EXCLUSIV RCS&RDS a fost amendata cu 135.000 lei de catre Protectia Consumatorilor

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Luni, 20 septembrie 2010, 17:57 Economie | Telecom

Petitii impotriva RCS&RDS
Foto: ANPC
Autoritatea nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a primit 60 de petitii la nivel national privind introducerea in mod abuziv de catre RCS&RDS a unei taxe de mentenanta, iar in urma controalelor a constatat si "alte neconformitati", fiind aplicate 26 amenzi contraventionale in valoare totala de 135.000 lei, potrivit datelor remise HotNews.ro de aceasta autoritate. De asemenea, RCS&RDS risca amenzi intre 2.000 lei si 20.000 lei daca nu restituie sumele incasate ilegal si nu informeaza clientii in aceasta privinta sau nu incheie acte aditionale necesare modificarilor aduse.

Conform datelor furnizate HotNews.ro, "in perioada 1 iulie - 20 septembrie 2010, la structurile teritoriale ale ANPC au fost inregistrate 60 de petitii vizand taxa de mentenanta, perceputa de furnizorul de servicii RCS & RDS.

Ce a constatat ANPC in urma controalelor efectuate:

  • "Operatorul economic a incasat incepand cu 1 iunie 2010, in mod abuziv, un tarif nou pentru mentenanta, servicii accesorii si asociate, tarif care nu era prevazut in contracte, incalcandu-se astfel prevederile legale privind dreptul consumatorului 'de a plati pentru produsele sau serviciile de care beneficiaza, sume stabilite cu exactitate, in prealabil; majorarea pretului, tarifului, taxelor, comisioanelor, dobanzilor, penalitatilor si a altor eventuale costuri, stabilite initial, este posibila numai cu acordul scris al consumatorului'.
  • Operatorul economic a incalcat obligatia de a notifica consumatorii in scris cu privire la orice modificare adusa prevederilor contractuale, referitoare la introducerea oricaror altor costuri, cu cel putin 30 de zile inainte de aplicarea acestora (in cazul de fata 1 mai 2010), incalcandu-se astfel prevederile legale privind protectia consumatorilor.

  • 26 amenzi in valoare de 135.000 lei pentru RCS&RDS

Autoritatea mai precizeaza ca "in urma acestor controale, au fost constatate si alte neconformitati, fiind aplicate 26 amenzi contraventionale in valoare totala de 135.000 lei. Printre judetele care au aplicat aceste sanctiuni se numara: Alba, Arad, Bacau, Brasov, Buzau, Calarasi, Constanta, Dambovita, Galati, Gorj, Iasi, Mehedinti, Neamt, Olt, Satu Mare, Sibiu, Vaslui, Vrancea".

  • UPDATE: ANPC: 90% din totalul de 135.000 lei reprezinta amenzi aferente introducerii taxei de mentenanta

Oficialii ANPC au mai precizat ca "90% din suma de 135.000 lei reprezinta amenzi aferente taxei de mentenanta. Diferenta a insemnat amenzi date pentru: erori tehnice si erori de procesare/modificare in baza de date; facturare eronata - erori de soft recunoscute de operatorul economic; nerespectare termenul prevazut in contract (90 zile) la instalare net/telefonie; depasirea termenului repararii sau inlocuirii decodorului lasat in service de o luna".

  • RCS&RDS risca amenzi intre 2.000 si 20.000 lei daca nu restituie sumele luate ilegal

"Totodata, se dispune restituirea sumelor incasate fara temei legal si masura de notificare a consumatorilor cu privire la tariful nou introdus, cu informarea acestora asupra dreptului de reziliere a contractului in cazul in care nu sunt de acord cu acest tarif, precum si incheierea de acte aditionale pentru clientii care accepta sa plateasca respectivul tarif. Amenzile prevazute pentru aceasta abatere sunt cuprinse intre 2.000 si 20.000 lei", se mai arata in raspunsul ANPC.

Saptamana trecuta, RCS&RDS a fost amendata cu 300.000 de lei si de catre autoritatea de reglementare in comunicatii (ANCOM) pentru ca nu si-a notificat abonatii in mod individual cu privire la introducerea, pentru serviciul de telefonie fixa, a unei taxe de mentenanta, in valoare de 5 lei si pentru ca nu a modificat contractul-cadru, astfel incat sa fie asigurat dreptul abonatilor de a fi informati in mod individual cu privire la modificarile contractuale.

"Daca, pana la data de 29 octombrie 2010, RCS&RDS nu-si va notifica clientii cu privire la introducerea acestei taxe, cu mentiunea expresa in cuprinsul notificarii ca utilizatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 30 de zile de la primirea notificarii, fara plata niciunei despagubiri, si nu-si va modifica contractul-cadru pana la data de 19 septembrie 2010, va plati amenda pentru fiecare zi de intarziere", a declarat Catalin Marinescu, presedintele ANCOM.

Acesta a mai precizat pentru HotNews.ro ca pentru fiecare zi de intarziere, companiei RCS&RDS i se va aplica o amenda de 10.000 lei pe zi in cazul in care nu-si notifica clientii cu privire la introducerea acestei taxe si cu o amenda de 5.000 lei pe zi daca nu-si va modifica la timp contractul-cadru.

RCS&RDS nu a facut pana acum nici un comentariu legat de impunerea acestor sanctiuni.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

14272 vizualizari

  • +4 (22 voturi)    
    RCS - companie execrabila (Luni, 20 septembrie 2010, 18:07)

    Humbert [anonim]

    ma bucur, dar ar trebui mai multe amenzi pentru aceasta companie execrabila care-si trateaza clientii cu o total lipsa de respect. este probabil cea mai proasta companie din Romania la capitolul tratament al clientilor. nu contractati niciun serviciu de la aceasta companie!
    • +1 (7 voturi)    
      rds (Marţi, 21 septembrie 2010, 11:25)

      mumu [anonim] i-a raspuns lui Humbert

      Am trecut cam pe la toti. Am trecut si la Romtelecom - niste tepari ordinari - preturi excesiv de mari si niste servicii execrabile - merge internetul ca melcul. UPC - aceiasi mancare de peste. Pretu foarte mari - servicii proaste.
      Fata de RDS, in schimb, pot spune ca au fost cei mai ok dintre toti. Au venit sa instaleze net-ul a doua zi, pretul este super rezonabil - sa vad cine mai da asa o teava la 40 de ron? Televiziunea HD gratuita? Fata de 30 de ron/luna la UPC? Internet NELIMITAT mobil, gratuit? Sa fim seriosi acum... Nu am telefon de la ei, acolo nu ma pronunt. Dar in ceea ce tine de internet si TV...sunt multumit 100%. Sa nu mai spun nimic de client service-ul excelent. Incearca sa suni la UPC la call center sa rezolvi o problema. Stai o jumatate de ora la telefon pana dai de un operator. Aici se rezolva totul in 5 minute.

      Ce va mai place scandalul! Sa va vad cand treceti la altii si o sa platiti dublu fata de RDS pentru servicii cu mult mai slabe. Cei 5 lei pt telefon erau inclusi in oferta lor acum o luna....
      • +2 (2 voturi)    
        Ne place scandalul??? (Marţi, 21 septembrie 2010, 13:27)

        Ardelean [utilizator] i-a raspuns lui mumu

        Amice "mumu".... consider ca toti avem dreptul la o opinie, prin urmare si tu.
        Eu nu folosesc de la ei decat internetul, asa ca despre celelelte oferte nu cunosc detalii. In privinta calitatii serviciului nu am nimic ce sa reprosez, dar in schimb sa ma trezesc peste noapte ca mi se baga o taxa de mentenanta... si sti ce este culmea??? Numai la noi in Romania se puatea asa ceva, in vreme de criza, sa te trezeste ca te pune sa platesti pentru un serviciu ce pana acum a fost gratuit.... asa cum de sarbatori la noi se scumpesc toate in loc sa se ieftineasca pe principiu ca deee..... romanu este nevoit.
        Intr-o tara civilizata cu o societate civila puternica si responsabila, in maxim o luna de la introducerea acestei taxe, caeasta firma se trezea cu procese si daune de platit de milioane. Si sa-ti mai spun ceva... amenzile care trebuie sa le plateasca sunt nimic fata de imaginea proasta si impactul care il va avea pe viitor fata de concurenta.
        Eu mai aveam internet pana la sf acestei luni, septembrie, dar hai sa-ti mai spun ceva... DIN PRINCIPIU, pentru faptul ca au procedat astfel cu aceasta taxa de mentenanta, nu voi mai continua sa folosesc serviciul lor de internet... si ca mine s-ar putea sa fie si altii. Pentru ca tot DIN PRINCIPIU nu m-am dus sa ma abonez si la televiziune pentru ca nu mi-a convenit cum au pus problema fata de celelalte companii concurentiale de cablu in ce priveste pachetul digisport si gsp.
        Da domnule "mumu", mai sunt si persoane cu principii in tara asta, prin urmare nu pentru ca ne place sa facem scadan ci pentru ca ne aparam drepturile si luam atitudine fata de mizeriile ce se intampla. Fac parte dintre persoanele care acum 20 de ani incercau sa faca ceva si sa ia atitudine si tocmai de aceea ma revolta nesimtirea de genul acesta. Se pare ca dupa apelativul pe care l-ai ales ca sa poti posta aici (mumu), imi dau seama ca ai o varsta destul de vrageda ca sa intelegi despre ce vb. eu aici, ca sa nu mai vorbesc de PRINCIPII....
        • 0 (0 voturi)    
          mumu (Marţi, 21 septembrie 2010, 16:35)

          mumu [anonim] i-a raspuns lui Ardelean

          Mumu e un personaj dintr-o carte... :D nu are nici o legatura cu varsta. Nu are nici o legatura cu sensul sau peiorativ.
          Inteleg un gest ce tine de principiu. Pe mine, personal, m-au surprins placut de fiecare data si am simtit nevoia sa-i mai "laud" putin. Si sunt printre putinii prestatori de servicii care si-au facut treaba bine.
      • 0 (0 voturi)    
        Mentalitate de spagar (Joi, 23 septembrie 2010, 11:42)

        Gigel [anonim] i-a raspuns lui mumu

        Deci in logica ta, daca furnizorul isi face treaba, capul jos si ciocul mic, platesti cat cere.

        Braaaavo monser, sa stii ca asa o sa evoluam.
      • 0 (0 voturi)    
        Bun, bun (Joi, 23 septembrie 2010, 16:03)

        enter [utilizator] i-a raspuns lui mumu

        Deci, draga mumu, uite cum sta treaba. Serviciile lor de acces internet functioneaza foarte bine, cel putin unde locuiesc eu. La fel si televiziunea, analogica, digitala, zi-i cum vrei.
        1. adaugarea peste noapte a unei sume de plata, pentru o taxa care la toti operatorii de telecom/tv este DEJA inclusa in costul abonamentului, mi se pare ca se cheama 'BUZUNAREALA'.
        2. Incearca sa prinzi posturile alea GRATUITE fara sa scoti din buzunar banii pe DECODORUL LOR. Sa-mi spui daca merge. Eu am incercat cu decodorul PE CARE DEJA IL AM, achizitionat din alta parte, si merge gratis doar partial. Printre altele, RCS pare sa nu dea doi bani pe continutul DIRECTIVA 2002/22/CE A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 7 martie 2002 privind serviciul universal și drepturile utilizatorilor cu privire la rețelele și serviciile electronice de comunicații (directiva privind serviciul universal), obligand abonatii sa foloseasca doar 2-3 modele de receiver.
        3. Incearca sa-ti iei abonament pe DigiMobil, fara sa ai si DigiTel (abonament pentru post fix). Sa-mi spui daca poti. Eu unul as vrea sa fac chestia asta, dar se pare ca nu e loc, pentru ca nu se aduna suficienta mentenanta.
      • 0 (0 voturi)    
        Pe afara vopsit gardu' inauntru leopardu' (Vineri, 1 octombrie 2010, 15:35)

        Tomasso [anonim] i-a raspuns lui mumu

        Mumule, ia matale si citeste pe pagina web RDS&RCS sa vezi ofertele lor: negru pe alb zice asa: net Fibelink 1 la 29 lei tva inclus. Ia tu o factura si benocleaza-te bine: 29+tva=34 LEI.
        TZAPA pe fata !!!. Asa ca nu stiu cine trage tzepe !!!
    • +2 (2 voturi)    
      Tupeul RCS RDS (Marţi, 21 septembrie 2010, 15:50)

      Alis [anonim] i-a raspuns lui Humbert

      Primul pas pe care ar trebui sa-l faca RCS RDS este restituirea acestor bani incasati ilegal si angajarea de personal competitiv care sa stie sa sa-si respecte clientii.
      Este o companie de toata jena, cu un management al unor "bussinessmani" autohtoni care nu pun accent pe calitate ci pe cat mai multe incasari. Serviciile sunt execrabile iar relatia lor cu clientii este de toata jena ... urmaresc numai banii si nu prestarea unor servicii de calitate.
      Ma bucur ca in sfarsit romanii au luat atitudine.
  • +11 (17 voturi)    
    Incet incet... (Luni, 20 septembrie 2010, 18:10)

    Ardelean [utilizator]

    se reglementeaza lucrurile si in tara asta...
    acum inteleg de ce nu mi-au raspuns la reclamatia mea cu privire la aceasta taxa...:)
    • -1 (3 voturi)    
      exclusiv senzational in direct (Marţi, 21 septembrie 2010, 9:55)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui Ardelean

      stirea e ok, am aflat ca sunt amendati pentru incalcarea legii.
      dar de unde e exclusivitatea, altii nu pot afla de amenda asta?
      iar "petitiile" inregistrate la ANPC sunt reclamatii ca nu suntem pe vremea lui Caragiale
  • +1 (15 voturi)    
    Cei mai mari hoti (Luni, 20 septembrie 2010, 18:11)

    marinaru [utilizator]

    Am renuntat la telefon si in cateva luni o sa renunt si la cablu. Am ajuns sa trec din nou pe romtelecom desi ii detestam si pe astia dar au ceva oferte bune. :-)
    • +5 (15 voturi)    
      astia de la RCS au ajuns ca Romtelecom pe vremuri (Luni, 20 septembrie 2010, 18:53)

      crank [anonim] i-a raspuns lui marinaru

      Tupeu, smecherie, tendinta de monopol, abuz de putere dominanta.

      Ca si Romtelecomul acum cativa ani, o s-o ia din ce in ce mai des peste bot si o sa ramana, in curand, toti managerii si juristii lor in curu' gol, pentru ca lumea se va satura si va apela la serviciile concurentei: UPC, Romtelecom etc.

      Aroganta si abuzul trebuie taxate. Iata ca se mai intampla si minuni in statul mafiot numit Romania. Un licar de normalitate intr-o bezna de coruptie si injustitie.

      Ar mai fi de mentionat si de salutat si demersurile din ultima vreme ale clientilor bancilor.

      Astept si o a treia miscare sociala de proportii: zeci de mii de petitii, proteste in strada, amenintarea cu organizarea unui referendum local si destituirea din functie a tuturor acelor primari bucuresteni care nu reziliaza in cel mai scurt timp contractele de spoliere a bucurestenilor posesori de masini, a acelor contracte incheiate cu niste firme de smenari care nu fac altceva decat sa practice hotia la drumul mare, prin ridicarea masinilor de aproape oriunde, intr-un oras lipsit de locuri de parcare, si taxarea uriasa pentru recuperarea lor.

      Cu un pic de manifestare a spiritului civic, primarii pot si trebuie sa fie trantiti la pamant, pentru ca taxele aberante pe care suntem nevoiti sa le suportam, din singura vina ca ei nu sunt capabili sa ne ofere conditii civilizate de trafic si suficiente locuri de parcare publice, dar, in schimb, stiu sa incheie contracte de mafioti, intr-un dispret total fata de lege, bun simt si o normalitate relativa, sa inceteze rapido.

      Trezirea, bucuresteni!!!
    • 0 (2 voturi)    
      Fa ca mine (Marţi, 21 septembrie 2010, 11:28)

      Dementius [anonim] i-a raspuns lui marinaru

      Eu am renuntat de cateva luni la cablul tv de la rcs, la telefonia de la ei, si peste o luna expira si contractul de internet...I-am anuntat deja ca renunt si la ala.....Mi-am luat Dolce de la Romtelecom, am 65 de programe care se vad impecabil....Telefon fix oricum aveam ......iar pentru internet deja am vorbit cu baietii de la reteaua de cartier.....
  • +17 (17 voturi)    
    Dar ENEL-ul (Luni, 20 septembrie 2010, 18:14)

    I.I. [anonim]

    Acelasi lucru il face Enelul de ani buni sub forma "Tarif de rezervare". La ei o fi legal?!?!
    • +16 (16 voturi)    
      pai suna, intereseaza-te ,ia atitudine... (Luni, 20 septembrie 2010, 18:38)

      dadan [utilizator] i-a raspuns lui I.I.

      iar daca ai dubii nu ezita sa sesizezi ANPC...la noi nu prea se misca lucrurile pentru ca romanii s-au obisnuit sa fie spectatori chiar si la propria drama....
    • +9 (9 voturi)    
      confuzie (Luni, 20 septembrie 2010, 18:56)

      radu [anonim] i-a raspuns lui I.I.

      Taxa de mentenanta nu e ilegala in sine, ilegal e ca in contract nu scrie nimic despre ea si ca nu s-au incheiat acte aditionale la contract (moment in care clientul putea renunta la contract).

      Deci depinde de ce scrie in contractul ENEL:)
    • +2 (6 voturi)    
      La ei e legal... (Luni, 20 septembrie 2010, 21:56)

      Claude [anonim] i-a raspuns lui I.I.

      ...sint clientii puterii...
    • +4 (4 voturi)    
      Buna intrebare (Luni, 20 septembrie 2010, 22:07)

      test [anonim] i-a raspuns lui I.I.

      Foarte buna intrebarea! Oare ANPC nu se auto sesizeaza?
    • +2 (2 voturi)    
      Ai de ales (Luni, 20 septembrie 2010, 22:39)

      Sofer [anonim] i-a raspuns lui I.I.

      Ai de ales intre tarif cu rezervare si tarif fara rezervare. Cel cu rezervare are contul pe KW mai mic dar platesti taxa de rezervare. E mai rentabil daca consumi mult. Deci nici macar nu se poate compara situatia cu ce face RDS.
  • +8 (10 voturi)    
    Sunt curios pe cine a angajat RCS&RCS la juridic ? (Luni, 20 septembrie 2010, 18:28)

    Frankie [utilizator]

    Si mai ales pe ce criterii/competente ? Oare oamenii aia angajati la juridic au habar de legile romanesti sau isi primesc salariile degeaba ?
    • -4 (6 voturi)    
      ce competente??? (Luni, 20 septembrie 2010, 19:12)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui Frankie

      nu-ti bate capul, sunt la privat....ca tot se vorbea de prostimea de la stat si de brainiacii de la privat. Iaca, de data asta statul a facut ce trebuie, nu???
      • 0 (0 voturi)    
        Da, de data asta. (Joi, 23 septembrie 2010, 16:13)

        enter [utilizator] i-a raspuns lui gogu

        Dar a facut ce trebuie doar in masura partiala. Si asta nu inseamna ca statul isi face de fiecare data treaba. Conform regulii... prost e cel care da, nu cel care cere. Iar RCS a aruncat momeala. Ca a fost prea grosolana ca sa mearga... prostia lor.
  • +8 (8 voturi)    
    Enelul (Luni, 20 septembrie 2010, 18:43)

    menandy [utilizator]

    Asa e, astia fura ca- n codru, nu-i verifica nimeni?
  • -5 (7 voturi)    
    rds (Luni, 20 septembrie 2010, 18:49)

    mumuishere [utilizator]

    in ultimii doi ani am trecut cam pe la toti furnizorii de servicii din categoria rcs si pot trage niste concluzii... upc
  • -2 (6 voturi)    
    Monopolul privat este permis in Romania? (Luni, 20 septembrie 2010, 18:59)

    mm [anonim]

    Incep oare sa se destepte si clientii romani? Sa nu mai cumpere pretul serviciului ci un serviciu de calitate? Cand le dati amenda acestor unguri deghizati pentru ca au monopolizat Liga 1 de fotbal cu transmisiile pe digisport, transmis exclusiv in reteaua RDS?
    • 0 (2 voturi)    
      Nu este monopol (Marţi, 21 septembrie 2010, 12:13)

      Dsl [anonim] i-a raspuns lui mm

      Treaba cu liga 1 nu este monopol, mai ia si citeste cate ceva din macroeconomie. S-au facut licitatii si Antena 1 si Digisport au castigat acele licitatii (asa cum cu ani in urma a facut si TVR).
      Cat despre treba cu ungurii, asa este, dar daca stai sa te gandesti toate firmele de telecom rin Romania au straini in CA.
      Apropos de pretul serviciului, pana una alta o gramada dintre voi s-au uschit de la companii concurente din diverse motive, fie au dat teapa, fie nu le-a convenit tariful sau calitatea serviciilor, asa ca hai sa nu o mai dam de gard.
      E drept insa ca si RCS a dat-o de gard cu taxele astea, iar asta da dovada de incompetenta celor de la dep juridic si/sau de spiritul de hotie din ce in ce mai des intalnit in Romania.
  • +2 (2 voturi)    
    reclamatie (Luni, 20 septembrie 2010, 19:00)

    Nelu [anonim]

    Eu sunt din Bistrita, am facut si eu o sesizare in legatura cu taxe de mentenanta, dar mi s-a raspuns, ca nemultumirea mea este neintemeiata, deoarece clauzele din contract nu ma favorizeaza, facand referire la Pct. 5.2.2. si faptul ca facilitatile acordate de partea reclamata depasesc valoric 100 de Euro.
  • +8 (8 voturi)    
    protectia consumatorului (Luni, 20 septembrie 2010, 19:26)

    resita31 [utilizator]

    ma bucur ca au inceput sa se implice in cazuri cu adevarat semnificative.
    sper, din toata inima, ca cei de la P.O. sa se implice si in cazul contractelor bancare si oriunde diferite firme, buimacesc clientii cu contracte stufoase si pline de meandre.
  • +3 (5 voturi)    
    nici un efect (Luni, 20 septembrie 2010, 19:40)

    Florian [anonim]

    praf in ochi...
  • 0 (2 voturi)    
    "BUSINESSMANII" AUTOHTONI DEH .. DE TOATA JENA (Luni, 20 septembrie 2010, 19:48)

    daniel [anonim]

    EXECRABILA COMPANIE ... management al unor "bussinessmani" autohtoni de tot rahatul ... servicii execrabile iar relatia lor cu clientii este de toata jena ... urmaresc numai banii si nu prestarea unor servicii, sunt camatari pe fata jegurile astea ...
  • +1 (5 voturi)    
    Si microbistii sunt scarbiti (Luni, 20 septembrie 2010, 20:02)

    Andy Latimer [utilizator]

    Oricum,Romtelecomul(prin Dolce) transmite Liga Campionilor la fotbal,deci au luat "caimacul"... Ordinarii de la RCS au scos 3(trei) canale de sport de calitate: Sportklub(care transmite campionatul Braziliei printre altele) Sport 1 si Telesport ! Trec bucuros la Dolce, Sictir Rcs !
    • 0 (2 voturi)    
      halal microbist (Marţi, 21 septembrie 2010, 10:08)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Andy Latimer

      Gogule, poti sa reclami multe la rds dar nu lipsa de competitii sportive sau fotbal.
      Liga Campionilor este la TVR in caz ca nu stiai, Dolce are doar optiunea B

      Campionatele Angliei, Frantei, Italiei, Spaniei si Romaniei sunt la Digisport. Din pacate nu au si campionatul Braziliei si cel din Paraguay dar cred ca ii putem scuza pentru lipsa asta nu?

      Ca sa nu mai vorbesc de Wimbledon, meciurile Nationalei din preliminarile CE, meciurile Frantei din preliminarii CE, campionatele mondiale de atletism, MotoGP, handbal masculin si feminin aproapre tot ce exista competitii la nivel de club si nationala, rugby, baschet, gimnastica, polo si alte competitii pe care Digisport le transmite in exclusivitate

      Asa CA CAimacul nu este la Dolce cu divizia B din Romania si optiunea B la CL ci la altii cu mai multe sporturi.
      Iar Telesport se va inchide in curand asa ca succesuri la dolce cu Sportklub si Sport1
  • +6 (8 voturi)    
    Calcul (Luni, 20 septembrie 2010, 20:06)

    Ciprian [anonim]

    Au 2.000.000 abonati x 5 lei inseamna pe luna 10.000.000 lei. Pe zi inseamna 333.333 lei. Catera amenda? 10-15000 lei? Hahahaha.
    • 0 (0 voturi)    
      Nu conteaza (Marţi, 21 septembrie 2010, 9:30)

      robin_hood [utilizator] i-a raspuns lui Ciprian

      ce valoare are amenda.Ceea ce au incasat sint OBLIGATI SA RESTITUI clientilor.Citeste bine ce e scris in articol.
      Si RDS are aprox.1300000 de abonati la telefonia fixa.
    • 0 (0 voturi)    
      Sau nu (Marţi, 21 septembrie 2010, 12:17)

      dsl [anonim] i-a raspuns lui Ciprian

      Au 2.000.000 de abonati, dar taxa de mentenanta se percepe doar pentru serviciul de telefonie fixa, nu si pentru tel mobila sau celelalte servicii.
  • +2 (4 voturi)    
    si la ei luna are trei zile (Luni, 20 septembrie 2010, 20:24)

    catic [anonim]

    Tot la RDS luna are trei zile. Desi oferta era in ianuarie "trei luni gratuit" ei nu stipuleaza ca, de fapt, luna este cea in curs (cand faci contractul) si nu cea calendaristica. Asa ajungi sa ai gratuitate doua luni si trei zile.
    Bine ca incep sa se ia masuri.
    • +1 (1 vot)    
      mda (Marţi, 21 septembrie 2010, 12:19)

      Dsl [anonim] i-a raspuns lui catic

      Inca un exemplu clar ca Romanii tot dupa moaka alearga. I caz ca nu stiai , toti operatorii de servicii au aceleasi clauze, sau vrei sa faca facturare cu inceputul lunii pe 15 doar pentru tine nu?
    • 0 (0 voturi)    
      mda (Marţi, 21 septembrie 2010, 12:19)

      Dsl [anonim] i-a raspuns lui catic

      Inca un exemplu clar ca Romanii tot dupa moaka alearga. I caz ca nu stiai , toti operatorii de servicii au aceleasi clauze, sau vrei sa faca facturare cu inceputul lunii pe 15 doar pentru tine nu?
  • +10 (10 voturi)    
    RDS are probleme (Luni, 20 septembrie 2010, 20:37)

    mosh petru [anonim]

    RDS ofera (inca) produse la un nivel tehnic bun si la un pret competitiv. Si eu am vrut sa reziliez, dar nu prea aveam alternativa dpdv acoperie alt operator la aceeasi parametri. Se pare ca RDS si UPC si-au impartit cartierle, de unde se vede ca lipsa de concurenta dauneaza grav! In cazul meu, pe langa taxa de 5 lei au abuzat legat de un storno - a durat 2 lunim ANPC i-a amendat, problema cu schimbarea adresi din contract... Rusine RDS! Nu ai decat o sansa - sa iti respecti clientii si sa iti angajezi un PR profesionist care sa va scoata din mizerie!
  • +2 (2 voturi)    
    Protectia Consumatilor ? (Luni, 20 septembrie 2010, 21:18)

    GG [anonim]

    "Autoritatea nationala pentru Protectia Consumatilor (ANPC)" - astea sunt primele cuvinte ale articolului. E chiar amuzat... cine sunt "consumatii"?
  • +3 (5 voturi)    
    Sa nu exageram (Luni, 20 septembrie 2010, 22:57)

    Aka F [utilizator]

    Stiu ca nu poti spune ca sunt cele mai fiabile produse, aici ma refer la legatura internet, dar sunt cele mai cantitative, daca doreati super calitate si super pret cautati cu totii in alta parte, sa nu fim totusi ipocriti. Precizez ca nu sunt de acord cu acea taxa, este ilegala.
  • +2 (2 voturi)    
    Romtelecom-ul facea asa ceva de mult (Luni, 20 septembrie 2010, 22:58)

    Dorin [anonim]

    acum 6- 7 ani cand inca nu scapasem de ei, cei de la Romtelecom nu stiau ce inseamna taxa de mentenanta din factura...si erau ceva banuti.
  • +2 (2 voturi)    
    aritmetica... (Luni, 20 septembrie 2010, 23:16)

    jorj [anonim]

    daca facem un calcul simplu la sa zicem aprox 800.000 de abonati citi au fost taxati cu peste 1 euro de caciula in fiecare luna obtinem niste milioane de euro incasati de RDS pe care ar trebui sa ii restituituie. pe de alta parte e varianta de a plati o amenda de niste mii de euro daca nu se supune...... Cred ca le va fi greu sa decida care varianta o vor alege......
  • +1 (3 voturi)    
    De ce ar comenta RDS? (Marţi, 21 septembrie 2010, 0:00)

    monis [anonim]

    De ce s-ar obosi sa faca vreun comentariu? Probabil acum se gandesc la o noua metoda de a schimba denumirea acelei taxe de mentenanta si introducerea ei pe alte cai..sincera sa fiu ma astept de la orice de la aceasta companie.

    Pe de alta parte sumele pe care le-au primit ca amenda sunt extrem de mici.. Pai la cati bani au scos pana acum! Ma bucur ca trebuie sa restituie acea taxa..asta e modul corect in care ANPC trebuia sa reactioneze de acum doua luni.. Dar mai bine mai tarziu decat niciodata.. Cred ca ne ramane concurenta..Eu voi trece pe UPC mai mult ca sigur.
    • 0 (0 voturi)    
      O mincinoasa... (Miercuri, 22 septembrie 2010, 11:37)

      August [anonim] i-a raspuns lui monis

      @ monis: Tu las-o balta cu gargara, caci pe Softpedia ridici aproape zilnic in slavi UPC-ul, deoarece esti demult abonata la ei.

      Iata inca o femeie mincinoasa.

      Invit redactia sa verifice topicurile de Televiziune de pe Softpedia si va vedea ca asa este.
      • 0 (0 voturi)    
        serios? (Luni, 27 septembrie 2010, 13:58)

        monis [anonim] i-a raspuns lui August

        De la un om care se semneaza cu anonim nu am mari pretentii. Nu ridic in slavi UPC-ul spun doar ce cred eu ca este adevarat despre ei si despre serviciile lor ca orice abonat.

        Iar doi la mana eu zic sa citesti topicurile mele de acolo si dupa sa vii sa comentezi. Si poate data viitoare ai bunul simt sa te semnezi.
  • +4 (6 voturi)    
    Jecmaneala (Marţi, 21 septembrie 2010, 1:09)

    martianu [utilizator]

    Eu sunt multumit de serviciile lor si sunt de parere ca daca ar fi facut un studiu de piata, macar sa vada reactia propriilor clienti la o asemenea taxa, pe care multi au platit-o oricum fara sa stie ce platesc, si ar fi trimis agenti la oameni acasa cu actele aditionale, ar fi iesit mult mai bine. De ce e nevoie sa te cobori asa de jos, s-o dai in ciupeala de asta ieftina?
    Cu amenzi cu tot, financiar RDS iese in castig, dar la capitolul imagine au pierdut si inca vor mai pierde.
    Oricum... cum o dai, cum n-o dai, tendinta e generala in Romania, de jecmaneala... hotie, pe fata.
    • +4 (4 voturi)    
      EXCLUSIV RCS&RDS a fost amendata cu 135.000 lei de (Marţi, 21 septembrie 2010, 9:45)

      je [anonim] i-a raspuns lui martianu

      pentru ca e mai simplu sa iei cu tupeu ordinar 5 lei de la fiecare pe o taxa inventata, romanul nu are educatia de a sari in sus cand ii sunt incalcate drepturile si pe asta se si bazeaza, din cei 1.000.000 de abonati cati au facut reclamatie la anpc? 100? 1000? 5000? restul au tacut si au platit pt ca in fond 5 lei nu e asa de mult, nu, ce rost are sa te certi pt 5 lei? Pe partea cealalata insa eu am primit notificare de la rds printr-o firma de recuperare creante ca am restanta de plata 3 lei si ca voi fi actionat in justitie pt recuperarea prejudiciului daca nu platesc. Binenteles ca am sunat sa intreb de unde aceasta datorie si mi s-a spus ca e o greseala etc. Asa ca fara mila, sunati la anpc si luptati-va pt drepturile dvs, altefel vom continua sa fim calcati in picioare de diverse firme, banci, etc.
  • -1 (5 voturi)    
    ?! (Marţi, 21 septembrie 2010, 7:30)

    MRSmrs [utilizator]

    Interesant "capul de afis" al importantei stirilor care se afla pe HotNews si care NU cuprinde hotia portocaliilor si a individei Anastase...Un asemenea furt nu poate fi echivalat nici macar prin furtul a zeci de intreprinderi,aici portocalii fura "la sursa",adica la lege!
  • +1 (1 vot)    
    Incompetenta (Marţi, 21 septembrie 2010, 8:10)

    Marian [anonim]

    Daca aceste reclamatii ar fi venit de la valceni , nu s-ar fi intamolat nimic.
    Dupa cum vedeti acest judet nu este inclus in cele care au facut curatenie, deoarece incompetenta la nivelul ANPC-ului valcea este cunoscuta, iar relatiile de tip mafiot dintre acestia si societatile din judet sunt CUNOSCUTE de catre toti cetatenii.
    Trebuie sa-ti faci dreptate numai de unul singur, daca vrei dreptate.
  • +1 (1 vot)    
    hai sa mai bagam o taxa la prosti (Marţi, 21 septembrie 2010, 8:26)

    nelu [anonim]

    Taxa de mentenanta este ilegala; daca vor sa incheiem act aditional la contractul initial eu renunt, pentru ca sunt si alti furnizori locali de internet la preturi mai mici. Trebuie incurajata libera concurenta intre furnizori, doar astfel clientii vor beneficia de costuri mici si servicii de calitate. Faptul ca se ascund dupa un contract stufos, pe care majoritatea clientilor l-au semnat fara a-l intelege in totalitate, nu inseamna ca se pot sui in capul acestora si le pot da cu tifla (cum au facut-o prin introducerea taxei de mentenanta).
  • +1 (1 vot)    
    Praf in ochi (Marţi, 21 septembrie 2010, 9:00)

    dan [anonim]

    "RCS&RDS risca amenzi intre 2.000 lei si 20.000 lei daca nu restituie sumele incasate ilegal".
    La cati abonati au, prefera sa plateasca amenda, desigur. Oricum ies in castig. Toate amenzile astea sunt praf in ochi.
  • +1 (1 vot)    
    Amenzi ? ...mda...useless (Marţi, 21 septembrie 2010, 9:28)

    BX [anonim]

    Amenda de 20.000 lei daca nu [...].
    Sa moara ei ?
    RDS-u scoate lunar aditional (si moca) 5RON x peste 1milion abonati = peste 5 milioane RON/luna.
    Tare. Imi convenea si mie in situatia asta sa iau amenda.
  • +1 (1 vot)    
    lipsa de respect (Marţi, 21 septembrie 2010, 9:41)

    marian [anonim]

    Intradevar sunt cei mai nesimtiti. O sa ajunga exact la cei de la romtelecom.
  • +1 (1 vot)    
    nimic despre upc ??? (Marţi, 21 septembrie 2010, 10:03)

    "upec-ist de bine" [anonim]

    fratele sau sora rds-ului, intru furtisaguri, pe numele de botez "upc" practica tot felul de "jmekerii" pentru a scoate cat mai multi bani de la noi, "clientii captivi" dar, nu prea se "vad" plangeri ... deci "oficial ne merge bine" ...
  • +1 (1 vot)    
    rcs + upc = love (Marţi, 21 septembrie 2010, 10:11)

    mentosan [anonim]

    Eu folosesc serviciile UPC. Jenanti .Toata strada a semnat o cerere pt introducerea serviciilor RDS. (sunt cu infrastructura pe o strada invecinata). Nu au dat un raspuns nici dupa 2 luni. Cred ca aleg ROMTELECOM.
  • +1 (3 voturi)    
    hotie (Marţi, 21 septembrie 2010, 10:21)

    gygyduru [anonim]

    taxa de mentenanta(pentru cine stie sa citeasca,este inclusa in abonamentul contractat)suplimentara este o aberatie care numai in Romania se putea include fara consultarea clientului!
    Am fost la sediul lor din Ploiesti si am sesizat includerea si retinerea abuziva a sumei de 5 lei in plus fata de CONTRACTUL INCHEIAT INTRE PARTI!
    O angajata de la relatiile cu clientii raspundea papagaliceste ca este o taxa pe care rds a externalizat-o si este normal sa o platesc!?
    Nu va suparati dar eu nu trebuie sa fiu de acord,am semnat eu undeva ca sa achit asa ceva,am intrebat?
    Nu este nevoie de acordul clientului!?!
    • 0 (2 voturi)    
      poti rezilia (Marţi, 21 septembrie 2010, 12:28)

      DSL [anonim] i-a raspuns lui gygyduru

      Nu te opreste nimeni sa reziliezi doar serviciul de telefonie fixa (pentru care se percepe taxa - care intr-adevar este abuziva pentru simplul motiv ca nu s-a cerut acordul clientului.)
  • -2 (6 voturi)    
    Singura companie cu NELIMITAT în oferte (Marţi, 21 septembrie 2010, 10:36)

    Doru [anonim]

    Datorita RDS suntem şi noi egali cu vesticii într-un domeniu. Este vorba de viteza la internet.
    Internet mobil nelimitat, minute în reţea nelimitate, cele mai puternice campionate din europa la fotbal, fără sa te pună sa plăteşti preţuri astronomice cum făcea Boom.

    Acum, româneşte, hai da le-o tragem în bot, pentru 5 ron.
  • 0 (2 voturi)    
    RDS /RCS (Marţi, 21 septembrie 2010, 11:14)

    Rotaru Victorian [anonim]

    Aceasta firma obliga clientii noi sa se aboneze la cel putin 2 servicii.
    Deci nu poti sa fii abonat nou la RDS /RCS , numai la TV sau numai la internet sau numai la telefon , ci la cel putin doua dintre acestea.
    Si aceasta mi se pare o incalcare a legii , ca iti baga pe gat un serviciu care nu-l doresti.
    • +1 (3 voturi)    
      ilegalitati (Marţi, 21 septembrie 2010, 12:22)

      mihai [anonim] i-a raspuns lui Rotaru Victorian

      Si la UPC care te obliga sa iti iei si cablu tv cand vrei internet sau telefonie cum e?
      sau la Romtelecom care te obliga sa faci si un abonament de telefonie daca vrei internet de la ei

      Astea nu sunt incalcari ale legii? Toate firmele opereaza asa de la inceputuri, rds s-a alaturat acestor practici abia in ultimul an.
      Doar de anul trecut exista perioade minime contractuale la RDS si obligativitatea a cel putin 2 servicii la case. Pentru asta puteti sa le multumiti UPC si Romtelecom care au propagat pe piata practicile astea.
      Rdsului puteti sa ii multumiti pentru vitezele mari de internet la preturi mici care au determinat UPC si ROmtelecom sa practice preturi decente in ultimul an.

      Au rds si punctele lor slabe dar sa nu exageram.
    • +1 (1 vot)    
      Mda (Marţi, 21 septembrie 2010, 12:25)

      DSL [anonim] i-a raspuns lui Rotaru Victorian

      TOTI au aceleasi conditii.Romtelecom nu iti da net decat daca iei si telefon, iar UPC nu iti da nici un alt servicu daca nu ai serviciu de televiziune.
  • +1 (1 vot)    
    factura de internet (Marţi, 21 septembrie 2010, 12:48)

    dan [anonim]

    Salut. reprezint clientul 621177 RDS... in urma cu o luna jumate am inceput sa primesc facturi de internet...cu toate ca eu nu am nici in clin nici in maneca cu internetul de la ei ..am doar telef si TV...internet am de la o firma de cartier...am facut peste 10 apeluri si 4 sesizari ... de fiecare data cand sunam operatorii imi spuneau ceva diferit, nimeni nu stiau ce sa imi spuna ...pana acum cateva zile cand o duduie imi spune ca vezi doame am eu un contract de internet din 2007 ...si ca acum in iunie 2010 mi-ar fi facut instalarea.. si in consecintza au inceput sa ma factureze... acum luand-o logic ce OM ar sta dupa RDS sa ii instaleze netul 3 ani... tin sa mentionez ca acel contract din 2007 a fost facut cica de fosti chiriasi probabil cu dudui care veneau la usa si incheiau contract cu oricine...plus de asta pe numele neu figuram cu 2 numere de telefon deci de cand cu mentenanta plateam de 2 ori ...
  • +1 (3 voturi)    
    Carcotasi (Marţi, 21 septembrie 2010, 13:05)

    UNU [anonim]

    Nu tin partea operatorului de telecomunicatii cand vine vorba de incalcari ale legii dar sincer mi se pare cel mai serios din punct de vedere al serviciilor de date si voce pentru utilizatorii casnici. Eu unu considet ca raportul dintre tarife si calitatea serviciilor este avantajos in raport cu ceilalti furnizori de servicii asemanatoare . Va las pe voi sa folositi internetul de la ROMTELECOM si sa-mi spuneti daca o sa aveti vreodata viteza mare de transfer pe 2 sarme ( ADSL) . Eu platesc 41 ron petru telefon fix internet 2 tel. mobile si un stick de internet mobil . M-am saturat de firme de cartier care au in spate cate un mafiot ( ex militian sau recuperator ) care nu au niciodata suport tehnic disponibil in timp util retele facute pe genuchi si in bataie de joc. Va las pe voi sa judecati daca merita . Eu unu ma-m convins singur ce este mai bine pentru mine.
  • -1 (1 vot)    
    amenda, ok, dar rds e cel mai ok dintre toti (Marţi, 21 septembrie 2010, 13:27)

    ionel [anonim]

    foarte bine ca le a dat amenda daca au gresit dar serviciile oferite sunt peste medie in Romania, de fapt, din toata oferta pe Bucuresti, raport calitate pret si promtitudine, sunt singurii care merita. Am renuntat la Romtelecom de 5 ani si nu m-as mai intoarce chiar daca devin monopol in Ro.
  • +1 (1 vot)    
    si cat am incercat sa ne intelegem (Marţi, 21 septembrie 2010, 14:01)

    bedexe [utilizator]

    m-am dus sa discut cu ei cerebral, ca oameni suntem, sa ne intelegem, dar daca ei n-au vrut, n-am incotro, trebuie sa las autoritatile sa isi faca treaba.

    si nu e vina celor de la ghiseu, ca ei saracii sunt invatati ce sa zica, e vina sefilor, a conducerii.

    aceeasi chestie si la banci.

    cand vor intelege ca se cam termina cu jungla si oamenii isi stiu drepturile si vor lupta pentru ele?
  • 0 (0 voturi)    
    Corectitudine ??? (Marţi, 21 septembrie 2010, 16:06)

    silvia [anonim]

    Sa luam problema sistematic :
    - cat timp esti client BUN PLATNIC ...nu este incorect sa ceri partenerului tau sa fie CORECT ( RCS & RDS)!!
    - trebuie sa fiu anuntata de orice modificare ce intentionezi sa o faci "stimate" partener !!!!!!
    - viteza internetului LASA DE DORIT !!
    - folosirea mobilului dat de firma este SUB ORICE CRITICA !!! Nu incepi bine convorbirea..., se intrerupe , nu se aude bine ...deci este un fiasco !!!
    - imi expira de ex. , contractul peste 2 luni ...,solicit o modificare la contract....,apare stipulat ca de la data solicitarii se PRELUNGESTE perioada contractuala cu 16 LUNI !!!!!!!
    - una peste alta partenerul RCS & RDS ar trebui sa isi puna la punct modalitatea de lucru cu clientii..., deoarece atunci cand a avut "loc lansarea"pe piata...., se purtau super ok , promiteau marea cu sarea si in prezent se pare ca AU AJUNS LA SATURATIE , aplicand metoda cea mai simpla : daca doresti sa mai ramai , bine...,daca nu ...avem destui !!!
    • +1 (1 vot)    
      vitezaaaa (Marţi, 21 septembrie 2010, 17:53)

      dan [anonim] i-a raspuns lui silvia

      daca si la internet viteza lasa de dorit atunci care provider ofer viteza suficienta???
      • 0 (0 voturi)    
        Coreea de Sud sau Japonia (Miercuri, 22 septembrie 2010, 6:46)

        V.R. [utilizator] i-a raspuns lui dan

        Poate la providerii din Coreea de Sud sau Japonia va fi multumit...
  • 0 (0 voturi)    
    dezamagit (Joi, 23 septembrie 2010, 11:57)

    satul [anonim]

    serviciile rds rcs, in momentul de fata, la raport calitate pret sunt f bune in comparatie cu concurenta. punct. dar vai de o parte din angajatii care lucreaza acolo si vor sa munceasca cinstit. e un balaur cu mai multe capete. e o firma unde se ruleaza multi bani si sunt destui smecheri care sug de acolo in dauna majoritatii angajatilor cinstiti. repet cinstiti. acolo incet incet nu incap decat hotii. incet incet doar hoti vor ramane de la mare la ala micu. cand tensiunea va creste ghici de unde vor fura.de la voi dragi clienti. aveti rabdare sa se coaca. e inca tanara firma
  • 0 (0 voturi)    
    Mentenanta si schimbarile de contracte (Vineri, 24 septembrie 2010, 0:16)

    Sergiu [anonim]

    La pct 4.1.2 din conditiile generale de furnizare a serviciilor scrie clar ca intretinerea infrastructurii RCS&RDS care in cheltuiala firmei, cu exceptia cauzelor cand se datoreaza unor terti.

    Daca asa e prevazut in contract, cum vin ei sa te puna sa platesti mentenanta infrastructurii desi si-au luat obligatia prin contract ca e treaba si raspunderea lor?

    Ma mir ca nici OPC, nici ANCOM nu au luat in calcul acest aspect, desi este o schimbare de clauza contractuala facuta abuziv, fara notificarea clientului.

    Inclusiv notificarile trebuie facute la adresa de corespondenta/domiciliu, scrie tot in contract. Nu pe site, nu in casierie. Apoi OG 21/1992 scrie si ea cum se fac notificarile si cum trebuie sa se obtina acordul clientului in caz de modificare a clauzelor, tarifelor etc.!

    AM fost in audienta la sediul central RCS si stici raspunsul lor? Nu ne intereseaza amenda sau alte somatii, din pdv al RCS taxa de mentenanta e introdusa legal. Credeti ca au putut argumenta? Neah... :(
  • 0 (0 voturi)    
    RDS&RCS hoti ordinari (Marţi, 28 septembrie 2010, 18:13)

    Tomasso [anonim]

    parerea mea ca o firma care isi permite astfel de matrapazlacuri in facturile clientilor nu merita sa aibe clienti. daca si-au permis sa introduca unilateral costuri chiar si de 1 leu, si ar ramane nepedepsiti, ar insemna ca maine poimaine sa-si permita 10 lei sau alte sume. e vorba de un principiu aici.
    rds rcs este o firma de rahat.
    cautati-va furnizori care nu comit astfel de nesimtiri !!!
    • 0 (0 voturi)    
      Principii vs Calitate (Miercuri, 29 septembrie 2010, 12:58)

      Tomasso [anonim] i-a raspuns lui Tomasso

      Vad ca putini pe aici au inteles ca nu se comenteaza depre calitate. Asta ar insemna sa intrati pe forumuri si sa va dati cu parerea pe acolo. Aici se discuta depre incalcarea unor principii, a unor legi in virtutea carora se face comertul cu servicii. Pentru mine un FURNIZOR care nu-si repecta clientul este unul de rahat, nu de servicii... Asa ca voi prefera un furnizor care sa ma RESPECTE, pentru ca de la MINE ca si CLIENT isi incaseaza TRAIUL. Chiar daca PROBABIL- nu discut asta in acest cadru- nu e asa performant. Prefer UNUL care sa-mi dea stabilitate si care sa nu-mi traga PRESUL. Retinetii cu totii- cei care platiti (INCA) NESIMTIREA celor de la RDS RCS - nu sunteti legati de ei in nici-un FEL. Contractele lor cu voi sunt NULE de drept. Scrisul ala maruntel din clauzele generale nu face DOI BANI. FACEM PARIU ca daca le-ar pleca din sistem jumatate din clienti, a doua zi ar REVENI la tariful contractual ?!!!. Iar cei care ati ramas de clienti puneti-va o intrebare LOGICA : acum au marit cu 5 lei, data viitoare vor mari cu 50. POSIBIL ?!!!
  • 0 (0 voturi)    
    felicitari ANPC (Sâmbătă, 20 noiembrie 2010, 18:33)

    catalin [anonim]

    la mai multe amenzi!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri