Vodafone adauga valoare fiscala facturii electronice. Din septembrie 2008, peste 200.000 de abonati au ales factura electronica

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Miercuri, 31 martie 2010, 11:57 Economie | Telecom

Factura emisa de Vodafone Romania in format electronic poarta semnatura electronica, putand fi inregistrata in contabilitatea clientilor persoane juridice, a anuntat miercuri operatorul de telefonie mobila. Din septembrie 2008, cand operatorul a lansat posibilitatea accesarii facturii telefonice in format electronic, si pana in prezent, peste 200.000 de abonati companii au ales factura electronica.

„Valoarea fiscala a facturii electronice este o functionalitate importanta pentru clientii persoane juridice, care ii ajuta sa economiseasca timp si sa-si gestioneze mai usor platile, in fiecare luna", spus Liliana Solomon, directorul executiv al Vodafone Romania.

Pentru a beneficia de factura electronica, clientii Vodafone pot accesa contul MyVodafone, sectiunea „Contul meu” (Contul meu – Facturi, plati si reincarcari – Sumar factura – Vreau factura electronica). Utilizatorii pot accesa factura electronica direct in contul MyVodafone sau pot opta sa o primeasca pe email. In plus, in contul MyVodafone, utilizatorii pot alege sa primeasca alerte pe email sau SMS la emiterea facturii sau la data scadenta.

Vodafone Romania a ajuns in ultimul trimestru al anului trecut la 9,66 milioane utilizatori (n.r nr SIM-uri active), aproape la acelasi nivel pe care il avea la sfarsitul lui 2008, cand avea 9,65 milioane utilizatori, insa veniturile din servicii ale operatorului au scazut cu 23,8%.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

1523 vizualizari

  • -1 (1 vot)    
    Nu am ales (Miercuri, 31 martie 2010, 13:36)

    Ion [anonim]

    Nu am ales nimic si totusi la un moment dat mi-a venit un sms care imi spunea ca nu voi mai primi factura prin posta. Pe mine unul ma deranjeaza chestia asta - atat modalitatea de "optiune" fortata cat si pentru faptul ca mie imi trebuie factura tiparita pentru decont. Am incercat sa sun la *222 dar serviciul de asistenta s-a desfiintat. Da, exact, iti raspunde un IVR in care nu poti decat cel mult sa asculti mesaje publicitare, atat de inutil este facut. Sa te transfere vreodata la un operator uman - nici vorba. Drept urmare, eu unul voi renunta in curand la serviciile lor, din cauza atitudinii pe care o au fata de clienti.

    P.S. si nu, nu lucrez si nu vreau sa lucrez la vreun alt operator si nici nu sunt platit de altcineva. Pur si simplu serviciile Vodafone au scazut foarte mult in ochii mei in ultimii ani.
    • +1 (1 vot)    
      raspuns (Miercuri, 31 martie 2010, 15:23)

      Mihai [anonim] i-a raspuns lui Ion

      pentru decont poti folosi, chitanta de plata sau extrasul bancar, care dovedeste plata facturii.
      Mie mi se pare mult mai ok factura electronica, pentru ca nu stau sa verific cutia posta si in plus este eco friendly :)
      • 0 (0 voturi)    
        re: (Marţi, 6 aprilie 2010, 15:16)

        Ion [anonim] i-a raspuns lui Mihai

        @mihai: aha, adica tot eu sa ma duc la banca sa mi se dea extrasul de cont pe care sa-l duc la contabilitate ? In plus, poate ca nu vreau sa stie toata lumea ce bani am eu in acel cont - extrasul de la banca mea se prezinta pe doua pagini cu toate tranzactiile facute in acea luna. Nu multumesc, n-am nevoie de asa ceva.

        @mett: pai cui sa spun ? Nu am reusit sa iau legatura cu vreun operator. Pot sa-i spun "Andreei" de la IVR dar nu cred ca o sa fie interesata :)
    • +1 (1 vot)    
      E ciudat (Miercuri, 31 martie 2010, 21:20)

      bigbrother [utilizator] i-a raspuns lui Ion

      Eu am abonament de ani de zile la ei si nu m-am trezit trecut la factura electronica desi imi doresc asta, chiar nu stiam de noua optiune.

      Cat priveste *222, IVR ala exista de mult timp si este facut tocmai ca sa te ajute sa ajungi direct la destinatie fara sa astepti dupa operatori. Mai nou am vazut si eu ca iti baga mesaje publicitare, asta deranjeaza putin. Sper sa dezvolte partea de online suficient de mult ca sa nu mai fie nevoie sa suni si sa rezolv totul pe net.

      Ar fi bine sa le spui si lor de ce au scazut serviciile lor in ochii tai, s-ar putea sa fie lucruri pe care fie nu le stiu fie nu le considera cu adevarat o problema (cazuri izolate).

      Si da, eu am lucrat la ei :)
      • +1 (1 vot)    
        IVR (Joi, 1 aprilie 2010, 10:28)

        Doru [anonim] i-a raspuns lui bigbrother

        Daca vreti sa va raspunda operatorul sunati la *222 si optati pt engleza, e mult mai usor de accesat de acolo
  • -1 (1 vot)    
    Aberant (Joi, 1 aprilie 2010, 12:25)

    abramburel [anonim]

    Ce te faci cu persoanele care nu au abilitatea sa "descopere" factura electronica? ma refer la pensionari care desi au un abonament la vodafone nu primesc facturi tiparite chiar daca nu au optat pentru varianta noua.La banci sunt refuzati cu plata din lipsa nenorocitei de facturi si uite asa trebuie sa ia la picior jumatate de Bucuresti in cautarea unei reprezentante. E o mare nesimtire din partea acestei companii care isi permite sa ia decizii in numele clientilor. Si unde mai pui ca au schimbat site-ul in asa fel incat nici macar o reclamatie nu poti sa mai faci. Daca le trimiti un mesaj de pe contul de abonat - MyVodafone ti se raspunde cu un e-mail automat in care esti anuntat ca vei primi raspuns ori in 48 de ore ori in 30 de zile lucratoare. Am facut cateva reclamatii si nici in ziua de azi n'am primit raspuns asa cum specifica acel mesaj.
    Desi am abonament de ani buni la ei o sa aleg alt operator de telefonie mobila in cel mai scurt timp.
    • +1 (1 vot)    
      Rau e sa fii dezinformat! (Joi, 1 aprilie 2010, 16:50)

      AAA [anonim] i-a raspuns lui abramburel

      Abramburel si cu Ionel, e adevarat ca o fost o mare nesimtire din partea Vodafone sa opteze in numele clientilor sai pentru factura electronica, indiferent de motiv (economie la trimiterea prin posta, consum mai mic de hartie, eco friendly etc.), dar asta nu inseamna ca cine vrea nu poate primi in continuare factura pe hartie moka. Tot ce trebuie sa faceti este sa sunati la *222, sa aveti ceva rabdare, ce-i drept, s-apoi cand vorbiti cu "omul" sa-i expuneti doleanta voastra. Se va conforma incepand cu urmatoarea factura emisa. Conform legislatiei in vigoare, orice comerciant este OBLIGAT, LA CERERE, sa emita GRATUIT factura pentru serviciile prestate.
    • 0 (0 voturi)    
      Succces... (Joi, 1 aprilie 2010, 18:05)

      ciprian [anonim] i-a raspuns lui abramburel

      ...in alegerea altui operator mai pe gusturile dumitale, sincer imi vine sa rad. Crezi ca alti operatori iti ofera metode mai bune de plata?!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version