UPDATE: RCS&RDS a fost amendata cu 300.000 lei pentru neinformarea abonatilor cu privire la introducerea unei taxe de mentenanta de 5 lei la telefonia fixa

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Joi, 16 septembrie 2010, 14:18 Economie | Telecom

RCS&RDS a fost amendata cu 300.000 lei de catre autoritatea de reglementare in Comunicatii pentru ca nu si-a notificat abonatii in mod individual cu privire la introducerea, pentru serviciul de telefonie fixa, a unei taxe de mentenanta, in valoare de 5 lei si pentru ca nu a modificat contractul-cadru, astfel incat sa fie asigurat dreptul abonatilor de a fi informati in mod individual cu privire la modificarile contractuale, a anuntat joi autoritatea.

"Daca, pana la data de 29 octombrie 2010, RCS&RDS nu-si va notifica clientii cu privire la introducerea acestei taxe, cu mentiunea expresa in cuprinsul notificarii ca utilizatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 30 de zile de la primirea notificarii, fara plata niciunei despagubiri, si nu-si va modifica contractul-cadru pana la data de 19 septembrie 2010, va plati amenda pentru fiecare zi de intarziere", a declarat Catalin Marinescu, presedintele ANCOM.

  • RCS&RDS poate primi amenzi intre 5.000 lei si 10.000 lei pe zi, pentru fiecare zi de intarziere la obligatiile impuse

Acesta a declarat pentru HotNews.ro ca pentru fiecare zi de intarziere, companiei RCS&RDS i se va aplica o amenda de 10.000 lei pe zi in cazul in care nu-si notifica clientii cu privire la introducerea acestei taxe si cu o amenda de 5.000 lei pe zi daca nu-si va modifica la timp contractul-cadru.

  • RCS&RDS este obligata sa restituie integral sumele datorate in urma introducerii acestei taxe celor care aleg sa-si denunte unilateral contractul

Din momentul primirii notificarii din partea RCS & RDS, utilizatorii finali abonati ai companiei vor avea la dispozitie 30 de zile pentru a alege intre renuntarea la contractul incheiat cu furnizorul, fara a plati nicio despagubire sau ramanerea in contract. RCS & RDS are obligatia de a restitui integral utilizatorilor care, ulterior primirii notificarii, doresc sa denunte unilateral contractul, sumele corespunzatoare taxei de mentenanta percepute de RCS & RDS in perioada scursa intre data introducerii taxei si data rezilierii contractului. Termenul maxim de restituire este de cel mult 30 de zile de la data rezilierii contractului.

  • Sanctiunile au venit dupa ce clientii au reclamat introducerea abuziva a acestei taxe, incepand cu iunie 2010

Masurile aplicate de ANCOM sunt luate in urma primirii unei serii de sesizari de la utilizatorii finali prin care acestia reclamau introducerea, incepand cu luna iunie 2010, a noului tarif, in conditiile in care acesta nu se regasea in contractele incheiate cu RCS & RDS.

ANCOM a analizat documentele transmise de petenti din care reiesea ca, intr-adevar, acest tarif nu este mentionat in cuprinsul contractelor incheiate cu RCS & RDS, ci doar in facturile emise petentilor. ANCOM a constatat ca furnizorul nu si-a indeplinit obligatia de a-si notifica clientii cu privire la acest lucru prin mijloace care sa asigure informarea fiecarui utilizator in parte (servicii postale, fax, e-mail, SMS etc.).

  • RCS&RDS i s-a cerut inca din 28 iunie sa ia masuri de intrare in legalitate. Nici pe 25 august, RCS&RDS nu pusese in practica cererile ANCOM

Astfel, in data de 28 iunie 2010, ANCOM a transmis RCS & RDS o notificare privind intentia aplicarii sanctiunii, solicitand ca, in termen de 45 de zile, compania sa-si notifice toti abonatii cu privire la introducerea noului tarif, cu mentiunea ca utilizatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul fara plata de penalitati, precum  si sa modifice contractul-cadru, astfel incat sa fie transpuse corespunzator prevederile art. 19 alin. (4) din Legea nr. 304/2003. In data de 25 august 2010, ANCOM a efectuat un control la RCS & RDS in urma caruia a constatat ca furnizorul nu a pus in practica masurile solicitate de ANCOM prin notificare si a decis aplicarea sanctiunii contraventionale.

Oficialii RCS&RDS contactati de HotNews.ro nu au oferit pana acum un comentariu fata de impunerea acestei amenzi.

Autoritatea de reglementare in comunicatii mai precizeaza ca "legea nu interzice modificarea unilaterala a clauzelor contractuale de catre furnizori, insa acestia au obligatia sa-si informeze clientii atat despre modificari, cu cel putin 30 de zile inainte de intrarea in vigoare a acestora, cat si despre posibilitatea utilizatorilor de a renunta la continuarea relatiei contractuale daca nu sunt de acord cu modificarile propuse, fara plata vreunei despagubiri".



Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

10299 vizualizari

  • -13 (31 voturi)    
    mda (Joi, 16 septembrie 2010, 14:20)

    andrei [anonim]

    avand in vedere ca ne dau super-internet si telefon la un pret atat de bun, ii iertam !
    • +7 (17 voturi)    
      activitate postaci (Joi, 16 septembrie 2010, 14:36)

      postacozaurus recs [anonim] i-a raspuns lui andrei

      acum se vede cati postaci are firma asta de coltul blocului :).

      bine ca-i iertati voi, dar vad ca macar in situatia asta si-a facut statul treaba. poate cine stie, intr-o buna zi s-o intoarce roata si "super internet si telefon la un pret atat de bun" o sa fie pe bune, si nu un vis de-al vostru. da' ma indoiesc ca va fi secolul asta, si pana atunci nu pot decat sa ma bucur ca i-au lecuit.
      • +8 (10 voturi)    
        Eu am remarcat taxa (Joi, 16 septembrie 2010, 16:11)

        Cicci [anonim] i-a raspuns lui postacozaurus recs

        Eu am remarcat taxa cand am platit facturile luna acesta. Si am intrebat de ce cablul TV a creescut de la 25 la 30 de lei.Initial a bagat-o pe aia cu TVA-ul, si i-am zis sa ma calculeze. Mi-a spus ca taxa de mentenanta. Am intrebat daca m-au anuntat in vre0un fel ca modifica unilateral contractul si mi-a spus casierita ca au afisat la sediile RCS RDS acest lucru. Atunci i-am spus si eu doamnei ca si eu am decis sa am cablu gratuit 2 luni pe an, si ca mi-am lipit pe usa la adresa de domiciliu o Informare in acest sens.

        Tot timpul m-au enervat ca sunt aroganti si hoti acesti erdeeshi. Se bazeaza pe faptul ca au o retea buna, fiindca la capitolul angajati, sunt sub orice critica.
        • +7 (7 voturi)    
          Un calcul simplu (Joi, 16 septembrie 2010, 16:16)

          Cicci [anonim] i-a raspuns lui Cicci

          calculul este simplu 3.000.000 clienti( desi cred ca au mai multi) X 5 lei X 3 luni(iulie-sept) = 45.000.000 RON, deci cei 300.000 sunt frectie la piciorul de lemn, daca nu trebuie sa returneze banii.
          • +1 (1 vot)    
            de acord (Joi, 16 septembrie 2010, 21:32)

            aka [anonim] i-a raspuns lui Cicci

            ar trebui sa-i arda mai tare ca fac numai ce vor ei si se poarta mizerabil cu clientii!pe mine m-au lecuit sa mai iau ceva de la ei vreodata si bine ar fi sa se duca si fiscul peste ei ca ar mai umple golurile alea la bugetul de stat si chiar pe bune!
        • +2 (2 voturi)    
          bravo (Joi, 16 septembrie 2010, 16:52)

          gigi [anonim] i-a raspuns lui Cicci

          E bine daca ai remarcat de abia luna asta. Taxa de 5 lei s-a introdus de vreo 3 luni si a "curs multa cerneala" pe forumuri pe tema asta :)))).
          Ce ai remarcat tu acum probabil ca este cresterea de 1 leu la cablu datorata majorarii TVA de la 19% la 24%, ceea ce este alta mancare de peste.
          Pana la urma este o magarie introducerea acestei taxe, dar daca nu ne convine putem rezilia contractul si trece la alt operator mai bun sau mai ieftin. Sunt curios daca exista unul mai "cinstit". Eu de ex am act aditional incheiat cu UPC-ul pe 2 ani prin care se angajau sa-mi ofere TV cu 22 RON/luna TVA inclus. Dupa cateva luni au majorat tariful. I-am dat la OPC, au luat amenda, dat tariful continua sa fie altul decat cel in contract. Deci in tara asta mori cu dreptatea de partea ta, OPC-ul m-a sfatuit sa-i dau in judecata...
    • +13 (17 voturi)    
      ii iertam pe dracu! (Joi, 16 septembrie 2010, 14:48)

      Tudorel [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Nu trebuie iertati in cici un fel. Practic au bagat mana in buzunarul tau si ti-au luat 5 pe luna.
      • +8 (12 voturi)    
        TVA 24% (Joi, 16 septembrie 2010, 15:29)

        Ghita [anonim] i-a raspuns lui Tudorel

        ca sa nu vorbim ca au majorat tarifele datorita cresterii TVA, desi contractele au fost semnate CU TVA INCLUS. Asteptam amenda si pentru asta.
        • +3 (3 voturi)    
          Buna Observatiqa cu TVA-ul (Joi, 16 septembrie 2010, 16:58)

          Paul Yoko [utilizator] i-a raspuns lui Ghita

          Excelenta observatie Ghita, am sa trimit la ANPC o reclamatie si pentru asta. Asa este, noi am semnat contractul cu suma care includea TVA-ul. Uite 5 lei de dincolo, 4 lei de aici si ...tot asa
    • +1 (3 voturi)    
      RDS fura - taxeaza la minut !!! (Joi, 16 septembrie 2010, 16:20)

      guki [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Atentie, RDS factureaza convorbirile telefonice la minut !!! Daca vorbesti 1 min si 1 sec, platesti doua minute !!! In felul acesta, tariful REAL pe minut devine mai mare decat la Vodafone, Orange sau Cosmote. Cei care nu cred, sa ceara desfasuratorul si sa verifice. Pe site-ul RDS, apare undeva, la "intrrebari frecvente", in meniul telefoniei fixe, informatia ca s-ar factura la 10 secunde. IN CONTRACTUL SEMNAT NU SE SPECIFICA NICICUM. Acest contract este prezentat ca model pe site-ul lor. Verificati.
      • 0 (2 voturi)    
        ia-ti desfasuratorul (Joi, 16 septembrie 2010, 16:49)

        ciubex [utilizator] i-a raspuns lui guki

        Am desfasuratorul convorbirilor si nu prea este asa cum spui tu. Poate sunt mai norocos.
        Cat priveste taxa de mentenanta, eu zic ca i-au amendat degeaba: banii si i-au scos oricum pentru amenda si oricum taxa ramane.
        • 0 (2 voturi)    
          Am contract mai nou (Joi, 16 septembrie 2010, 17:08)

          guki [anonim] i-a raspuns lui ciubex

          Eu am mai adaugat de curand noi servicii (stick, decodor), si asa au inceput sa factureze la minut. Oricum, se poate verifica contractul, unde nu se specifica cum tarifeaza convorbirile. Mare atentie!
  • +9 (19 voturi)    
    Foarte bine ! Trebuiau sa-i forteze s-o elimine! (Joi, 16 septembrie 2010, 14:24)

    Creator [utilizator]

    Este clar ca e ilegala acea taxa, o mascare a cresterii abonamentului. Si abonamentul nu-l platesc tot pt mentenanta??
    • +5 (13 voturi)    
      Eu am renuntat (Joi, 16 septembrie 2010, 14:31)

      marinaru [utilizator] i-a raspuns lui Creator

      Eu am renuntat la telefon cand am vazut aceasta taxa.
      • +5 (11 voturi)    
        Ii dau in judecata (Joi, 16 septembrie 2010, 15:01)

        Costi [anonim] i-a raspuns lui marinaru

        Nu m-am uitat pe ultima factura dar daca vad 5 lei in plus ma judec cu ei. Eu am un motiv mult mai intemeiat. Am semnat contractul acum 10 luni si de atunci astept sa-mi dea telefonul fix. Am fost la ei de cateva ori si cica sa revin alta data ca n-au telefoane. Ideea e ca nu dau telefoane in ordinea abonamentelor ci celor care se tiganesc mai tare la sediul lor, iar eu n-am timp de asta. Oricum am si eu 2 telefoane fixe acasa, dar aici e vorba de respectarea sau nerespectarea contractelor. 10 luni intarzeiere e cam mult.
  • +10 (12 voturi)    
    La asa conducere... asa decizie (Joi, 16 septembrie 2010, 14:26)

    CC [anonim]

    Imi si imaginez cum injura Bendei.... Am totusi o nelamurire: in consiliul director al RCS&RDS este un domn, Dinei se numeste, care este de profesie jurist. Oare nu stia ca trebuie sa-si informeze clientii inainte sa introduca taxe de genul asta (abuzive din punctul meu de vedere)? Curios cum Zoltan Teszari lasa la conducere firmei asemenea nulitati!
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Joi, 16 septembrie 2010, 15:40)

      Gie [anonim] i-a raspuns lui CC

      Pai lasa ca e in avantajul lor... Daca tu nu le platesti sa vezi atunci de ce sunt in stare...
  • +1 (9 voturi)    
    putin, dar e bine si asa.. (Joi, 16 septembrie 2010, 14:26)

    all [anonim]

    la cum te trateaza cand ai o pb de rezolvat... merita sa fie arsi bine de tot....
  • +6 (14 voturi)    
    bravo! (Joi, 16 septembrie 2010, 14:27)

    Mazeta [utilizator]

    Eu am facut reclamatie la RCS/RDS din exact acelasi motiv - nici pana astazi nu mi s-a raspuns. Am renuntat imediat ce am aflat de aceasta taxa la serviciul lor de telefonie fixa (pe care oricum nu-l foloseam), dar tot am fost pus sa platesc taxa de mentenanta pe 2 luni (= 10 lei). Stie cineva daca imi pot recupera acesti bani? nu e vorba de suma, ci de principiu.
    • +8 (14 voturi)    
      Am scapat! (Joi, 16 septembrie 2010, 14:47)

      amscapat [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      eu m-am dus de 4 ori la ei la usa ca sa imi spuna, de fiecare data, ba ca nu e casierul, ba ca reziliaza numai intre 1 si 5 ale lunii, ba ca n-au nu stiu ce, ba ca n-am eu nu stiu ce. pana m-am enervat intr-o zi si am amenintat ca le dau foc la sediu cu ei inauntru. brusc, n-a mai contat nici ca eram in 21 ale lunii, nici ca nu aveam un cablu. s-a rezolvat si am scapat de rabla aia de fix, si daca tot am putut am reziliat si mobilul. fi-le-ar de nas sa le fie cu mishmashurile lor!
    • +6 (10 voturi)    
      reclamatie RDS (Joi, 16 septembrie 2010, 14:48)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Eu am facut reclamatie la RDS. Cum nu am primit raspuns in 30 de zile am facut plangere la ANPC, pe email. Dupa circa 40 de zile a venit raspunsul de la ANPC: sa ma prezint la cea mai apropiata agentie RDS pentru a rezilia contractul de telefonie. Mi s-au returnat toate taxele de mentenanta.
      • +1 (1 vot)    
        asa si la mine (Joi, 16 septembrie 2010, 21:27)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui Marian

        Subscriu in totalitate. Asa mi s-a intamplat si mie!
    • -6 (16 voturi)    
      hai ca-ti dau eu 10 lei (Joi, 16 septembrie 2010, 14:48)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui Mazeta

      nu vreau sa iau apararea lu` rds dar esti chiar penibil
      • +6 (12 voturi)    
        vreau si eu 10 lei! (Joi, 16 septembrie 2010, 14:57)

        _tudor_ [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

        Frakie,
        Imi dai si mie 15 lei?
        Ca atat am platit si eu la astia ca sa pot scapa de ei... Pot sa mai aduc si altii care sa-ti ceara cate 10 - 15 lei... Le dai si lor?
      • +4 (8 voturi)    
        Fa un tur cu autobuzul (Joi, 16 septembrie 2010, 14:58)

        enter [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

        si lasa-i pe toti sa de buzunareasca. Sa vad cat de penibil ti se va parea atunci. ca e un leu, ca sunt 10 sau ca sunt 10.000, tot buzunareala e.
      • +2 (6 voturi)    
        de acord (Joi, 16 septembrie 2010, 15:07)

        Mazeta [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

        accept cei 10 lei ai tai doar cu conditia sa lucrezi la rcs/rds. Te rog sa imi trimiti o copie dupa adeverinta de munca si eu iti voi trimite contul in care sa versi banii. multumesc
      • +2 (6 voturi)    
        vreau si eu 10 lei (Joi, 16 septembrie 2010, 16:04)

        I [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

        si mai stiu cativa care vor. 10 lei la fiecare 2 luni, da?
        • -6 (10 voturi)    
          Duceti-va la serviciu daca vreti 10 lei (Joi, 16 septembrie 2010, 16:13)

          Frankie [utilizator] i-a raspuns lui I

          daca tot aveti timp sa faceti reclamatii, referate pe la ANPC OPC ANCOM, stat la cozi etc pentru 5 lei inseamna ca n-aveti ce face, n-aveti serviciu. LA MUNCA tata daca vreti 10 lei !!!
          • +4 (6 voturi)    
            Pai exact asta zic si eu (Joi, 16 septembrie 2010, 17:05)

            caca maca [anonim] i-a raspuns lui Frankie

            despre astia de la RDS:

            LA MUNCA daca vreti 10 lei, nu-mi bagati mie mana buzunar ! Trebuia sa te gandesti daca vrei mai multi bani pentru serviciile oferite, sa schimbi oferta transparent, nu sa inventezi taxe pe post de abonament ascuns !
          • +3 (3 voturi)    
            esti prost (Vineri, 17 septembrie 2010, 4:39)

            I [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

            daca nu munceam, nu aveam cei 10 lei pe care i-a furat RDS-ul. Pricepi? Eu chiar am platit cei 10 lei, din munca mea, tu doar te lauzi ca i-ai da.
      • +2 (6 voturi)    
        si eu (Joi, 16 septembrie 2010, 16:15)

        bedexe [utilizator] i-a raspuns lui Frankie

        da-mi 10 lei
      • +4 (6 voturi)    
        hahahahahahahahahah (Joi, 16 septembrie 2010, 18:50)

        TIRTAU [anonim] i-a raspuns lui Frankie

        chiar ma intrebam ,unde dracu sunt tampitii ca tine?eu cred ca-i dai 10 lei de la ma-ta ca tu nu prea ai de unde....
        • -5 (5 voturi)    
          ma saracule (Joi, 16 septembrie 2010, 23:27)

          Frankie [utilizator] i-a raspuns lui TIRTAU

          ii dadeam lu disperatu ala care vrea 10 lei de la rcs si urla la toate institutiile ca vrea 10 lei de la rds, ca sa nu ma mai doara capu` pe forumuri ca vrea el 10 lei. saraciule
  • +9 (15 voturi)    
    romania .... (Joi, 16 septembrie 2010, 14:30)

    Filip Udrescu [anonim]

    Si pe noi cu ce ne incalzeste, ca au mai dat la stat 300.000 lei, daca calculezi 5 x nr. de abonati iti dai seama ca nu le-ai "luat nimic" si "pagubitii" tot noi.
    Caserita, la intrebarea mea "de ce nu am fost informat de introducerea taxei" mi-a raspuns cu nonsalanta "nu ati citit in monitorul oficial? doar a fost publicata acolo!"
    .... asa ca am mai invatat un lucru ..... trebuie sa citesc Monitorul Oficial pentru toti neaveniti care habar nu au ce inseamna sa prestezi un serviciu si sa mentii o relatie normala cu clientii ...
  • +8 (10 voturi)    
    Doar ATAT???!!! (Joi, 16 septembrie 2010, 14:33)

    Ionut [anonim]

    Parerea mea este ca aceasta suma pe care rds-ul o plateste ca amenda este modica si nu face decat sa incurajeze si alte magarii si incalcari de contract din partea lor.
    Asta e principala cauza pentru care suportam servicii de proasta calitate, incalcari ale drepturilor de client si alte minunatii de genul. Penibila suma pentru asa o incalcare flagranta a contractelor.
  • +4 (4 voturi)    
    si pentru consumatorii de servicii ??? (Joi, 16 septembrie 2010, 14:34)

    fuck you PSD [anonim]

    bun bun RDS&RCS a fost amendata ... dar noi consumatorii finali, end-user, cum se concretizeaza acesta amenda ???
    va spun eu !!! in nici un fel in cel mai bun caz (banii incasati ramin bun incasati) ... in ce cred ca se v-a intimpla pe termen scurt RDS&RCS va majora tarifele, sub nu stiu e ce motivatie, ca sa acopere amenda si sa-si rotunjeasca profitul.
    cei de la autoritatea nationala si-au scos primele grase de craciun
    • +6 (6 voturi)    
      amenda este o suma mult prea mica (Joi, 16 septembrie 2010, 14:50)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui fuck you PSD

      rds n-o va simti si stai linistit ca nu va creste nici un tarif. suma aceea e salariul a 2-3 manageri pe o luna
    • +2 (2 voturi)    
      corect (Vineri, 17 septembrie 2010, 8:31)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui fuck you PSD

      de ce 300.000 si nu 300.000.000, ca sa simta si ei ca traiesc, si sa le reduca simtitor profitul, altfel nu se calmeaza?
  • +5 (7 voturi)    
    Interesant (Joi, 16 septembrie 2010, 14:36)

    dudu electricianu [anonim]

    Am o vaga impresie ca bani de pe taxa depasesc cu mult valoarea amenzi....halal amenzi
    • -2 (4 voturi)    
      Nu neaparat (Joi, 16 septembrie 2010, 15:08)

      Costi [anonim] i-a raspuns lui dudu electricianu

      Nu vreau sa iau apararea RDS dar nu cred ca amenda trebuie sa fie cat banii incasati. Sunt sigur ca multi utilizatori nu-si vor rezilia contractul si vor accepta taxa de mentenanta.
      • +2 (6 voturi)    
        serios? (Joi, 16 septembrie 2010, 15:39)

        gigel [anonim] i-a raspuns lui Costi

        Vorbeste fix in numele tau. De abia astept perioada de reziliere, ca ma duc sa le rup contractul in fata. Romtelecom imi ajunge si ofera mai mult decat ceea ce-mi trebuie.
        • 0 (4 voturi)    
          Mamutul comunist Romtelecom ??? (Joi, 16 septembrie 2010, 16:16)

          Frankie [utilizator] i-a raspuns lui gigel

          HA HA !!! Cand aud de Romtelecom mi se intoarce stomacul pe dos. Ce spagi grele se dadeau inainte ca sa-ti traga o amarata de linie telefonica cuplata.... si acum sunt in stare sa-ti pupe picioarele ca sa te abonezi la ei ---> si asta NUMAI datorita concurentei RDS. Sa nu mai aud de fostul mamut comunist Romtelecom ca mi se face greata pe bune. Romtelecom e perfect DOAR acolo unde n-ai alternativa.
  • +2 (2 voturi)    
    Comunicat de presa integral partea 01 (Joi, 16 septembrie 2010, 14:37)

    Andreea [anonim]

    Comunicatul de presa integral al ANCOM

    "ANCOM a amendat RCS & RDS cu 300.000 de lei pentru ca nu si-a notificat
    abonatii in mod individual cu privire la introducerea, pentru serviciul de
    telefonie fixa, a unei taxe de mentenanta, in valoare de 5 lei si pentru ca
    nu a modificat contractul-cadru, astfel incat sa fie asigurat dreptul
    abonatilor de a fi informati in mod individual cu privire la modificarile
    contractuale. Daca, pana la data de 29 octombrie 2010, RCS & RDS nu-si va
    notifica clientii cu privire la introducerea acestei taxe, cu mentiunea
    expresa in cuprinsul notificarii ca utilizatorul are dreptul de a denunta
    unilateral contractul in termen de 30 de zile de la primirea notificarii,
    fara plata niciunei despagubiri, si nu-si va modifica contractul-cadru pana
    la data de 19 septembrie 2010, va plati amenda pentru fiecare zi de
    intarziere. Furnizorii de servicii de comunicatii electronice trebuie sa
    inteleaga ca au anumite obligatii in relatia cu utilizatorii si sa isi asume
    responsabilitatile ce le revin", a declarat presedintele ANCOM, Catalin
    Marinescu, cu ocazia Reuniunii Regionale de la Cluj, la care au fost
    prezenti peste 150 de furnizori de servicii si retele de comunicatii
    electronice si servicii postale din judetele Cluj, Alba, Bihor,
    Bistrita-Nasaud, Maramures, Mures, Satu-Mare si Salaj.

    Din momentul primirii notificarii din partea RCS & RDS, utilizatorii finali
    abonati ai companiei vor avea la dispozitie 30 de zile pentru a alege intre
    renuntarea la contractul incheiat cu furnizorul, fara a plati nicio
    despagubire sau ramanerea in contract. RCS & RDS are obligatia de a restitui
    integral utilizatorilor care, ulterior primirii notificarii, doresc sa
    denunte unilateral contractul, sumele corespunzatoare taxei de mentenanta
    percepute de RCS & RDS in perioada scursa intre data introducerii taxei si
    data rezilierii contractului. Termenul maxim de restituire este de cel mult
    30 de zile de la data rezilierii contractului.
  • +8 (8 voturi)    
    Modificarile contractuale NU SE FAC UNILATERAL (Joi, 16 septembrie 2010, 14:39)

    cornel [anonim]

    Ar trebui obligati sa elimine taxa, nu sa anunte clientii, pentru ca un contract nu se modifica unilateral
    • +5 (7 voturi)    
      Si sa mai dea si banii inapoi! (Joi, 16 septembrie 2010, 15:00)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui cornel

      Nu doar sa 'se notifice clientii'. Banii inapoi la toata lumea, clauza e necontractuala, asadar factura nu a avut temei.
    • -2 (2 voturi)    
      gresesti .... (Joi, 16 septembrie 2010, 16:38)

      eu [anonim] i-a raspuns lui cornel

      atata vreme cat ANPC nu a hotarat ca taxa este ilegala, nu sunt obligati sa o elimine ... in al doilea rand, citeste contractul, RCS poate modifica unilateral ontractul, cu conditia instiintarii clientilor cu 30 de zile inainte....... si spre surprinderea ta, acea taxa de mentenanta era cuprinsa si inainte in facturi dar cu suma zero, asa ca modificarea inseamna doar modificare de tarif, deci e foarte legal daca se instiinteaza clientii ... si in final, toti va plangeti, dar din pacate mai mult de juamte din tara asta este proasta, fara suparare, semneaza fara sa citeasca , asa ca si-o cam merita ... iar cei 300.000 amenda, inseamna acea taxa de mentenanta la nici un sfert din clientii tcs pe o luna,,,,,
      • +2 (2 voturi)    
        ba tu (Joi, 16 septembrie 2010, 16:44)

        cornel [anonim] i-a raspuns lui eu

        Daca scrie in contract ca isi rezerva dreptul de a modifica UNILATERAL , asta nu inseamna ca este si legal.
        Daca este trecuta in factura cu zero nu are nicio relevanta. Nu este specificat nicaieri in contract o taxa de mentenanta.
        • -2 (2 voturi)    
          cum zici tu ... (Joi, 16 septembrie 2010, 17:02)

          eu [anonim] i-a raspuns lui cornel

          oricum nu am chef sa ma cert cu cineva care nu vrea sa priceapa ..... preferabil ar fi sa citesti tot contractul ... nu vreau sa se inteleaga ca ii apar pe cei de la RDS, departe de mine gandul asta, dupa parerea mea sunt o firma de japcari incompetenti , dar asta nu inseamna ca e in totalitate vina lor ... singura gresala a RCS este ca nu a instiintat clientii cu dreptul de a renunta la contract in 30 de zile ... in rest, ilegal nu vad ce este .... daca te instiinteaza RCS sa de luna vitoare iti majoreaza abonamentul cu 20 de lei, pentru ca asa vrea , tu ce o sa faci? il reclami la OPC ?
          • +3 (3 voturi)    
            discutia nu e cearta (Vineri, 17 septembrie 2010, 1:52)

            cornel [anonim] i-a raspuns lui eu

            daca noi doi facem un contract prin care eu iti dau voie sa ma omori fara sa patesti nimic.....nu inseamna ca este si legal....
            legea e mai presus decat un contract....deci si faptul ca RDS isi rezerva dreptu de a face nu stiu eu ce nu e legal....
            un contract care nu respecta legile este NUL
          • +3 (3 voturi)    
            pardon (Vineri, 17 septembrie 2010, 8:34)

            srpc [utilizator] i-a raspuns lui eu

            in legea Protectiei Consumatorului se face vorbire despre anularea contractelor care contin prevederi defavorabile consumatorilor! e ciudat cum ANPC a uitat chichita asta, cu care-i poate desfiinta pe jmekeri!
    • +2 (2 voturi)    
      legea romaneasca... (Vineri, 17 septembrie 2010, 8:32)

      srpc [utilizator] i-a raspuns lui cornel

      ...e facuta de banditii din Parlament, si ea permite modificarea unilaterala a contractelor, fie ele de RDS, de credit, etc, cu conditia sa-si informeze victimele.
  • +2 (2 voturi)    
    Comunicat de presa Ancom - partea 02 (Joi, 16 septembrie 2010, 14:39)

    Andreea [anonim]

    Masurile aplicate de ANCOM sunt luate in urma primirii unei serii de
    sesizari de la utilizatorii finali prin care acestia reclamau introducerea,
    incepand cu luna iunie 2010, a noului tarif, in conditiile in care acesta nu
    se regasea in contractele incheiate cu RCS & RDS.

    ANCOM a analizat documentele transmise de petenti din care reiesea ca,
    intr-adevar, acest tarif nu este mentionat in cuprinsul contractelor
    incheiate cu RCS & RDS, ci doar in facturile emise petentilor. ANCOM a
    constatat ca furnizorul nu si-a indeplinit obligatia de a-si notifica
    clientii cu privire la acest lucru prin mijloace care sa asigure informarea
    fiecarui utilizator in parte (servicii postale, fax, e-mail, SMS etc.).
    ANCOM considera ca utilizarea in mod exclusiv a unor modalitati de informare
    cu caracter general, public (de exemplu, pagina de internet a furnizorului
    sau canalul TV propriu) nu este de natura sa asigure informarea
    corespunzatoare a tuturor utilizatorilor cu privire la modificarea tarifelor
    agreate la semnarea contractului.

    Astfel, in data de 28 iunie 2010, ANCOM a transmis RCS & RDS o notificare
    privind intentia aplicarii sanctiunii, solicitand ca, in termen de 45 de
    zile, compania sa-si notifice toti abonatii cu privire la introducerea
    noului tarif, cu mentiunea ca utilizatorul are dreptul de a denunta
    unilateral contractul fara plata de penalitati, precum si sa modifice
    contractul-cadru, astfel incat sa fie transpuse corespunzator prevederile
    art. 19 alin. (4) din Legea nr. 304/2003. In data de 25.08.2010, ANCOM a
    efectuat un control la RCS & RDS in urma caruia a constatat ca furnizorul nu
    a pus in practica masurile solicitate de ANCOM prin notificare si a decis
    aplicarea sanctiunii contraventionale.

    Legea nu interzice modificarea unilaterala a clauzelor contractuale de catre
    furnizori, insa acestia au obligatia sa-si informeze clientii atat despre
    modificari, cu cel putin 30 de zile inainte de intrarea in vigoare a
    acestora, cat si despre posibilitatea utilizatorilor.
  • +1 (1 vot)    
    Baza legala pentru retinerea sumei de 5 lei? (Joi, 16 septembrie 2010, 14:39)

    Eugen [anonim]

    Este legala oprirea sumei de 5 lei pentru mentenanta fara refacerea contractului individual si acceptul celui care plateste?

    La caserie mi s-a replicat ca am fost anuntati pe canalul intern RCS&RDS (nu printr-o solicitare de modificare a contractului cu acordul clientului!), practic indiferent de contractul avut s-a oprit suma mentionata fara acceptul contractual al clientului si fara evidentierea separata in factura!
    • +1 (3 voturi)    
      canalul intern (Joi, 16 septembrie 2010, 15:11)

      Costi [anonim] i-a raspuns lui Eugen

      Si ce o sa faci? Stii de ce am plecat eu de la UPC la RDS? Tot din cauza unei majorari de pret, anuntata exclusiv pe canalul intern. Nu stiu ce e ala canal intern... am presupus ca e un post tv la care nu ma uit niciodata.
  • +2 (6 voturi)    
    In sfarsit cineva a luat atitudine! (Joi, 16 septembrie 2010, 14:40)

    claudiu [anonim]

    plateam 5 lei taxa de mentenanta ca sa ridic receptorul si sa aud cum bate vantul afara, ca ton n-aveam, iar netu' mergea de parca statea - o fi fost de la lucrarile de mentenanta in valoare de 2 lei (ca 3 erau pt telefon)...

    atata obraznicie si nesimtire cata aveau la telefon cand imi spuneau ca "taxa e perfect legala" n-m vazut. na, foarte bine le-au facut, uite legalitate de 300.000 de lei... bine ca au strans cate 5-cate 5 ca sa ii dea pe toti o data. misto ar fi sa ii oblige sa ne dea si banii inapoi :)
    • +1 (1 vot)    
      au fost obligati sa restituie banii (Joi, 16 septembrie 2010, 14:52)

      b [anonim] i-a raspuns lui claudiu

      RCS & RDS are obligatia de a restitui integral utilizatorilor care, ulterior primirii notificarii, doresc sa denunte unilateral contractul, sumele corespunzatoare taxei de mentenanta percepute de RCS & RDS in perioada scursa intre data introducerii taxei si data rezilierii contractului. Termenul maxim de restituire este de cel mult 30 de zile de la data rezilierii contractului.
  • +4 (8 voturi)    
    Cele mai proaste sevicii (Joi, 16 septembrie 2010, 14:50)

    Gabi [anonim]

    Serviciile lor sunt mizerabile. Recent mi am facut abonament tv hd, telefonie fixa si mobila, internet
    - decodorul HD nu il au pe stoc si nici nu o sa il vad vreodata probabil am o cunostinta care asteapta de 3 luni si tot da telefoane
    - telefonia fixa au spus ca nu stiu cand vin sa o monteze pt ca nu au aparate
    - modemul mobil, surpriza, nu il au pe stoc...
    ...aa si cireasa de pe tort a fost ca mi au adus un decodor digi folosit, cu o telecomanda mizerabila, care dupa 3 ore nu a mai mers, iar cand m am dus cu el la casieria din Rahova, mi au spus ca trebuie sa il duc la reparat pe la libertatii, unde am fost si erau vreo 15 persoane in aceeasi situatie, am plecat normal.
    A doua zi m am dus sa reziliez contracut si mi-au spus ca nu se poate la la punct de lucru ci la sediul central...niste mizerii, amenda luata e prea mica.
  • 0 (2 voturi)    
    oare se aplica si retroactiv? (Joi, 16 septembrie 2010, 14:50)

    a [anonim]

    si daca da, oare trebuie sa fac (tot eu?) cerere insotita de copie (legalizata) dupa fostul contract? ai dreq, dupa ce am renuntat la contractul telefonic am fost intrebat mai doresc contract? pai cum adica? pai renuntasem nu numai la telefon ci la TOT! si a trebuit sa fac contract PE DOI ANI la cablu-tv. sa vad daca voi renunta si la tv inainte de doi ani daca voi putea aplica art (nu stiu cat) din nu stiu ce lege (cu protectia consumatorului, oare?) sau... :d
    • +2 (2 voturi)    
      patit la fel (Joi, 16 septembrie 2010, 15:00)

      catalin [anonim] i-a raspuns lui a

      si eu mi-am reziliat ieri contractul de telefonie si internet si am fost obligat, la fel, sa-mi prelungesc contractul TV cu 2 ani, chiar daca semnasem pentru cele 2 servicii contracte diferite initial, nu erau incluse in acelasi contract

      incerc sa-mi reziliez contractul din august, de pe data de 20 si n-am reusit pana ieri pentru ca nu au vrut sa-mi dea o cerere tip de reziliere pe motiv ca se emisese deja factura in avans pe luna septembrie

      in consecinta am facut cate o reclamatie in fiecare zi pe tema asta, bineinteles la care nu am primit nici un raspuns.

      sa vedem ce are de zis ANPC de practicile astea, o sa fac si eu o plangere
    • +2 (2 voturi)    
      Ar trebui sa se aplice retroactiv (Joi, 16 septembrie 2010, 15:03)

      enter [utilizator] i-a raspuns lui a

      ANCOM a zis, printre randuri, ca procedura de informare corecta a clientului nu a avut loc. In lipsa acesteia, factura nu are temei. Cred ca e posibil ca cei care solicita sa isi poata recupera banii, indiferent daca renunta sau nu la telefonie.
    • +1 (1 vot)    
      care o fi fost nesimtzitul de la RCS/RDS (Joi, 16 septembrie 2010, 19:03)

      a [anonim] i-a raspuns lui a

      care m-a punctat negativ? o scarba de firma care nu a facut decat sa devina monopolista in orasul meu, functionare pline de solicitudine dar cu o atitudine rece, numar de telefon pentru deranjamente numai de ei stiut si binenteles cu 03xx..., canale care dispar peste noapte si la cine sa te plangi?
  • +3 (5 voturi)    
    Bravo! Ardeti-i ca merita... (Joi, 16 septembrie 2010, 14:52)

    dusman declarat [anonim]

    RCS-RDS o firma care isi bate joc de clienti si mai ales de oamenii in etate. Exista foarte multi batrani inselati la incheierea contracelor.
  • +3 (5 voturi)    
    amenda (Joi, 16 septembrie 2010, 14:56)

    AsmVax [anonim]

    Si de unde o sa ia RDS-ul banii de amenda?
    O sa-i aduca de acasa sau ii ia de la abonati?
    • +1 (3 voturi)    
      de la abonati,desigur (Joi, 16 septembrie 2010, 15:07)

      robin_hood [utilizator] i-a raspuns lui AsmVax

      ca acasa nu au.
    • +1 (3 voturi)    
      aia sunt bani de seminte pentru rds (Joi, 16 septembrie 2010, 16:20)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui AsmVax

      nu te mai agita degeaba
  • -6 (8 voturi)    
    rusinica (Joi, 16 septembrie 2010, 15:08)

    jj bkl [anonim]

    rusine. statul baga mana in buzunarele tuturor. rcs ii o firma de succes care are cele mai bune servici din romania.
    • +1 (1 vot)    
      Tu lucrezi la ei, nu-i asa ? (Joi, 16 septembrie 2010, 15:28)

      Gigell [anonim] i-a raspuns lui jj bkl

      1. Ca d-aia scrii "servici" in loc de "servicii". Sau poate ai terminat spiru de curand...
      2. Daca maresc tarifele ca sa-si plateasca amenda n-or sa mai aiba cele mai bune "servici" si o sa ne mutam la alt provider de "servici"
      3. Daca astea-s cele mai bune servicii din Romania... mai bine emigram in Congo
    • +1 (3 voturi)    
      RCS=rusine (Joi, 16 septembrie 2010, 15:29)

      mariana [anonim] i-a raspuns lui jj bkl

      si RDS a bagat si baga mana in buzunarele oamenilor.
      o fi de succes in visele tale frumoase....cat despre servicii sunt jalnice....internetul de la ei imi merge din 2 in 2.
      sper sa ii oblige sa ne dea inapoi toti banii de care s-au bucurat pana acum
  • -3 (5 voturi)    
    salarii grase (Joi, 16 septembrie 2010, 15:10)

    frumushelul [anonim]

    si-au asigurat astia de la ancom niste salarii grase. oamenii mor de foame si ei jefuiesc tot ce prind ca sa aiba salarii uriase.
  • 0 (4 voturi)    
    taxa telefonie (Joi, 16 septembrie 2010, 15:16)

    pitesti [anonim]

    nu trebuie sa ne miram de ceea ce face rcsrds,singura masura este sa renuntam la serviciile lor.
    taxa radio tv la electrica -obligatoriu,abonament cablu tv de platit si modificata dupa bunul plac al rcsrds, trebuie expres sa renuntam la serviciile lor - vedeti viteza de reactie a romtelecom si tarifele lor
    toate firmele de cablu trebuiesc evitate(editat de HotNews.ro)
  • +1 (3 voturi)    
    O masura normala (Joi, 16 septembrie 2010, 15:36)

    Tina [anonim]

    In sfarsit o masura normala si sanatoasa din partea autoritatilor statului. Sa speram ca vommai vedea si alte asemenea masuri. Se poarta cu clientii jalnic!
  • +1 (3 voturi)    
    mda (Joi, 16 septembrie 2010, 15:48)

    SlowBoz [utilizator]

    si mie-mi functioneaza netu` asa, sezonier. O luna da , alte 3 ba. Totusi, la cate reclamatii am facut, mi-au facut reducere luna trecuta si n-am platit netu`.
    Incep sa-mi iasa fire albe din cauza lor, si din pacate alt provider in zona nu am..

    deci :

    -da, am restartat modemul
    -nu, nu am router
    -nu functioneaza de 2 saptamani, este a 3-a sesizare
    -de ce nu pot vorbi cu un sef?
    lista-i lunga, poate continua la nesfarsit.... RDS imi aduce aminte zilnic de cat de mult imi doresc sa emigrez...
    • -3 (3 voturi)    
      No shit. (Joi, 16 septembrie 2010, 16:31)

      dan [anonim] i-a raspuns lui SlowBoz

      Acu nu e cazu sa sarim calul. Nu e asta motiv sa emigrezi ca nu-ti merge netu. Ia unul pe GSM la aceiasi bani si nu te mai vaita.
      • +2 (2 voturi)    
        :) (Vineri, 17 septembrie 2010, 9:37)

        SlowBoz [utilizator] i-a raspuns lui dan

        nu-i GSM pentru ca aceasta tehnologie ajunge undeva la 64 k/s adica vreo 8KB/s, e UMTS sau, mai bine - HSDPA, ai pierdut cateva generatii de net. eu vreau sa emigrez la modul general, ei doar imi alimenteaza sentimentele . Gandeste-te ca daca o astfel de companie privata are un customer care atat de "desavrarsit" , ne facem o idee unde stam cu institutiile publice.
  • +2 (2 voturi)    
    un milion de euro pe luna (Joi, 16 septembrie 2010, 16:14)

    adrian [anonim]

    Este evident ca ANCOM ii mangaie parinteste pe crestet si le zice "mai usor mai baieti, intrati in legalitate, ce naiba", hai ca tot vor astia sa vada sange pe pereti. Amenda este simbolica, un calcul simplu ne arata ca RDS-RCS are un venit suplimentar de 1.000.000 euro net pentru fiecare luna. Are un milion de abonati pe care ii taxeaza aiurea in fiecare luna, nici macar nu trebuie sa returneze banii luati ilegal, platesc o simpla amenda de 70.000 euro. Pai merita nene. Astia trebuie asaltati in continuare cu reclamatii cat cuprinde, la toate forurile.
  • +1 (1 vot)    
    RDS fura - taxeaza la minut !!! (Joi, 16 septembrie 2010, 16:49)

    guki [anonim]

    Atentie, RDS factureaza convorbirile telefonice la minut !!! Daca vorbesti 1 min si 1 sec, platesti doua minute !!! In felul acesta, tariful REAL pe minut devine mai mare decat la Vodafone, Orange sau Cosmote. Cei care nu cred, sa ceara desfasuratorul si sa verifice. Pe site-ul RDS, apare undeva, la "intrrebari frecvente", in meniul telefoniei fixe, informatia ca s-ar factura la 10 secunde. IN CONTRACTUL SEMNAT NU SE SPECIFICA NICICUM. Acest contract este prezentat ca model pe site-ul lor. Verificati.
  • +1 (1 vot)    
    haha (Joi, 16 septembrie 2010, 16:59)

    florin [anonim]

    hai ca abia astept sa reziliez, cand trimit notificarea? sa vezi ce de clienti vor pierde...aloo, furnizorii de net, sariti cu oferte! multi clienti nu vor avea net :)
    • -1 (1 vot)    
      fii serios! (Joi, 16 septembrie 2010, 17:23)

      didutzu [anonim] i-a raspuns lui florin

      nu rade bre, ca netu-i bun de la ei. da- dracu' de fix...
  • +1 (1 vot)    
    Servicii RDS & RCS (Joi, 16 septembrie 2010, 17:21)

    Didutzu [anonim]

    Bă, eu sunt multumit in general de serviciile lor. Faza naşpa, la mine, a fost că în momentul în care io am făcut contract cu ăştia, mi-au zis că-i telefonia fixă şi mobilă moca, adică, cadou. Fix mi-au pus după aproape 2 ani de contract (vorba vine, că aparatul e al meu, al lor era ceva recondiţionat), că n-au avut infrastructură, eu fiind "preluat" ca să zic aşa, de la o firmă locală ce avea net de la ei şi într-o bună zi, cand m-am dus la firma respectvă să le dau banii pe net, adică abonamentul, mi-au băgat sub nas noul contract cu RCS & RDS. Am fost încântat atuncea, nici acum nu regret prea tare, pană când mi-au mai cerut 5 lei, taxă de mentenanţă. Care mentenanţă frate, că atunci când mi+au pus fixul, au tras o pereche de fire din cablul UTP de net şi l-e-a pus o mufă în cap, zicându-mi că acolo vine telefonul fix. Ce mentenanţă fac ei la treaba asta? Vin şi-mi şterg cablul de praf? Başca faptul că vreo doi ani nu am pututu beneficia de fix, din "motive de infrastructură", după zisele lor. Adică nu mi-au cablat blocul decât la insistenţele mele, până atunci, eu mergând pe vechea reţea a firmei locale de internet pe care ei se pare că o acaparaseră, cu clienţi cu tot (mă rog, asta e treaba lor, nu mă priveşte), dar a trebuit să mă duc io la ei, să-mi dea ei mie un tabel cu care să merg din uşă în uşă, să duc muncă de lămurire cu toţi nănacii de pe scară ("Iar găurim blocul vecine?!"), să aduc semnături, baia atunci au trimis ei pe unul care a tras cablu la toate uşile şi mi-a băgat şi mie normal serviciile RDS & RCS, să pot beneficia de cele oferite în contractul semnat în urmă cu 2 ani. Şi după astea, pac! 5 lei telefonul fix! Îmi bag ceva în ea de telefonie, dacă e moca, apăi să fie ... Vorba alăluia: "Ori suntem golani, ori nu mai suntem!" Nu?!
  • +1 (1 vot)    
    SI la mine (Joi, 16 septembrie 2010, 18:30)

    Straistaru Eugen [utilizator]

    Pe factura a aparut Taxa de Mentenanta de 5 lei... M-am uitat cam uimit la ce o insemna mentenanta :|. Noah, am platit atunci dar se pare ca trebuie sa fiu mai atent la schimbari de tarifare
  • +1 (1 vot)    
    incasari abuzive - furt? (Joi, 16 septembrie 2010, 18:40)

    RDS [anonim]

    Sunt si eu abonat RDS si vreau sa va semnalez faptul ca la incasarea facturilor lunare unii casieri iti cer suma dubla (ca si cand ai plati si pentru o luna restanta) ca a apoi sa-ti apara pe factura "storno" ceea ce ma duce cu gandul ca dupa plata casiera storneaza incasarea si apoi iti factureaza cum ar fi , diferenta de bani intrand cred in buzunarul lor. Fiind o suma derizorie nu am tinut cont foarte mult de situatia la zi si sunt convins ca am fost "incarcat" de destule ori.
    Acum doua zile mi s-a cerut dublul sumei pe care trebuia sa o platesc si doar dupa ce am replicat : "Sunt la zi cu plata" mi s-a cerut suma corecta. In concluzie mare atentie si la acest aspect. Din discutiile cu alti cunoscuti mi s-a confirmat faptul ca exista o practica destul de des intalnita la RDS.
    La telefon o sa renunt pentru ca nu-l folosesc si calitatea convorbirilor este slaba.

    In rest sunt multumit de serviciile lor.
  • +1 (1 vot)    
    incasari abuzive de tot felul (Joi, 16 septembrie 2010, 19:28)

    Dan R [anonim]

    Oameni buni , voi va verificati desfasuratorul convorbirilor? Grija mare eu sunt patit : m-am trezit cu convorbiri pe fix in Austria , mobil Cehia altii spre alte zone. Nici pana astazi nu am reusit sa obtin un raspuns oficial la cererea depusa!! Inclin sa cred ca oamenii astia nu mai pot fi controlati in aceste "ciupeli " . Dai un mizilic de amenda de ochii lumii si ce este mai important nu faci deloc dreptate oamenilor care chiar au fost furati !
  • +1 (1 vot)    
    prea putin (Joi, 16 septembrie 2010, 23:11)

    monis [anonim]

    Ar fi fost cazul..dar amenda luata este prea mica pentru banii pe care i-au luat ei de pe taxa asta de 5 RON timp de 3 luni. Ganditi-va ca amenda in eur ar veni cam 70 000 EUR, iar ei au catigat cam 4 milioane EUR...asadar pot sa mai plateasca vreo 50 de amenzi de genul asta lejer...
  • +1 (1 vot)    
    mentenanta : ) (Vineri, 17 septembrie 2010, 9:00)

    liviu [anonim]

    Daca tot platesc 5 lei pentru mentenanta oare nu ar trebui sa-i chem sa verifice telefonul ?
    Scot telefonul din priza si ii chem sa-i faca "mentenanta" : )
  • 0 (0 voturi)    
    RCS isi bate joc de clienti (Vineri, 17 septembrie 2010, 15:34)

    Anca Moraru [anonim]

    Da frate, dar cum ramane cu returnarea banilor???? Eu am reclamat si la RCS si la ANCOM exact acest aspect, trimitandu-i la studierea legislatiei. Pana una alta, facturile cu 5 RON/luna nu au incetat sa vina si nici rezilierea contractului de telefonie fixa nu mi-a fost acceptata fara sa platesc aceste sume, eu calificandu-le drept FURT in vazul tuturor!!
    CUM NE PRIMIM BANII INAPOI???? Pentru ca prestatorul a scuipat pe mine, ca si client! Casierele de pe Iuliu Maniu nu s-au jenat sa rada si sa spuna ca evident ca isi permit, ca doar RCS RDS e singurul prestator pe Militari!!!
  • 0 (0 voturi)    
    rds (Luni, 20 septembrie 2010, 21:10)

    anonim [anonim]

    sunati la ancom si le spuneti ca vreti sa renuntati la contractul rds


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version