Numarul clientilor Vodafone in Romania a scazut si in trimestrul doi din 2009

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Vineri, 24 iulie 2009, 11:10 Economie | Telecom

Liliana Solomon, CEO Vodafone Romania
Foto: Vodafone Romania
Numarul clientilor Vodafone in Romania a continuat sa scada si in trimestrul doi din acest an, pana la peste 9,53 milioane utilizatori (n.r. numarul de SIM-uri active), cu 0,6% mai putin fata de trimestrul anterior, dar cu 5,2% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut, a anuntat vineri operatorul. In ciuda unei cresteri anuale cu 10% a bazei de abonati, situatia economica dificila, dar si deciziile de reglementare din aceasta perioada, potrivit oficialilor Vodafone, au cauzat o scadere de 17,3% a veniturilor din servicii.

“Rezultatele noastre financiare reflecta impactul situatiei economice, la care Vodafone nu este imuna, dar si al deciziilor de reglementare intrate in vigoare in aceasta perioada. Venitul mediu pe utilizator a scazut fata de aceeasi perioada a anului trecut, pe masura ce clientii nostri au inceput, din cauza crizei financiare, sa-si limiteze consumul serviciilor de comunicatii, pentru un mai bun control asupra costurilor. Clientii Vodafone apreciaza ofertele noastre promotionale care raspund nevoii din ce in ce mai mari de control al costurilor si valoare sporita de utilizare, iar acest lucru se reflecta in cresterea cu circa 10% a bazei noastre de abonati", a declarat Liliana Solomon, directorul executiv al Vodafone Romania.

Venitul mediu pe utilizator (ARPU) a atins valoarea de 8,3 euro in trimestrul incheiat la 30 iunie 2009, fata de 8,2 euro in trimestrul anterior, incheiat la 31 martie 2009, corespunzator unei cresteri de 0,7%.

La 30 iunie 2009, clientii serviciilor pe baza de abonament reprezentau 38,4% din baza totala de clienti a Vodafone Romania, iar cei ai serviciilor preplatite, 61,6%, ceea ce arata o crestere de 9,4 % a numarului de abonati, de la un an la altul.

La sfarsitul primului trimestru al acestui an, Vodafone Romania avea peste 9,58 milioane de utilizatori, in scadere cu 0,63% fata de sfarsitul ultimului trimestru din 2008.

Vodafone nu este singurul operator de telefonie mobila care a inregistrat scaderea numarului de clienti in Romania. In primul trimestru din acest an, Orange, cel mai mare operator mobil din Romania in functie de numarul de clienti, a raportat peste 10,1 milioane clienti, cu 237.000 de utilizatori mai putin decat la sfasitul ultimului trimestru din 2008.

Cosmote Romania, al treilea operator de telefonie mobila in functie de numarul de clienti, a inregistrat o crestere a numarului de utilizatori in primul trimestru din 2009, pana la  6,1 milioane utilizatori, insa numarul noilor utilizatori castigati a scazut cu circa 66% fata de perioada similara a anului trecut.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

3906 vizualizari

  • +7 (7 voturi)    
    mdaa (Vineri, 24 iulie 2009, 11:24)

    flips [anonim]

    o fi de vina si criza, nu zic... dar, pe de alta parte, cei de la vodafone se comporta, tot mai des, foarte scirbos cu abonatii. eu am zece ani de abonament la ei si anul asta m-au "facut" timp de patru luni la factura. cind am sesizat, mi s-a spus ca eu sint de vina, fiindca nu verificasem factura mai repede. acu', ce era sa fac daca nu eram in romania? (da, stiu, exista myodafone, insa nu m-am gindit ca-s asa magari). un prieten mi-a platit ce era de platit si cind am venit am verificat.
    intre timp, m-am portat la orange si, pina acum, pare ok. oricum, parca s-au bucurat sa scape de mine. :)) operatorul cu care am vb mi-a zis ca, daca vreau, pot sa reziliez contractul prin tel :)))
    • +5 (5 voturi)    
      raspuns lui filips (Vineri, 24 iulie 2009, 12:31)

      nedero [anonim] i-a raspuns lui flips

      Ai perfecta dreptate. Este si criza dar pentru faptul ca foarte multi clienti vechi se lasa de vodafone numai si numai firma este de vina!!! Si eu am un abonament de 10 ani si de vreo trei ani "ma lupt" cu cei de la vodafone! Dau telefoane si trimit emailuri catre firma ca problema foarte mare este ca Vodafone pur si simplu se KK pe clienti vechi! Pe ei nu prea intereseza cat de mult timp esti in retea, chiar mai mult au program de fidelitate care este un nimic praf la ochi! Daca vrei un abonament mai rentabil mai bine schimbi anual numarul de telefon caci ai servici mai bune. Si eu am trecut la Orange la care serviciile sunt mai bune si pana acum sunt multumit comparativ cu vodafone. Asa ca doamna/domnilor de la VODAFONE inainte sa incepeti sa va plangeti de mila mai documentativa.
  • +2 (2 voturi)    
    de ce oare? (Vineri, 24 iulie 2009, 11:25)

    nepriceputeanu [anonim]

    Si calitatea serviciilor Vodafone este in scadere. Aria lor de acoperire nu prea corespunde cu harta publicata de ei. Pe relatia Bucuresti Constanta exista foarte multe gauri in acoperirea de voce GSM. Asta indiferent de modelul telefonului.

    Daca cineva este intr-o convorbire si intra la metrou convorbirea este intrerupta.

    Serviciul de relatii cu clientii a inceput sa lase de dorit. Incep sa semne cu maestrii de la UPC. Am doua abonamente identice facturate diferit. Unul este cu 2 EUR mai scump. Cei de la Vodafone nu stiu sa explice de ce.
    • +2 (2 voturi)    
      Raspunsul e simplu! (Vineri, 24 iulie 2009, 15:06)

      AAA [anonim] i-a raspuns lui nepriceputeanu

      PROGRAM DE FIDELIZARE VARZA! OAMENI IN *222 SLAB PREGATITI!
      Calitatea serviiciilor VDF si a ORG sunt asemanatoare. Cosmote mai are insa de invatat. De ailalti 2 nici n-are rost sa mai vorbesc.
      Problema mi se pare la nivel de grija fata de abonati, nu cartelari. De bine de rau abonatii iti aduc un venit sigur, cartelarii nu. Dar cand a devenit mai rentabil pentru un utilizator sa foloseasca un prepaid in detrimentul postpaidului, atunci ar trebui sa apara semnele de intrebare...
      Eu stau deseori si ma intreb de ce oare nu trec pe cartela... Raspunsul e destul de simplu: am un abonament adecvat nevoii mele de comunicatie. Din pacate am ajuns la acest abonament (e un abonament clasic din oferta lor si se gasea pe site) a trebuit sa discut la telefon cu vreo 3-4 "destepti" de la *222. Pana nu m-am certat si nu am cerut sa vorbesc cu un supervisor d-acolo n-am reusit sa fac nimic. De ce oare?
      O intrebare directa pt cei de la VDF (sper ca citesc si ei p-aci): De ce va bateti joc asa tare de vechii abonati oferindu-le asa zisul "Vodafone pentru tine" care este un program jalnic? Sugestie (tot pt ei): uitati-va si copiati sau macar inspirati-va din programele de fidelitate al "fratilor" vostri de p-afara.
      In conditiile actuale, viitor nu prea va suna bine!
      Succesuri!
      • -1 (1 vot)    
        limbaj (Vineri, 24 iulie 2009, 15:57)

        hash [utilizator] i-a raspuns lui AAA

        "am un abonament adecvat nevoii mele de comunicatie."

        ai inceput sa gandesti in limba lor de lemn?
        • +1 (1 vot)    
          hush-hush (Luni, 27 iulie 2009, 11:16)

          AAA [anonim] i-a raspuns lui hash

          Ideea pe care incercam s-o prezint e ca pentru mine, personal, cel mai bun abonament e la VDF. Cred ca depinde foarte mult de necesitatile fiecaruia... Degeaba am 2000 min in Cosmote sau 500 min in ORG, daca nu le am cu cine vorbi... Adicatelea, daca cei cu care chiar am de vorbit mai mult sunt pe VDF ar fi destul de stupid pt mine sa trec in alt retea, nu?
          Nasol a fost ca a trebuit sa-l fac EU (abonat al VDF) pe unul (angajat al VDF) de la *222 sa inteleaga ca AM DREPTUL sa-mi aleg abonamentul conform necesitatilor mele. Partea si mai nasoala mi se pare ca a devenit mai rentabil sa trec pe cartela decat sa continui pe abonament... Si cea mai nasoala parte (de care sunt cel mai nemultumit) este programul de fidelitate pe care cei de la VDF il au, si care e de un ban jumate... nici macar de 2 bani... :)
      • 0 (0 voturi)    
        Raspuns pentru anonim (Vineri, 4 septembrie 2009, 21:03)

        Enna [anonim] i-a raspuns lui AAA

        Dragule, slab pregatit esti tu cu limbajul tau de balta. Auzi: ailalti!!!!! Mi-ar fi rusie. oamneii aia lucreaza ore in sir pnetru un salariu mizer si fac mai multa pregatire se pare decat ai facut tu ore de limba romana. Sunt sigura ca esti genul de om care suna sau este sunat si afiseaza fite de genul: Amun telefon cu blustut. Inainte sa acuzi un om ca foloseste un limbaj corespunzator intr-o conversatie profesionala, te rog sa te gandesti ca nu ar fi normal sa ti se adreseze asa: Bai da de ce nu ti-ai schimba tu abonamentul asta de rahat cu alalalt, ca-i mai ieftin? Ti se pare frumos si la nivelul tau? Ei bine nu. Suntem oamnei si ne comportam ca atare chiar daca tie ti se pare un cliseu. Nici macar nu stii ce inseamna ideea de loializare!!!
  • +2 (2 voturi)    
    =)) (Vineri, 24 iulie 2009, 11:26)

    Mirela F [utilizator]

    he he. si eu am plecat de la vodafone catre orange. si mi-am luat si numarul, si sotul si matusa si unchiul... =)). Dupa 10 ani de vodafone/connex.
  • +3 (3 voturi)    
    Au obtinut ce au cautat! (Vineri, 24 iulie 2009, 11:35)

    Axul [anonim]

    Obraznicia martzofoilor de la relatiile cu publicul a dat roade. Imi amintesc ca o data am asteptat aproape o ora sa-mi raspunda si de fiecare data m-au tratat de parca eram la mila lor.
    Mi-am luat inima in dinti si am facut pasul cel mare si acum, dupa trei ani, inca ma mai minunez de cat de fraier am fost ca le-am suportat figurile de Buftea - pe banii mei!
  • +1 (1 vot)    
    vodafone (Vineri, 24 iulie 2009, 12:21)

    Arkan [anonim]

    Inca mai am abonament la connex, in paralel cu un Cosmote. Incep sa cred ca-l tin degeaba, vand minute cu taraita de la vodafone.
    Ce fata de ceapista are "ceo" vodafone rromania:))
  • +2 (2 voturi)    
    Concurenta (Vineri, 24 iulie 2009, 12:33)

    sss [anonim]

    Toti sunt la fel, doar ambalajul difera putin. Pana acum le era bine, ca faceau o tona de bani si frecau menta - acum sa ii vedem, cand e greu - vedeti cum isi freaca mainile duduia? Probabil ca actionarii i-au pregatit deja un post caldut la administrativ :)
    • +1 (1 vot)    
      Las-o ca macane (Vineri, 24 iulie 2009, 20:37)

      Axul [anonim] i-a raspuns lui sss

      Sunt prea multi cei care au simtit diferente intre Vodafone si ceilalti ca sa-i mai bagi pe toti in aceeasi oala.
      Vodafone nu si-a adunat clientii prin oferte, ci prin cele cateva mari contracte cu ministerele, obtinute prin spagi!, iar familiile si prietenii ministeriabililor si-au luat vodafone, ca sa fie "in retea".
      Balonul de sapun s-a spart, imi pare rau pentru d-na Liliana Solomon, dar asta e kktul pe care l-a mostenit. Imi vine greu sa-i transmit sa se spele cu el pe cap, dar asta e realitatea!
  • +1 (1 vot)    
    Greseala mea (Vineri, 24 iulie 2009, 12:34)

    ictin [anonim]

    Eu am facut marea prostie sa imi prelungesc abonamentul in martie cu inca 2 ani. MAAAAAAAAARE prostie, deoarece imediat au inceput sa ma trateze cu partea dorso-ventrala. Plus ca acoperirea in loc sa cresca a inceput sa scada. Spre exemplu, la socrii unde anul trecut Vodafone functiona foarte bine, iar Cosmote aproape deloc, acum situatia s-a schimbat, semnalul Vodafone pica constant, pe cand Cosmote merge foarte bine. Ba mai mult, chiar si in Bucuresti ma trezesc cu caderi bruste ale semnalului. Deja imi e frica ca pana la incheierea celor 2 ani nu o sa mai pot vorbi deloc la din cauza lipsei semnalului. 3G e acelasi de pre vremea conex-ului, vodafone neinvestind un leu in infrastructura de cand a preluat conex.
    In schimb ma tot suna sa ma prostesca cu tot felul de oferte "promotionale" de 2 bani, desi am cerut in mod expres sa nu mai faca acest lucru.
    Oricum cum se termina cei 2 ani, am si zburat de la ei.
    Asa ca nu e criza de vina, vina e a lor, deoarece sunt niste incompetenti si au inceput sa isi bata joc de clienti cat pot de mult. Conex era bun, Vodafone e gunoi. Le doresc faliment fericit, si sa nu ii aud ca o sa sara statul sa ii salveze ca nu merita nimic nesimtitii.
  • -1 (1 vot)    
    vremuri vremuri... (Vineri, 24 iulie 2009, 12:37)

    HopaMitica [anonim]

    Asta e...au zburat vremurile cand minutul costa 40 centi si milioane taxe de reziliere si penalizari, in timp ce amaratii de Romani aveau 200 USD salariul.

    Cat despre serviciul relatii, daca esti smart suni la serviciul PLATIT si iti vor raspunde IMEDIAT !
    Altfel astepti ZECi de minute ca tzugulanu !
  • +1 (1 vot)    
    Credeam ca am eu o problema... (Vineri, 24 iulie 2009, 13:08)

    Adrian [anonim]

    ... acum 2 zile am decis sa renunt la Vodafone. Am o oferta de la un alt operator asa incat saptamana viitoare o sa fac trecerea. Motivul: de 10 ani le platesc bani si ei au senzatia ca sunt stapanii mei, nu am vrut sa-mi schimb abonamentul cu unul mai avantajos pentru ca a aparut acum un abonament mai bun decat cel pe care il am eu. Nu pot sa inteleg ce s-a intamplat cu compania asta. Ori au externalizat prost ori managementul e din ce in ce mai slab. Cand era CEO un strain parca era mai bine. Observ cu tristete ca unde ajunge sef un roman acolo se strica caruta.
    • -1 (1 vot)    
      Ai grija sa n-ajungi sef! (Vineri, 24 iulie 2009, 20:38)

      Axul [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Cu o asemenea mentalitate, realitatea nici nu mai conteaza.
  • +1 (1 vot)    
    Si eu... (Vineri, 24 iulie 2009, 13:43)

    Andrei [anonim]

    ... am trecut pe Orange. Apoi am mai luat vreo 5 insi dupa mine(o firma). In aceeasi zi in care ei au semnat portarea mesterii de la Vodafone m-au sunat pe Orange sa ne faca o super-oferta. Vai steaua lor.
  • -1 (1 vot)    
    orange este mai rau.... (Vineri, 24 iulie 2009, 13:44)

    ORANGE!!!???!!!! [anonim]

    Valabil pentru 70 utilizatori...
    Trecerea la Orange a adus tarife mai mici dar o calitate EXECRABILA. La inceput am crezut ca telefoanele alese (Nokia 1680 si Nokia 6300) au probleme. Nu a fost asa....
    Pur si simplu toti utilizatorii spun ca am pierdut enorm in calitate. Utilizatorii sunt rapanditi in 12 judete, nu cred ca problema este doar la nivel local.
    Problemele reclamate:
    -semnal slab (In Iasi am reusit performanta sa fac apeluri in Roaming - Voxtel Moldova)
    -durata de viata a bateriei f. mica (probabil legat si de semnal)
    -intreruperi ale convorbirii (nu pare a fi legat de semnal)
    Dupa 2 ani de Vodafone si 1 an de Orange cred ca Orange e "un mare mincinos" @Coca-cola
    O sa vad si cu Cosmote....
  • +2 (2 voturi)    
    de la sofer vine treaba! (Vineri, 24 iulie 2009, 14:02)

    regedit [anonim]

    mda, acum ca nu-l mai au nici pe soferul alfonzo alonzo la echipa lor de formua 1 treburile cu librariile de melodii wap nu mai merg asa bine.

    oamenii de telecom, stiu despre ce e vorba. asa e cand ajung oameni mult prea analitici in post de vizionari. taie pana cand taie si piciorul scaunului pe care sta, ca deh, e criza si trebuie sa taiem costurile.

    le-au taiat. au ucis incet dar sigur un brand de mare valoare, l-au banalizat prin servicii scumpe sustinute cu aroganta, si mai nou, mi se pare ca am vazut chiar si o reclama de promovare cu balanel.

    ii urmareste autogolul. sa le fie de bine.
  • +1 (1 vot)    
    cea mai tare retea (Vineri, 24 iulie 2009, 14:34)

    eugen [anonim]

    tampenia aia cu "intra si tu in cea mai tare retea" va spune ceva? Am avut Connex de pe vremea "centului" daca mai tineti minte... Hmm .... Ma dezgusta astia de la vodafone, nu este zi in care sa nu ma DERANJEZE cate un operator cu "... vreau sa va prezint o oferta ..." ce oferta mah? respectati-va clientii si atunci o sa vina altii, ca reclama mai buna decat de la clienti nu va faceti mah. Dar voi ... Aaaaa, era sa uit; nu e frumos sa vorbiti urat despre retelele concurente, daca eu, si ca mine altii, vreau sau vrem sa ramanem la concurenta indiferent cum se numeste ea, pai respectati-ne mah optiunea. Sa va fie rusine mah avarilor, va tataie c------e ca muriti de foame? Pai voi cu manutele vostre va bagati singuri in rahatel. Asa va trebuie. Rusine sa va fie !
  • 0 (0 voturi)    
    Finantele fac legea (Vineri, 24 iulie 2009, 14:51)

    To Old for this [anonim]

    Cind ai un Financial Controller CEO si un alt finantist capul vinzarilor Consumer, la ce te poti astepta?
  • 0 (0 voturi)    
    Servicii Vodafone (Vineri, 24 iulie 2009, 15:03)

    Client Vodafone Gold [anonim]

    Servicii proaste, tarife foarte mari. Este neacceptabil sa platesc mai putin pe o convorbire DIGI - Vodafone dekat pe una Vodafone - Vodafone.
    La rezilierea de contract cand am sunat la Relatii Clienti - dupa 30 de min de dragalasenie si oferte peste oferte, operatoarea a devenit Casiera scarbita de pe vremea comunismului
    Concluzia Client Vodafone Gold nemultumit a devenit Client DIGI foarte multumit.
  • 0 (0 voturi)    
    tzepari ordinari (Vineri, 24 iulie 2009, 15:08)

    tzepari ordinari [anonim]

    M-au pacalit is am facut un contract pe 2 ani cu un rahat de internet mobil - nu functioneaza de nici o forma - nu va luati asemenea oribilitate.

    Comportament marlanesc servicii de cea mai proasta calitate- se abuzeaza de faptul ca nu iti poti rezilia contractul in vigoare.

    Sa nu mai aud de Vodafone. Sunt client din 97 .
    Incerc sa scap mai am inca 3 numere si un modem si un boom tv - cum expira perioada cum le inchid.

    I-am rugat sa imi ofere macar ceva echivalent cu cartela pe care o au - si au zis ca o pot face numai cu prelungire de 2 ani - adica daca vrei sa renunti 150E pomana.

    Extraobtiunile sunt cea mai mareteapa posibila - cand am semnat contract reduceau la jumate costul - dupa un an am constatat ca preturile s-au marit de patru ori - adica plateam dublu la extraoptiune fata de abonament - am ajuns sa platesc 5 mil desi nu vorbeam mai deloc.
    Cica eu nu eram de vina ca nu am dezactivat optiunea nu ca ei au marit pretul cu o neobrazare fara margini.

    Totul se plateste - oriunde la concurenta-
    • 0 (0 voturi)    
      150 euro?!, ce nenorociti! (Sâmbătă, 25 iulie 2009, 0:53)

      sandu [anonim] i-a raspuns lui tzepari ordinari

      Ce nenorociti !Sa te oblige sa le platesti 150 euro daca vrei sa renunti la ei!Pai parca era vorba (de mult deja) ca se facea o lege sa nu mai existe asa ceva (ca in UE unde suntem si noi).Cel putin, la ceilalti doi GSM (Orange si Cosmote),daca vrei sa renunti inainte de termen, le platesti abonamentul ramas (plus telefonul daca ai luat de la ei la promotie). Astia au ramas ca pe timpul Connexului acum mai bine de 10 ani... Auzi nene, sa te tina cu forta!Oricum, parerea mea, este ca toti au devenit cam... la fel... Se copiaza intre ei.Si Orange are niste optiuni si bonusuri de nu stie cum sa mai ciupeasca in ultima vreme:trebuie consumat tot creditul cica si apoi bonusul,daca nu,il pierzi!..Si Serviciul Clienti a devenit cam fantoma.Iar la Cosmote,tot astept un internet pe mobil, dar dupa mai multi ani nu vad nimic in afara de tot felul de optiuni de voce...
      • 0 (0 voturi)    
        sa ma scuzi te rog (Miercuri, 29 iulie 2009, 1:38)

        Pastila [utilizator] i-a raspuns lui sandu

        eeeeehh... un vechi proverb spune asa : "Prostia si Domnia se platesc".....in cazul tau stai linistit nu e vb de domnie.....la semnarea contractului/ofertei de loializare scrie negru pe alb 150€ in anul 2 si 75€ cand au mai ramas mai putin de 12 luni pana la finele contractului...daca 'mata nu citesti decat Libertatea si aia la pg.5......nu ai ce sa ii faci, nu mai fi suparat ca singura persoana pe care ai putea fi, esti TU.
  • 0 (2 voturi)    
    Si eu! (Vineri, 24 iulie 2009, 15:47)

    Adonis [anonim]

    voi fi unul dintre cei care voi parasi aceasta barca. Am un abonament pe 2 ani ce expira in ianuarie 2010. Am sunat la serviciul clienti sa incerc sa mai reducem din abonament pt ca firma mea trece prin momente grele. Am fost sunat de un tip (Georgian Vasile) care pur si simplu a tipat la mine prin telefon ca am un contract si trebuie sa-l respect. Evident, asa este, trebuie sa respect contractul, insa e criza, toate firmele au greutati, ne mai intelegem unul pe altul, in sensul ca sunt dispus sa renunt la minute si facilitati numai sa am factura mica. Nu au vrut sub nicio forma...

    Ei, madam Solomon, cum i-ai crescut asa ii ai. Din ianuarie imi iau numerele si va trimit pe toti in padurice.
    • +1 (1 vot)    
      nnnnnnnnu te creeeed.... (Miercuri, 29 iulie 2009, 1:32)

      Pastila [utilizator] i-a raspuns lui Adonis

      Dl...daca-mi permiti te rog....am trecut si eu pe acolo si nu e chiar asa cum zici tu...nu o mai sugruma atat ca nu e asa deloc, oamenii aia se intalnesc cu astfel de situatii cam de de 20-25 de ori pe zi, si nu e usor deloc sa suni: "buna ziua..sunt XX de la vf" .... sa fi amabil cat cuprinde si tu client fidel ce esti sa incepi sa urlii la ei ca dece nu se poate, da ce daca am contract,da' de ce aia , da' de ce nu ailalta??? gandeste-te ca interesul lor e sa iti ofere informatiile de care ai nevoie si sa te ajute cat de mult pot ei din postura lor ca sa isi termine si ei treaba lnistiti fara nervi si stress. Nu te gandii ca te suna de la Vdf LeBanner sau Cyril Abidi ca sa te provoace la un fight. Terminati-va voi si nu mai postati pe toate forumurile balarii de genu' ca nu va da nimeni 100 de minute in plus sau oferta la urmatoarea factura - 50%. Cum la voi e criza si la Vf e criza....nu au cum sa te ajute prea mult, nu spera la minuni, chiar nu prea mai au cum...in general oamenii de acolo sunt fffff intelegatori, insa in limita bunului simt, si in limitele actelor semnate si CITITE anterior de tine.
      Numai bine!
  • 0 (0 voturi)    
    cosmote mai ieftin (Vineri, 24 iulie 2009, 16:59)

    edi [anonim]

    in fiecare an cand trebuie sa-mi reinoiesc contractul mai uit pe piata ce firma e mai rentabila la tarif de telefonie si cum fac:
    iau abonamentele cu minute incluse nationale din cele 3 retele(abonamente similare la nr de minute) si impart numarul minutelor la pretul abonamentului si vad care e cel mai jos la pret pe minut:
    cosmote e cel mai ieftin, faceti si voi, e simplu
    si acum ca zapp e inghitit de cosmote e numai de bine
  • +1 (1 vot)    
    vodafone vs orange vs restul (Vineri, 24 iulie 2009, 17:26)

    ginel [anonim]

    De cand vodafone a dat afara erricsson si au cumparat huawei se vede. Merge ca dracu'. Astia mi-a raspuns o voce suava in chineza si apoi in engleza, ca utilizatorul nu e in aria de acoperire.
    Imi place cand femeile se implica in domeniul barbatilor, da' tanti asta e prostuta rau si o sa plateasca oalele sparte de alti.
  • 0 (0 voturi)    
    eu am trecut pe Cosmote ! (Miercuri, 29 iulie 2009, 15:41)

    asa [anonim]

    am trecut in bloc pe cosmote. adica eu, sotia, soacra , socru, cumnata, cumnatul si cei 2 copii ai lor. In cazul soacrei si cumnatilor si-au pastrat si nr de telefon. Toti am plecat de pe Vodafone. Era jalnic. Plateai garla si minute ioc. Pai dadeai 5,25 euro <atat a fost conversia cnd s-a facut trecerea de la abonamentul de 7,5 $> si aveam 20 min nationale si 60 in retea ! Plus pt fidelitate ca aveam peste 3 ani inca 30 minute in retea. JALE MARE. Acum sunt pe cartela Cosmote: 800 min in retea, 800 SMS < dar nu consum mai mult de 10> si Atentie 60 min Nationale pt 4,5 euro. SUPERRR multumit. Nimeni la banii astia nu iti dau atatea minute nationale, nu mai vorbesc de cele in retea.
  • 0 (0 voturi)    
    niste tzepari nenorociti (Miercuri, 14 octombrie 2009, 18:21)

    aliy [anonim]

    cum e posibil, in vodafone ,sa activezi o optiune, sa primesti minutele si cand incerci sa suni, sa ai surpriza sa ti se spuna, ca nu mai ai valabilitate si ca nu poti efectua nici un apel pana nu reincarci, asta dupa ce ti sa luat din credit pt optiunea respectiva, iar cand am sunat la relatii cu clientii ,cu contracost bineinteles,40 eurocenti, ca la *222 (serviciul gratuit) dupa vreo 20 de min de cautat prin meniu m-am lasat batut ,ma rog... am aflat de la operator ca minutele imi expira in 30 de zile ,cu toate ca nu vorbesc, asa ca ar fi bine sa imi incarc cartela cat mai repede ca sa imi pot folosi din minutele care deja miau fost acordate ..........niste nenorociti....asa ca am renuntat la vodafone ,impreuna cu parintii mei de la tzeparii astia ....
  • 0 (0 voturi)    
    serviciile vodafone de foarte proasta calitate (Miercuri, 26 mai 2010, 10:21)

    ganimede [anonim]

    Ar trebui construit un site special pentru o anti-reclama puternica contra vodafone pentru serviciile de proasta calitate si pentru ca pacalesc oamenii cu o usurinta dezarmanta. Trebui avertizati oamenii sa se protejeze impotriva unor astfel de "giganti" ai telefoniei mobile si internet wireless care se pricep mai bine in a te jegmani decat sa ofere servici macar decente. M-am facut abonament pentru reteaua lor wireless de vreo 2 ani. Pentru ca stau in chirie ma mut relativ frecvent si imi este greu sa tot fac abonament la retelele fixe de internet. Mi-am asumat riscul conexiunii lor de 7 Mb/s dar macar sa functioneze constant. Frecvent modemul da erori sau ma deconecteaza din retea la un interval de 6 ore. Recent mi-am innoit platforma de calcul cu un PC pe tehnologie DDR3 implicit sistem de operare pe 64 biti. Nici vorba sa mearga modemul. Ori nu-l vede, ori nu gaseste reteaua vodafone. De ei nu mai pot scapa 2 ani, iar personalul format din asa zisii experti vodafone sint competenti cum se pricepe o vaca sa faca balet. Ca sa investeasca in avocati sume enorme sa se protejeze impotriva clientilor nemultumuti de serviciile lor execrabile, sint experti, dar ca sa-si recicleze tehnologia infecta, bunul simt si verticalitatea e foarte greu, intr-adevar...Le doresc cum spunea cineva aici un calduros faliment!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri