UPC Romania avea un numar total de peste 1,24 milioane de abonati in al doilea trimestru din 2009, in scadere cu 66.000 clienti fata de aceeasi perioada a anului trecut si cu 15.300 clienti mai putin decat trimestrul anterior din acest an, ca urmare a scaderii pe segmentul serviciilor de televiziune analogica, arata datele Liberty Global. Oficialii UPC sustin ca rezultatele de pe analogic nu au impact asupra situatiei operationale, in conditiile in care migrarea clientilor spre digital a adus suficiente venituri.

"In ciuda conditiilor macroecomice dificile continuam sa crestem constant pe serviciul de televiziune digitala care reprezinta un focus important pentru noi. Am reusit sa crestem aici cu peste 20% fata de trimestrul precedent, intre altele si datorita lansarii acestui serviciu in 5 noi locatii. Am reusit de asemenea sa performam si in ceea ce priveste migrarea clientilor de la serviciul de televiziune analogic la cel digital astfel ca, in ansamblu, rezultatele de pe analogic nu au impact asupra situatiei operationale. Am reusit sa migram catre digital un numar suficient de mare de clienti care sa aduca venit“, a declarat Severina Pascu, directorul financiar al UPC Romania.

In trimestrul doi din acest an, numarul abonatilor la serviciile de televiziune analogica prin cablu a scazut cu 48.100 clienti fata de trimestrul anterior din acest an, pana la 912.900 abonati. UPC a continuta sa creasca pe segmentele de televiziunea digitala, televiziunea prin satelit, Internet si voce, atat comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut cat si comparativ cu primul trimestru din 2009.

In al doilea trimestru din acest an, UPC avea 140.500 abonati la serviciile de telefonie fixa si 250.700 abonati la serviciile de internet, in crestere cu 18% si respectiv 15% fata de aceeasi perioada a anului trecut.