Numarul total de clienti a crescut cu 6,2%

Veniturile Orange in Romania au scazut cu 19,5%, pana la 1,05 miliarde euro in 2009

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Joi, 25 februarie 2010, 11:18 Economie | Telecom

Veniturile Orange Romania au depasit 1,05 miliarde euro anul trecut, in scadere cu 19,5% fata de anul 2008, rezultat caracterizat de maturizarea pietei telecom in particular si de instabilitatea economica in general, a anuntat joi operatorul de telefonie mobila. Pe de alta parte, Orange a ajuns la un numar total de 10,9 milioane clienti (n.r. numar de SIM-uri active), in crestere cu 6,2% fata de 2008.

“Performanta companiei este in conformitate cu planurile noastre intr-un an in care intreg mediul economic a resimtit acut efectele crizei economice. Dupa doua trimestre consecutive in care Orange a fost lider in ceea ce priveste numarul de noi clienti atrasi in retea, si in ultimul trimestru al anului baza de clienti a continuat sa creasca puternic. Desi consumul in retea a crescut gratie ofertelor competitive lansate pe piata, nivelul veniturilor a continuat sa reflecte impactul reglementarilor, scaderea tarifelor si evolutia cursului valutar comparativ cu anul precedent”, a declarat Thierry Millet, CEO Orange Romania.

In ultimul trimestru din 2009, Orange a atras 300.000 noi clienti. Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 92 de euro. In privinta numarului de utilizatori ai serviciilor de internet mobil in banda larga, anul trecut, numarul de clienti broadband s-a majorat cu 62%, pana la 2.708.000. Potrivit informatiilor Orange, reteaua HSDPA acopera 800 de localitati, in timp ce reteaua EDGE are acoperire nationala.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

891 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    bun asa (Joi, 25 februarie 2010, 11:49)

    gicu [anonim]

    interesant.

    da` profitul cu cat a scazut? tot la 40% a ramas?
  • 0 (0 voturi)    
    inca nu isi dau seama ca au o problema (Joi, 25 februarie 2010, 12:27)

    mitica nemtzeanu [anonim]

    Eu tocmai am plecat de la Orange pentru ca sunt nesimtiti. Am vrut sa schimb abonamentul cu unul mai mare si mi-au spus ca nu se poate. dupa 2 luni de discutii mi-au zis ca totusi se poate dar doar daca semnez pe 2 ani. Atitudinea asta de 2 lei cum ca trebuie sa fiu fericit si sa le multumesc ca sunt clientul lor i-a costat in consecinta 7 abonamente pe care plateam in total cam 200-250 eur pe luna. In curand o sa le scada si numarul de clienti nu numai veniturile.
    Sa fie iubiti!
  • 0 (2 voturi)    
    Ce rau imi pare de ei, vai (Joi, 25 februarie 2010, 12:32)

    Rhadoo [utilizator]

    Companiile de telefonie mobile sunt niste hoti cu acte in regula, la fel ca bancile si Providentul. Tot felul de baieti fac ce fac si nu stiu cum naiba reusesc sa puna mana pe listele si datele confidentiale cu si despre clienti Orange si sa inceapa sa-i traga in teapa pe credului.
    In Romania, clientul nu este protejat, iar companiile de telefonie se complac cu situatia, multumindu-se cu profiturile mari aduse inclusiv de tepe. Acum putin timp m-am dus sa depun o plangere la Orange. Spre stupefactia mea, nu exista un departament care sa primeasca aceste plangeri, nu esti pus in legatura cu nici o persoana autorizata. La receptie doar doua tinerele, care nu stiau cum sa ma expedieze mai repede si care se chinuiau politicos sa-mi explice ca Orange nu ofera astfel de servici. Daca esti insistent, ti se raspunde sec: "Nu-ti convine? Pleaca la altii!"
    Relatiile cu clientii inseamna doar cativa tinerei care incheie contracte si vand telefoane, adica doar in beneficiul companiei.
    Trebuie niste legi mai aspre care sa-i oblige la o mai mare grija fata de clienti.
  • +3 (3 voturi)    
    Lacomia n-are limite (Joi, 25 februarie 2010, 12:32)

    MirceaG [anonim]

    Poate de asta nu mai poti folosi punctele ca sa platesti factura. Acum merg doar ca sa cumperi un telefon nou => inca un contract pt ei. Ma dezgusta atata lacomie.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version