Este necesar un echipament de receptie

UPDATE: Toti abonatii la cablu TV ai RCS&RDS pot avea acces gratuit la 4 canale TV in format High-Definition. Ce intelege RCS&RDS prin "gratuit"

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Joi, 3 iunie 2010, 14:03 Economie | Telecom

Toti abonatii la televiziunea prin cablu ai RCS&RDS, atat la televiziunea analogica cat si la cea digitala, pot receptiona gratuit din aceasta luna 4 canale de televiziune in format High-Definition, daca dispun de echipamentul de receptie, a anuntat joi operatorul. Pentru receptionarea celor 4 canale TV, respectiv Digi Sport HD, TVR HD, National Geographic HD si National Geographic Wild HD, este nevoie de un echipament de receptie care poate fi inchiriat la pret de 10 lei lunar sau cumparat cu 350 lei (inclusiv TVA).

"4 programe HD oferite gratuit si oferta unica de acces la transmisiunea HD a competitiilor sportive importante din Romania si din lume. Vizionare HD a transmisiunilor directe si exclusive din aceste competitii, fara costuri suplimentare fata de abonamentul de baza. Aceasta este doar intrarea noastra pe segmentul serviciilor de televiziune HD. Vom continua cu un numar generos de noi programe HD, pe care le vom avea disponibile pentru clientii nostri, cat de curand”, a declarat Niculae Plesa, vicepresedinte operatiuni comerciale si de marketing al RCS&RDS.

Abonatii actuali ai Digi TV prin cablu au nevoie doar de echipamentul necesar receptiei in acest format, echipament pus la dispozitie fie prin inchiriere – cu 10 lei lunar (inclusiv TVA), fie prin plata integrala – cu 350 lei (inclusiv TVA).

Conform informatiilor operatorului, "abonatii pachetelor analogice de televiziune vor putea astfel viziona mai multe canale - cu inca jumatate in plus fata de numarul de canale de care dispun in acest moment – si le vor viziona pe toate in format digital. Acestia vor avea pana la 82 canale digitale si 4 canale HD.

Cei care sunt abonati la pachetele digitale, vor putea inchiria sau cumpara in aceleasi conditii decodorul necesar accesului la formatul HD al celor 4 programe. Daca doresc, au posibilitatea de schimba decodorul actual cu cel nou, chiria aferenta noului decodor fiind de 10 lei lunar (inclusiv TVA).

RCS&RDS se alatura astfel celorlalti doi mari furnizori de servicii TV, UPC si Romtelecom, intrati de ceva timp pe piata serviciilor TV in format High-Definition. UPC ofera in prezent noua programte TV HD, respectiv: TVR HD, PRO TV HD, HBO HD, Eurosport HD, Sport.ro HD, National Geographic Channel HD, The History Channel HD, Fashion TV HD si UTV HD. De cealalta parte, Romtelecom ofera acces la cinci canale TV in format HD, respectiv: TVR HD, Pro TV HD, HBO HD, Discovery HD si Sport.ro HD.

  • UPDATE: Ce intelege RCS&RDS prin televiziune HD gratuita
In urma reactiei cititorilor HotNews.ro care au acuzat ca receptia canalelor HD nu ar fi in realitate gratuita, Cristina Nicoara, specialist relatii publice in cadrul RCS&RDS a transmis HotNews.ro explicatii suplimentare.

Iata cum explica RCS&RDS oferta lansata ieri:

"Primesc gratuit cele 4 programe in format HD toti abonatii la cablu ai RCS & RDS.

Cei care sunt abonati la pachetele analogice Baza si Extra (sau la Baza Special) pot vedea cele 4 programe HD (si implicit Campionatul Mondial de Fotbal si derby-urile Ligii 1), astfel:

- achizitioneaza sau inchiriaza decodorul HD (350 lei plata integrala sau 10 lei lunar - inclusiv TVA)
- platesc acelasi abonament pentru serviicii TV cu cel pe care il platesc si in prezent
- primesc in plus un numar de inca jumatate de canale TV
- le pot viziona pe toate digital, dintre care 4 HD (decodorul HD asigura posibilitatea de a viziona digital restul programelor)

Cei care sunt abonati la pachetele digitale Baza Digital si Extra Digital (sau la Baza Special Digital):

- achizitioneaza sau inchiriaza decodorul HD (350 lei sau 10 lei lunar - inclusiv TVA), in conditiile descrise in tabelul de la pagina http://www.rcs.ro/oferta.php?selectat=ofertahd
- platesc acelasi abonament pentru TV cu cel pe care il platesc si in prezent

In oferta RCS & RDS nu exista o deosebire intre tarifele lunare ale pachetelor analogice si cele ale pachetelor digitale, pentru ca vrem sa oferim calitate digitala la pret de serviciu analog. Pentru a putea beneficia de calitatea digitala a imaginii, este insa nevoie de un echipament de receptie digitala. Acest echipament poate fi inchiriat sau cumparat.

Cei care doresc sa beneficieze de cele 4 programe HD, fie ca sunt abonati la analog, fie la digital, nu vor plati in plus la abonament fata de ce plateau in prezent; dar vor avea nevoie de decodorul HD, care se poate inchiria sau plati integral. Clientii pachetelor digitale, avand deja decodor, au in plus posibilitatea de a inlocui decodorul digital inchiriat cu cel de format HD, platind doar diferenta de 4 lei pentru inchiriere (10 lei, chiria decodorului HD minus 6 lei, chiria decodorului digital = 4 lei inclusiv TVA).

Noii clienti se pot abona la pachetele digitale si pot vedea programele HD inchiriind sau cumparand un deocodor HD (in locul unuia digital, care le-ar fi oferit posibilitatea de a viziona programele la calitate digitala dar nu si pe aceea de a urmari programele HD)".


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

31067 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    cu stelutza (Joi, 3 iunie 2010, 13:14)

    Io [anonim]

    * gratuit inseamna ca trebuie sa cumperi sau sa iei in chirie receptorul.
    • +1 (9 voturi)    
      sau sa-l ai - ex tv cu dvb-c (Joi, 3 iunie 2010, 14:49)

      adrian [anonim] i-a raspuns lui Io

      nu este obligatoriu sa-l cumperi. poti sa-ti iei tva cu dvb-c si le prinzi
      • +4 (6 voturi)    
        nu merge (Joi, 3 iunie 2010, 14:14)

        a [anonim] i-a raspuns lui adrian

        nu merge nici cu televizor cu dvb-c, prietene. nu mai vorbi prostii fara sa stii!
        • +3 (3 voturi)    
          mergea (Joi, 3 iunie 2010, 16:05)

          gigi [anonim] i-a raspuns lui a

          Pana vineri se puteau prinde cu un televizor Samsung cu DVB-C. De vineri au fost codate, asa ca este gratuit (adica nu platesti abonament), dar numai daca iei echipamentul lor de decodare (cumparare sau inchiriere), ceea ce pana la urma nu mai este chiar asa gratuit. De ex daca platesti receptorul (350 ron) ar trebui sa ramai abonat mai mult de 3 ani ca sa fie mai rentabil decat inchirierea (10ron/luna)
    • +1 (1 vot)    
      Da, 100% Gratuit. (Joi, 3 iunie 2010, 20:52)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui Io

      Chestia asta cu 'e gratuit' e cam la fel de gratuita ca si o tona de apa gratuita pe care as vinde-o la litru, cerand cate 50 de bani pe sticla de un litru. Se putea transmite gratuit de-adevaratelea, dar se pare ca nu vor:
      http://inromaniasepoate.blogspot.com/2010/06/rcs-digitv-cablu-avem-tv-hd-gratis.html
      • 0 (0 voturi)    
        Update dupa raspunsul PR (Duminică, 6 iunie 2010, 0:53)

        enter [utilizator] i-a raspuns lui enter

        1. nu sunt 4 programe, sunt 6. Cel putin atatea afisa azi TV-ul meu ca se transmit prin RCS, cu numele terminat in HD
        2. afirmatia ca 'Este necesar decodorul RCS pentru a se putea viziona programele' are alt fundament decat unul tehnic. Pana pe 27 mai 2010 s-au putut viziona programele hd transmise prin RCS fara decodor, la acea data s-a activat criptarea transmisiei din motive de natura administrativa.
    • 0 (2 voturi)    
      hahahahahahahha (Vineri, 4 iunie 2010, 9:26)

      tirtau [utilizator] i-a raspuns lui Io

      gratuit inseamna acum 10 lei pe aparat si mai tarziu cateva zeci de lai in plus (vezi noua taxa de mentenanta in valoare de 5 lei)
  • +5 (5 voturi)    
    Mai, mai... (Joi, 3 iunie 2010, 13:48)

    PuYa [utilizator]

    ... iar dati chestii "gratuite" ? Ca si telefonia, ati dat
    gratis (cica) si dupa ce v-ati facut planul de "fraieri", ati pus pe shestache abonamentul la 5 RON. Nu tu instiintare, nu tu nimic. Sunt sigur ca nici macar voi cei care cititi acest mesaj si aveti RDS.Tel, nu stiti ca abonamentul nu mai este 0 RON ci 5 RON ;)
    • +2 (2 voturi)    
      5 RON (Joi, 3 iunie 2010, 19:31)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui PuYa

      Pana la urma nu te obliga nimeni sa ramai abonat la telefonia fixa RDS daca nu iti convine. Romtelecom abia te asteapta sa te abonezi la ei, numai ca aici abonamentul minim este 6.2 EUR/luna, adica de vreo 5 ori mai mult ca la RDS.
      Sau la UPC, cu abonament de cel putin 10 RON/luna (si asta fara TVA)....
      Pana la urma 5 RON (in care ai si destule minute incluse in reteaua lor, in Romtelecom si chiar cu retelele mobile in anumite cazuri) nu este asa un capat de tara. Pune la socoteala ca ofera si un telefon mobil asociat cu cel fix care , de asemenea, poate fi obtinut fara nicio taxa.
      Pe de alta parte da, introducerea acestei taxe este o magarie din partea RDS, pentru ca se angajasera sa ofere telefonie fixa cu ABONAMENT ZERO. De aceea au trecut aceasta noua taxa la "mentenanta" si nu la abonament. Chiar si asa presimt ca vor exista destule reclamatii la OPC.
      La fel este si cu HD TV, este gratis, dar numai daca inchiriezi sau cumperi echipamentul, ceea ce poate fi o publicitate inselatoare, adica vanzarea unui produs gratis (semnalul TV) conditionata de achizitionarea altui produs (echipamentul de receptie) care insa nu mai este gratis , ba chiar nu poate fi obtinut decat de la ei, si fara de care nu poti beneficia de serviciul gratuit.
      Aici autoritatile ar trebui sa faca o ancheta. Daca era chiar gratis trebuia sa nu codeze semnalul si doar in cazul in care prin mijloace proprii (nu aveai televizor cu tuner HD) nu puteai receptiona semnalul, atunci sa iti inchirieze sau sa iti vanda ei echipamentul.
      • 0 (0 voturi)    
        interesati va (Vineri, 4 iunie 2010, 22:00)

        mister [anonim] i-a raspuns lui gigi

        Romanul s a invatat sa primesca totul gratuit , vi se pare mult 5 ron pe luna ? cautati pe net abonamente la tv internet si telefonie din alte tari din Europa. La noi e cel mai ieftin internet, in spania ca sa vezi un anumit meci trebuie sa platesti extra exact pentru alea 2 ore ca sa vezi meciu si exemple sunt cu sutele iar voi faceti figuri pentru 1 Euro pe luna. De ce nu va faceti voi ISP si dati net si telefonie gratis ca eu sunt primul care ma abonez. Stati pe formuri si scrieti comenturi aiurea ca sa nu va plictisiti. Va recomand sa faceti altceva cu timpul liber oameni buni, mergeti la plimbare faceti sport etc.
        • 0 (0 voturi)    
          Mai e putin, si le vom vedea prin eter (Duminică, 6 iunie 2010, 0:56)

          enter [utilizator] i-a raspuns lui mister

          vine 2012 si multiplexurile de digital vor fi operationale peste tot. Sa vedem ce programe vor mai ramane pe cablu... Am senzatia ca antenele de satelit vor castiga teren.
        • 0 (0 voturi)    
          raspuns anonimului (Sâmbătă, 26 iunie 2010, 2:42)

          marius [anonim] i-a raspuns lui mister

          nu,nu este asa!cand m-am abonat la RDS mi-au dat telefonul optional,mi-au zis k nu am sa platesc nimic la el! l-am luat deoarece mi-am zis poate am sa vorbesc odata si odata de pe RDS,avand in casa si Romtelecom si telefonie mobila la Orange si Vodafone!acum m-am trezit k platesc 5 ron pe luna fara sa ma anunte sau sa ma avertizeze macar!nu cred k este corect din partea lor,mai ales k nu vb deloc la telefon de pe RDS!ar trebui sa fie dati in judecata,dar asa e romanul,lasa de la el!
    • 0 (0 voturi)    
      rds (Vineri, 11 iunie 2010, 22:18)

      eu [anonim] i-a raspuns lui PuYa

      Daaaa, bine ar fi ca totul sa fie gratuit, nu? Daaaa, pentru cei mai multi ar fi extraordinar.Vrem servicii si calitate in acelasi timp, trebuie sa mai si platim, nu numai pomana!
    • 0 (0 voturi)    
      doar de la atat esti suparat? (Joi, 17 iunie 2010, 13:43)

      bedexe [anonim] i-a raspuns lui PuYa

      dar ia citeste pe spatele foii care ti-au dat-o:

      - ai semnat un nou contract care le anuleaza pe toate celelalte anterioare

      - te-ai obligat sa ramai clientul lor 15 luni, daca ai semnat pana pe 31.01.2010.

      - ai semnat ca ai citit toate conditiile de furnizare a serviciului
    • 0 (0 voturi)    
      Abonament Digital (Vineri, 23 iulie 2010, 13:59)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui PuYa

      Pentru a vedea HBO in Bucuresti , intr-o zona in care abia acum au tras fibra optica, mi s-a spus ca trebuie neaparat sa iau un serviciu de la ei : telefon sau internet, altfel nu se poate! Asa ca trebuie sa iei obligatoriu (pe gat) telefonia de la ei de 5 RON lunar.
      Nu mi se pare corect. Dar isi permit pentru ca nu ai alternativa ...
  • +5 (7 voturi)    
    digisport HD??? (Joi, 3 iunie 2010, 13:49)

    horia [anonim]

    HA! digisport HD e o facatura! e de fapt o imagine 4:3 intinsa ca o clatita...
    • +1 (3 voturi)    
      Subscriu (Joi, 3 iunie 2010, 20:55)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui horia

      DigiSport HD e cea mai ordinara transmisie HD pe care am putut-o vedea.
      Programele germane sunt afisate in totalitate in format 16/9, chiar si la rezolutie standard 576i, lucru care face sa arate bine respectivele programe. Numai 'Studiourile' digiSport au putut emite asemenea creatii: 4/3 SD marit ca o placinta pe tot ecranul, pana la 16/9. Noroc ca nu fac asa si cu toate meciurile.
  • +1 (3 voturi)    
    Mintiti (Joi, 3 iunie 2010, 13:54)

    bogdan [anonim]

    Pina acum 2-3 saptamini se prindea TVR HD gratis. Acum l-au codat. Am vazutfinala Champios League pe TVR HD, si la o saptamina nu mai mergea. Stirea asta trebuia sa o dati acum vro 2-3 luni, nu acum, cind tocmai au codificat receptia. Acum trebuie sa inchiriezi un receptor de decodificare, pe care il inchiriezi cu 30 ROn/luna.
    • +4 (4 voturi)    
      de ce nu esti atent... (Joi, 3 iunie 2010, 15:31)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui bogdan

      nu te mai enerva ca nu mai esti atent la detalii. Decodorul se inchiriaza cu 10RON/luna si nu cu 30.

      Bravo lor ca l-au dat gratis :). Daca l-au codat tot bravo lor. Ca doar nu aveai contract cu ei sa-ti dea HD gratis :)
      • 0 (2 voturi)    
        Eu n-as fi chiar intru totul de acord! (Joi, 3 iunie 2010, 20:58)

        enter [utilizator] i-a raspuns lui razvan

        E "gratis" DOAR cu decodorul lor, chiar daca POT receptiona HD! E ca si cand ti-as da un abonament de telefonie gratis, dar pe un SIM care nu merge decat in telefoanele marca X, sic! http://inromaniasepoate.blogspot.com/2010/06/rcs-digitv-cablu-avem-tv-hd-gratis.html
  • +3 (3 voturi)    
    gratuit da costa (Joi, 3 iunie 2010, 14:09)

    mihaibig [anonim]

    stirea aceasta se vrea completare la stirea conform careia telefonul gratuit de la RDS costa 5 lei? va vindeti ieftin.
    cine stie in cateva luni cat o as coste aceasta gratuitate.
  • 0 (0 voturi)    
    decodor (Joi, 3 iunie 2010, 14:11)

    dany [anonim]

    deci daca am TV cu DVB-C(MPEG2) imi va merge sau tot va trebui sa ma asez la coada?
    ce inseamna "incepand de luna aceasta"?
    se prinde deja, sau candva in aceasta luna?
    pot sa vad si eu campionatul mondial sau nu HD ?
    • +1 (1 vot)    
      HD (Joi, 3 iunie 2010, 15:32)

      razvan [anonim] i-a raspuns lui dany

      pt a vedea HD iti trebuie TV cu DVB-C MPEG4, cu ce ai tu poti sa vezi gratis canalele digitale.

      pt HD iti trebuie decodor cu 10 ron/luna
    • +1 (1 vot)    
      nu merge (Joi, 3 iunie 2010, 16:15)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui dany

      Ar merge intr-adevar cu un tuner DVB-C cu MPEG4, nu cu MPEG2 (aste este numai pentru transmisie digitala simpla, nu HD), insa de cateva zile transmisia este codata, asa ca ai neaparat nevoie de echipamentul lor si de cartela.
  • +3 (7 voturi)    
    Gratis adica 10 lei (Joi, 3 iunie 2010, 14:13)

    Stefan [anonim]

    Fara comentarii
    • +3 (5 voturi)    
      Minciuni... (Joi, 3 iunie 2010, 16:34)

      Stefan 2 [anonim] i-a raspuns lui Stefan

      Pai daca receptia e gratuita si eu am propriul decodor DVB-C... De ce nu ma lasa sa receptionez semnalul ?
      Inseamna ca mi-au conditionat aceasta gratuitate de cumpararea / inchirierea unui echipament de la ei.
      Asa ca e MINCIUNA !!!
      Chiar nu inteleg de ce sa codeze si canalele din pachetul de baza ! Pe alea extra e normal sa le codeze dar celelalte ar trebui lasate necodate.
      Rusine RDS !!!
      • +1 (1 vot)    
        pachet baza (Joi, 3 iunie 2010, 16:20)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui Stefan 2

        La ora actuala NU sunt codate programele digitale din pachetul de baza si nici cele din extra. Sunt codate numai programele de filme (gen HBO, HBO Comedy, Cinemax, DigiFilm1,2, ActionStar, ComedyStar,etc) si mai nou cele HD. Asa ca daca ai un TV cu DVB-C le prinzi fara probleme. Nu stiu insa daca daca nu le vor coda in viitor.
        De ex UPC transmite codat semnalul digital, chiar daca ai TV cu DVB-C nu receptionezi nimic. Macar aici RDS este mai bun ca UPC.
        • 0 (0 voturi)    
          Si de ce n-ar fi la fel (Vineri, 4 iunie 2010, 13:29)

          enter [utilizator] i-a raspuns lui gigi

          ... la fel de gratuit si HD-ul ?
          PS: Vezi ca in oferta lor online nu se specifica nimic referitor la 'Digital SD Gratis' ;-) Parca vad ca in scurt timp o sa-l faca si pe ala 'gratuit'.
  • +5 (5 voturi)    
    care gratuitati? (Joi, 3 iunie 2010, 14:13)

    Marius [anonim]

    cred ca vor baga decodoare la anu' si atunci vor pune si taxa de mentenanta pe HD:)
  • +3 (3 voturi)    
    reclama mincinoasa (Joi, 3 iunie 2010, 14:15)

    catalinux [anonim]

    Reclama mincinoasa ca asta vedem la orice ora...
    Ca deh, romanul e obisnuit...
    Hai sa mai bagam una mare si gogonata!
    Rectificati!
    Nu este gratuit sa vezi posturile emise in HD prin cablu, daca dispui de un echipament adecvat, respectiv tuner DVB-T HD.
    Iti va trebui conserva lor, a celor de la RDS.
    Pentru care va trebui sa platesti: 10 lei chiria pe luna sau 350 lei achizitionarea si ai "gratis" posturile HD respective...
    Gratis a fost cateva luni inainte de a le coda.
    Dar ghici ce se-ntampla in curand? Vine campionatul si Romanul are nevoie sa vada HD meciurile pe plasma din sufragerie si va da acei 10 lei sau 350 lei o singura data...
    Asta reclama... asta publicitate reala... gratis nu vedem noi nimic in tara asta, nu-si face nimeni pomana...
    Bafta si "tineti-o tot asa"!
  • +1 (3 voturi)    
    bravo RDS..... (Joi, 3 iunie 2010, 14:19)

    eklipse [utilizator]

    dar daca s-ar si gasi decodoarele alea ce bine ar fi!!! numai ca la abonatii vechi nu le dati le pastrati decat pentru abonatii noi.... tipic romanesc!
    • +4 (4 voturi)    
      reclama reala (Joi, 3 iunie 2010, 13:34)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui eklipse

      Omul spunea de receptia gratuita a programelor HD si nu de echipamentul de receptie, sunt 2 lucruri diferite. Receceptia este gratuita, echipamentul este cu bani.
    • +3 (5 voturi)    
      MINCIUNA (Joi, 3 iunie 2010, 13:57)

      adrian crudu [anonim] i-a raspuns lui eklipse

      RDS - care gratis? sau o sa faceti cum ati facut cu taxa de mentenanta? nici macar nu ati avut bunul simt sa ne anuntati! NESIMTIREA primeaza la voi.
  • +6 (6 voturi)    
    gratis (Joi, 3 iunie 2010, 14:41)

    gratis [anonim]

    gratis este doar gravitatia
  • +3 (3 voturi)    
    ma intreb... (Joi, 3 iunie 2010, 14:42)

    radu [anonim]

    Sunt curios cam in cati ani o sa primesc decodorul asta, daca deja s-a implinit un an de cand m-am "inscris" pe lista cu decodorul pt tv digital si acolo am ramas... noroc ca are TV-ul decodor digital - asta am aflat dupa...

    Deci, e jenant sa faceti reclama unui produs hardware ce nu exista si nu va exista mult timp. Si eu am prins HD-urile de la RCS pana au reusit sa le codeze pe toate. Nu ma plang ca trebuie sa dau bani pt HD, mi se pare OARECUM normal (tvr hd ar trebui totusi sa fie free), dar sa zicem ca traim intr-o tara inapoiata si asta e, asteptam vremuri mai decente.

    Problema majora e ca Hotnews si-a luat banu pe articoul asta dar de fapt habar nu are ca decodoarele astea nu exista fizic :)
    • +2 (2 voturi)    
      revin... (Joi, 3 iunie 2010, 18:56)

      radu [anonim] i-a raspuns lui radu

      Am fost la Rds, am intrebat, s-au terminat decodoarele "pe saptamana asta" - citat exact. Am intrebat cand vin - nimeni nu stie, cica se trezesc cu masina cu decodoare la usa.
      Bun, fiind atat de random totul, ar trebui sa te simti si sa-i dai doamnei o atentie, ca ea sa te sune cand vin decodoarele. Din pacate pentru ele (doamnele, nu deocodoarele), nu sunt dispus sa platesc casieritele, asa ca aplic planul doi, un TV tuner DVB pt computer si o antena banala (pt TVR HD si ProTV HD).

      Multumim mult RDS, esti o firma de 2 lei.
  • +1 (1 vot)    
    box-ul... (Joi, 3 iunie 2010, 14:48)

    UnCapsunarCanadian [anonim]

    Daca nu platesti pentru programele HD tot e bine... Nu m-am uitat la box-ul lor dar daca iti permite sa atasezi un hard disk extern si sa-l transformi in PVR (personal video recorder, un fel fel de VCR) atunci e o afacere buna si merita banii. In Canada am un box la care am atasat un hd extern de 1TB, care-mi permite sa inregistrez pana la 110 ore in format HD si pana pe la 900 de ore in format standard. Mai mult chiar cand te uiti la televizor poti sa "derulezi" inapoi pana la o ora sau il poti pune pe pauza, apoi sa te uiti si sa sari pauzele publicitare.
    • 0 (0 voturi)    
      exista deja la UPC (Vineri, 4 iunie 2010, 12:18)

      ccv010 [utilizator] i-a raspuns lui UnCapsunarCanadian

      UPC-ul are deja tehnologia asta de o bucata de timp, DVR se numeste.
  • 0 (4 voturi)    
    este gratuit (Joi, 3 iunie 2010, 14:58)

    adi26 [utilizator]

    semnalu este gratuit si poate fi receptionat cu un televizor care are tuner DVB-C. (C de la cablu si nu DVB-T care are T de la terestru)
    daca nu are iti trebuie cutia lor.
    • +5 (5 voturi)    
      nu mai este gratuit (Joi, 3 iunie 2010, 14:15)

      Cosmin [anonim] i-a raspuns lui adi26

      Semnalul a fost codat si fara cartela sau decodor RDS nu mai poate fi vazut de cei cu decodoare DVB-C. Se mai pot prinde in Bucuresti prin antena si decodor DVB-T posturile HD romanesti.
    • +1 (1 vot)    
      Ai dreptate. (Joi, 3 iunie 2010, 21:01)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui adi26

      Numai ca e si codificat semnalul. RCS nu da module CAM, co doar conserve HD, pentru o 'gratuitate' modica de doar 350 RON sau inchiriaza cu 10RON/luna.
  • +3 (3 voturi)    
    De ce sunt codate atunci? (Joi, 3 iunie 2010, 15:40)

    gigi [anonim]

    Pana zilele trecute nu erau codate posturile HD si se prindeau de oricine are televizor cu DVB-C. De cand le-au codat nu le mai prinzi decat cu cutia lor de 2 lei. Halal gratuitate. Cand or sa fie destul de multi cu cutii HD o sa bage ti plata ca si la telefonul gratui care costa 5 lei...
  • -3 (3 voturi)    
    HD pe analogic!? Imposibil!! (Joi, 3 iunie 2010, 19:57)

    trayan [anonim]

    Cei de la RCS au revolutionat si televiziunea.Transmit programe in format HD in analogic!!!! Probabil au si sunet DD5.1!!!
    Ma fac sa rad!
    HD-ul PRESUPUNE OBLIGATORIU O RETEA DIGITALA.
    • +2 (2 voturi)    
      HD Presupune o retea digitala (Joi, 3 iunie 2010, 21:03)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui trayan

      Intamplarea face ca exista acea retea digitala. Si anumite programe au sunet Dolby Digital 5.1
      Mai documenteaza-te: http://inromaniasepoate.blogspot.com/2010/02/cum-se-receptioneaza-rcs-rds-digital.html
  • +1 (1 vot)    
    Pentru editor: (Joi, 3 iunie 2010, 21:06)

    enter [utilizator]

    O mentiune pentru paragraful: "Pentru receptionarea celor 4 canale TV, respectiv Digi Sport HD, TVR HD, National Geographic HD si National Geographic Wild HD, este nevoie de un echipament de receptie care poate fi inchiriat la pret de 10 lei lunar sau cumparat cu 350 lei (inclusiv TVA)."

    Tehnic vorbind, ar fi putut prinde cu adevarat gratis, fara (*), oricine are TV cu tuner DVB-C HD. Dar n-au vrut cei de la RCS chestia asta.
  • +1 (1 vot)    
    Poate totusi e gratis (Vineri, 4 iunie 2010, 1:01)

    andrei [anonim]

    Ar fi ideal daca se poate opta doar pt cardul de decodare ca sa il infigem in TV si sa nu avem nevoie de conserva. Chiar daca ala ar costa 350lei ar fi ideal decat sa ai doua telecomenzi pt acelasi lucru.

    Pt cei ofticati de nuanta acelei gratuitati ii sfatuiesc sa consulte ofertele UPC si restu, unde pe langa chiria echipamentului (obligatorie) mai cotizezi si la abonament serios, nu 10 lei ca la RDS
    • -1 (1 vot)    
      Dar tu ai consultat? (Vineri, 4 iunie 2010, 8:22)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui andrei

      La uPC cat si la RTC - primul decodor este GRATIS - si intradevar este Abonament pentru HD - 15 Lei (9 canale HD) - Asta la UPC . La RTC cred ca e 20 de leui - 5 canale.

      Dar apropo .. ai vazut cum se vede HD-ul pe UPC? fa o diferenta cu RDS -ul.

      Deci ca si concluzie - chiria echipamentul obligatorie este doar al RDS la ceilalti doi ai moca primul decodor :)
      • 0 (0 voturi)    
        dar tu ai consultat ofertele constant? (Luni, 7 iunie 2010, 19:39)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

        Pana acum cca o saptamana la UPC oferta era de 30 RON/luna abonamentul la HD. Cand au aflat ca RCS o sa dea HD "gratuit" (a se citi 10 ron) au scazut si ei imediat preturile, ba dau chiar si gratuit un an sau jumatate de an, depinde ce contract semnezi...Asa ca scuteste-ma cu UPC, cea mai hoata companie de cablu. Am platit ani de zile 35 ron abonament la cablu analogic , in conditiile cand la RCS era 21 RON. Apoi au scos brusc o groaza de programe si le-au trecut in digital, unde abonamentul era aproape dublu. Cand RCS a acoperit blocul meuam scapat de ei imediat... De internet ce sa mai spun, UPC n-a auzit inca de fibra optica, ofera numai internet pe modem...
  • -1 (1 vot)    
    taxa abuziva (Vineri, 4 iunie 2010, 7:42)

    reclamatie la opc! [anonim]

    contractul spune ca telefonia e gratuita.daca au bagat acea taxa ii reclam la opc si poate mai departe.daca ar face mai multi la fel ar da inapoi.de ce nu suntem uniti?
    • 0 (0 voturi)    
      La ANPC poti mere si singur (Vineri, 4 iunie 2010, 13:34)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui reclamatie la opc!

      Nu e nevoie sa te duca cineva de mana. Eu m-am dus cand am avut o problema, si s-a si rezolvat.
  • +2 (2 voturi)    
    traiasca hd-ul (Vineri, 4 iunie 2010, 8:35)

    marius [anonim]

    voi sunteti sanatosi la cap? faceti atata scandal pentru 10 lei..la upc ca sa ai 9 canale hd abonamentul este 90 lei parca (20 euro) si la rds este 24 lei + 10 chiria, iese undeva la 8 euro..ce potzi sa mai comentezi la banii astia?
    • -1 (1 vot)    
      merele-s mere, perele pere (Vineri, 4 iunie 2010, 8:42)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui marius

      Asadar... 1 leu / 10 lei / 1.000.000 lei, nu conteaza cat, esti obligat sa dai pe decodor, atat timp cat ti se impune sa ahizitionezi/inchiriezi decodorul, in conditiile in care din punct de vedere tehnic se putea si fara el!
      Criptarea programelor HD a aparut in urma cu cateva zine, in ziua finalei de la Eurovision, pe 27.mai, pana atunci era intr-adevar gratuit!
    • 0 (0 voturi)    
      90?? (Vineri, 4 iunie 2010, 15:14)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui marius

      Man de unde ai scos 10 vs 90?? La UPC este 15 lei pentru cele 9 canale de HD. si se poate 35+15 = 50 de lei .

      In fine, ceea ce spui tu la inceput este perfect adevarat. 10 lei, 15 lei nu e chiar asa de mult... avand in vedere ca am dat nu stiu cate milioane pe LCD-uri si plasme HD, acum cand avem si la ce sa le folosim facem scandal pentru 10 lei....hmm nici nu vreau sa ma gandesc cand o sa avem emisii 3D la noi.... avand in vedere ca noi le vrem doar GRATIS.

      Apropo - nimic nu e Gratis, mai ales servicii de genul astea premium.
  • 0 (2 voturi)    
    gratis (Vineri, 4 iunie 2010, 8:49)

    dl [anonim]

    Romanii s-au obisnuit sa primesca totul gratis, de asta nu merge nimic in tara asta, iar daca nu-i gratis se gandesc cum sa sunteze.

    In cazul asta RDS face abuzuri grosolane, de la publicitate inselatoare pana la abuzuri.

    Si eu am observat ca voi plai 5 RON pentru mentenanta, nu-i bai, dar daca vreau sa renunt la telefonie (fix + mobil) trebuie sa-mi prelungesc contractele de TV si NET cu 16 luni!
    • -1 (1 vot)    
      Poate n-ai inteles (Vineri, 4 iunie 2010, 8:44)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui dl

      E vorba de a se baga pe gatul abonatului DOAR conserva HD de la ei! Se stie ca ar putea merge si fara ea, absolut gratuit pentru toti abonatii care au cablu si 'cu ce sa vada'.
  • 0 (0 voturi)    
    Servicii RCS (Vineri, 4 iunie 2010, 10:41)

    Alin [anonim]

    Ieri am vorbit la RCS pentru a cere niste lamuriri. Concluziile sunt urmatoarele:
    - Transmisia HD se face momentan intr-un numar limitat de oarse din tara.
    - Nu se stie cand acest serviciu va fi disponibil in restul tarii (eu sunt din Pitesti de ex)
    - Nu au decodoare (am fost trecut pe o lista de asteptare).
    - Nu vom vedea CM 2010 HD decat daca scoatem valiza de bani si ne mutam la Dolce (60 eur decodorul si 6 eur/luna abonament la 4 canale HD - vezi site operator)

    Bafta
    • 0 (0 voturi)    
      CM HD (Vineri, 4 iunie 2010, 15:20)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui Alin

      Pai mai este si varianta UPC - mai ieftina putin ( Digital 35 + HD 15).. ron.

      Dar apropo, nu stiu daca stiai dar pe langa ca nu o sa il vezi HD s-ar putea sa nu vezi tot CM 2010. O parte este dat pe Telesport... cei de la RDS nu il au. Deci variantele Dolce sau UPC sunt singurele in acest sens :).
  • 0 (2 voturi)    
    nimic nu e gratis (Vineri, 4 iunie 2010, 11:41)

    buha [utilizator]

    E o marfa pe care o cumperi daca o vrei.
    Am ajuns o tara de bugetari si asistati .
    Trebuie sa invatam sa platim pentru ce vrem sa avem.
    Asa e intr-o economie sanatoasa, un lucru bun costa (nu ca RCS ar fi lucrul bun) pentru ca investitia trebuie recuperata si viitoare investitie va fi facuta daca iese profit.

    Economia de stat nu mai exista!
    • 0 (2 voturi)    
      Si cu investitia mea cum ramane? (Vineri, 4 iunie 2010, 13:44)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui buha

      Ma refer la decodorul DVB-C integrat in TV. De ce nu ma lasa sa-l folosesc ?
      • 0 (0 voturi)    
        ba te lasa (Luni, 7 iunie 2010, 19:50)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui enter

        Il folosesti cum crezi de cuviinta, insa nu la HD. Poti receptiona insa programele digitale SD. Sau te muti la UPC si folosesti tunerul DVB- C pe post de "mobila", ca nu vei receptiona nimic...:))))))
  • 0 (0 voturi)    
    problema e...... (Vineri, 4 iunie 2010, 12:54)

    yyyxxx [anonim]

    .....ca nu au in realitate aceste decodoare; tocmai am fost la o caserie si mi-au spus ca nu e nici un decodor pe stoc in tot bucurestiul; spera sa aduca saptamana viitoare; s-au grabit sa anunte oferta ca sa nu ramana in spatele concurentei dar practic nu gasesc celebrul decodor.....!!!
  • +1 (1 vot)    
    Gratis ... pe bani multi (Vineri, 4 iunie 2010, 13:12)

    Zulu [anonim]

    Decodor "momentan nu mai avem", dar semnati contractul si asteptati ... Intreb ce sa semnez cind am deja digital si suplimentul de HD e oricum gratuit. Surpriza ... te obliga sa ramii 16 luni in retea. Avind experienta cu digitalul care merge mai prost ca analogicul, zic ca vreau sa verific inainte de a semna daca chiar au calitate HD. Evident, "nu se exista", semnezi pe 16 luni si daca nu-ti place poti sa nu te uiti. Trebuie doar sa platesti cei 10 lei/luna.
  • 0 (0 voturi)    
    gratuit !!! (Vineri, 4 iunie 2010, 18:26)

    klaus76ro [anonim]

    nu ieseau atatea discutii daca nu era reclama mincinoasa dela rds.

    daca ar fi zis: vindem HD la pret de 10 lei, sunt convins ca era mai apreciat... dar..nu mai era bun la reclama.
    • +1 (1 vot)    
      TVR HD (Vineri, 4 iunie 2010, 20:26)

      Jiji [anonim] i-a raspuns lui klaus76ro

      asta nu-i program la care platim abonamentul ala impreuna cu factura la energia electrica, de ce il codeaza b...langii astia?
  • 0 (0 voturi)    
    Canale HD - RDS (Vineri, 4 iunie 2010, 20:52)

    Cristi [anonim]

    La Constanta au primit incepand de luni decodoare HD. Sunt HUMAX, cu card. Si au bagat pe retea si PROTVHD si Prosport HD, p[e langa cele 4. Ultima oara cand m-am uitat nu aveau emisiune pe ele, dar apareau in lista de programe.
  • 0 (0 voturi)    
    Contract pe 16 luni (Vineri, 4 iunie 2010, 22:28)

    Absolvent de Drept [anonim]

    Nu trebuie sa va faceti griji pentru aceste contracte, nici la RDS, nici la alte companii care le folosesc. E vorba de un contract cu executare succesiva, practic se reinnoieste in fiecare luna.

    Asa ca puteti renunta cand vreti, doar sa platiti ultimele facturi emise si sa-i notificati (cel mai sigur in scris) ca renuntati la serviciile lor, ceea ce trebuie sa si faceti. Daca continua sa emita facturi pentru lunile urmatoare, nu le mai platiti, e problema lor. Nu au ce sa faca ;)
  • 0 (0 voturi)    
    informati-va inainte sa comentati aiurea! (Luni, 7 iunie 2010, 12:21)

    Anonim [anonim]

    mai intai faceti o comparatie de preturi intre DIGI, Romtelecom si UPC privind televiziunea HD (chiar si celelalte servicii) si dupa aceea comentati asupra unui pret insignifiant (10 ron/luna) pentru un decodor (care e de mult mai buna calitate decat ce am vazut pana acum) sa vedeti gratuit la DIGItv aproape aceleasi programe HD ca si la ceilalti, pe bani... cu siguranta vor fi mai multe programe HD in viitorul apropiat si la DIGI, si chiar daca vor fi taxate, tot cea mai buna oferta, a lor va fi... asta e politica lor! ieftin si bun pentru toata lumea! cel putin in Brasov suntem multumiti de serviciile DIGI si de preturile lor!
  • 0 (0 voturi)    
    gratuit cu chirie (Luni, 7 iunie 2010, 17:57)

    decodorul anonim [anonim]

    daca e gratuit sa demoduleze(decripteze) semnalul ca de restul se ocupa TV-ul meu:)
  • 0 (0 voturi)    
    antena dvbt+tv dbvt/c+bucuresti=gratuit (Luni, 7 iunie 2010, 18:02)

    decodorul anonim 2 [anonim]

    cine locuieste in bucuresti si are TV cu DVB-c poate receptiona HD cu antena de camera dedicata(30-70 Ron)
    • 0 (0 voturi)    
      corectie (Luni, 7 iunie 2010, 19:46)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui decodorul anonim 2

      Trebuie sa ai tuner DVB-T nu DVB-C la TV si nu receptionezi decat ceea ce se transmite in regim de teste, adica 3 programe HD si anume PROTV HD, TVR HD si Sport.ro HD. Nu se stie daca aceste programe vor mai fi transmise in viitor "la liber" sau nu.
  • 0 (0 voturi)    
    RDS=HOTI (Miercuri, 9 iunie 2010, 16:26)

    Nervosul [anonim]

    Cine are TV tip LCD7LED/Plasma si are Tuner DVB-C (Digital Video Brodcat - Cable) poate sa vada canalele digitale transmise de RDS-RCS gratis mai putin HBO, CINESTAR si cele HD. cu toate ca pana acum 2 saptamani pe TV-ul meu vedeam si TVR HD si DigiSport HD dint-o data le-au codat ca sa pote sa ne vanda STB-ul lor! De ce nu ne vine module CAM si Smartcardul ca sa putem sa urmarim pe HD la TV fara echipamentul lor de 2 bani??????
  • 0 (0 voturi)    
    gigitel (Sâmbătă, 12 iunie 2010, 21:50)

    telde2lei [anonim]

    5lei abonament la telefonia fixa!!!!

    tinand cont la ce calitate merge, ecouri, bazaieli, mi se pare anormal si taxa de 0lei
    frumoasa strategie, la inceput ''luati-l e gratis, e cadoul nostru'', si apoi jap 5lei !!
    o sa iau jegul asta de tel fix, care si asa se aude cu ecou si nu-mi foloseste la nimik si o sa-l duc inapoi sa se spele cu el pe cap
    • 0 (0 voturi)    
      despre HD (Luni, 19 iulie 2010, 22:47)

      vince [anonim] i-a raspuns lui telde2lei

      Pentru toti cei interesati de programele Digi TV DVB-C. TOATE FUNCTIONEAZA INCLUSIV HD-URILE CU TELEVIZOR MPEG4, TUNER DIGITAL INCORPORAT, SLOT PCMCIA, DIABLO CAM 2.3 CU UNDERWORLD. SISTEMUL DE CODARE ESTE NAGRA2(INCA). TESTAT AZI 19.07
    • 0 (0 voturi)    
      taxa nelegala (Duminică, 1 august 2010, 0:01)

      monis [anonim] i-a raspuns lui telde2lei

      Din pacate nu poti renunta doar la telefon....te obliga sa renunti la toate serviciile daca le-ai luat la pachet, asa ca...Maine te vei trezi ca o sa ai si telefon mobil gratuit cu 10 ron/luna :D sau minunatul lor net mobil gratuit la care vor pune ei o taxa de intretinere a liniilor wireless (cred ca la ei exista asa ceva). Oricum cert este ca fac niste lucruri total neetice prin care inseala consumatorul. Daca autoritatile in putere nu iau masuri pentru acest lucru singura sansa este ca toti clientii nemultumiti sa renunte si sa vedem daca mai tarziu isi mai permit sa faca astfel de lucruri.
  • 0 (0 voturi)    
    sub lupa (Marţi, 3 august 2010, 22:54)

    monis [utilizator]

    Si un minunat filmulet realizat de un client RDS:

    http://www.youtube.com/watch?v=wRKVSnr6IAw
    http://www.youtube.com/watch?v=T8tLHO9wd-w
  • 0 (0 voturi)    
    reclamatie (Duminică, 21 noiembrie 2010, 19:22)

    oltean ioan [anonim]

    pentru ce sint prezentate titlurile de filme si la diferite programe in limba maghiara sau incepe sa fie limba oficiala unde mai exista asa ceva va rog astept raspuns
  • 0 (0 voturi)    
    daniel_deresu@yahoo.com (Sâmbătă, 5 martie 2011, 11:19)

    deresu daniel [anonim]

    eu vreau sal bagati toate programele pe televizor pe cablu acum vreau
  • 0 (0 voturi)    
    Toti abonatii la cablu TV ai RCS&RDS pot avea acce (Luni, 25 aprilie 2011, 15:00)

    tx9030ax [anonim]

    Cu RDS ne-am lamurit. Asteptam cu nerabdare urmatoarea firma care va aparea in Romania .... poate mai buna . In Constanta exista doar ideea de televiziune HD avand in vedere ca din noiembrie( atunci m-am abonat) nu exista decodoare. Mai nou nici decodoare SD. Asta este firma nr 1 in servicii de gen. Cand vor fi aduse ... nimeni nu stie .


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi