UPC, investitie de 200.000 euro intr-un nou concept de magazin pentru imbunatatirea relatiilor cu clientii

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 26 ianuarie 2010, 19:16 Economie | Telecom

UPC va deschide miercuri un nou concept de magazin in Bucuresti, unde consumatorii vor putea testa cele mai noi produse si servicii ale operatorului si vor putea cere informatii suplimentare din partea unor consilieri de vanzari, investitie in valoare de 200.000 euro, a declarat pentru HotNews.ro Ariana Badin, director de comunicare in cadrul UPC Romania.

Operatorul de comunicatii prin cablu intentioneaza sa extinda acest concept si in alte orase din tara, proces ce va fi insotit de reamenajarea intregii retele de centre UPC de relatii cu clientii. Noul magazin este situat in Soseaua Mihai Bravu Nr. 35 din Bucuresti si are o suprafata de aproximativ 130 mp.

Numarul total al abonatilor UPC in Romania depasea 1,23 milioane utilizatori in trimestrul trei al anului trecut, in scadere cu 3,8% fata de aceeasi perioada a anului 2008. Conform datelor Liberty Global, in perioada mentionata, operatorul de comunicatii prin cablu a inregistrat prima crestere trimestriala a veniturilor din ultimii doi ani.


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

666 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Dar procesarea facturilor? (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 8:57)

    BEDE [anonim]

    Primul lucru care nu mi-a placut la ei este ca, ori de cate ori le plateam facturile prin OP prin internet banking, ei imi dadeau peste catva timp avertizare ca am restante: pur si simplu nu inregistrau cum trebuie facturile platite prin OP. Atunci trebuia, ca sa evit sa le tot dau telefoane si sa le explic cum ca, de fapt, le platisem deja, trebuia sa merg pana la casieriile lor...
    Asa ca nu voi mai apela la serviciile lor.
  • 0 (0 voturi)    
    Nici sa pleci nu poti (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 10:18)

    Anonim [anonim]

    De la UPC nici sa te desfiintezi nu poti.Daca vrei sa depui o cerere este singura companie din Romania care nu primeste cereri scrise la ghiseu.
  • 0 (0 voturi)    
    mai degraba ar scadea pretul (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 13:41)

    alex [anonim]

    upc ar face mai bine sa scada pretul la abonamentele piperate decat sa investeasca in magazine...antilogica totala la upc
  • 0 (0 voturi)    
    Alti bani aruncati degeaba de upc (Luni, 1 februarie 2010, 2:45)

    Dani [anonim]

    Arunca bani pe asa ceva, in loc sa desvolte reteaua sa incerce sa rezolve problemele majore. Ei tot incearca sa mai fraiereasca inca cativa utilizatori sa semneze contracte pe 2 ani. Ce se va intampla cand nu mai ramane nimeni de fraierit? Si cand toti afla ce servicii jalnice ofera upc?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version