunte la serviciile Orange, ceea ce mi se pare oportunism, si lipsa de respect fata de clienti. Vor sa suga cat mai multi bani se poate de pe abonat, asta e impresia care o lasa, asa ca e bine ca exista o reala concurenta in telefonie.
  • 0 (0 voturi)    
    sursa? (Miercuri, 15 iulie 2009, 15:37)

    andrei [anonim]

    pe site-ul lor nu scrie nimic de asa ceva. poti sa pui te rog un link direct catre site-ul lor de exemplu?

    merci
  • +1 (1 vot)    
    Servicii proaste (Miercuri, 15 iulie 2009, 15:51)

    dexim [anonim]

    Si eu sint nemultumit de
    1) Facilitatile oferite la un abonat cu.... 10 ani vechime
    2) Mizeria care se numeste INTERNET ORANGE si care functioneaza ma prost decit o conexiune prin telefon ( se deconecteaza cind "vrea" el si incarca cu pipeta informatiile )
    Reclamatiile facute au efectul unei frectii la un picior de lemn......

    Abia astept si eu sa imi expire " legarea de mosie " !
    • 0 (0 voturi)    
      Sa nu crezi ca la altii e mai bine :) (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:44)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui dexim

      Si eu am net de la Vodafone si imi merge ca ochii mortului :(...eu ma gandeam ca o sa trec pe Orange insa dupa postarile clientilor o sa ma mai gandesc o data.
  • +1 (1 vot)    
    tot un client vechi...nemultumit (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:46)

    viorel [anonim]

    Am 4 abonamente si abia astept sa se finalizeze contractele. Singurul beneficiu la contract este ca poti lua telefoane subventionate, dar nu stiu cu-i mai foloseste. Traiasca Prepay-ul ( comunicare fara obligatii si oferta super generoasa). Prost marketing-ul sau clientii vechi ca mai tolereaza acest lucru?
  • +1 (1 vot)    
    retea proasta (Miercuri, 15 iulie 2009, 16:52)

    Cristi [anonim]

    Mai bine ar face ceva si ar imbunatati calitatea retelei, astfel incat la un eveniment, cum a fost ultimul cutremur, sau ultima furtuna violenta din Bucuresti, sa putem face apeluri in aceasta retea. Este jenant cum la orice "aglomerare" de apeluri, pica reteaua!
    (http://reporterdeocazie.ro/index.php?page=stire&id=1162)
  • +1 (1 vot)    
    Ce mi-e Orange, ce mi-e Vodafone, ce mi-e Cosmote (Miercuri, 15 iulie 2009, 18:34)

    mircea [anonim]

    Toti o apa si-un pamant!
    Asa, de un cartel desfiintat, ar spune vreun client ceva de rau?!
    Am abonamente la Orange si Vodafone din 1997, la Cosmote din 1999 si la Zapp din 1993!!! La RDS doar din 2008...dar va asigur toti sunt la fel! De prosti sau de tzepari, cum doriti!

    Internetul mobil functioneaza foarte prost la toti operatorii: Vodafone, Orange, Zapp si...Romtelecom. Sunt varza si la capitolul congestii...le pica reteaua mai mereu, fie static, fie in miscare...fie serviciile de voce, fie cale de date!!!

    Eu le-as dori neincrezatorilor sa pateasca ce-am patit eu in ultimii ani...si apoi sa se gandeasca mai bine daca vor contracte pe doi ani! Contractele ar trebui sa fie libere de constrangeri, pe perioada nelimitata si posibil de inchis la orice ora de clienti.
    Poate atunci cartelul telefoniei mobile va lua vreo masura!
    In rest, tin sa va spun ca TOTI operatorii au aceeasi mentalitate: nu exista o mare masa, critica, care sa-i parasesca instant si ei sa ajunga repede in faliment!
    Sa ne auzim bine! :)
  • 0 (0 voturi)    
    tzepari (Miercuri, 15 iulie 2009, 22:26)

    cos [anonim]

    am 3 abonamente la orange si la fel cum au mentionat colegii de suferinta de mai sus deabia astept sa-mi expire obligativitatea contractelor; va dau un sfat: nu va mai legati pe 2 ani pentru un nenorocit de telefon pentru ca iesiti mult mai in pierdere chiar daca va incadrati in pretul abonamentului in aceasta perioada
  • 0 (0 voturi)    
    orange tepuieste vechii clienti (Joi, 30 iulie 2009, 10:20)

    baluta petre [anonim]

    Dau doua trei telefoane pe luna si platesc 70-80- lei lunar. Consider ca la un numar asa de mare de abonati s-ar putea fura mai putin. In cel mai scurt timp voi renunta la serviciile Orange.
  • 0 (0 voturi)    
    sunt buni (Sâmbătă, 15 august 2009, 18:07)

    vio [anonim]

    Sunt si tzepari, dar sunt si buni pe de alta parte. Eu am trei abonamente de voce si unul de date si consider ca sunt cei mai buni de pe piata, chiar daca nu vor deocamdata sa-mi dea noile oferte si mie. pana la urma le vor da, ca de, asa se va intampla pana la urma. Cum spunea un alt coleg, toti fac asa, iar daca te muti la ,,verzi" sa ,,vorbesti singur nelimitat". Astia macar sunt cei mai mari si asta este.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi