Romtelecom aduce oferte personalizate de internet de foarte mare viteza in 2010, pentru clientii individuali: Viteze de descarcare intre 8 Mbps si 100 Mbps de la 5,9 euro/luna

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 16 martie 2010, 16:38 Economie | Telecom

Romtelecom va oferi in acest an oferte de servicii pentru clientii individuali (segmentul rezidential) personalizate de la o regiune la alta sau chiar de la un cartier la altul, strategie care va avea la baza o intrare agresiva pe piata cu oferte de internet de banda larga la viteze foarte mari, de pana la 100 Mbps, a declarat marti Yorgos Ioannidis, directorul general al operatorului. Pe 22 martie, operatorul va lansa trei noi pachete de servicii de internet broadband, unul dintre acestea permitand viteze de descarcare a datelor intre 8 si 100 Mbps, la tarife de la 5,9 euro pe luna (fara TVA).

"Anul trecut am avut oferte personalizate pentru companii. Acum intram cu aceeasi abordare pe segmentul rezidential. Am elaborat o strategie comerciala care va tine seama de nevoile la nivel de regiune sau chiar de cele la nivelul unui cartier intr-un oras, prin care sa oferim produse optime din punct de vedere al costului. Aceasta strategie se bazeaza pe ceva nou: o sa intram agresiv in tara cu fibra pana in locuintele clientilor individuali, unde este nevoie de viteze foarte mari de internet", a spus marti Yorgos Ioannidis.

Potrivit acestuia, compania va avea insa "o abordare precauta pentru a nu avea costuri foarte mari de capital". "Investitiile se vor face in mod controlat dar vom putea oferi clientilor viteze de acces la internet de pana la 100 Mbps", a mai precizat seful Romtelecom.

Compania va lansa pe 22 martie un nou portofoliu de servicii broadband pentru clientii rezidentiali, respectiv trei noi pachete de abonamente. Unul dintre acestea se adreseaza celor care folosesc intens internetul si ofera viteze de download care variaza intre 8 si 100 Mbps, in functie de tehnologia folosita, iar tarifele lunare incep de la 5,9 euro/luna, fara TVA.

Detalii aici.

  • Ioannidis: Cresterea eficientei nu inseamna doar reducere de personal

Prin planurile anuntate marti, seful Romtelecom vrea sa arate ca o crestere a eficientei companiei nu inseamna doar reduceri de personal, in contextul in care operatorul a anuntat disponibilizarea a inca 600 de angajati pana la data de 1 mai.

"In cresterea eficientei companiei, tinta noastra nu este numai sa reducem personalul ci sa venim si cu produse eficiente din punct de vedere al costului pe piata si aceasta o arata si noua noastra oferta la internet broadband", a explicat Ioannidis.

  • 1000 de titluri vor fi disponibile in acest an prin serviciul Video on Demand (VoD)

Directorul general al celui mai mare operator de telefonie fixa din Romania a mai anuntat marti ca pana la sfarsitul anului vor fi lansate si servicii Video on Demand (VoD), prin care utilizatorii vor putea descarca in schimbul unei taxe emisiuni sau filme. Romtelecom promite ca pana la sfarsitul anului sa aiba 1000 de titluri pentru serviciul video on demand.

  • Magazin de sute de mii de euro, dupa un concept Deutsche Telekom

Tot marti, operatorul a mai anuntat lansarea unui nou concept de magazin de vanzare, care are la baza standarde de comercializare aplicate deja la nivelul Deutsche Telekom, investitie in valoare de cateva sute de mii de euro.

“Prin deschiderea acestor noi magazine, mergem mai departe cu strategia noastra de a testa metode alternative de comercializare a serviciilor Romtelecom, de a veni cu noi variante de prezentare a acestora in fata clientilor nostri. In aprilie vom avea deschise patru astfel de magazine, doua in Bucuresti, unul la Constanta si unul la Braila,” a mai spus Yorgos Ioannidis.


Citeste mai multe despre   




















Intreb BT: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor. Intalnirea online s-a incheiat

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania au raspuns vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Citeste raspunsurile invitatilor pe StartupCafe.ro

12226 vizualizari

  • -2 (2 voturi)    
    inca f scump (Marţi, 16 martie 2010, 17:05)

    Akran [anonim]

    scump ,scump,foarte scump !!! in Franta 12 euro,voce,broadband internet si tv !!! in felul asta RT vrea sa pastreze abonam. de voce(tel. fix).la preturile f. mari din prezent !!!
    • +1 (1 vot)    
      depinde de piata locala (Marţi, 16 martie 2010, 17:49)

      Dragan [anonim] i-a raspuns lui Akran

      Franta? De ce compari asa?
      In State, voce + net mare viteza (adevarata, nu pe hartie) + tv = 105$ cel mai ieftin. Fara taxe.
      In Canada, voce + net mare viteza + tv = 89$ cel mai ieftin. Fara taxe.
      Doar ca acolo linia fixa e neimportanta, tv si net-ul trag tarifele in sus. Si toti sunt vorbiti pt ca au tarife similare si nici unul nu lasa. Parca ar fi benzinarii, cine a fost pe acolo stie ce zic :-)

      Poate lor le plac tarifele de peste Marea Balta, mai stii :-)
      • 0 (0 voturi)    
        scump (Miercuri, 17 martie 2010, 7:21)

        akran [anonim] i-a raspuns lui Dragan

        ...compar cu franta pentru ca este in europa si la Paris poti manca un pui rotisat luat de pe strada cu 5 euro!...ca a noi!!
        • 0 (0 voturi)    
          Franta (Miercuri, 17 martie 2010, 17:09)

          Thheo [utilizator] i-a raspuns lui akran

          ne dai te rog un link de la un provider din franta care iti da triple-play la 12 eur? .. mi se pare greu de crezut.. ( culmea in Romania chiar exista la acesti bani fara tva chiar si quad-play.. )
  • +2 (2 voturi)    
    Ai de capul lor... (Marţi, 16 martie 2010, 17:28)

    darthmaul [anonim]

    Ii manca RDSul si vor macar pe hartie sa arate decent.
    RTC are cateva cartiere in care poate oferi 50-100Mbps. Pe acolo pe unde are acoperirea Next gen com, retea de cartier pe care au cumparat-o acum ~1 an.
    RTC are idei, are marketng dar nu are retea! Reteaua ceausista de cupru nu duce mai mult de 5-7Mbps.
    • +2 (2 voturi)    
      corect (Marţi, 16 martie 2010, 17:50)

      yo [anonim] i-a raspuns lui darthmaul

      Acu' vreun an a venit unul de la RTC sa-mi propuna sa-mi schimb fibra de la RDS cu ADSL-ul lor (nu stiu cum de a putut gandi la asta). Zice: infrastructura noastra duce pana la 20 MB/s. Eu: pai stiu ca doar 10Mb/s si asta numai download, nu si upload (ca acolo e jale mare) ... El, asa este, dar daca va abonati acum in max 2 ani o sa va putem oferi o banda mai mare .... No comment... Apreciez ca au avansat (cel putin dpdv al "customer service") insa mai au mult pana la nivelul RDS/Ines, iar solutiile lor pentru fibra optica sunt jenante ...
      • -2 (2 voturi)    
        care nivel? (Marţi, 16 martie 2010, 18:42)

        croco [anonim] i-a raspuns lui yo

        RDS e jalnic cu toata mocaciunea lui iar Ines, nu stiu, nu ma pronunt ca n-am incercat. stiu doar ca au niste tarife la iptv de te dai pe spate.
        la rds fixul ala mai mult nu functioneaza iar net u sub 1,5Mbps nu am viteza. asa ca nu mai laudati atata rdeshuuu. jalnici!
    • -1 (1 vot)    
      hahat (Marţi, 16 martie 2010, 18:49)

      granada [anonim] i-a raspuns lui darthmaul

      RDS mananca hahat. scuzele mele, dar daca nici rtc n-are retea... apoi n-are nimeni - erdeesh are zone intregi la casa unde n-are nici urma de cap de fir, d-apai retea.
      vorbeste un omulet care a cedat cand rds l-a lasat fara net 2 saptamani, fara vreun raspuns, dar cand a venit vorba de platit factura n-a dat inapoi.
      asa ca, sa fie sanatosi cu vitezele lor, eu sunt multumit ca ajung acasa si stiu ca am net. altceva nu-mi trebe.
    • -1 (1 vot)    
      cacao (Marţi, 16 martie 2010, 18:58)

      granada [anonim] i-a raspuns lui darthmaul

      RDS papa cacao. scuzele mele, dar daca nici rtc n-are retea... apoi n-are nimeni - erdeesh are zone intregi la casa unde n-are nici urma de cap de fir, d-apai retea.
      vorbeste un omulet care a cedat cand rds l-a lasat fara net 2 saptamani, fara vreun raspuns, dar cand a venit vorba de platit factura n-a dat inapoi.
      asa ca, sa fie sanatosi cu vitezele lor, eu sunt multumit ca ajung acasa si stiu ca am net. altceva nu-mi trebe.
  • +2 (2 voturi)    
    aha (Marţi, 16 martie 2010, 17:52)

    cchris [utilizator]

    Acum imi explic de ce am fost sunat de cineva de la ei sa imi ofere sa imi reinnoiesc contractul de Internet la un anume pret (7,5 eur / luna / 4 Mbps) chiar daca cel actual (de 9,5 eur / luna) semnat pe 2 ani nu expirase inca dar e pe cale sa expire peste 2 luni. Totul fara nici un efort, numai sa zic "ok".

    Mentalitatea marlaneasca pe cand o schimbati domnilor de la RTC?

    P.S. Nu ma intrebati de ce sunt asa de prost sa dau banii astia, ca mai dau 7,5 pe luna pe o linie telefonica fixa pe care n-o folosesc si in care practic nu am nimic inclus care sa-mi foloseasca, dar ma au la mana ca RDS inca n-a intrat unde stau eu si a trebuit sa accept totul la pachet sau nici cum.
  • 0 (0 voturi)    
    romanu tot roman (Marţi, 16 martie 2010, 21:26)

    ixa [anonim]

    ma uit ca uimire la toate comentariile astea si mi se pare ca si daca s-ar da gratis tot n-ar fi de-ajuns..eu am romtelecom si platesc un pret pe care il consider decent.am platit si pe alte meleaguri aceleasi servicii si stiu din experienta care e diferenta:primesc la fel ca acolo si am preturi si de zece ori mai mici.am avut parte si de experienta rcs si am testat aroganta fata de client pe buzunarul meu si mi-a cam ajuns. sper ca romtelecom sa faca la fel ca ursu, sa mearga mai departe trecand pe langa cainii care latra!
  • 0 (0 voturi)    
    Am fost client Romtelecom (Miercuri, 17 martie 2010, 0:08)

    Adrian [anonim]

    2 ani am fost client Romtelecom Constanta. La debutul contractului, desi nu se putea, au acceptat sa semnez contractul in numele proprietarului meu (eu fiind chirias) - luau bani. La sfirsitul contractului nu au dorit sa accepte cererea decit dela proprietar (in conditiile in care contractul nu avea semnatura legal valabila). Aceasta ipocrizie le-a permis sa-mi mai factureze o luna de servicii in plus fata de luna de incheiere stipulata in contract.
    Serviciile sunt mediocre. Telefonia fixa este scumpa raportat la utilitatea ei (abonamentul lunar costa 32 lei chiar daca nu vorbeam). In viitor nu mai are nici un sens, daca luam in calcul costurile in scadere ale telefoniei mobile. Dolce era singurul serviciu decent, ca raport pret-calitate.
    Internetul, fost clicknet, ofera doar 30-50% din ce promite ca viteza externa. Viteza in reteaua metropolitana este identica cu cea de pe extern - marea companie nationala Romtelecom nu avea (in octombrie 2009!) conexiune directa in bucla metropolitana, intrind de pe extern!!! Am platit la net un abonament lunar de 65lei (cu TVA), la o viteza medie de 300-400KBps, in conditiile unei viteze promise in contract (tip best-effort) de 6Mbps (750KBps). Idiotenia este ca in intern abonamentul mergea la fel. upload-ul era doar un vis.
    Daca patriotii romani vor sa sune in continuare in trompeta minunatului fost monopolist de stat, sa noteze ca acum am un abonament iLink de 45lei (TVA inclus), care merge cu 1MBps pe extern si cu 11MBps pe intern. Si la upload. Fibra.
    Lacomia si minciuna vor avea intotdeauna picioare scurte.
    • 0 (0 voturi)    
      ai partea ta de vina (Miercuri, 17 martie 2010, 1:20)

      Florin [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      Cum ai aceptat tu sa platesti 2 ani pe baza unui contract ferm si sa nu primesti ce scria in contract? Fireste, intr-o tara civilizata - unde am vrea noi sa ne incadram - nu trebuie sa bati la usa furnizorului odata pe saptamana sa-l tragi de maneca sa-si respecte contractul, dar cai de atac (1-2 sesizari sau OPC) exista. Ai si tu partea ta de vina.
    • 0 (0 voturi)    
      minciuni (Miercuri, 17 martie 2010, 16:40)

      ekek [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      MINTI!.

      Sunt client RTL de 3 ani. In 3 ani am avut mereu, fara absolut nici o exceptie, viteza maxima declarata in contract. Specific, viteza nu este garantata, cu toate astea am avut maxim.

      In 3 ani a picat o singura data netul. Am sunat la ei si dupa ce au verificat, mi au zis ca sunt probleme la mine. Aveam, crapase routerul.

      In 3 ani am avut acelasi IP, desi serviciul de IP fix costa 1 euro pe luna si eu nu l am platit.

      In 3 ani mi au ieftinit abonamentul o data si mi au dat banda mai mare alta data.

      Acum m au sunat sa ma anunte ca pot trece la VDSL si sa platesc mai putin decat platesc in momentul de fata. Ca sa o zic pe romaneste, mi a picat fata. Adica ma cauta sa ma anunte ca imi pot da alt serviciu mai ieftin si mai bun? Si nu ma lasa sa platesc ca prostu' inca 1 an jumate de contract?

      Up time-ul a fost 100% 3 ani de zile. Ma rog, nu pot confirma si momentele cand am fost la munca, dar aia nu e relevant. Se poate lauda RDS cu asa ceva? Ma indoiesc.

      Singurul avatntaj pe care il are inca RDS este banda, dar incepe sa se cam duca de rapa si asta, incet incet.

      RTL la relatii cu clientii face pipi pe RDS. Si la calitatea serviciilor. Ce am semnat, aia am primit. Ba chiar mai mult.

      Asa ca nu mai aruncati cu pietre doar ca sa va aflati in treaba. Daca nu stiti, nu vorbit.

      PS. Dolce si telefonia merg ireprosabil, deasemeni.
      Pretul este irelevant, din momen ce stii cat costa in momentul in care semnezi contractul, nu te mai plangi dupa ca e scump.
      Oricum din punctul meu de vedere, platesti calitate.

      Asa ca.. lasati-o jos ca macane.
  • 0 (0 voturi)    
    inflexibili (Miercuri, 17 martie 2010, 17:25)

    client [anonim]

    Grecii astia sint dati dracu'. Sa vedeti ce inflexibilitate au in orasele mici, unde nu au concurenta. Practic vind banda de 4mbps cu 12 e/luna. Si pentru banda asta trebuie sa platesti si un telefon fix inutil de 10 e/luna.
    Contractul (care nu se poate negocia la nicio clauza) odata semnat, ramine 1 sau 2 ani in vigoare fara sa poti renegocia absolut nimic. Sint multe de spus in ceea ce priveste politica lor inflexibila, dar daca exista alternative nu recomand nimanui sa se incurce cu ei.
  • 0 (0 voturi)    
    romelecom (Marţi, 13 aprilie 2010, 19:09)

    iulian [anonim]

    Am fost abonat la romtelecom de nevoie caci nu aveam alta firma de internet in zona in care locuiesc ,in iasi la casa ,aveam abonament de 6mbps iar la teste nu aveam mai mult de 1,5 mbps,nu mai spun ca pe partea tehnica au personal total depasit in privinta internetului,am sunat luna de luna pana am reziliat contractul cei care au probleme asemanatoare sa sune la 1930 pana se vor satura si vor aproba cererea de reziliere fara taxe,mentionez ca mai avem 1 an de contract cu ei.BAFTA


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă