Jack Mikaloff, actualul sef al UPC Romania se retrage definitiv din activitate. Conducerea este preluata de Severina Pascu

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Joi, 11 noiembrie 2010, 12:13 Economie | Telecom

Severina Pascu, actualul director financiar al UPC Romania va prelua conducerea operatorului de comunicatii prin cablu incepand cu 1 ianuarie 2011, inlocuindu-l in aceasta pozitie pe Jack Mikaloff, care se retrage definitiv din activitate la finalul anului, a anuntat joi compania. Jack Mikaloff a condus filiala UPC Romania din anul 2008 si tot din acest an si Severina Pascu a preluat conducerea financiara a companiei.

Jack Mikaloff a ocupat pozitia de CEO al UPC Romania din 2008, venind cu o experienta vasta acumulata in diverse functii in cadrul Liberty Global, precum cea de CEO al UPC Franta si cea de director al diviziei de business UPC Europa.

Jack Mikaloff
Foto: Rompres
"Jack (...) a sustinut compania in multe situatii dificile. Ne vor lipsi experienta si talentul sau, insa ii respect decizia de a se retrage dupa o cariera de peste 40 de ani si un deceniu in slujba UPC", a declarat Gene Musselman, presedinte si COO al UPC Broadband.

Severina Pascu este director financiar al UPC Romania din 2008. Intre 2005 si 2008, a ocupat pozitia de  Director in cadrul CAIB Romania, una dintre principalele banci de investitii din Europa Centrala. In perioada 2000-2005, Severina a lucrat in conducerea companiei americane de telecomunicatii prin cablu Metromedia International. Aceasta si-a inceput cariera in 1996 la KPMG Romania continuand-o ulterior in Marea Britanie. Este economist acreditat pe plan international si este absolventa a Academiei de Studii Economice Bucuresti.

  • UPC Romania a pierdut peste 80.000 de clienti in trimestrul trei din 2010

UPC Romania avea peste 1,15 milioane abonati in trimestrul trei din 2010, in scadere cu 6,5% (81.300 clienti) fata de aceeasi perioada a anului trecut potrivit datelor grupului Liberty Global. Operatorul a inregistrat o crestere cu 30% in perioada mentionata pe segmentul serviciilor TV digitale, care nu a compensat reducerea de clienti pe segmentul TV analogic, iar pierderea de clienti s-a extins inclusiv pe segmentele de internet si telefonie fixa.

Astfel, la serviciile de internet, UPC avea 256.000 de abonati la sfarsitul trimestrului trei din acest an, in scadere cu 400 utilizatori fata de acelasi trimestru al anului trecut si cu 7.500 utilizatori fata de trimestrul anterior din acest an. La serviciile de telefonie fixa, numarul de abonati era de 142.200 utilizatori in trimestrul trei din acest an, in scadere cu 2.300 abonati fata de acelasi trimestru al anului trecut si cu 5.200 abonati mai putin decat in trimestrul doi al acestui an.

























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

2164 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    previziune (Joi, 11 noiembrie 2010, 13:00)

    Tataie [anonim]

    Dna Pascu are figura aceea flamanda si sub-platita a tanarului manager roman care vrea sa fie eficient cu orice pret. Io cred ca va avea succes !
    • +1 (1 vot)    
      precizare (Joi, 11 noiembrie 2010, 13:24)

      sile [anonim] i-a raspuns lui Tataie

      Doamna vine dinspre financiar. Succesul ei s-ar putea sa nu aiba prea multe de-a face cu serviciile oferite clientilor.
  • +1 (1 vot)    
    am avut... nu mai am si sunt fericit (Joi, 11 noiembrie 2010, 13:14)

    viorel [anonim]

    Eu am fost client UPC, plateam TV analogic si Internet, dar am renuntat deoarece grila de programe TV se schimba tot timpul, numarul de canale era redus, iar tariful ridicat. Internetul era praf, plateam pentru ceva, dar primeam altceva. Iar cand am renuntat, am fost obligat sa stau 30 min la telefon ascultand "muzica" pentru ca in oras firma nu facea anulare de contract.
    Asa ca dupa 30 de min de asteptat (probabil e o regula la UPC) cineva a intrat pe fir si am putut intrerupe contractul. Norocul meu ca am avut rabdare.
  • 0 (2 voturi)    
    UPC nu ne mai pacaleste! (Joi, 11 noiembrie 2010, 13:20)

    George Ion [anonim]

    Reducerea de clienti va continua daca UPC va merge si de acum inainte pe dispretuirea totala a clientilor. Calitatea servciiilor de TV digital e indoielnica. Cunosc multi abonati UPC care se plang ca au semnal prost, ca nu le functioneaza media-boxul, ca le ingheata imaginea si ca sunt tratatati la limita politetii de catre angajatii UPC. Calitatea service-ului e indoielnica. Depanatorii trimisi de la "centru" iau aparatele mediabox defecte de la un client si le monteaza la altul (dar umbla cu o cutie nou-nouta ca sa demonstreze ca apratul ar fi nou, nefolosit, ceea ce e evident neadevarat. Iar pana obtii o programare la service trebuie sa toci bani multi pe minute multe de asteptare pe muzica la centrala UPC. De altfel si depanatorul care iti intra in casa ca sa-ti inlocuiasca mediaboxul trebuie sa vorbeasca in centrala ca sa reseteze numarul de abonat ceea ce ii ia cam jumatate de ora de apeluri catre colegii din centrala care nu se sinchisesc sa raspunda. E o intreaga bataie de joc acest UPC!!! Nu-i de mirare ca la concurenta numarul de abonati e in crestere.
    • 0 (2 voturi)    
      bravo! (Joi, 11 noiembrie 2010, 13:32)

      costica [anonim] i-a raspuns lui George Ion

      Ce frumos graiesti nene George Ion.
      Parca le zici din carti.
      Dar ceva din propria experienta nu stii?
      Doar adunate din piata?
      Sau te-a pus cineva aici sa dai cu biciul, sau esti de la concurenta.
      Iti propun sa impartasesti din propria experienta si sa nu-ti mai dai cu presupusul... boala cronica la romani!
    • +1 (1 vot)    
      Asa e, nu e de mirare (Joi, 11 noiembrie 2010, 16:32)

      Bogdan [anonim] i-a raspuns lui George Ion

      Adevarul ca la RDS relatiile cu clientii sunt la cem mai inalt nivel. Nici macar cei din vechiu Connex nu ar fi visat la asa serviciu de relatii clienti.

      Sa nu mai zic - instalarea xx luni xx mult mai mare de 2 -3. Deci daca la instalari de clienti noi sunt asa in urma nu e vina decat a faptului ca prioritizeaza service-ul astfel ca si acesta sa fie la cel mai inalt nivel.
      Daca nu te-ai prins : acest comentariu este un PAMFLET si trebuie tratat ca atare.

      Bla bla. Nici unul dintre cei doi mentionati aici nu e mai breaz. Tocmai de aceea cred ca comentariul tau este PRO RDS intr-un mod interesat, deci lasa-ne cu bullshit de asta de viral marketing si fa ceva util la tine al servici astfel incat sa puteti furniza si calitate clientilor nu doar preturi mici(de care apropo nu ma plang :) )
  • +1 (1 vot)    
    poate acum (Joi, 11 noiembrie 2010, 13:34)

    Alexandru [anonim]

    Poate acum UPC nu va mai fi cea mai proasta companie care ofera servicii de televiziune si internet (atat am uzitat de la ei), la cele mai mari preturi. De altfel, nu m-ar deranja niciodata daca ar da faliment. Exista destule companii concurente pe piata.
    • 0 (0 voturi)    
      La CATV sunt mult peste RDS, dar cam scumpi! (Joi, 11 noiembrie 2010, 17:56)

      .... [utilizator] i-a raspuns lui Alexandru

      Eu am avut serviciul complet de la RDS, dar am pastrat doar internetul si telefonia. Nu am putut suporta porcaria lor cu introducerea televiziunii HD fara a avea STB-uri HD. Si acum vezi clienti de-ai lor intreband pe forumuri "unde a mai bagat ceva?", ca pe vremea cozilor lui Ceasca. Intr-adevar platesc mai mult la UPC (am inchiriat si al doilea STB), dar calitatea serviciului e mult mai buna.
      Orice schimbare de manager poate fi o premiza ca lucurile sa mearga mai bine si la UPC e destul de mult loc de mai bine (vorbesc despre servicii).
  • +1 (1 vot)    
    UPC... (Joi, 11 noiembrie 2010, 14:26)

    helium [anonim]

    Am fost client UPC internet timp de 2 ani cat a durat contractul.
    Din punct de vedere strict al infrastructurii, reteaua este buna si n-ai probleme cu ea, poate chiar mai buna ca la RDS dar in ceea ce priveste viteza conexiunii este mult sub RDS.
    Au avut probleme cu peering-ul si au avut parte de diferite neintelegeri.
    La capitolul furnizari/instalari pot spune ca au venit la termeni dar au angajati incompetenti care mi-au instalat internetul si m-au lasat cu ochii`n soare ca vor da ei drumu.

    Pot spune ca RDS sunt sub ei ca si onorarea comenzilor dar castiga teren avand viteze mai mari.

    Au abonamente bune la telefonie si la tv dar n-au intaietate cand vine vorba de multe lucruri.
  • 0 (0 voturi)    
    Interesanta optiunea (Marţi, 16 noiembrie 2010, 16:08)

    klaus [anonim]

    celor de la UPC de a pune director general un finantist... Ca sa nu spun ca frizeaza si prostia si bunul simt... Ca sa dau alte exemple as putea mentiona ca CEO Telemobil in momentele critice de dinainte de vanzarea catre Cosmote, momente in care Telemobil cu serviciul Zapp era pe tobogan, e dupa cum spuneam CEO-ul era un finantist (Piermario parca). Si ca sa intelegeti as adauga ca si CEO Vodafone Romania in ultimii 2-3 ani era tot o finantista si se vede asta din calitatea serviciilor Vodafone dupa 2 ani de tiganie crunta cu reducere permanenta de costuri de am ajuns sa mi se intrerupa convorbirea pe Calea Victoriei si nu mai dau alte exemple...
    In consecinta le urez succes celor de la UPC cu falimentul programat sau vanzare catre alti investitori...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi