Cum ajung abonatii Romtelecom clienti fara voie ai societatii de asigurari Astra

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 27 aprilie 2010, 18:40 Economie | Telecom

Asigurare de locuinta, Romtelecom-Astra
Foto: HotNews.ro
Romtelecom si Astra Asigurari au semnat un parteneriat in urma caruia clientii persoane fizice ai operatorului primesc o polita de asigurare a locuintei, care este gratuita timp de trei luni de zile. Daca in aceasta perioada abonatii nu se duc la magazinele Romtelecom sau nu suna la 1930 sa refuze polita "cadou", se considera ca acestia si-au dat acordul pentru folosirea datelor personale (nume, prenume, numar/numere de telefon si adresa) de catre Astra. Cristina Popescu, directorul de comunicare al Romtelecom, sustine ca in situatia in care clientii nu ar reactiona in timpul prevazut si datele de contact ar ajunge la Astra, in urma semnalarii acestui fapt Astra Asigurari va elimina aceste date din contactele proprii.

"Odata cu asigurarea oferita timp de trei luni gratuit, Romtelecom instiinteaza clientii ca, daca nu se exprima impotriva, se va considera ca accepta ca Astra Asigurari sa aiba acces la datele lor personale, urmand a fi contactati de un reprezentant pentru prelungirea perioadei asigurate. (...) In cazul in care un client nu este de acord sa beneficieze de aceasta asigurare gratuita, isi poate exprima dezacordul prezentandu-se la orice magazin Romtelecom sau apeland 1930 (apel gratuit din reteaua Romtelecom) in termen de 10 zile de la data facturarii, inscrisa pe prima pagina a facturii", se arata in comunicatul Romtelecom.

Mai mult o parte din clienti au primit deja instiintari legate de aceasta polita rezultata in urma parteneriatului dintre Romtelecom si Astra Asigurari, in care nu se mentioneaza inclusiv posibilitatea de a suna la 1930 in cazul in care clientii doresc anularea acestei polite.

Cu ce drept ajung datele Romtelecom la Astra Asigurari? De ce trebuie abonatii sa se duca la magazinele Romtelecom sau sa sune acest operator pentru ca datele personale sa nu ajunga la Astra Asigurari?

"Chiar in cazul in care un anumit client nu ar reactiona in timpul prevazut sau s-ar razgandi cu privire la optiunea anterioara, daca va comunica acest lucru catre Romtelecom datele sale personale vor fi eliminate dintre contactele Astra Asigurari, in cazul in care acestea au ajuns deja acolo", a precizat pentru HotNews.ro Cristina Popescu, directorul de comunicare al Romtelecom.

De altfel, in polita trimisa unor clienti se mentioneaza: "Precizam ca beneficiati de dreptul de acces la datele cu caracter personal, de interventie si de opozitie justificata la prelucrarea acestora, de a nu fi supus unei decizii individuale si de a va adresa justitiei, in conditiile specificate de art. 13-18 din Legea 677/2001. Va puteti exercita aceste drepturi printr-o cerere scrisa, datata si semnata, trimisa catre Romtelecom, care va va raspunde in termen de 15 zile de la data primirii cererii".

Daca in perioada de gratuitate de trei luni, clientii Romtelecom nu opteaza pentru prelungirea politei de asigurare, aceasta va inceta.

Citeste comunicatul integral Romtelecom-Astra, aici.


Citeste mai multe despre   






















24619 vizualizari

  • +50 (54 voturi)    
    pot și eu să fac la fel? (Marţi, 27 aprilie 2010, 17:56)

    dan [anonim]

    Pot și eu să le trimit directorilor Romtelecom câte o scrisoare prin care ei se obligă să îmi dea câte 1000 RON pe lună și dacă nu mă sună în 10 zile să îmi spună că nu sunt de acord, atunci considerăm că avem un contract?
    • +20 (24 voturi)    
      ...doar atat? (Marţi, 27 aprilie 2010, 19:32)

      pete1 [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Daca tot vrei un contract, eu zic sa gaci unul serios...minim 5000...din care mai trebuie sa platesti si impozit! :)))
      De cand ma stiu am urat romtelecomul...pt ca au fost si vor fi niste banditi!
      Nu stiu de ce mai sunteti clientii lor!
      • +1 (1 vot)    
        Aveti grija si la BRD (Miercuri, 28 aprilie 2010, 10:27)

        Cri [anonim] i-a raspuns lui pete1

        Ceva de genul asta au facut si cei de la BRD acum 2 ani. Am primit un pliant acasa prin care ma informau (printre randuri) ca "daca NU vreau sa ma abonez la un serviciu contra unei sume modice sa ii anunt"!
    • +2 (2 voturi)    
      aberatii (Miercuri, 28 aprilie 2010, 7:35)

      grig [anonim] i-a raspuns lui dan

      din ce vad eu e destul de limpede ce semneaza clientul fara "voia sa" semnatura se pune pe contract cu romtelecom chiar daca nu citesti ti se spune doriti sa beneficiati, la care vine raspunsul promt da ca e pe gratis primele trei luni - dupa aia vad eu ce fac.
    • +19 (19 voturi)    
      Gata !! Renunt la Romtelecom.. (Miercuri, 28 aprilie 2010, 9:22)

      Surfer [utilizator] i-a raspuns lui dan

      ..chestia asta a umplut paharul, voi renunta definitiv la romtelecom si la toate serviciile de voce si internet. Chiar isi bat joc de timpul meu, adica EU sa ma duc sa ii instintez ca vreau sa renunt la un serviciu pe care nici macar nu l-am solicitat !!!!?!?!?! Nu ma deranja daca imi trimiteau un fluturas dar de aici si pana la a ma pune in fata unui contract ferm cu ei e cale lunga !!

      LE DORESC SA RAMANA FARA NICI UN CLIENT.
      • -7 (7 voturi)    
        RTL (Miercuri, 28 aprilie 2010, 9:58)

        EQUANT [utilizator] i-a raspuns lui Surfer

        Nu inteleg de ce va agitati. Primele 3 luni polita este gratuita. Bun. Dupa acele 3 luni, daca nu platesti polita la Astra ce se intampla? nu se va inchide automat? :)
        • 0 (0 voturi)    
          Nu e normal (Joi, 29 aprilie 2010, 12:56)

          Anamia [utilizator] i-a raspuns lui EQUANT

          Pentru ca nu e normal sa furnizeze date clientilor altei firme. Si mai mult decat atat daca nu ma duc la ei sau nu sun se considera ca sunt de acord???
          Din cate stiam procedura este sa-i contactezi daca esti de acord, nu in cazul in care nu esti. Ai incercat sa suni la ei astept de iti vine rau si de lasi pagubas pana la urma.
          Macar daca aveau decenta sa sune ei sa intrebe.
      • +2 (4 voturi)    
        Romtelecom (Miercuri, 28 aprilie 2010, 10:08)

        geo [anonim] i-a raspuns lui Surfer

        Nu se poate ca datele personale de la romtelecom,sa fie oferite gratis fara acordul nostru Astrei.
        Si eu am sa renunt la serviciile lor ,m-am pacalit cu un contract la cablu care este cel mai scump din Bucuresti,platesc pt. tv si fix 72 ron cum fratilor cand UPC-ul costa 80 canale fix si un mobil gratis,32 ron???
        • 0 (0 voturi)    
          Cam interesant... (Joi, 29 aprilie 2010, 8:49)

          Eddie303 [utilizator] i-a raspuns lui geo

          ...daca la voi in Bucurie costa 32 lei cablu TV... Noi la UPC platim 85 lei in Miercurea Ciuc fara mobil, bine, este inclus net de 12 mbit, dar acela teoretic costa 35 lei separat...
      • +5 (5 voturi)    
        Si eu (Miercuri, 28 aprilie 2010, 13:41)

        Teide, client Romtelecom din 1987 [anonim] i-a raspuns lui Surfer

        Probabil ca respectivul contract nu are nicio valoare. Orice instanta ii va pute sa plateasca inclusiv cheltuielile de judecata.
        Insasi faptul ca le-a putut trece prin cap asa ceva denota insa lipsa de respect pentru clienti.
        Daca primesc notificarea voi renunta si eu definitiv la colaboararea cu ei. Oricum sint cei mai scumpi.
        • +4 (4 voturi)    
          eu am renuntat de mult (Miercuri, 28 aprilie 2010, 16:07)

          Gigi Duru [anonim] i-a raspuns lui Teide, client Romtelecom din 1987

          eu am renuntat la Romtelecom de acum 4 ani, cand am constatat ca e mai scump sa sun Romtelecom - Romtelecom decat RDS - Romtelecom....
          Insa chestia asta cu datele personale e chiar grava. Din cate stiu eu, atunci cand ai o baza de date personale trebuie sa fii operator de date personale si exista o lege care iti interzice sa utilizezi datele astea dupa bunul tau plac. Ar trebui ca sa se sesizeze din oficiu cei care se ocupa de protectia datelor persoanele si Romtelecom sa fie sanctionat...
    • -7 (7 voturi)    
      Hotnews (Miercuri, 28 aprilie 2010, 11:32)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui dan

      Prieteni de la Hotnews, mai documentati-va.

      1. Astra nu a primit nicio data cu caracter personal
      2. Astra a semnat contract cu Romtelecom
      3. Asigurarea este un serviciu oferit de Romtelecom clientilor proprii, gratis, deci nu e vorba de marketing sau alte balarii ci de un beneficiu la prezentul contract, romtelecom plateste primele 3 luni de asigurare.
      4. In cazul in care dupa cele 3 luni asigurarea se continua, abia atunci clientul romtelecom intra in baza de date Astra, evident cu acordul clientului ca doar de aia plateste prima de asigurare.

      Va garantez ca e perfect legal ceea ce fac si nu sunteti voi ziaristii peste toti juristii din Romtelecom si Astra. Credeti ca aia sunt asa idoti incat nu au intors-o pe toate partile.
      Toti se cred juristi/avocati si nu sunt in stare sa citeasca 10 randuri pentru documentare. Vai de capul nostru. Documentare prieteni, documentare.

      E tara plina de bizoni si noi vrem sa progresam.

      Pentru Romtelecomisti, prieteni, ati primit o asigurare gratis pentru 3 luni, ziceti multumesc si gata. Nici pomana nu mai convine acum romanului?
      • +1 (1 vot)    
        Nu cred ca ai inteles problema (Miercuri, 28 aprilie 2010, 12:11)

        bigbrother [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

        E vorba de datele personale. Eu m-am saturat de cate ori am fost sunat de firme de asigurari care au cumparat baze de date sau D-zeu stie cum au ajuns sa aiba datele mele. Si nu ma refer doar la nr de telefon ci nume + adresa.

        Cand am cerut unei d're care m-a sunat sa-mi spuna de unde are datele mele, mi-a raspuns candid: "din baza de date". Desigur, mai mult n-a putut/vrut sa-mi spuna.

        Asa ca ramane intrebarea: datele personale sunt datele mele sau datele lor, de isi permit sa faca ce vor cu ele? Eu nu mi-am dat acordul ca alt operator sa beneficieze de ele. Cine imi garanteaza mie ca acele date vor fi sterse daca zic nu sau iar ajung sa fiu sunat de toti nebunii? Pe mine ma lasa rece gratuitatea unei firme de asigurari, eu m-am abonat pentru servicii de comunicatii nu altceva.

        Nu stiu cum suna dpdv legal, dar stiu ca inchirierea/vanzarea/folosirea impreuna cu tertii a unor date pentru care nu exista acordul meu exprimat in mod EXPRES, nu ar trebui sa fie permisa.
      • +1 (1 vot)    
        nu prea sunt de acord.... (Miercuri, 28 aprilie 2010, 13:43)

        anc@ [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru C

        raspunzandu-ti tot pe puncte:
        1. nu am vazut de contract fara datele partilor (in cazul nostru, cu caracter personal, fiind PF). nu imi dau seama cum poate fi valabila o polita de asigurare, incare tu sa fii beneficiar, fara ca tu sa fii inregistrat la ei. ce faci daca vrei sa o folosesti? suni la RTLC? mult noroc...
        2. corect. ei au semnat contractul. dar pt a putea fi valid, chiar daca partile semnatare sunt RTLC si astra, in contract, trebuie sa fie nominalizate persoane beneficiare.... identificate cel putin cu nume, prenume, adresa si cnp.....
        3. trebuie sa fii inocent sa spui ca nu e vorba de marketing si de reclama... ce intelegi tu prin promovare si prin publicitate?
        4. mai citeste o data punctele 1 si 2...

        si multumesc... pomana care sa presupuna consecinte ulterior nu imi doresc.

        zi faina!
  • +16 (18 voturi)    
    asigurari cu japca (Marţi, 27 aprilie 2010, 18:59)

    darko daniel [anonim]

    sunt si eu client romtelecom si mi se pare revoltator, cum peste capul meu se fac asemenea afaceri!!! am crezut ca dupa atatea tepe in diferite moduri, organele de reglementare au pus piciorul in prag la astfel de escrocherii, pentru ca de fapt asta este. ei stiu ca din zeci, sute de mii de clienti romtelecom, cativa vor fi de acord sa-si, prelungeasca asigurarile cadou. asa, din inertie, si asa mai pisca cateva procente si astra. ce gunoaie!!! ei stiu ca 1-2% vor pune botu! e doar statistica.Escroci ordinari!!!
    • +15 (17 voturi)    
      Legea 667/2001 (Marţi, 27 aprilie 2010, 19:42)

      asd200 [utilizator] i-a raspuns lui darko daniel

      Legea 667/2001, publicata in Monitorul Oficial nr.790 din 12 decembrie 2001, art.8 alineatul (1) prevede: "Prelucrarea codului numeric personal sau a altor date cu caracter personal avand o functie de identificare de aplicabilitate generala poate fi efectuata numai daca: a) persoana vizata si-a dat in mod expres consimtamantul; sau b) prelucrarea este prevazuta in mod expres de o dispozitie legala.

      Daca tu nu le trimiti cererea, asta nu inseamna ca ti-ai dat in mod expres consimtamantul.
      • +4 (6 voturi)    
        Ai dreptate .. (Marţi, 27 aprilie 2010, 23:08)

        puya [anonim] i-a raspuns lui asd200

        ..., dar nu multi stiu acest lucru si chiar foarte putini din cei ce cunosc legea vor lua vreo masura, din cauza timpului sau a nepasarii. Daca ai sti cate clauze abuzive (conforn legii) sunt in toate contractele de telecom si nimeni nu face nimic...
        • +3 (3 voturi)    
          Si cam ce ar putea sa faca omul? (Miercuri, 28 aprilie 2010, 11:53)

          Mircea [anonim] i-a raspuns lui puya

          Sa dea in judecata Romtelecomul?Cine are timp si bani de asa ceva?Sa renunte la Romtelecom?Multi abonati sunt pensionari care ori nu au auzit niciodata de RDS/UPC sau pur si simplu nu vor sa isi schimbe contractul din aceleasi motive pentru care nu renunta nici la statul la cozi.Adevarul este ca in Romania, toate contractele de prestari servici au clauze ciudate pe care nu le poti contesta decat in instanta?Stii vreun tip de contract pe care il poti negocia cu vreo banca sau vreun furnizor de servicii?Stii ce ti se spune la banca daca ceri sa adaugi niste clauze sau sa le modifici?"Ne pare rau, dar nu va mai putem acorda creditul"...Adica, ori faci cum vor ei...ori nu faci:(
      • -2 (2 voturi)    
        N-are treaba (Miercuri, 28 aprilie 2010, 11:33)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui asd200

        N-are treaba cu legea asta.
        Asigurarea este oferita de Romtelecom ca beneficiu la contract.
        Ai asigurare gratis 3 luni, zi merci si gata.
        • +1 (1 vot)    
          serios? (Miercuri, 28 aprilie 2010, 12:50)

          viki [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          Dar atunci cu care lege are treaba? Practic, n-are treaba cu nicio lege pentru ca e pe dinafara. Indiferent de ce mi se ofera eu cred ca trebuie sa fiu intrebat in prima faza. Daca am dat acceptul atunci primesc, daca nu, nu. Fie lucrezi la Astra, fie la Romtelecom, nu ma intereseaza, dar cred ca romanii incep sa-si dea seama despre gratuitatile oferite de unele firme care mers spre faliment. Ce beneficiu imi ofera cele doua firme atita timp cit eu nu-l doresc? Du-te si te impusca, frate!
      • +1 (1 vot)    
        Prin urmare (Miercuri, 28 aprilie 2010, 11:49)

        Mircea [anonim] i-a raspuns lui asd200

        ii poti da in judecata pe cei de la romtelecom pentru abuz...Dar cine are timp si bani pt asa ceva? Nu exista nici un organ de control (din alea multe) care sa poata fi sesizat cu privire la acest abuz si sa le dea o amenda de cateva milioane de lei?Daca se poate in fotbal, trebuie sa se poata si in telecomunicatii.
      • -2 (2 voturi)    
        Cautati in contractul pe care l-ati semnat (Miercuri, 28 aprilie 2010, 11:59)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui asd200

        In contractele cu Romtelecom exista una sau doua clauze optionale privind acordul clientului ca Romtelecom sa foloseasca informatiile personale ale clientului pentru a fi contactat si/sau a i se face oferte.

        In general, la semnare, reprezentantul ROMTELECOM nu va atrage atentia cu privire la aceste clauze si la posibilitatea pe care o aveti de a nu va da acordul.

        Daca ati semnat contractul asa cum v-a fost prezentat, atunci ROMTELECOM este in legalitate. Ramine insa dreptul clientului de a-si retrage in oricemonent acordul.
    • -4 (10 voturi)    
      Titlul articolului incita ... dar dezinformeaza (Miercuri, 28 aprilie 2010, 8:02)

      ovys [utilizator] i-a raspuns lui darko daniel

      Salutari,
      Sunt client Romtelecom voce si internet de un an si cateva luni. Am semnat contract pentru un an, deci pot sa reziliez cand vreau. Am primit si eu acea polita si o am in fata. Citez: in situatia in care nu va veti exprima dezacordul... consideram ca v-ati dat acordul cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra personale ("nume, prenume, numar/numere de telefon si adresa la care este instalat serviciul de voce furnizat de RTC").
      In contractul care l-am semnat cu RTC mi-am exprimat acordul folosirii datelor mele in scopuri de marketing si publicitate.
      Clientul RTC nu plateste nimic pentru aceasta asigurare fara voia lui: primeste o asigurare de locuinta gratuit timp de 3 luni, dupa care daca vrea plateste daca nu, nu. Nu trebuie sa sune sa se pezinte undeva sau ceva de genul.
      Daca vrea ca datele lui de mai sus sa nu ajunga la Astra trebuie sa sune la 1930.
      Dar Astra poate lua aceste date si din cartea de telefon, deci discutam degeaba.
      Treaba asta este perfect legala si un inteleg unde este problema.
      Astept minusuri, ca sunt contra curentului ...
      • +4 (6 voturi)    
        bai mister (Miercuri, 28 aprilie 2010, 8:16)

        misescu [utilizator] i-a raspuns lui ovys

        indiferent ca unuia sau altuia ii place sa creada ca a primit ceva moca, asta nu face sa fie legala utilizarea datelor cu caracter personal. Poti sa explici ce inseamna mai 'in scopuri de marketing si publicitate'. Inseamna cumva ca o terta companie poate incheia un contract in numele tau? Daca ai o alta asigurare de casa, adevarata, existenta celeilalte 'moca' iti poate aduce prejudicii. Dar ce sa stii tu cel care probabil te bucuri ca ai si tu in sfarsit o asigurare de casa fie si pentru 3 luni... Asigurarile acestea se fac doar cu scopul de a primi despagubiri in caz de producere a riscului asigurat, si nu de a avea un oarece confort psihologic ca ti-ai facut si tu acolo o polita de asigurare...
      • +3 (7 voturi)    
        te inseli (Miercuri, 28 aprilie 2010, 8:38)

        danandreipaval [utilizator] i-a raspuns lui ovys

        In mod normal ceea ce povestesti tu ar trebui sa fie taman invers. Adica Astra ar fi trebuit sa sune la tine si sa te intrebe daca vrei acea asigurare. Bonus pt ca este abonat RTC ai 3 luni gratuite.

        Asa este normal. Ceea ce fac ei este un abuz in folosirea datelor personale. Batranii nu vor citi acele randuri, iar daca le citesc nu le inteleg.

        Cat despre cartea de telefoane..... daca tu ai CNP in acea carte.....te rog sa treci ci contul bancar. Daca nu e prea mult imi dai si PIN-ul cardului??
      • +3 (7 voturi)    
        tu dezinformezi (Miercuri, 28 aprilie 2010, 9:27)

        FlorinM212 [utilizator] i-a raspuns lui ovys

        citez si eu de la tine "in situatia in care nu va veti exprima dezacordul... consideram ca v-ati dat acordul cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastra personale"

        si acum citez legea pe care alt utilizator a scris-o mai sus (pe care apropo o am listata la mine ca m-am saturat de fazele astea de 2 lei ale companiilor care cred ca au dreptul sa faca orice): "Prelucrarea codului numeric personal sau a altor date cu caracter personal avand o functie de identificare de aplicabilitate generala poate fi efectuata numai daca: a) persoana vizata si-a dat in mod expres consimtamantul;"

        Deci neexprimare dezacordului e un mare fas. Legea spune clar ca trebuie ca persoana sa isi dea explicit consimtamantul. Doar daca tu esti de acord nu inseamna ca respectivul contract este in concordanta cu legile statului roman.
      • -2 (8 voturi)    
        Corect (Miercuri, 28 aprilie 2010, 11:19)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui ovys

        E tara plina de bizoni si noi vrem sa progresam.
        1. Astra nu a primit nicio data cu caracter personal
        2. Astra a semnat contract cu Romtelecom
        3. Asigurarea este un serviciu oferit de Romtelecom clientilor proprii, gratis, deci nu e vorba de marketing sau alte balarii ci de un beneficiu
        4. In cazul in care dupa cele 3 luni asigurarea se continua, abia atunci clientul romtelecom intra in baza de date Astra, cu acordul lui ca doar de aia plateste prima de asigurare.

        Doamne dar ce de prostie e in tara asta. Toti se cred juristi/avocati si nu sunt in stare sa citeasca 10 randuri pentru documentare. Vai de capul nostru.
        • +2 (2 voturi)    
          un bizon (Miercuri, 28 aprilie 2010, 12:53)

          marin [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          Asa vrei tu sa progresezi, mai acesta? Cu gratuitati? Faci cit o turma de bizoni
        • 0 (2 voturi)    
          m-am nimerit ca intr-un film cu securisti (Miercuri, 28 aprilie 2010, 17:38)

          ovys [anonim] i-a raspuns lui Alexandru C

          Fratilor, v-am spus foarte clar ce scria in polita.
          Datele personale la care se refera sunt: nume, prenume, nr. de telefon si adresa postului telefonic.
          De unde ati mai scos asta cu CNP-ul ca nu scrie asa ceva in polita. Luati si cititi intai polita si apoi dati-va cu parerea.
          Scuzati-ma toti cei care m-ati luat la misto ca m-am bucurat de asigurare moca de 3 luni, dar pentru mine asigurarea este egala cu zero ca stau in chirie.
          Probabil ca unii nu au ce face si scriu si ei aiurea in tramvai ... scuzati pe HotNews.
      • +2 (4 voturi)    
        Nu (Miercuri, 28 aprilie 2010, 11:25)

        ion [anonim] i-a raspuns lui ovys

        Pai iti convine ca datele tale sa ajunga la Astra ? Iti dai seama ca CNP-ul nu-l poate lua din cartea de telefon. Esti aberant amice.
      • +2 (2 voturi)    
        reclamatie catre romtelemarketincom (Miercuri, 28 aprilie 2010, 13:40)

        _tudor_ [utilizator] i-a raspuns lui ovys

        Trimis la Romtelecom:
        Privitor la comunicatul dumneavoastra de preza: http://www.romtelecom.ro/companie/centru-de-presa/comunicate-de-presa/2010/aprilie/27-aprilie-2010/
        va transmit urmataorele:
        Directiva 2005/29/CE a Parlamentului European și a Consiliului din 11 mai 2009 interzice practicile de vânzare nesolicitat?, asa incat consumatorul este exonerat de cheltuielile pe care le implica vânzarea nesolicitata, absența unui raspuns al consumatorului nefiind echivalenta cu consimțamântul sau.
        Nu mi-am dat si nu-mi dau acordul ca Romtelecom sa trasmita datele mele cu caracter personal unei terte parti
        Pe aceasta cale tramsnit Romtelecom ca imi rezerv dreptul de a solicta despagubiri in cazul in care Romtelecom transmite datele mele cu caracter personal unei terte parti.
      • +1 (1 vot)    
        Institutii abilitate sezizati-va! (Miercuri, 28 aprilie 2010, 15:11)

        CetateaninstatuldedreptROMANIA [anonim] i-a raspuns lui ovys

        De ce trebuie sa sun sa spun ca n-am nevoie de serviciul lor? Maine ma trezesc cu un sac de oferte de acelasi tip, de la mii de gainari care imi ofera ceva gratis o perioada( vezi card-urile la momentul initial) si apoi ma pun sa platesc pana la moarte si daca nu ma apuc sa le raspund la toti ( lasandu-mi balta ocupatia din care imi castig existenta) raman la cheremul lor. Institutiile abilitate ar trebui sa se autosezizeze atat la adresa Romtelecom cat si ASTRA al caror client sunt si nu voi mai fi...Ce e legal in a veni peste tine toate firmele care au de vandut ceva sa te someze sa le raspunzi ca nu vrei sa-ti foloseasca datele, ca nu vrei sa cumperi nimic de la ele?
        • 0 (2 voturi)    
          Sunteti intr-o eroare grava... (Miercuri, 28 aprilie 2010, 18:05)

          ovys [utilizator] i-a raspuns lui CetateaninstatuldedreptROMANIA

          Aceasta polita este "valabila" doar pe o perioada de 3 luni, dupa data de 13.07. ea se suspenda pana ce titularul plateste rata de 10 Euro.
          Cu alte cuvinte, daca nu platesti nimic, nu mai ai nicio asigurare si nicio obligatie.
          Nu te obliga nimeni sa platesti nici un leu la Astra.
          Datele personale (nume, prenume, nr. telefon si adresa telefon) sunt date publice disponibile in cartea de telefon. Ce ma retine pe mine sa trimit oferte prinposta persoanelor care au numele in ca rtea de telefon.
          Haideti fiti seriosi si realizati ca ati fost indusi in eroare.
  • +4 (10 voturi)    
    Magarie (Marţi, 27 aprilie 2010, 19:00)

    it_s__not_news [utilizator]

    M-am enervat si eu cind am primit asta.
  • +9 (11 voturi)    
    Ia sunatii sa le spuneti ca plecati si de la ei (Marţi, 27 aprilie 2010, 19:15)

    Marius [anonim]

    Mai stiu un caz in telecomunicatii intr-o tara straina tot asa in care s-a instalat o optiune free la inceput dar daca nu o scoteai ramaneai cu ea.

    Au lansat a iesit scandal, din cauza ca clientul trebuie sa faca o actiune (sune, trimita scrisoare) voluntara sa se dezaboneze la o chestie care a primit-o independent de vointa lui si deci era cam ilegala.

    Si asa ca dupa nici o luna au scos-o automat de la toti care au primit-o .


    Eu zic sa le dati cateva tel sa le spuneti ca plecati si de la astra si de la ei.
  • +3 (7 voturi)    
    încă un motiv (Marţi, 27 aprilie 2010, 19:24)

    Sakura [utilizator]

    încă un motiv pentru a renunţa definitiv la Romtelecom, pe lângă tarifele şi avantajele altor operatori.
  • +5 (9 voturi)    
    Teapa cu suportul CSA (Marţi, 27 aprilie 2010, 19:29)

    Strul [anonim]

    teapa cu suportul CSA
    • +1 (1 vot)    
      draga strul, (Miercuri, 28 aprilie 2010, 10:28)

      alex gore [anonim] i-a raspuns lui Strul

      inteleg ca ai o problema cu csa.... ia, zi-mi si mie, unde-i teapa si unde-i csa-ul...?
  • +11 (11 voturi)    
    Tara excrocilor si a excrocheriei legale (Marţi, 27 aprilie 2010, 19:51)

    lb [anonim]

    Mda, excrocherie curata sustinuta de parlament, senat si guvern. Ar fi cazul ca telecom sa mai piarda niste clienti si sa ia si o amenda usturatoare. Amenda ar trebui sa ia si Astra.. Apropo de acordul cerut de firme si de banci pt folosirea datelor personale in scopuri publicitare si de marketing. Asta este smecheria ascunsa in a obtine acel acord. In momentul in care ai semnat acel acord, firmele prestatoare/bancile pot vinde contractul dintre firma (banca) unui alt tert sau pot face contracte in numele titularului fara a cere voie titularului. Mai trebuie sa invatam ce sa semnam si ce nu. Si sa facem galagie cand firmele/bancile obliga clientii sa semneze acte ce ascund practici de care noi habar nu avem. Cine are curaj sa dea telecom si astra in judecata pentru aceasta excrocherie pe fata??? Si sunt mai multe abuzuri ale telecom, astra, banci, pt care pot fi dati in judecata. Dar cine are incredere in sistemul nostru judiciar??? Cine are incredere in avocati? Ma refer la oamenii simpli, nu la baroni si la bogatani. Nu cred ca ei au primit asa ceva.
  • +11 (13 voturi)    
    Pe chestia asta... (Marţi, 27 aprilie 2010, 19:55)

    plictisitu [utilizator]

    ... pa si pu, Romtelecom. UPC si RDS abia asteapta sa le devin client. Nu stiu cati clienti va castiga Astra, dar sunt sigur ca RTC va pierde o gramada...
    Buna miscare RTC, felicitari!
    • +1 (1 vot)    
      Inca o treaba... (Miercuri, 28 aprilie 2010, 15:20)

      plictisitu [utilizator] i-a raspuns lui plictisitu

      Asigurarea multipla (la mai multe societati de asigurare) a aceluiasi bun (mobil sau imobil) este interzisa. Exista o prevedere explicita in acest sens in contractul meu de asigurare, cu mentiunea ca acest lucru duce la neplata despagubirii in caz de dauna.
      Multumesc pentru cadou RTC, tocmai mi-ai invalidat asigurarea locuintei pentru care platesc 280RON trimestrial.
  • +11 (13 voturi)    
    Abia astept! (Marţi, 27 aprilie 2010, 19:59)

    Cavalerul bizantin [anonim]

    Să îndrăznească numai. În contractul pe care l-am semnat cu ROMTELECOM am specificat că nu sunt de acord să mi se folosească datele personale altfel decât în limita contractului cu pricina. O să-i dau în judecată spontan, şi aşa stau prost cu banii.
    • -1 (1 vot)    
      Asteapta (Miercuri, 28 aprilie 2010, 11:21)

      Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui Cavalerul bizantin

      Asteapta matale mult si bine. Asigurarea este oferita ca beneficiu la contractul de baza.
      Tu asteapta. :)
    • 0 (0 voturi)    
      Oare cei care au primit polita au facut la fel? (Miercuri, 28 aprilie 2010, 12:01)

      bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Cavalerul bizantin

      Asta este intrebarea...
  • +2 (8 voturi)    
    Problema drobului de sare la scara nationala (Marţi, 27 aprilie 2010, 20:32)

    Mircea Cristescu [anonim]

    Bla bla bla. Parca suntem la clubul tinerelor neajutorate. Bineintele ca practica este ilegala, dar cum se spune, prost e cel care plateste nu cel care cere. Si mie mi-au marit factura cu toate ca trebuia sa beneficiez de un TEST de marire de banda. Bineinteles ca nu am platit aceea factura, i-am sunat si cu asta s-a rezolvat. Daca aveam ceva timp ii bagam si prin tribunale si ma asiguram cu o distracti pe urmatorii 5-10 ani. Poate venea si OTV sa ma filmeze si deveneam ero national, alaturi de Gigi, Bula si Sexy targoveata sau cum i se zice.
    vant din pupa!
  • +3 (5 voturi)    
    Nu sunt singurii (Marţi, 27 aprilie 2010, 20:32)

    Catalin [anonim]

    Raiffeisen procedeaza la fel, in parteneriat cu AIG (Alico).
    • +2 (2 voturi)    
      este corect (Miercuri, 28 aprilie 2010, 8:45)

      danandreipaval [utilizator] i-a raspuns lui Catalin

      Sunt beneficiarul acestui parteneriat dar nu era cu Raiffeisen.
      Am fost sunat de doamna de la AIG, am fost intrebat si informat. Mi-am dat acordul si acum beneficiez de un card de credit ABM AMRO.

      Nu a fost ceva abuziv. Alico imi trimite tot felul de oferte, extra oferte la asigurarea mea tot timpul. Dar niciodata nu au fost considerate acceptate daca eu nu am sunat la ei.

      E o mica diferenta
  • -7 (17 voturi)    
    asigurarea inceteaza dupa primele 3 luni (Marţi, 27 aprilie 2010, 20:59)

    Mihai [anonim]

    este specificat ca daca nu iti dai acordul, asigurarea inceteaza dupa 3 luni. deci nu inteleg fraza 'clienti fara voie astra'
    • +5 (7 voturi)    
      "clienti fara voie" (Marţi, 27 aprilie 2010, 23:34)

      popescu0 [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      "clienti fara voie" timp de 3 luni, de aici vine. Ca te trezesti cu o asigurare pe care nu ai solicitat-o.
      • -3 (3 voturi)    
        Inteleg (Miercuri, 28 aprilie 2010, 11:22)

        Alexandru C [utilizator] i-a raspuns lui popescu0

        Deci mintea ta creata nu vrea sa aiba asigurare gratuita timp de 3 luni. Esti destept, n-am ce zice.
      • -3 (3 voturi)    
        HA! (Miercuri, 28 aprilie 2010, 11:56)

        EQUANT [utilizator] i-a raspuns lui popescu0

        Sa inteleg ca daca te-ai trezi cu 1mil de euro in cont peste noapte i-ai da in judecata pt ca ti-au adus un beneficiu pe care nu l-ai solicitat? :))

        Care-i problema daca ai asigurare 3 luni? Daca nu vrei, poti sa n-o folosesti cand iti ia casa foc, nu te obliga nimeni.

        Asa alarmisti pe-aici ...
        • -1 (1 vot)    
          unii sant tampiti (Miercuri, 28 aprilie 2010, 14:30)

          costache [anonim] i-a raspuns lui EQUANT

          Unii oameni sunt tampiti. Idioti. Nu inteleg anumite chestii. Dar vorbesc; si vorbesc mult!

          Unui astfel de tampit ii doresc sa plateasca, pe bune, o polita de asigurare, sa primeasca cadoul de la Astra si apoi sa ii ia casa foc! Si apoi sa vada ce "valoros" devine acel cadou...
          • +1 (1 vot)    
            Astra Rusinea asuigurarilor (Miercuri, 28 aprilie 2010, 20:38)

            wero [anonim] i-a raspuns lui costache

            AStra plateste despagubirile???Sunteti RUSINEA asiguratorilor in bransa.Cate dintre politele RCA le-ati despagubit???Ne luati banii cu japca si nu vedem nimic de la voi.
  • -7 (9 voturi)    
    Mare .............. (Marţi, 27 aprilie 2010, 21:55)

    Mary15 [utilizator]

    Mare greutate sa dai un tel la 1930 si sa spui ca nu vrei acel .... de asigurarea ....
    • +9 (11 voturi)    
      criza tampeste rau (Miercuri, 28 aprilie 2010, 1:34)

      Alex One [anonim] i-a raspuns lui Mary15

      Si cum faci dovada ca ai sunat la 1930 ? Asta daca nu suna ocupat incontinu !
  • +8 (10 voturi)    
    aveti o solutie: dezabonati-va ! (Marţi, 27 aprilie 2010, 23:01)

    asiguratu' fara voie [anonim]

    Nu sunati la numărul indicat pentru prelungirea asigurării, pentru ca automat, fara alta prevenire, un robot o sa va multumeasca pentru că ati optat pentru prelungire, urmand ca suma sa se regaseasca pe nota telefonică!
    Sa mai spuna autoritatile ca nu e inselatorie curata!
    Eu sunam de la serviciu, ba ! O sa am probleme cu sefu' !
    Chiar ca se incalca orice drept al clientului !

    Eu am solutia : ma dezabonez de la astia; va invit sa-i sanctionati si voi, ca slava domnului sunt suficienti operatori corecti si cu calitate/pret mai buna.
    • +2 (2 voturi)    
      Care tel? (Miercuri, 28 aprilie 2010, 7:30)

      Sorin [anonim] i-a raspuns lui asiguratu' fara voie

      Care este nr. de telefon "indicat pentru prelungirea asigurării"?

      P.S. Pseudo-contractul primit a ajuns deja la gunoi!
  • +9 (9 voturi)    
    asigurati fara voie (Marţi, 27 aprilie 2010, 23:36)

    Dan [anonim]

    Trebuie depusa reclamatie la Protectia Consumatorului. Functioneaza!
    • +4 (4 voturi)    
      ANPC (Miercuri, 28 aprilie 2010, 8:29)

      Ina88 [utilizator] i-a raspuns lui Dan

      DA !! ANPC (fostul OPC) chiar va solutioneaza cererile, asa ca adresati-va fara nicio problema !!
      • 0 (0 voturi)    
        O mica problema (Miercuri, 28 aprilie 2010, 12:04)

        bilbofil [utilizator] i-a raspuns lui Ina88

        Trebuie verificat inainte daca nu exista in contractul cu ROMTELECOM acordul pentru folosirea datelor personale pentru a primi oferte de la terti.
  • +1 (9 voturi)    
    LIPSA DE DEONTOLOGIE PROFESIONALA (Marţi, 27 aprilie 2010, 23:58)

    Eu [anonim]

    Daca ar exista o "portita" as da afara tot departamentul juridic de la Romtelecom si de la Astra.

    Cum naiba au vizat asa ceva cei de la juridic?

    Au terminat facultatea la Polul Sud sau nu au destula voce sa spuna "nu suntem de acord"?

    Incompetenti ce ar merita dati in judecata.

    Incalcare clara si fara echivoc a legii privind protectia datelor personale.
    • +2 (4 voturi)    
      fetele vesele de la juridic (Miercuri, 28 aprilie 2010, 7:40)

      anaana [utilizator] i-a raspuns lui Eu

      In Romtelecom la juridic lucreaza numai pile si fete vesele angajate de greci pentru "companie". Bineinteles ca majoritatea au studii la privata !
    • 0 (0 voturi)    
      Nu cred ca sunt incompetenti (Miercuri, 28 aprilie 2010, 11:56)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui Eu

      Pur si simplu isi permit sa faca asa ceva.Abonatii nu se pot impotrivi decat daca merg in instanta, romtelecomul mai spala niste bani, Astra isi mai acopera gaurile, toata lumea e fericita!Guvernul tace din gura pt ca la urma-urmei, atat Astra, cat si Romtelecomul platesc niste taxe frumusele si sponsorizeaza pe cine trebuie...
  • +2 (6 voturi)    
    astra (Miercuri, 28 aprilie 2010, 0:23)

    ioan [anonim]

    Dezabaonati-va u rgent de la Romtelecom
  • +5 (5 voturi)    
    Cititul (Miercuri, 28 aprilie 2010, 6:43)

    Vizitiul [utilizator]

    In nici un caz nu sunt de acord cu modul in care Romtelecom incropeste treaba dar in acelasi timp, de ce nu cititi fratilor tot? Va grabiti undeva?

    Nu sunt de acord nici cu Romtelecom dar nici cu cei care nu sunt atenti la ce se intampla in jurul lor si se plang dupa aceea.
    • +2 (2 voturi)    
      eu am citit (Miercuri, 28 aprilie 2010, 8:48)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Si ce daca am citit? Este foarte dificil pt. o persoana fizica sa se apere impotriva unor practici atipice in conditiile in care legile existente si modul de utilizare a limbii romane permit practici atipice. Ramin la parerea mea ca astfel de cazuri trebuie neaparat reclamate la Protectia Consumatorului pt. ca oamenii de afaceri sint foarte inventivi si au si putere financiara.
      • 0 (0 voturi)    
        Ai incercat vreodata (Miercuri, 28 aprilie 2010, 11:58)

        Mircea [anonim] i-a raspuns lui Dan

        sa apelezi la OPC? Sa ii vezi cat le ia sa se miste...pe motiv ca nu au suficienti oameni.Si le este foarte frica sa se atinga de colosi.Prefera sa dea amenzi in piete.
  • +4 (4 voturi)    
    Pai daca tot va (Miercuri, 28 aprilie 2010, 6:51)

    Ciucu [anonim]

    Pai daca tot va duceti la magazinele Romtelecom sa va dezabonati la Astra, de se sa nu va dezabonati si de la Romtelecom?
  • +4 (4 voturi)    
    banditi (Miercuri, 28 aprilie 2010, 6:55)

    Andrei [anonim]

    Bina ca mi-am facut portarea in timp util. Plateam la ei 50 ron lunar si nici nu vorbeam la telefon. Acum nu mai platesc nimic in plus fata de cablu si internet si pot sa si vb daca vreau ca am minute incluse.
  • +7 (9 voturi)    
    Atita timp cit nu am semnat nimic... (Miercuri, 28 aprilie 2010, 7:06)

    iosiP [anonim]

    ...niciun contract nu are valoare!
    Cred ca Astra va avea probleme sa obtina bani de la mine si orice absolvent al facultatii de drept se va amuza copios daca il rog sa ma reprezinte.

    Iata ce intentionez sa fac: factura Romtelecom precizeaza (detaliaza) sumele pe care le datorez. Achit contravaloarea serviciilor de telefonie dar NU achit asigurarea la Astra... ma intreb ce-o sa faca? Sa-mi inchida telefonul? Pai de ce, doar am platit! Sa-mi anuleze asigurarea? Pai chiar va rog, fratilor, ma scutiti de timpul petrecut ascultind muzichie la "robotelul 1930". cit despre datele personale, aici CHIAR ca nu ar fi cazul sa ma enervati...
    • 0 (0 voturi)    
      Cu teoria stai bine (Miercuri, 28 aprilie 2010, 7:15)

      Cip [anonim] i-a raspuns lui iosiP

      Nu uita ca practica trebuie sa o aplici in Romania...Cea mai simpla solutie schimbarea furznirzorului telecom, insa ce te faci cu cei in zone de monopol RTC?
    • -1 (1 vot)    
      cum adica? (Miercuri, 28 aprilie 2010, 8:25)

      ina [anonim] i-a raspuns lui iosiP

      ai primit deja factura de la Astra??? glumesti?? pe ce baza ? eu zic sa rezolvi rapid problema. Atata timp cat nu ai semnat nimic, nu ar trebui sa reprezinte vreo problema, asta e clar !!!
    • +3 (5 voturi)    
      In Numele Clientului (Miercuri, 28 aprilie 2010, 9:24)

      Vasile Zaharia [anonim] i-a raspuns lui iosiP

      Încheierea acestei poliţe trece dincolo de prevederile impuse de lege sub mai multe aspecte. ROMTELECOM TREBUIE SA CEARA ACORDUL clienţilor în astfel de situaţii, altfel încalcă Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Ori NICIO COMPANIE NU ARE DREPTUL DE A UTILIZA DATELE MELE PERSONALE DECAT IN SCOP PROMOTIONAL DAR NUMAI IN RELATIA COMERCIALA DISTINCTA, IN ACEST CAZ, IN DOMENIUL TELECOMUNICATIILOR. Ori, în condiţiile în care îmi foloseşte datele şi mai şi semnează în numele meu o poliţă de asigurare, acest fapt îmi ridică multe semne de întrebare. Mâine, mă trezesc că Romtelecom îmi vinde casa şi poimâine că face credit în numele şi pentru binele meu! Pe de altă parte, clienţii nu şi-au dat acordul atunci când directorul Romtelecom a semnat, în numele lor, poliţele de asigurare. Nu se poate să închei o poliţă de asigurare în numele unui om şi apoi să-i ceri acordul. Dacă omul are încheiate două poliţe de asigurare pentru aceeaşi casă atunci există o problemă penală. Nu se pot încheia mai multe poliţe de asigurare pentru o singură locuinţă.
      • 0 (0 voturi)    
        Eee, nu... (Miercuri, 28 aprilie 2010, 12:09)

        Far_Eastern [utilizator] i-a raspuns lui Vasile Zaharia

        Se poate incheia polita si la 10 firme de asigurare.
        Totul e sa declari la inceputtul incheierii fiecarui contract. Asa, in caz de dauna, fiecare asigurator pa plati proportional.
        Penal e atunci cand incerci sa incasezi intreaga valloare a daunei, de la fiecare asigurator.
        Legea spune ca nu ai dreptul la o despagubire mai mare decat valoarea reala a bunului asigurat...
        Cat despre subiectul de fata... e cel putin o asociere nefericita de nume.
  • 0 (0 voturi)    
    furt (Miercuri, 28 aprilie 2010, 7:07)

    caligula [anonim]

    Am trecut prin asta cu "celebrul" 11880.com.ro care a preluat datele de la toti furnizorii de telefonie si au afisat pe site-ul lor numele, adresa si numarul de telefon.
    Pun pariu ca la o cautare multi dintre dvs. va veti gasi acolo.Raspunsul a fost la fel: nu ati zis nu.

    Exista o metoda simpla la care va asigur ca toti isi vor schimba atitudinea.Am facut-o si eu.
    Faceti o plangere penala la politie impotriva Romtelecom si Astra, o scanati si o trimiteti in email la cele doua societati.Directorasii de acolo(care sunt raspunzatori in solidar daca sunt gasiti vinovati pentru furt de date personale) va trimit si flori.

    Am tot sunat 2-3 luni la UPC si la firma care mi-a pus datele pe site, nu au facut nimic.Cand le-am trimis pisica (plangerea) pe mail, au disparut toate datele mele, si-au cerut scuze etc. etc.
    • 0 (0 voturi)    
      Da, dar a trebuit sa faci asta (Miercuri, 28 aprilie 2010, 12:01)

      Mircea [anonim] i-a raspuns lui caligula

      cat timp ai pierdut ca sa faci planggerea si sa rezolvi situatia?Nu era mai normal sa nu se ajunga in situatia asta.In cazul de fatza,cred ca au facut o estimare de genul: cel putin 30% din abonatii Romtelecom nu vor face plangere si chiar isi vor prelungi polita pt ca au vazut ei ceva la televizor cum ca asigurarile vor fi obligatorii, asa ca oricum tre sa le faca.Si uite asa, ASTRA se alege cu minim 500000 de clienti!
  • 0 (0 voturi)    
    contractele sunt legea partilor (Miercuri, 28 aprilie 2010, 7:22)

    dinamo [anonim]

    contractul reprezinta legea partilor; daca partile convin la semnarea acestuia ca beneficiaza de o asigurare gratuita initial apoi contracost e ok, clientul si-a exprimat prin semnare acordul expres mentionat in lege( vezi Raiffeisen
  • 0 (0 voturi)    
    utilizarea abuziva a datelor personale (Miercuri, 28 aprilie 2010, 7:57)

    copila [anonim]

    este incredibil! adica ei cu datele personale ale clientilor isi fac de cap fara acordul lor. am mai auzit cazuri si de credite in urma carora ti se fac astfel de asigurari "cadou" si apoi esti fortat sa le platesti sau te trezesti din senin pe la biroul de credite cu datorii. mi se pare o mare tampenie ca sunt lasati sa faca asa ceva de atata timp. cum drq sa ti se faca un cadou pentru devii fortat legal sa platesti??? ar trebui dati in judecata grav. chiar nu inteleg cum de se poate accepta asa ceva. ce-ar fi daca oricine intra in posesia datelor tale personale si-ar face de cap cum doreste cu ele? ...
  • 0 (2 voturi)    
    Am rezolvat!!! (Miercuri, 28 aprilie 2010, 7:59)

    Gata [anonim]

    Eu am rezolvat problema cu romtelecom. Definitiv. Oricum aveam 4 abonamente la mobile si fixul era mobila in casa. De azi nu ma mai intereseaza ce zice/face romtelecomu' Am renuntat la ei!!!
    • -2 (2 voturi)    
      minti (Miercuri, 28 aprilie 2010, 10:36)

      ekek [utilizator] i-a raspuns lui Gata

      eu cred ca minti. nici nu aia avut RTL, vorbesti doar din ura
  • 0 (0 voturi)    
    trebuie intervenit urgent (Miercuri, 28 aprilie 2010, 8:10)

    Mihai [anonim]

    Daca nu se intervine urgent, alte companii vor lua exemplu,, si astfel in fiecare luna vom fi "inscrisi" fara voie la servicii de care nu avem nevoie, si nu va fi usor sa mai scapi de ele.

    pentru cei care nu vad de ce acest lucru e periculos, am un simplu exemplu: RTC au milioane de clienti, iar toti vor trebui sa 'anuleze' ceva pentru care nu au optat in aceleasi 10 zile. 1931 va suna ocupat.
    iar ce ma fac daca sunt in vacanta in ziua in care vine factura, ma trezesc inscris automat?

    spiritul legii, probabil si litera ei, spune ca NU pot transfera datele personale decat cu ACORDUL meu, iar ei fac exact invers, le TRANSFERA daca NU MA OPUN.
  • 0 (2 voturi)    
    dubla asigurare (Miercuri, 28 aprilie 2010, 8:12)

    qxu [anonim]

    din cate stiu este ilegal sa inchei o a doua asigurare pentru acelasi bun. Ilegal ptr asigurator, iar din punct de vedere al asiguratului este inutil - nu vei primi a doua despagubire.
    Eu am asigurare ptr locuinta. Si evident nu apare in datele personale din romtelecom. Abia astept sa-mi incheie o adoua polita pentru a putea depune o plangere impotriva astra. Si o a doua impotriva romtelecom - care foloseste datele personale fara sa-mi fi dat acceptul.

    Voi avea un pic de bataie de cap cu avocatii, dar simt ca voi face un super concediu pe banii lor (peste cativa ani ce-i drept)

    Ii sfatuiesc pe cei care sunt in situatia mea, sa procedeze la fel: poate amenzile platite vor fi mai mari decat incasarile... si macar merg la buget.
    • 0 (0 voturi)    
      eronat (Miercuri, 28 aprilie 2010, 10:42)

      vasile iulian [anonim] i-a raspuns lui qxu

      nu iti incheie nimeni nimic fara acordul tau. dupa 3 luni asigurarea inceteaza de drept.
  • 0 (2 voturi)    
    aloooo (Miercuri, 28 aprilie 2010, 8:24)

    ina [anonim]

    nu va mai panicati atat, nu ati semnat nici un contract, nu se intampla nimic. Astra are acces doar la bazele de date personale, ceea ce inseamna ca va suna si va invita la sediul lor ca sa va propuna un contract de care oricum nu aveti nevoie si nu-l veti semna, ca sunt niste nesimtiti. Cu siguranta, la incheierea contractului cu Romtelecom exista o clauza in care va dadeati acordul la preluarea datelor personale de catre ei si "partenerii lor". In caz contrar, ar fi ilegal si chiar daca i-ati da in judecata, trebuie sa justificati un prejudiciu, care in momentul de fata nu exista.
    Nu semnati ce nu vreti si punct. Idem la banci cu dobanzile lor "fixe". Bai, oameni buni, nu mai semnati acte aditionale. Gata, pa! Nu sunteti obligati sa semnati nimic. Degeaba cititi dumneavoastra singuri, limbajul e de asa natura facut incat sa nu intelegeti mare lucru fara un avocat langa voi. Ce trebuie sa stiti e ca NU SUNTETI NICIODATA OBLIGATI SA SEMNATI NIMIC!!
  • 0 (0 voturi)    
    intrebare (Miercuri, 28 aprilie 2010, 8:41)

    Dumbrava Edy [anonim]

    dece nu se sesizeaza din oficiu procuratura?
  • 0 (0 voturi)    
    astra (Miercuri, 28 aprilie 2010, 8:44)

    ovidiu [anonim]

    Si eu am primit polita Astra, dar nici vorba sa trebuiasca sa anunti romtelecomul daca nu o vrei, dimpotriva anunti doar daca vrei ca polita de asigurare sa se prelungeasca peste lunile gratuite in caz contrar ea se anuleaza unilateral de catre societatea de asigurari.
    Si nu sunt interesat de polita de asigurare obligatorie, deoarece consider ca este doar o taxa in plus pusa de guvernanti si ca multe alte legi va muri neavand priza in societate.
    Vorbea aici de avocatul poporului, consider ca acesta ar trebui sesizat in legatura cu legea propriu zisa, astfel incat raul sa fie taiat de la radacina
    • 0 (0 voturi)    
      Romtel. (Joi, 29 aprilie 2010, 12:21)

      ela [anonim] i-a raspuns lui ovidiu

      nu conteaza ca se prelungeste asigurarea sau nu normal daca o platesti nu continua deranjul mare este decizia Roamtelecom de a ti folosi datele personale fara acordul tau.Dar cum nu sunt singurii................cine ne apara? asigurarea de 10-20 E este ca o frectie la un picior de lemn.Este facuta doar pt.castigul asiguratorilor si a statului care mai incaseaza niste taxe.
  • 0 (0 voturi)    
    Pff (Miercuri, 28 aprilie 2010, 8:46)

    Florian [anonim]

    tocmai ma gandeam sa imi fac un abonament la ClickNet la Romtelecom insa dupa strirea asta nu mai vreau sa aud de ei,
  • 0 (0 voturi)    
    Si la Orange (Miercuri, 28 aprilie 2010, 8:46)

    jokerlives [utilizator]

    Acelasi tip de abordare a fost si la Orange, anul trecut. Mai multe detalii gasiti aici:
    http://www.astrasig.ro/cms/romanian/private/car/asigcasata/index.html
    • 0 (0 voturi)    
      diferenta esentiala (Miercuri, 28 aprilie 2010, 13:56)

      _tudor_ [utilizator] i-a raspuns lui jokerlives

      Ce-au facut anul trecut imprteuna cu Orange era o invitatie absolut OK.

      Acum ti-au dat deja datele pesonale (deoarece asigurarea - facuta de ei, te au pe tine ca beneficiar) si te invita sa le refuzi asiguarea si sa-i rogi sa "te uite".
      Ceea ce face Romtelecom:
      - incalca protectia datelor cu caracter personal si
      Ceea ce face ASTRA si Romtelecom:
      - face vanzarea nesolicitata ilegala.

      P.S. Dau gratis o pizza la juristii ROMTELE(marketin')COM. martea viitoare la ei acasa in dormitor.
      Daca nu vor sa le intru in casa (gasesc eu cum), trebuie doar sa ma anunte ca nu vor :P
  • 0 (0 voturi)    
    Stupezenie! (Miercuri, 28 aprilie 2010, 8:48)

    vuka [anonim]

    Curios lucrul cu 10 zile de la data facturarii, adica cel inscris pe factura, deoarece intre data facturarii si data primirii acesteia exista intotdeauna un termen mai mare de 10 zile. Drept urmare, nu mai ai nicio posibilitate sa iti exprimi acordul cu privire la polita de asigurare.
    Si apoi cum poate oare un operator economic sa negocieze transmiterea datelor mele personale catre un alt comerciant, care este un tert in relatiile dintre mine si Romtelecom. Polita de asigurare este un contract, deci trebuie sa intruneasca acordul de vointa al ambelor parti. Cum pot sa devin parte intr-un contract incheiat intre Romtelecom si Astra si sa ma trezesc cu anumite drepturi si obligatii fara am exprima acordul de vointa?
    O alta perla aparuta in plaiul nostru mioritic.
  • 0 (0 voturi)    
    haha (Miercuri, 28 aprilie 2010, 8:59)

    Arkan [utilizator]

    Faza tare, acum cateva luni Astra kkt, ultima speta de companie de asigurari(in primul nu platesc daunele), a decis ca toate RCA-urile sa aiba si asigurare de casa. Evident plateai in plus. Stiu pt. ca aveam si un contract de colaborare si nu puteam debifa optiunea. Logic, clientul nu dorea, mai ales cu masina in leasing. El platea asigurarea sediului bcr sau mai stiu eu ce ifn:)
  • -2 (2 voturi)    
    tipic romanesc (Miercuri, 28 aprilie 2010, 9:09)

    stefan [anonim]

    spiritul tipic romanesc de carcotas de performanta s-a propagat si pe aici. Asa cum spune si domnul de mai jos, numerele de telefon si adresele se pot gasi oricum in cartea de telefoane asa ca nu se face nici-un abuz. E gratis si n-are ce rau sa-ti faca...Bucurati-va de ele cu un pret mic!
    Pentru a evita toate aceste discutii era mai simplu sa infiinteze o linie de tefon gratuita a RTC la care sa se accepte / refuze polita...e cel mai democratic.
  • 0 (0 voturi)    
    puteti lua atitudine (Miercuri, 28 aprilie 2010, 9:09)

    Miki [anonim]

    Daca doriti sa transmiteti Romtelecom pararea dvs legata de acest gest total nepotrivit, puteti face asta la http://suport.romtelecom.ro/app/ask/. Indrazniti, doar asa vor intelege ca o asemenea practica nu poate fi adoptata!
    • 0 (0 voturi)    
      Asigurare ASTRA (Miercuri, 28 aprilie 2010, 9:59)

      Liviu [anonim] i-a raspuns lui Miki

      Miki scrie "puteti lua atitudine" si posteaza un link unde se poate face acest lucru.
      Incercati sa accesati http://suport.romtelecom.ro/app/ask/
      si veti avea o surpriza....neplacuta.
      Redau mai jos textul "destept" al ROMTELECOMULUI (text ce se gaseste dupa cimpurile ce trebuie completate):
      "Prin completarea şi trimiterea acestui formular declar că sunt de acord cu prelucrarea datelor mele personale menţionate mai sus, în scopul furnizării de către Romtelecom a răspunsurilor solicitate, şi cu dezvăluirea/transmiterea (inclusiv în străinatate) acestor date partenerilor Romtelecom pentru realizarea acstui scop.
      Am luat act de faptul că pot sa exercit drepturile de acces, de intervenţie şi de opoziţie în condiţiile prevazute de Legea nr. 677/2001 printr-o cerere scrisă, datată şi semnată, trimisă pe adresa Romtelecom. "
      DECI:
      prin utilizarea acestui serviciu, va dati acordul "..cu dezvăluirea/transmiterea (inclusiv în străinatate) acestor date partenerilor Romtelecom" dar si ca dreptul de opazitie in conditiile legii 677/2001 se face printr-o actiune voluntara (cerere scrisa adresata ROMTELECOM).
      Asa ca nu faceti aceasta greseala!
      DESI:
      fara a comenta legalitatea acestei fraze, cred insa ca ea exista si in contractul de telefonie/internet/etc. cu ROMTELECOM, contracte pe care desigur, fiecare dintre noi le-am semnat.
      Si, daca e asa, am dat dreptul ROMTELECOM (legal sau nelegal, nu mai are acum prea mare importanta!) de a transmite datele personale "partenerului ASTRA"
      Va trebui deci sa recitim contractele pentru a vedea ce se prevede in acest sens .
  • 0 (0 voturi)    
    superb... (Miercuri, 28 aprilie 2010, 9:15)

    farty [utilizator]

    sublima aceasta miscare a RTC-ului. daca pana acum eram in dubii legat de rezilierea contractului cu ei, acum totul este sigur 100%... contractul va fi reziliat, deoarece au intrecut orice limita a nesimtirii si a bunului simt.

    totusi, stau si ma intreb ce se intampla cu cei care nu au primit factura la timp, sau deloc? stim cu totii ca aceasta problema apare la majoritatea furnizorilor de telefonie. si mai stau si ma intreb, oare cand ne vom trezi ca va trebui sa platim rate la banca, fara ca noi sa fi incheiat vreun contract cu respectiva banca. curand, oricum...curand.
  • -1 (1 vot)    
    Nebunie... (Miercuri, 28 aprilie 2010, 9:15)

    Bogdan [anonim]

    Ce atata talmes-balmes? Oamenii au dat ceva moca. Sa fie primit!
    Nu faceti decat sa comentati ca niste babe care nu au ce face toata ziua...
  • -2 (2 voturi)    
    brrr, Carcotasi rau! (Miercuri, 28 aprilie 2010, 9:16)

    sanzi ana [anonim]

    Au facut un CADOU.
    Ce e asa de greu de priceput?
    nu il vrei, te exprimi liber la telefon sau la oficiu.
    Faptul ca trebuie sa iti exprimi consimtamantul comunicand chestia asta, si nu pur si simplu prin neplata, este perfect logic.Pentru ca poate sunt persoane care isi doresc dar care nu pot plati la un moment dat. Mai ales pe inflatia asta de cutremure...Brrr!
    Si nu inteleg de ce criticati compania...ca e asa si pe dincolo.
    Va obliga cineva sau nu stiti ce inseamna democratia? Esti liber sa te duci unde vrei.
    Am si eu RCS ca au venit la usa. Mi-a fost mai comod, am batut palma, n-am criticat, ca tu RTC nu mi-ai oferit asta si asta. Atat au considerat si au putut, atat au oferit.
    Iar eu am avut de ales.
    Cat despre date personale...daca e vreo promotie d-aia cu fluturasi la Carrefour sau la Cora, le scrieti /dati fara sa clipiti...
  • 0 (0 voturi)    
    Romania a intrat in ROMTELECOMA... (Miercuri, 28 aprilie 2010, 9:18)

    capatu` satului [anonim]

    afalam cu sur[prindere ca pe langa bataia de joc, cu care ne trateaza alesii de 20 de ani, mai vin si greczi sa ne ciordeasca de ceva bani...,
    de principiu, romtelecoma nu avea nici un drept sa furnizeze altei entittati informatii despre clienti, decat cu acordul explicit al acestora;
    binenteles romtelecoma nu a cerut nici unui utilizator ala cestui serviciu acceptul pt. a furniza datele sale personale catre astra sa;
    o fi foame mare la astra sa, nu mai stiu de unde sa scoata bani, si s-au gandit ca daca prind minim 200.000 de fraieri smenu` se justifica...
    romtelecom ne baga inapoi in sclavagism, cum mama draq au vindut datele mele si ale intregii tari catre astra? cu ce drept ? care a fost pretu` corect ? unde este partea mea ?, pana la urma ne-au vandut ca pe o turma de sclavi....
    am citit comunicatu`, ar fi interesant de aflat ce a comunicat conducerea astra sa, catre angajati, sigur le-au spus ca trebuie sa le comunice utilizatorilor romtelecoma ca politele sunt obligatorii, deci amaratii sa plateasca....
    dupa ce guvernantii isi bat joc de noi in fiecare zi, acum a venit si randu` la privati...
    maine bag plangere la avocatu` poporului pt. smenu` romtelecoma - astra, daca nu face nimic ma judec si cu el, trebuie si magistrati sa lucreze ceva ca e criza si si-au marit salariile mishto in ultimii ani...
    ong`urile lu` peshte (prodemocratia si restu`) ce apar cu nemiluita la irelaitate si antene, ce fac acum ?, va spun io, nimic, ele lucreaza doar cand primesc ordine de la psd si bani adevarati, nu doi lei gauriti, ca si toti amartii din tara asta...
  • 0 (0 voturi)    
    cate asigurari? (Miercuri, 28 aprilie 2010, 9:36)

    ada b [anonim]

    Mai este o problema. Eu am asigurare de cativa ani la o firma privata, nu o suma mare dar sa fie acolo ceva in caz de ,,Doamne fereste..." si nu inteleg de ce trebuie sa-mi fac si o astfel de asigurare obligatorie ca se spune ca daca refuz voi fi amendata. Iar despagubirile se vor plati pentru ambele asigurari?
  • 0 (0 voturi)    
    cost apel 1930 (Miercuri, 28 aprilie 2010, 9:45)

    Mihai [anonim]

    Care este tariful unui apel la 1930? Daca nu este gratuit, probabil Romtelecom spera sa isi mai rotunjeasca veniturile si de aici...
  • +1 (1 vot)    
    ieftin si gratis (Miercuri, 28 aprilie 2010, 9:47)

    reasigurare [anonim]

    Tot ce e ieftin si gratis e dubios. Daca vine o nenorocire mare zilele urmatoare nu stiu pe unde scoate Astra camasa. Ca doar nu cred ca a platit deja reasigurarea pentru milioanele de polite incheiate pentru clientii RTC. Sa fim sanatosi ca tepari sunt cat cuprinde.....
    • 0 (0 voturi)    
      Desteptarea puisori ca v-aduce mama flori (Miercuri, 28 aprilie 2010, 10:43)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui reasigurare

      Va mai aminti ti cand sa liberalizat piata telecom ? Cand au aparut si alti operatori de telefonie fixa? Daca da, eu de atunci am dat divort de Romsmenelecom. Eram deja satul de tepele lor de la facutura si de "super pretul " pe care-l plate-am lunar pe abonament. De atunci am contract la altii platesc 2,87 euro pe luna dupa trecera de la dolar la euro am vreo 40 de minute nationale si 5 sms-uri nationale si tarife de 0,02,40(2,4 centi nu 24) eurocenti /minut/fix oricand 0,10 eurocenti pe mobil TVA inclus .
      Foarte "sexy" as putea spune deoarece nu sunt obligat sa platesc vreo 7-8 euro cel mai mic abonament RTC adica vreo 40 - 50 ron . Ma dispera astia cu vorbitul gratis in retea dupa ora "X". Nu mai vreau gratuitati de felul asta. M-am saturat de gratuitati pentru care trebuie sa platesc sa-mi iasa ochii ca la broasca. Cand am incetat eu contractul cu RTC era perioada in care RTC pierdea 500000 de abonati pe luna. Daca nu bagau televizorul si apoi internetul se alegea praful de ei. Morala este: FITI ATENTI LA CE FACETI DEOARECE E MAI USOR SA PREVII DECAT SA TRATEZI.
      Succes...
      Hai Romania saraca tara bogata...
    • 0 (0 voturi)    
      re: ieftin si gratis (Miercuri, 28 aprilie 2010, 11:19)

      rada [anonim] i-a raspuns lui reasigurare

      Doamne, dar nu iti imagienzi ca scoate ASTRA banii din buzunar!
      Societatile de asigurari sunt afiliate la companii internationale, si asa reusesc sa plateasca!
      • 0 (0 voturi)    
        ieftin si gratis (Miercuri, 28 aprilie 2010, 11:47)

        reasigurare [anonim] i-a raspuns lui rada

        Afilierea de care vorbesti se cheama reasigurare. Iar aceasta costa. Daca platesti esti reasigurat, daca nu, nu.
  • 0 (0 voturi)    
    plangere (Miercuri, 28 aprilie 2010, 10:10)

    fefe [anonim]

    Toti clientii Romtelecom sa depuna plangere la protectia consumatorului si la Comisia de Supraveghere a asigurarilor. Sa le f..a niste amenzi la indivizii astia sa ne le poata duce.
    • 0 (0 voturi)    
      teapa (Miercuri, 28 aprilie 2010, 10:48)

      radu [anonim] i-a raspuns lui fefe

      Neaparat trebuie reclamat.
      In plus poate ati uitat ca din iulie intra in vigoare asigurarea obligatorie a locuintelor, unde veti plati 20 euro, deci Astra va fura, cu complicitatea RTC, 10 euro din buzunar!
  • 0 (0 voturi)    
    si Vodafone face la fel (Miercuri, 28 aprilie 2010, 10:13)

    Elena [anonim]

    Si Vodafone, pentru unii abonati, a inclus 2 luni internet gratuit pe mobil..daca nu anunti ca renunti la el in termenul de 60 zile, ramai in continuare cu el, pentru "doar" 4-5 Euro fara TVA/ luna - platiti peste cost abonament
    furt la drumul mare...
  • 0 (0 voturi)    
    Si daca (Miercuri, 28 aprilie 2010, 10:18)

    Lilia73 [utilizator]

    Stati asa, si daca noi avem deja asigurare cu alta companie de asigurari? Ei de unde stiu daca ai sau nu ai asigurarea deja facuta?
  • +1 (1 vot)    
    daruri de la greci (Miercuri, 28 aprilie 2010, 10:21)

    daruri de la greci [anonim]

    Fereste-te de greci, mai ales atunci cand iti fac daruri.
  • 0 (0 voturi)    
    Asigurarea RTC AStra (Miercuri, 28 aprilie 2010, 10:33)

    radu [anonim]

    Eu am reclamat deja on-line Astra la CSA si ANPC iar pe RTC la ANPC si Autoritatea Nationala pt Protectia datelor Personale.
    Reclamati oameni buni. Cu cat sunt mai multe reclamatii cu atat autoritatile vor fi obligate sa reactioneze. Ganditi-va si la amaratii de la tara care vor fi inselati si care nu au cum sa reclame!
  • 0 (0 voturi)    
    Grav (Miercuri, 28 aprilie 2010, 10:33)

    Cristi [anonim]

    Situatia e foarte grava. Ce se intampla daca eu am deja asigurare la casa? Daca societatea la care am refuza sa ma despagubeasca pe motiv ca am inca o asigurare?
    • 0 (0 voturi)    
      Grav (Joi, 29 aprilie 2010, 2:14)

      Andras [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      Daca se va afla ca ai si o a doua asigurare, atunci cea de a doua societate iti va plati proportional dauna. Dar daca esti destept incasezi de la ambii acceasi indemnizatie, daca esti prins insa, este deja caz penal grav, grav, grav. Si n-ai cum sa fii prins, ca acesti bani trebuie sa treaca printr-un cont de al tau...., si acolo este deja banca, finantele, politia.....

      Bafta!
  • 0 (0 voturi)    
    SARLATANI (Miercuri, 28 aprilie 2010, 11:19)

    Dan [anonim]

    Este o manarie, cata spaga sa dat pentru acest aranjament de tip mafiot? Cine a luat banii?
    DNA-ul ce face?
    Am sa reziliez abonamentul telefonic.
  • 0 (0 voturi)    
    un pic tendentios (Miercuri, 28 aprilie 2010, 12:15)

    Gigel [anonim]

    "Cum ajung abonatii Romtelecom clienti fara voie ai societatii de asigurari Astra" ??

    Nu e chiar ce se spune in articol - se spune clar ca tot ce au dreptul cei de la Astra sa faca este sa sune clientii pentru a prelungi polita.
    Nu vrei, nu platesti. Simplu.

    Hotnews, cam incepeti sa mergeti pe stilul tabloidelor.... chiar ar fi pacat sa va stricati site-ul din cauza unor astfel de porcarii.
  • 0 (0 voturi)    
    asig (Miercuri, 28 aprilie 2010, 12:39)

    miki [anonim]

    mie mi-a luat foc casa bunicilor si am luat bani de la astra
  • 0 (0 voturi)    
    hahahaha (Miercuri, 28 aprilie 2010, 12:58)

    sarin [utilizator]

    Ia, sa-i vad io pe astia de la astra de-acum incolo incercand sa (mai) incheie asigurari... Suna-ti un prieten, 'amice'!...
    Mare tevatura... N-ai semnat polita, nu-ti ia nimeni nici un ban din buzunar. De toata jena e modul cum au facut-o, o aratare de hartie cu pretentie de polita semnata doar de ei, iar tu, marele asigurat, figurezi doar ca obiect de targ de vite & date personale. Amuzant e ce se angajeaza astia de la astra sa plateasca, jumate din prima standard; ei n-au dupa ce bea apa.
    N-au decat sa-mi asigure si ... si sa-mi trimita o politza, oricum nu sint in stare, am vazut ce reactie au avut alti mari asiguratori cand am incercat sa asigur o vechitura de masina, au aruncat certificatul de inmatriculare de parca i-a fript, 'Nu se poate, e prea veche !'... Hai, ca asta e proaspat, poftiti de-l asigurati !
  • -2 (2 voturi)    
    Cadouri - mai vreau (Miercuri, 28 aprilie 2010, 13:16)

    Gyula Ferenczi [anonim]

    Eu am toate asigurarile la Astra. Si am primit si bani de la ei. Deci...mai vreau cadouri.
    Nu inteleg atitudinea oamenilor. Nu le mai plac cadourile?
    Gyula
  • 0 (0 voturi)    
    baieti seriosi (Miercuri, 28 aprilie 2010, 13:21)

    irinel [anonim]

    eu am avut nevasta asigurata la astia in caz de doamne-fereste si, uite, acuma-mi platesc regulat si la timp! fie primit !
  • +1 (1 vot)    
    Intrebare (Miercuri, 28 aprilie 2010, 13:50)

    tic [anonim]

    Deci fara sa fiu intrebat, RTL imi asigura locuinta la Astra, primele 3 luni fiind gratuite. Dupa 3 luni, sunt contactat de Astra sa ma intrebe daca vreau sa prelungesc, de data asta contra cost, polita de asigurare si eu pot sa refuz.
    Daca in primele 3 luni se intampla ceva in locuinta mea, primesc despagubiri de la Astra? Asta in conditiile in care eu personal n-am semnat nimic cu ei? Ce fac, ii sun si le spun: "Salut, ma numesc Popescu, trimiteti va rog un agent la mine acasa sa faca constatarea pagubelor si sa-mi dea banii de reparatii"? Ce misto!
  • 0 (0 voturi)    
    Autoritatile ar trebui sa reactioneze imediat! (Miercuri, 28 aprilie 2010, 13:50)

    Jurist [anonim]

    Exista o autoritate publica platita din banii contribuabilului, numita ANSPDCP, care are ca scop protejarea datelor noastre personale si care ar trebui sa reactioneze rapid la acest acord ilegal dintre Romtelecom si Astra Asigurari. Acordul este ilegal, deoarece legea romana prevede forma de consimtamant opt-in, nu opt-out, adica pe romaneste eu trebuie sa-mi dau acordul explicit pentru a-mi fi prelucrate datele personale, nu tacit, cum prevede acest acord.
    De asemenea, cred ca si OPC-ul ar trebui sa ia atitudine, pentru ca un consumator nu poate fi obligat sa intre intr-un raport juridic contractual cu un furnizor de servicii, decat prin consimtamant expres si scris.
    Deci, ce fac aceste autoritati? Asista pasiv la incalcarea drepturilor cetatenilor si consumatorilor romani? Atunci, de ce si-ar mai merita existenta?!
  • 0 (0 voturi)    
    the show must go on! (Miercuri, 28 aprilie 2010, 16:14)

    taranul [anonim]

    Multinationalele fac ce vor ei si autoritatiile isi inchid ochii (intentionat).
    Multinationalele au impartit destui bani, au uns bine sistemul, deci afacerile lor functioneaza fara probleme.

    Daca taranul ia teapa, poate sa mearga unde vrea el, tot multinationalul are dreptate.

    De cate ori mi sa intamplat si mie sa aflu, ca compania x sau y a modificat unilateral conditiile contractuale. Puteam sa ma duc oriunde, tot nu aveam dreptate.
    De Romtelecom am scapat de catva ani de zile si nu mi pare rau, dar sunt altii, care sunt la fel.

    Careffour face reclama la produse cu preturi senzationale ... produse, care niciodata nu apar pe stoc in timpul promotiei. Taranul daca tot a venit la magazin, mai cumpara cate ceva ...
    Recent Vodafone a inceput sa ni le fure punctele de loialitate, modificand regulile unilateral...
    etc....
    • 0 (0 voturi)    
      Tu nu contezi (Joi, 6 mai 2010, 19:56)

      x [anonim] i-a raspuns lui taranul

      Bugetarii toaca zeci de miliarde de euro anual si nu se vede nimic. In spitale mori, in scoli raman doar submediocrii, politia vrea spaga etc Te-ai intrebat vreodata de unde vin banii astia la buget? Daca nu de la multinationale si firme care platesc impozite si creaza locuri de munca. Economia subterana a atins cote alarmante si guvernu ce face... nimic. In loc sa se restructureze masiv prefera sa creasca tva-ul si cota unica ca sa mearga cu cheltuielile in acelasi ritm. Iar tu iti faci probleme ca incurajezi sectorul privat? Daca nu ma insel Astra este sigura firma de asigurari cu capital social majoritar romanesc, deci profitul nu pleaca in tarile calde. In fine, n-are rost unii nu inteleg.
  • 0 (0 voturi)    
    hotie pe fata!! (Miercuri, 28 aprilie 2010, 16:26)

    anka [anonim]

    In tara asta chiar se tolereaza absolut orice, pe bune! Domnul de mai jos ziceai ca vrea 1.000 RON pe luna, ei uite, avand in vedere ca aproape totul in Romania este gandit si comunicat in EURO, eu vreau macar 1.000 EURO pe saptamana! Daca inteligentul de la ROMTELECOM nu imi raspunde la cerere, inseamna ca e de acord sa imi dea banii astia, stai sa-i dau IBAN-ul!!!

    FRATILOR, DE CE MAI STATI CLIENTI LA ROMTELECOM???
  • 0 (0 voturi)    
    renunt la HotTelecom (Miercuri, 28 aprilie 2010, 17:36)

    marius t [anonim]

    O asemenea porcarie este permisa numai in bantstanul de romanica, in orice tara hotii astia nenorociti ar fi amendati usturator.
    Astazi mama mea, pensionara, a fost pusa pe drumuri pentru a rezolva aceasta porcarie infecta, drept pt care am decis sa renunt la contractul cu acesti hoti ordinari, de un tupeu monstruos.
    Ma intreb cat de cretin e managerul care a comis aceasta mizerie ?
  • 0 (0 voturi)    
    Hai pa Astra, hai pa romtelecom (Miercuri, 28 aprilie 2010, 17:57)

    tipa marius [anonim]

    o certitudine am de acum: nu mai lucrez cu romtelecom si cu astra, niciodata. bine au facut, ne-au aratat ce isneamna hotie, imbecilitate si ilegalitate din partea unor firme mari, cu care nu voi mai lucra niciodata.
  • 0 (0 voturi)    
    etic ? (Miercuri, 28 aprilie 2010, 18:03)

    locuitor [anonim]

    pe site-ul lor scrie ( pagina cu misiune/viziune/valori)

    Integritate

    * Acţionez etic şi corect în activitatea mea de zi cu zi şi în toate deciziile mele.
    * Nu tolerez comportamente neetice şi iresponsabile.
    * Deciziile mele sunt ghidate de principii.

    Isi fac publicitate mincinoasa si in plus actioneaza neetic si , incorect.
  • +1 (1 vot)    
    ce bine! (Miercuri, 28 aprilie 2010, 21:26)

    alaska [utilizator]

    ce bine ca nu mai sunt clienta Romtelecom de mai bine de 4 ani,de cand a intrat pe piata RDS&RCS,la care am platit si 65 de bani pe luna,pe cand la romtelecom nu plateam sub 60 de lei niciodata, desi aveam telefonul parolat. in ceea ce priveste datele personale,nu va faceti iluzii ca nu sunt deloc "personale",sunt furnizate oricui plateste mai mult,si campioni la acest capitol sunt cateva banci, pe care nu le voi numi,ca sa nu mi se modereze comentariul!
  • 0 (0 voturi)    
    Telefon protest (Miercuri, 28 aprilie 2010, 23:31)

    Radu Mocanescu [anonim]

    Am sunat la telefonul indicat pe factura pentru a-mi exprima protestul fata de astfel de practici neetice. Ce credeti ca am patit?
    Mi-a raspuns un robot automat:
    "Va multumim pentru alegerea dvs de a incheia o polita de asigurare. Ati facut o alegere inspirata".
    Nu-mi revin, chiar nu ia nimeni nici o masura pentru astfel de cazuri de impostura? Gata! tenunt la abonamentul cu Romtelecom, e indamisibil!
  • 0 (0 voturi)    
    pozitia romtelecom ? (Joi, 29 aprilie 2010, 6:07)

    locuitor [anonim]

    pozitia romtelecom ?
  • 0 (0 voturi)    
    magaria romtelecom-astra (Joi, 29 aprilie 2010, 8:23)

    Gabriela Tudose [anonim]

    Buna,
    chestia este ca , odata cu asa-zisa polita de asigurare a locuintei, s-a primit si un contract standard, de fapt o copie, semnata numai de romtelecom. Conform legii, un contract nu poate fi valabil daca nu semnat de partile implicate, in original, fiecare dintre ei trebuind sa aibe cate un duplicat al acestui original. Deci, cum poate trece drept contract valabil o hartie, nesemnata de mine?
    Si totusi, dupa formularea lor, aceasta polita are titlu obligatoriu daca nu te prezinti, in termen de 10 zile de la emiterea facturii, la o sucursala romtelecom, prin care sa soliciti ca nu esti de acord cu ceva care nu ai cerut.
    Oricum, eu voi merge sa fac cererea asta, dar o sa iau nr de inregistrare.
  • 0 (0 voturi)    
    Asigurari prin Romtelecom (Sâmbătă, 1 mai 2010, 7:30)

    Nicolae [anonim]

    Uite asa procedeaza tipul de escroci produsi de Democratia romaneasca.Cineva trebuie sa se autosesizeze.Mai sunt escroci si cei ce ne streseaza cu SMS (nesolicitate) pe telefoanele mobile.Cui sa reclamam astfel de gesturi?Pentru oamenii de rand nu mai sunt aparatori ai drepturilor lor.
  • 0 (0 voturi)    
    plingere la institutii europene (Marţi, 4 mai 2010, 18:52)

    monica L [anonim]

    Faceti plingere la autoritatea romaneasca de profil anspdcp@dataprotection.ro, dar mai sigur la biroul competent al Consiliului Europei.
    data.protection@consilium.europa.eu

    sau la European Data Protection Superviser edps@edps.europa.eu

    Eu zic sa terminam cu topirlanii din business! N-am nicio incredere in autoritatile romanesti, orice demers trebuie incercat in afara granitelor, caci sintem cetateni europeni.
  • 0 (0 voturi)    
    Nimic nou (Joi, 6 mai 2010, 16:15)

    Nu conteaza [anonim]

    Pai Omniasig vinde asigurari prin intermediul Vodafone, AIG vinde prin intermediu Raiffeisen samd.
    E o polita de asigurare gratis 3 luni pe care o plateste Romtelecom, ce aveti bai comunistilor? Datele noastre nu au ajuns in posesia Astrei. De la Astra a venit formatul politeti datele au fost adaugate de Romtelecom, daca dupa 3 luni vrei sa fii client Astra dai 10 euro si atunci intrii in baza lor de date dupa ce iti dai acordul.
  • 0 (0 voturi)    
    Cu inundatiile de acum, poti lua bani pe polita! (Marţi, 29 iunie 2010, 17:33)

    AdinaF [anonim]

    Eu zic ca acum e momentul cel mai potrivit ca locuitorii din zonele in care sunt inundatii din Moldova sa foloseasca aceasta asigurare gratuita, daca au primit-o (si nu au refuzat-o). Ea a fost gratuita 3 luni si inca suntem in acele 3 luni! Deci isi pot recupera pagubele pe gratis de la Astra pe aceasta polita daca au avut casele afectate de inundatiile grave din perioada asta!
  • 0 (0 voturi)    
    renuntati la ROMTELECOM (Joi, 10 februarie 2011, 20:41)

    gya [anonim]

    siau dat si ei seama ca serviciile lor ne baga la balamuc si sau gandit sa ne faca o asigurare.eu mai am 2 saptamani de contract si sa nu mai aud de romtelecom,e cel mai prost internet si preturi uriase si internet foarte slab,pt orice modificare in contract platesti 35 euro is singurii care procedeaza asa,si acum te obliga sa faci asigurare de la astra renuntati toti si nu platiti nimic nu are ce sa va faca ,datile in nas cu contractele lor de nimic


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri