Romtelecom si-a schimbat portofoliul de voce fixa pentru clientii rezidentiali

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Luni, 26 octombrie 2009, 17:41 Economie | Telecom

Romtelecom si-a schimbat portofoliul de abonamente de telefonie fixa pentru clientii noi persoane fizice, reducand de la noua la cinci numarul de abonamente care, desi si-au mentinut tarifele de lista, promit in plus sute de minute gratuite catre mobil sau destinatiile internationale. Cel mai ieftin abonament de voce fixa costa acum 6,2 euro/luna (fara TVA), in perioada promotionala. Anterior, cel mai ieftin abonament era cel pentru pensionarii cu venituri reduse si costa 3,9 euro/luna (fara TVA).

"Conform rezultatelor celor mai recente cercetari, clientii doresc mai multe minute gratuite si abonamente mai reduse, chiar mai mici daca beneficiaza si de o conexiune de internet broadband, asa ca am definit noi abonamente pentru a raspunde acestor asteptari. Mentinand aceleasi tarife de lista pentru noile abonamente, am adaugat reduceri de pana la 30% pentru tariful lunar si chiar sute de minute gratuite catre mobil sau destinatiile internationale,” a declarat Joerg Zeddies, director executiv comercial, segment rezidential Romtelecom.

Cel mai scump abonament de voce pentru persoane fizice la Romtelecom costa 13,5 euro/luna (fara TVA), iar in perioada promotionala (pana la sfarsitul lui decembrie 2009) poate fi cumparat pentru un tarif cu 20% mai ieftin.

Conform informatiilor operatorului, abonamentul ofera 400 de minute gratuite indiferent de palierul orar catre orice retea mobila sau fixa nationala, minute ce pot fi folosite de asemenea si pentru apeluri catre retelele fixe din Uniunea Europeana si cele fixe si mobile din SUA si Canada. Suplimentar, abonamentul include 4000 de minute gratuite oricand catre toate retelele nationale fixe, dupa consumarea celor 400 de minute, si apeluri nelimitate in reteaua Romtelecom, indiferent de palierul orar.

Anterior, cel mai scump abonament costa tot 13,5 euro/luna (fara TVA) si oferea printre altele 60 minute internationale incluse, oricand, catre toate retelele fixe din UE si retelele fixe si mobile din SUA si Canada.

Cel mai ieftin abonament de voce fixa pentru clientii persoane fizice costa acum 6,9 euro/luna (fara TVA) si promite 100 de minute gratuite catre orice retea fixa nationala, oricand. Abonamentul este disponibil promotional (31 decembrie 2009) pentru un tarif de 6,2 euro/luna (fara TVA). Anterior aparitiei noilor abonamente, Romtelecom avea pe langa un abonament corespunzator ca pret, dar cu servicii mai putine, alte doua abonamente mai ieftine de 5,5 euro/luna (fara TVA) si 3,9 euro/luna (fara TVA).

Romtelecom a raportat o pierdere operationala de 1,5 milioane euro in trimestrul secund din acest an, dupa ce in trimestrul anterior din 2009 operatorul inregistrase un profit operational de 13,7 milioane euro. Gratie rezultatelor din prima parte a anului, Romtelecom a ramas insa in prima jumatate a acestui an pe profit operational de 12,3 milioane euro, fata de o pierdere operationala de 16,1 milioane euro in aceeasi perioada din 2008.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

2090 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    opinie (Luni, 26 octombrie 2009, 18:56)

    paul [anonim]

    tot scumpi raman cei de la telecom.fac cum fac ,ca minute ,ca promotii ...,abureli si vrajeli , dar un abonament simplu ,curat nu reusesc sa prezinte ! la anul dupa ce expira contractul ma mut de la ei !
  • 0 (0 voturi)    
    romtelecom (Luni, 26 octombrie 2009, 19:11)

    papadia [anonim]

    Romtelecom? Sa piara! Cand detineau monopolul scumpeau in draci minutul. Odata cu aparitia concurentei, in principal RDS (nici astia nu sunt chiar niste sfinti), au pierdut mare parte din clienti. Istoria asta nu va fi uitata prea usor. Le doresc din toata inima clienti zero.
  • 0 (0 voturi)    
    minute (Luni, 26 octombrie 2009, 19:34)

    gigi [anonim]

    Abonamentul de 13.5 eur ofera 4000 minute catre retelele fixe NATIONALE, nu 400 min. Acele 400 min sunt INTERNATIONALE. Mai documentati-va....
    Si inteleg ca s-a zis cu "convorbirile nelimitate in orice retea fixa din Romania". Ramene nelimitat numai in reteaua Romtelecom, in rest (RDS,UPC, etc) exista un numar limitat de minute lunar.
    • 0 (0 voturi)    
      corectare (Marţi, 27 octombrie 2009, 10:44)

      iliuta [anonim] i-a raspuns lui gigi

      cele 400 de minute sunt in retelele mobile sau international. cele 4000 de minute sunt catre retelele fixe. si dupa ce le termini pe alea 4000 intri pe nelimitat Romtelecom. oricum, mai mult decat poate maica-mea :))
      • 0 (0 voturi)    
        ordinea consumarii minutelor (Marţi, 24 august 2010, 18:12)

        geo [anonim] i-a raspuns lui iliuta

        ... este NESIMTITA ... orice om normal (nepensionar, fara cursuri de gatit la telefon) nu are cum sa vorbeasca 4000 min / luna ... problema e ca oricum se termina primele 400 (12 pe zi) si apoi sunt gratis doar cele fixe ...
  • +1 (1 vot)    
    Relatia cu clienti (Luni, 26 octombrie 2009, 19:50)

    IarIo [anonim]

    Sunt cu mult in fata la capitolul relatia cu clientul fata de RDS, UPC and co. Am reusit cu un simplu apel telefonic sa comand serviciul de Internet de la ei pentru o ruda aflata in trecere prin Cluj, care in baza buletinului si-a ridicat modemul a semnat contractul si cand a ajuns acasa si-a montat modemul si a avut internet. Eu in schimb, in Bucuresti, am asteptat 5 luni de zile sa-mi instaleze RDSul conexiunea de internet, si pana la urma a trebuit sa aplez la "pile". Nu spun ca am dat sute de telefoane la RDS la care serviciul de relatii cu clientii nu e decat un fel de robot telefonic de preluare mesaje, comunicarea nefiind bidirectionala. Am trimis si notificare scrisa la care, la fel, nu am primit nici un fel de raspuns. O experienta similara am avut si cu UPC care dupa ce mi-a emis o factura cu minus prin care recunostea ca trebuie sa-mi returneze o suma de bani, si dupa ce am verificat la servicul de relatii clienti ca nu trebuie nici o alta formalitate, ajung la casierie si mi se spune ca trebuie sa completez o cerere, sa astept 3 saptamani, in fine, birocratie curata. Am renuntat la suma respectiva de bani si pentru ca nu am primit nici eu nici o cerere, nu l-am returnat modemul. :)
  • -1 (3 voturi)    
    romtelecom (Luni, 26 octombrie 2009, 19:57)

    moi [anonim]

    romtelecom e inca singura care ofera servicii pstn, adica _calitate_, cu pretul ei cu tot biensur. rds & alike va ofera telefonie pe niste chinezarii, daca pica curentu pa telefon. nu se compara nivelul de calitate, nu va lasati amagiti. romtelecom e singura companie profesionala de telefonie din ro. care stie cum s-a cladit rds, adica pe genunchi si cum nu si-a revenit inca stiu depsre ce vorbesc.
    • 0 (0 voturi)    
      Mobil (Miercuri, 28 octombrie 2009, 7:54)

      Sadi [utilizator] i-a raspuns lui moi

      Daca pica curentul ai mobilul pe care il primesti gratuit si ai aceleasi minute ca si pe fix
  • 0 (0 voturi)    
    . (Luni, 26 octombrie 2009, 20:47)

    Huitzilopoctli [anonim]

    Eu am RTL parintii au RDS. Niciodata nu le merge cand au nevoie de telefon. Culmea "respectului" nu vine nimeni de la RDS in interventie decat daca mai este o alta lucrare/sesizare programata in zona respectiva.
    Asta inseamna daca esti norocos cel putin 2 saptamani.

    De internet nici nu ma vorbesc. Ba vorbesc :) Am VDSL 20Mbs la 9 euro/luna + internet mobil 500GB/3Mbs GRATUIT. Am avut intreruperi de cateva minute dar de fiecare data cand am sunat la 1921 problema era deja cunoscuta si in curs de remediere.

    Nu neg ca altii au probleme, dar eu si mai toti cei pe care ii cunosc eu sintem multumiti
  • -1 (1 vot)    
    Corect! (Luni, 26 octombrie 2009, 21:06)

    tudor [anonim]

    Din auzite stiu ca cei de la RDS&RCS sunt zero la capitolul service. In doi ani de cand am net de la Romtelecom nu am avut intrerupere sau defctiune macar o secunda. Pacat ca te obliga la telefonie la pachet cu internetul.Daca ar da numai internet fara sa te oblige la telefonie cred ca s-ar muta o gramada la ei.In plus ca au eacoperire la tara,loc unde domnii de la RDS nu sunt interesati.
  • -1 (1 vot)    
    RDS (Luni, 26 octombrie 2009, 21:56)

    vasile [anonim]

    RDS-ul este zero barat la relatia cu clientii. O spune un fost client RDS, mutat la RTL de ceva vreme si sunt extrem de multumit. La RDS au pretentia sa le pupi picioarele cand suni la suport sau ai probleme cu chinezariile lor de 2 lei. Prefer 20 Mb curati si oricand, decati banda RDS limitata si nesimtirea de care dau dovada oricand ai nevoie..si din pacate ai nevoie de cateva ori pe luna cel putin de ei.
    • 0 (0 voturi)    
      Invers (Miercuri, 28 octombrie 2009, 7:56)

      Sadi [utilizator] i-a raspuns lui vasile

      La mine a fost invers. Din aceleasi motive m-am mutat de la Romtelecom la RDS
  • 0 (0 voturi)    
    ROMTELECOM (Luni, 26 octombrie 2009, 23:30)

    daniel bucuresti [anonim]

    romtelecom.super ok.service incomparabil.fara concurenta.si la voce si net ai dolce.multumit deplin. TOT ASA!
  • 0 (0 voturi)    
    ok (Marţi, 27 octombrie 2009, 11:28)

    danut [anonim]

    mutandu-ma de la Romtelecom la RDS am constatat ca am facut o greseala, pana la urma astia sunt mult in urma serviciilor celor de la Romtelecom, asa ca am trecut din nou la ei, nu recomand altceva decat cei de la Romtelecom, e vrajeala si servicii proaste la ceilalti, daca nu credeti incercati si vedeti, desi Romtelecom are propriile pacate, pana la urma nici ceilalti nu-*s mai buni, din contra, sunt rapace dupa clienti si apoi te lasa balta dupa semnarea contractului
  • 0 (0 voturi)    
    Romtelecom scumpeste convorbirile internationale (Marţi, 27 octombrie 2009, 13:38)

    Graham Bell [anonim]

    Abonamentul Voce International , la care s-a renuntat acum , oferea printre altele 60 min gratuite cu UE + SUA si 0.0318 centi / min restul convorbirilor .
    Acum cumuleaza mobilul cu internationalul si face min 0.047 centi , iar peste cele 400 min tariful este 10 centi asa cum era cu ani in urma .
    Ar fi trebuit sa faca abonamente pentru diferite categorii de abonati si nu pe '' mii de minute '' , ei stiu ca 4000 de minute fixe si 400 min mobil + intl nu se prea vorbesc de catre cei activi , doar daca esti pensionar sau somer si nu ai ce face . In toata lumea telefonia fixa internationala s-a ieftinit la 1 - 3 centi / min , in unele locuri / state europene + sua e chiar total gratis nelimitat ca minute sau cu ff multe minute desigur la diverse pachete combinate cu alte optiuni , dupa nevoile fiecarui abonat , iar romtelecomul acum scumpeste
  • 0 (0 voturi)    
    "Cercetari" (Miercuri, 28 octombrie 2009, 7:58)

    Sadi [utilizator]

    Adica lor le trebuiau "cercetari" ca sa afle ca omul vrea cat mai multe minute gratuite si abonament cat mai ieftin ? Au dat si bani pe "cercetarile" astea ?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică