Un fost director operational in cadrul Coca Cola, numit director comercial la UPC Romania

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 23 februarie 2010, 10:23 Economie | Telecom

Dragos Militaru
Foto: UPC Romania
UPC Romania a anuntat marti numirea in fuctia de director comercial al diviziei de mass market in cadrul companiei a lui Dragos Militaru, care detine o experienta de 15 ani in marketing in cadrul The Coca Cola Company. In ultimii trei ani, Dragos Militaru a detinut diferite functii de management in cadrul acestei companii, de la market manager pentru Romania si Moldova, la director de operatiuni pentru pietele Europei de Sud-Est ale companiei, coordonand in total 7.000 de angajati din sapte tari.

Numarul total al abonatilor UPC in Romania depasea 1,23 milioane utilizatori in trimestrul trei al anului trecut, in scadere cu 3,8% fata de aceeasi perioada a anului 2008. Conform datelor Liberty Global, in perioada mentionata, operatorul de comunicatii prin cablu a inregistrat prima crestere trimestriala a veniturilor din ultimii doi ani.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

783 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    Nu inteleg... (Marţi, 23 februarie 2010, 11:30)

    calinsab [utilizator]

    Cum se poate avea crestere trimestriala cind clientii migreaza in masa la RDS? di cauza preturilor f mari?
    la internet- pret mare-viteza mica, ... la TV pret mare - canale putine si proaste... sincer e un paradox...
    • +2 (2 voturi)    
      Paradox sau reducere de cheltuieli? (Marţi, 23 februarie 2010, 13:07)

      Isty [anonim] i-a raspuns lui calinsab

      Nu e chiar un paradox ... sunt unele lucruri care se compenseaza ... pret mare = castig marit, reduecrea cheltuielilor (centre upc nchise, oameni dati afara, investitii aproape nule) si deja se poate observa cum chiar si pierderea unor clienti duce la crestere trimestriala :)). Intrebarea este oare pana cand? Si sa nu uitam un lucru ... daca-i dai romanului ceva nou (spre ex. dvr), nu conteaza la ce pret il oferi ca tot se aboneaza:))
  • +2 (2 voturi)    
    dupa Coca Cola Zero... (Marţi, 23 februarie 2010, 13:07)

    dom [anonim]

    ... UPC Zero :))
  • +2 (2 voturi)    
    minusuri (Miercuri, 24 februarie 2010, 13:55)

    Bill [anonim]

    UPC e inca in scadere. Preturile sunt inca mari. Ofera limitari pe internet la download in special pe partea P2P (torenti, dc, etc).
    UPC inca nu are retea de fibra optica.
    Canalele HD sunt surogat, cu exceptia History si NG.
    Poate migreaza multi la ei de la RTC! Dar eu nu as face-o.
    Trebuie luat in calcul si faptul ca RTC VDSL e o mare dezamagire ca acoperire.

    UPC practica preturi astronomice la telefonia fixa.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică