UPC a pierdut peste 93.000 de clienti in 2010 si a scazut pe toate liniile afacerii. Se inmultesc informatiile ca operatorul se vinde

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Vineri, 25 februarie 2011, 14:16 Economie | Telecom

UPC a pierdut anul trecut in Romania peste 93.000 de clienti, ajungand la sfarsitul anului la 1,15 milioane abonati si inregistrand scaderi pe toate liniile de business: televiziune, internet si telefonie fixa, arata datele grupului Liberty Global. Evolutia negativa este explicata de conducerea UPC prin inrautatirea conditiilor economice, care au pus presiune in special pe clientii cu venituri sub medie, fapt care a dus la pierderi pe segmentul de televiziune analogica. Rezultatele financiare vin in contextul in care joi atat Catalin Tolontan, pe blogul sau cat si ZF au informat, pe surse din piata, ca RCS&RDS negociaza cumpararea UPC.

La sfarsitul anului trecut, UPC Romania avea in total peste 1,15 milioane utilizatori, in scadere cu 7,45% (cu 93.200 de utilizatori) fata de sfarsitul anului 2009. Este drept, in ultimele trei luni din 2010, operatorul a inregistrat o usoara crestere a numarului total de clienti (400 de utilizatori) raportat la trimestrul anterior al aceluiasi an.

  • Fata de sfarsitul lui 2009, UPC a inregistrat anul trecut scaderi pe toate liniile de business

Comparatia cu anul 2009, arata insa ca UPC Romania a scazut anul trecut nu doar pe principala linie de business, serviciile TV, ci si pe celelalte segmente: internet si telefonie fixa. Astfel, La sfarsitul lui 2010, UPC avea 255.000 de abonati la serviciile de internet, in scadere cu 4,6% fata de sfarsitul anului anterior si 140.800 de clienti la serviciile de telefonie fixa, in scadere cu 6,5% fata de 2009.

  • "Inrautatirea indicatorilor macroeconomici in anumite sectoare, cum ar fi cel bugetar, au mentinut presiunea economica asupra clientilor, cu precadere asupra celor cu venituri sub medie, aceasta traducandu-se intr-o diminuare a bazei de clienti pe segmentul de televiziune analogica. Vom continua sa incurajam migrarile la televiziunea digitala, oferind pachetul de televiziune digitala - TV Optim -  care permite abonatilor de televiziune analogica sa migreze catre televiziunea digitala la acelasi pret cu televiziunea analogica", a declarat Severina Pascu, directorul executiv al UPC Romania.

UPC a crescut usor in ultimul trimestru din 2010, gratie serviciilor de televiziune digitala prin cablu si satelit

In ultimul trimestru al anului trecut, operatorul a inregistrat o usoara crestere fata de trimestrul anterior, gratie serviciilor de televiziune digitala prin cablu si serviciilor TV prin satelit (DTH), unde numarul clientilor a crescut cu 8% (pana la un total de 283.900 clienti) si respectiv 14% (un total de 226.600 clienti) fata de trimestrul anterior.

La serviciul de televiziune digitala in format HD, UPC a ajuns la peste 20.000 de clienti in luna ianuarie 2011, in crestere cu 28% fata de trimestrul anterior.

  • "In perioada urmatoare pregatim lansarea serviciului de Internet de mare viteza pentru clientii rezidentiali prin intermediul platformei Eurodocsis 3.0. Serviciul va fi disponibil la nivel national si va oferi viteze mari de transfer de date prin cablu, dar si cea mai stabila conexiune la Internet, cu o calitate constanta in orice punct al retelei", a mai precizat Severina Pascu.

Informatii tot mai multe privind preluarea UPC de catre RCS&RDS

Rezultatele financiare ale operatorului vin in contextul in care in piata s-au inmultit zvonurile legate de negocieri care ar avea loc in prezent, in urma carora RCS&RDS, cel mai mare operator de cablu din Romania, ar urma sa preia rivalul UPC.

Astfel, jurnalistul Catalin Tolontan, scria joi pe blogul sau:

  • "In aceste zile se discuta in strainatate o intelegere prin care RCS-RDS, principalul operator de cablu si de DTH, sa preia reteaua competitorul sau UPC in Romania. Atit RCS cit si UPC au afaceri pe mai multe piete europene, astfel incit tranzactia ar putea insemna cedarea Romaniei de catre UPC in schimbul unui alt teritoriu, la care sa renunte RCS".

De asemenea, Ziarul Financiar relata joi, pe baza unor surse din piata, ca "RCS&RDS, companie controlata de omul de afaceri din Oradea Zoltan Teszari este la un pas de a-si cumpara rivalul UPC, intr-o tranzactie care s-ar ridica in jurul a 300 de milioane de dolari". Conform surselor, "Teszari - care detine 43% din RCS&RDS - a avut discutii incepand cu finalul anului trecut cu marile banci de investitii printre care Goldman Sachs, Credit Suisse si Morgan Stanley pentru structurarea unei asemenea tranzactii. El este acum in proces de a selecta banca cu care va merge inainte, discutiile purtandu-se la Viena".

Oficialii RCS&RDS si ai UPC Romania nu au dorit sa comenteze "zvonurile" din piata. Contactati de HotNews.ro, reprezentantii Consiliului Concurentei au spus ca nu au primit nici o notificare privind un acord intre cele doua companii, iar oficialii ANCOM (autoritatea de reglementare in comunicatii) au spus ca autoritatea "nu detine informatii cu privire la o posibila preluare a companiei UPC de catre RCS & RDS".

  • "ANCOM nu detine informatii cuprivire la o posibila preluare a companiei UPC de catre RCS & RDS. Preluarea unuia dintre operatorii din piata de catre un altul nu necesita avizul ANCOM, ci doar, in anumite conditii, pe cel al Consiliului Concurentei. Daca se produce o modificare a actionariatului unuia dintre furnizorii autorizati, ANCOM trebuie notificata ulterior, in maxim 10 zile, cu privire la noua componenta a actionariatului. Daca titularul vreuneia dintre licentele detinute se modifica, ceea ce se poate intampla in cazul fuziunii a doi furnizori, ANCOM trebuie, de asemenea, notificata ulterior modificarii pentru a emite o noua licenta, pe numele noului titular", a precizat pentru HotNews.ro Catalin Marinescu, presedintele autoritatii.

De altfel, astfel de informatii au mai circulat si
in aprilie 2008, cand se spunea ca Orange, divizia de telefonie mobila a France Telecom, este in faza finala a unui acord de preluare a operatorului de Internet, telefonie fixa si televiziune prin cablu UPC Romania.

  • O fuziune intre RCS&RDS si UPC ar da batai de cap autoritatilor de reglementare si concurenta din Romania si poate si din UE

Ramane de vazut daca se va produce aceasta fuziune si daca da, ce active vor fuziona. O fuziune totala intre RCS&RDS si UPC ar duce la aparitia unui gigant telecom care ar avea circa patru milioane de utilizatori pe piata de servicii TV ( raportat la un total de 5,73 milioane abonati TV in Romania la jumatatea lui 2010), circa 1,4 milioane utilizatori la serviciile de internet fix, peste 1,44 milioane utilizatori de telefonie fixa si peste 1,1 milioane de utilizatori de telefonie mobila.

In aceste conditii, autoritatile vor trebui sa faca o analiza amanuntita privind implicatiile la nivelul concurentei in piata dar si asupra unor masuri de reglementare impuse in prezent operatorilor care activeaza in piata de comunicatii electronice. De asemenea, daca tranzactia va implica active din alte tari, va trebui obtinut aviz inclusiv de la Comisia Europeana.


Citeste mai multe despre   






















8286 vizualizari

  • +24 (24 voturi)    
    UPC (Vineri, 25 februarie 2011, 14:36)

    Defectiune tehnica [anonim]

    UPC este torpilat chiar din interior.Managementul este atat de prost incat se punte serios problema ce e cu ei acolo. Extrem de dificila comunicarea unei banale defectiuni prin sistemul complicat de taste la telefon si roboti care te plimba pana se pierde legatura.Persoanale in varsta nu rezista si la prima vizita de la rds schimba.UPC a pierdut clienti prin propia autosuficienta imbecila.Eu nu doresc sa dispara ca sa isi faca de cap rds pe piata.avem nevoie de concurenta.Firma americana UPC ? Pai e de jale managementul .. o fi vreun fiu de baiat destept care pierde vremea prin cluburi...
    • +12 (12 voturi)    
      de acord (Vineri, 25 februarie 2011, 15:11)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui Defectiune tehnica

      total de acord cu cele scrise mai sus. cine a avut de a face cu upc din interior si exterior stie exact despre ce e vorba. nu e vb de nici o criza economica, pun pariu ca din clientii pierduti 80-90% sunt acuma clienti rds.
      • +3 (9 voturi)    
        concurenta joaca tareee (Vineri, 25 februarie 2011, 15:24)

        monica L [anonim] i-a raspuns lui gigi

        Eu ii detest pe toti, inclusiv Romtelecom, si de aceea nici nu am cablu tv. Dar RDS are o politica extrem de agresiva, la limita penalului: in blocul unde locuiesc, au mituit presedintele asociatiei si au instalat pe banii lor toata reteaua si terminalele de legatura la apartamente, dupa care au astept at sa vina locatarii sa solicite cablarea la serviciile lor de internet si cablu... Lucrarile in bloc sint execrabile si arata foarte prost, dar ajutorul presedintelui e nepretuit. Le-au dat clasa celor de la UPC, care au un management mai ardelenesc...
        • +4 (4 voturi)    
          eRDeeS (Vineri, 25 februarie 2011, 16:39)

          V.R. [utilizator] i-a raspuns lui monica L

          Nu vreau sa le iau apararea pt. ca sunt niste nesimtiti si ei cand e vorba de probleme, dar totusi RDS ofera internet la viteze cum mai gasesti doar prin Hong Kong sau cat de cat mai aproape de cele oferite in Japonia si Coreea de Sud - dar niciunde la preturi de 12-15 EUR. De aceea ar fi oarecum de inteles faptul ca se ieftinesc cand e vorba de service si intervenii rapide - nu poti sa ai viteze duble ca-n Statele Unite si la o treime din pret fara sa faci economii la serviciile de relatii cu clienti si reparatii.
          • 0 (0 voturi)    
            eu astept (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 12:48)

            kin3zu78 [utilizator] i-a raspuns lui V.R.

            din 10 ianuarie sa vina sa instaleze linia de telefonie ( si sunt firma) si am deja internetul tras ( care si pe asta l-am asteptat 1 luna ) , la capitolul servicii sunt JALE RDS. In schimb UPC am semnat contractul azi si in 2-3 zile au tras cablurile , insa cand iti era lumea mai draga ramaneai si cate 1 saptamana fara internet sau telefonie si daca faceai reclamatie asteptau raspund tocmai de la centrul din AMSTERDAM pentru remediere !!!! Asta ti-o spun prin prisma de client UPC timp de 3 ani iar acuma client RDS de aproape 8 luni !!!!
      • +4 (6 voturi)    
        nu face pariu! (Vineri, 25 februarie 2011, 16:22)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui gigi

        pt. ca asa este.
        Sunt trei ani de cand am renuntat la cablul UPC pt RDS si la Internet pentru Romtelecom. Si nu imi pare rau - daca acum functioneaza mai bine, pt mine este prea tarziu!
        Insa "preluarea de catre RDS" este o kestie cimplet negativa, se va crea un monopol absolut - si asa erau doar doi jucatori mari, daca ramane unul singur, putem spune ca am revenit la comunism!
        • +4 (4 voturi)    
          Asa este (Vineri, 25 februarie 2011, 16:43)

          V.R. [utilizator] i-a raspuns lui Cristian Ioan

          Fara chiar si amarata de competitie de acum (se stie ca RDS si UPC si-au impartit cartierele la intelegere, iar fiecare are un oarecare monopol in cartierele sale), serviciile se vor inrautati sau macar nu vor mai fi imbunatatite. Exista potential de abuzuri, dar chiar si un monopol RDS va fi mic copil pe langa monopolurile statului roman in educatie, sanatate, etc.
          • -3 (3 voturi)    
            impartit nervasta! (Vineri, 25 februarie 2011, 17:36)

            Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui V.R.

            Da, de asta ma temeam.
            iar cu impartirea zonelor de influenta, stiu foarte bine!
            Cu vre-o sase ani in urma (pe atunci mai existau FX si Matco) si eu si sotia aveam adrese de mail la FX. Dar a dat faliment, si a fost impartit "frateste" intre Astral si RDS. Ei bine, noi am nimerit in jumatati diferite! CInd mergeam la socirii de exemplu, nu puteam de pe adresa mea sa timit mail, ca nu ma lasa providerul ei ... apoi adresele fx au disparut de tot, si ramasesera numai RDS si UPC. impartirea pe zone geografice nu era sa stricta, am putut sa ma mut cu cablul la RDS, si mi se parea acceptabil!. Dar acum, daca ramane un singur operator?A
          • 0 (0 voturi)    
            monopol?? (Duminică, 27 februarie 2011, 0:43)

            marius [anonim] i-a raspuns lui V.R.

            da` RTC ce e? nu e concurenta? nu-s ai Deutsche Telekom acum? deci ai RDS vs DT.
            si mai sunt si /// ca baga fibra numai in blocurile in care are si RDS.
            [Editat de HotNews.ro]
      • +2 (6 voturi)    
        Toti, o apa si-un pamant! (Vineri, 25 februarie 2011, 16:53)

        Jane Doe [utilizator] i-a raspuns lui gigi

        De la inceputul anului, incercam sa obtinem internet - pachet business, pe f.o - pt o locatie, aflata in mijlocul Buc. In sediul vechi, net UPC, cu back-up RDS.

        Am chemat UPC. 15 ian. - apar doi Saleshi. Unul, nu's ce director. Uuuuau :-) De-atunci, dusi au fost. Cu nesimtire. Fara raspuns. ''Revin, cand au solutia tehnica''. Solutia, pb, i-a ucis.

        Si-atunci, am chemat RDS. Semnat contract. Discutii. Asteptat instalare. Iarasi, discutii. Saptamana trecuta, ''ramaneti pe pozitii, soseste instalarea''. Nimic. Nimic, in continuare... pana acum! Cand folosesc Vodafone! :-)

        Concluzie, la aceasta stire: ce biiine ca RDS va cumpara UPC - suntem salvati! :-)) La dracu, cu toti!
    • +6 (20 voturi)    
      UPC (Vineri, 25 februarie 2011, 15:18)

      george [anonim] i-a raspuns lui Defectiune tehnica

      O fi managementul varza la UPC, ceea ce nu prea cred, sau pensionarii n-au rabdare sa asculte meniul la telefon, dar serviciile UPC sunt mult mai bune decat la RDS:
      - am foarte rare probleme cu semnalul (TV sau internet). Cand am avut, au fost rezolvate foarte rapid, fie telefonic, fie prin deplasarea unei echipe. Din punctul meu de vedere si-au imbunatatit foarte mult call center-ul, raspund foarte repede, spre deosebire de acum cativa ani. Ceea ce nu se poate spune despre RDS - am prieteni + tatal meu care au "imbatrinit" asteptand sa le rezolva RDS problema.
      - atras de preturile mici de la RDS, tatal meu a renuntat la UPC si a trecut la RDS - pentru un pachet digital. Dupa ce i-a facut conexiune a asteptat 40 zile pentru un aparatul ala pentru decodarea semnalului digital. In ciuda nenumaratelor sesizari. A trecut inapoi la UPC.
      - aparatele UPC sunt mult mai bune decat conservele de la RDS, din acest motiv semnalul digital + HD net superior UPC.
      Calitatea costa mai mult, de aceea preturile mai mari la UPC. Asta nu inseamna autosuficienta imbecila ci faptul ca fiecare companie are politica ei de pret. UPC merge pe preturi mai mari, calitate foarte buna iar RDS merge pe preturi mici, calitate medie. Nici una dintre cele 2 nu sunt de condamnat. Probabil n-ai lucrat niciodata in economia reala ca sa intelegi ca fiecare firma isi are politica ei. Nu inseamna ca daca o echipa manageriala alege politica preturilor mici este geniala, iar alta daca alege politica calitatii inalte - preturi mai mari sunt niste imbecili.
      Un avantaj net al RDS sunt programele cu liga de fotbal. 50% din abonamentele lor sunt datorate microbistilor. Dar pe multi (nici pe mine) nu ma intereseaza jegul din campionatul national de fotbal.
      Sper ca eventuala preluare de catre RDS nu va inrautati calitatea si nici nu va crea un cvasi-monopol.
      • +1 (9 voturi)    
        Subscriu (Vineri, 25 februarie 2011, 15:59)

        Lilia73 [utilizator] i-a raspuns lui george

        Noi am trecut de la Romtelecom la UPC internet+tv+telefon, suntem foarte multumiti si de preturi (care nu se compara cu Romtelecom) si de calitatea semnalului lor. Pacat daca este adevarat ca au probleme.
        • +3 (5 voturi)    
          upc (Vineri, 25 februarie 2011, 23:28)

          runa [anonim] i-a raspuns lui Lilia73

          si noi am trecut la acelasi pachet upc cu wireless la net.au venit a doua zi si au instalat tot si am primit si acel telefon gratuit.la prima defectiune am sunat si fata cu care am vorbit a trimis o echipa dupa aprox 3 ore.si m-au sunat de doua ori pentru feedback. eu am fost impresionata cat de mult s-au schimbat relatiile cu clientii la upc. cred ca totul se datoreaza concurentei pentru ca in ultima tara unde am stat si aveam upc erau dezastru.
      • +1 (7 voturi)    
        UPC (Vineri, 25 februarie 2011, 16:47)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui george

        O fi UPC bun in sat la tine.La mine de cand au preluat fostul SELTRON,nu au facut nimic.Nu tu telefon,nu internet,semnal numai analogic si prost.Cum sa nu plece lumea de la ei.
        • -2 (4 voturi)    
          UPC (Vineri, 25 februarie 2011, 17:12)

          george [anonim] i-a raspuns lui mircea

          Oi fi tu din vreun sat, ca eu n-am auzit de spanacii astia de SELTRON. Nu cred ca exista zona in Bucuresti sau in vreun oras mare in care UPC sau RDS sa nu aiba digital si internet.
      • -1 (3 voturi)    
        ai dreptate (Vineri, 25 februarie 2011, 19:24)

        dragos [anonim] i-a raspuns lui george

        Ai dreptate. Multi din cei care au plecat de la UPC sunt din cei care au vrut sa vada mai departe liga de fotbal (liga de nimic). Am cunostinte care au facut astfel. In schimb ce pot spune despre UPC este ca sunt ffff buni la calitatea semnalului TV si la vitezele internetului, nu am nici o plangere la adresa lor. Cand am avut probleme le-au rezolvat cu promptitudine. acum sunt in belgia si daca vreau sa sun in Galati la familie pe UPC se face legatura imediat, iar daca vreau sa sun la maica-mea in Valdcea pe RDS trebuie sa formez de 3-4 ori ca sa se faca legatura.
        Pacat totusi ca nu au reusit cei de la UPC sa adapteze cumva oferta astfel incat sa dea posibilitatea celor cu venituri mai mici sa le cumpere programele.
    • 0 (0 voturi)    
      scenariu de monopolizare a pietii romanesti (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 14:13)

      competentu [anonim] i-a raspuns lui Defectiune tehnica

      Eu zic ca RDS-ul n-are banii necesari sa preia UPC-ul. Se stie ca au deja datorii de 200 mil€ numai catre furnizorii curenti, in plus fata de cele catre consortiumul de banci actionar. Agregarea pietii telecom romanesti este insa o preocupare a UE, datorita preturilor si facilitatilor neegalate de nicio alta tara europeana, situatie care ar putea oferi un exemplu de genul"iata ca se poate" care ar dezavantaja operatorii semnificativi europeni. Pentru aceasta scenariul cel mai viabil este preluarea UPC-ului de catre NextGen care apoi cu banii pe care Deutshce Telekom ii va plati pentru preluarea sa, va avea banii necesari pentru a prelua RDS-ul. Astfel, DT via OTE va avea prin RTC si NextGen monopol in Romania si va putea impune preturi uniformizate, adica de 3,5 ori mai mari la pachetele triple play actuale. Poate ca n-ar fi rau sa ne acuzam de fals patriotism daca am decide sa ne orientam catre retzelel de cartier. Bineinteles, solicitand contracte cu SLA (service level agreement) si conditii support corespunzatoare. Aceste firme sunt prea mici ca sa poata renta preluarea lor de catre giganti, si in acelasi timp sunt mult mai sensibile la rezilierea unui abonat decat operatorii mari la disparitia unei zone intregi de clienti. Ce ziceti?
  • -2 (4 voturi)    
    Care televiziune digitala? (Vineri, 25 februarie 2011, 15:16)

    Ion [anonim]

    In acceptiunea lor (atat UPC cat si RDS), televiziunea digitala inseamna procurarea unei mizerii de decodor adresabil cu telecomanda (zis si conserva). Degeaba avem televizoare noi cu tuner digital, distribuitorii de cablu refuza sa plateasca patentele straine pentru utilizarea sloturilor de decodare digitala deja implementate pe majoritatea televizoarelor din comert. Iar internetul corporatist este o gluma care nu suporta termen de comparatie cu retelele romanesti de cartier.
    • +3 (3 voturi)    
      UPC (Vineri, 25 februarie 2011, 15:25)

      george [anonim] i-a raspuns lui Ion

      In toata EUROPA, toti marii furnizori de cabu cu tv digitala lucreaza cu astfel de "mizerii de decodor adresabil cu telecomanda". Mai documenteaza. Multi au renuntat la retelele de cartier ai caror "angajati" raspund foarte incet si prost la sesizari.
    • -2 (4 voturi)    
      ehh (Vineri, 25 februarie 2011, 15:33)

      c [anonim] i-a raspuns lui Ion

      Legat de "patente straine". Baietii destepti dinafara sa astepte. Daca au ceva de uz general, atunci sa-l faca gratis. Inteleg sa ceri bani pe un televizor, dar nu pe dreptul de a emite semnal pentru acel televizor. Daca poate cineva sa construiasca un emitator de semnal atunci sa fie liber sa o faca, nu sa le ceara lor voie, ca nu e cine stie ce descoperire.
    • 0 (0 voturi)    
      esti ....ineroare (Duminică, 27 februarie 2011, 11:18)

      gigel [anonim] i-a raspuns lui Ion

      RDS-ul distribuie pachetul digital de baza "free". Deci daca ai TV cu tuner DVB-C receptionezi semnalul fara "conserva". Mai nou dau "free" si HD-urile, deci nici de cealalta conserva nu ai nevoi.
      Deci e ai nevoie de o "conserva"
      1. cand vrei pachete superioare (Extra, HBO MaxPACK, cele 3 programe de filme "...Star", etc). 2. ai TV fara DVB-C. aici se cheama...ghinion
      Asta este diferenta majora fata de banditii de la UPC, la care ai neaparata nevoie de conserva sa receptionezi ceva semnal digital, orice TV ai avea.
      RIP UPC. Nu-mi pare rau de ei, dupa ce am incheiat act aditional in care imi ofereau timp de 2 ani tarif de 22 RON/luna TVA inclus, iar dupa 6 luni au marit tariful ...
  • +5 (5 voturi)    
    .....si cand ma gandesc (Vineri, 25 februarie 2011, 15:24)

    erimia [utilizator]

    .....ce au mai laudat-o pe doamna CEO cand a fost pusa pe pozitie ! ....o greseala neanvatata de multi, pentru ca isi dau merite si salarii acolo sus in nori si uita de cei de jos care efectiv fac produsul competitiv. Cand se face acest lucru, cei de jos nu isi mai dau interesul si uite asa se duce pe faras o companie.
    • +4 (4 voturi)    
      CEO...???? (Vineri, 25 februarie 2011, 16:17)

      Cornel [anonim] i-a raspuns lui erimia

      Teoria aceasta a CEO este varza in Romania.Exemplu : marea CEO care a dus Diverta in insolventa intr-un an,este acum mare CFO la o alta companie de 2 lei,de distributie de tigari (poate muri peste noapte daca seridica acciza din vrerea lu' Boc).Ce o mai lauda FINANCIARUL si ei se lauda la rindul lor la fel.Deci sa ne mai lase cu CEO (probabil cine stie ce cumetrii exista la nivelul actionarilor),ca astia nu urmaresc decit sa prosteasca,sa ia bani cit mai multi degeaba,dar pusi sa judece habar nu au cum ii cheama cu buletinul in mina.Dar dupa cum se vede prostesc pe alti prosti fuduli care nu au muncit niciodata pentru banii care ii au - si sa recunoastem ca si ei isi merita pedeapsa : sa piarda multi bani pe mina altora,deoarece ei sint cei care nu au simtul realitatii.
      • 0 (0 voturi)    
        CEO la 15 ani... (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 15:10)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui Cornel

        In vest daca spui ca esti sau ai fost CEO la varste de 28-30 chiar, 35 de ani, provoci rasul interlocutorului. Exagerez, nu va rade de fata cu tine. Dar o astfel de chestie provoaca multa circumspectie si dubii majore fata de compania care angajeaza astfel de persoane. Chiar asta e motivul pentru care mare parte dintre companiile de la noi au fost prinse cu chilotii in vine de criza - ”calitatea” conducatorilor de firme. Acolo nici la nivel de middle management nu ai acces la varste sub 40 de ani. Ca sa revin la topic, preluarea asta nu ridica atat de multe probleme de concurenta pe cat se spune pe aici si este foarte fezabila. Nu stiu cat de benefica pietei este ea, pentru ca RDS este inferior UPC din punct de vedere al calitatii serviciilor. Iar dupa fuziune, preturile mici ale RDS vor fi, cred, doar o amintire...
  • +4 (4 voturi)    
    UPC (Vineri, 25 februarie 2011, 15:27)

    sasha [anonim]

    Traiasca CFO-ii care ajung CEO ! vezi Vodafone!
    • +3 (3 voturi)    
      SIIOAIE (Vineri, 25 februarie 2011, 15:42)

      monica L [anonim] i-a raspuns lui sasha

      Va rog sa vorbiti corect romaneste, avem o siioaie noua la UPC...
  • +5 (7 voturi)    
    jalnic (Vineri, 25 februarie 2011, 15:35)

    Walker [anonim]

    La un exod de 93.000 utilizatori, Severina Pascu nu poate fi decat ..lichidator.
    • +4 (4 voturi)    
      Asta e responsabila de dezastru? (Vineri, 25 februarie 2011, 15:58)

      Edi son of Dracula [anonim] i-a raspuns lui Walker

      Cum de mai rezista? Tipic romanesc .Director de poza ,cocktailuri si fitze .Meserie zero .
  • +7 (7 voturi)    
    Companie cam ciudata... (Vineri, 25 februarie 2011, 15:44)

    Unul [anonim]

    Mangementul acestei companii e cul putin ciudata. In timp ce ei isi pierd clientii, eu am facut cerere sa imi conecctez blocul de 3 ap la serivciile lor. Reteaua lor se afla pe stalpul din fata bloculetului. Cererea mea zace din august in sertarele lor si raspunsul lor e halucinant: procesearea cererei dureaza de la 5 la 6 luni pana iau o decizie daca conecteaza bloculetul la retea sau nu.
    Cred ca isi merita soarta.
  • +1 (3 voturi)    
    UPC a pierdut clienti (Vineri, 25 februarie 2011, 15:46)

    Honey [anonim]

    Sigur ca au pierdut clineti, era de asteptat. Fara sa stiu mare lucru despre companie, stiu doar ca UPC si-a schimbat programele din pachetele stabilite dupa placul lui, te obliga sa tii contractul timp de 2 ani sau sa platesti penalitati chiar daca ei au schimbat programele intre timp ori de cate ori vroiau ei. Deci tu sa te tii de contract, in timp ce ei au voie sa faca orice modificare dupa placul lor. Parca clientul era pentru companie si nu invers, asa cum ar trebui sa fie in mod normal. Asa ceva nu prea mai functioneaza pe termen lung... mai ales ca vine concurenta in urma si iti ofera la fel de mult sau poate chiar mai mult pt. acelasi pret sau mai putin.
    • 0 (6 voturi)    
      RCS-RDS (Vineri, 25 februarie 2011, 17:03)

      marius v [utilizator] i-a raspuns lui Honey

      Cred că vorbești despre RCS-RDS. Eu la ăștia sunt (de nevoie) și știu ce vorbesc. Au făcut varză din grila de programe. Nici pe mine nu mă interesează făcătura aia cu porecla de „Liga Profesionistă de Fotbal“.
  • +3 (3 voturi)    
    Solutia e simpla (Vineri, 25 februarie 2011, 15:48)

    dinu [anonim]

    Sa mai taie din salariile sutelor de directorasi care taie frunze prin birouri si vaneaza colege la teambuildinguri pe banii companiei. Cu siguranta clientii ar migra spre ei daca ar cobori tarifele sub concurenta. Sincer eu le platesc aproape 100 lei/ luna si ma gandesc tot mai serios sa scap de ei.
  • +5 (5 voturi)    
    De ce am renuntat la ei (Vineri, 25 februarie 2011, 15:50)

    alexmc [anonim]

    Am mostenit un abonament tv la UPC pe numele persoanei care a locuit anterior in apartament (sunt chirias fara contract cu proprietar plecat din tara pe termen nedeterminat). La un moment dat am dorit instalarea internetului si am dat fuga la UPC. M-am lovit de un refuz categoric, nu am putut sa ii conving sa imi instaleze internet. M-am oferit sa cumpar si modemul (cu toate ca fibra era la usa). Am solicitat in scris rezilierea contractului dar nu s-a putut intrucat nu eram titularul, cu toate ca eu eram cel care il platea luinar si puteam dovedi (prin transfer bancar). Singura solutie a fost neplata. Dupa 3 luni de neplata au reziliat ei singuri contractul si m-am orientat catre rds. Cei de la rds au fost foarte prompti, nu au cerut 1000 de hartii ci doar o declaratie pe proprie raspundere cum ca locuiesc la adresa respectiva. In 24 de ore aveam si internet si tv. Daca aveau imaginatie ar fi avut un abonat care le plateste serviciile fara intarziere. Nu cred ca sunt singurul.
    • -3 (3 voturi)    
      aiurea (Vineri, 25 februarie 2011, 17:32)

      gogu [anonim] i-a raspuns lui alexmc

      nu prea cred, cei de la RCS cer contract de inchiriere facut la circa financiara...si asta de ani de zile.
      • +2 (2 voturi)    
        Aproximativ corect (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 5:32)

        MaDao [anonim] i-a raspuns lui gogu

        RDS cere act de inchiriere legalizat sau act de proprietate doar pentru telefonie fixa. La telefonie mobila si DTH pe langa cele de mai sus cer mai nou si factura de utilitati pe numele titularului. Pentru Internet se poate face contract doar cu declaratie pe proprie raspundere.
  • +5 (5 voturi)    
    pe langa servicii de 2 bani (Vineri, 25 februarie 2011, 15:56)

    Johnny Bravo [anonim]

    Aveau cozi imense la casierie si nu am platit 3 luni. Cand in sfarsit am venit la 8 dim sa platesc am aflat ca-mi reziliasera contractul. Am vrut sa platesc totusi datoria dar nu mai eram in sistem. Tare mod de a face afaceri, scufundare usoara!
  • +4 (4 voturi)    
    hehe (Vineri, 25 februarie 2011, 15:57)

    kkk [anonim]

    Cei care vin din urma puternic la ora actuala sunt romtelecomul prin NextGen.
    Sunt convins ca deja au pus ochii pe UPC...
  • +3 (5 voturi)    
    UPC Failed (Vineri, 25 februarie 2011, 16:02)

    BX [utilizator]

    Din moment ce n-au investit nimic in infrastructura de ce va mira ca pierd ?
    Sa se desfiinteze. Ar fi un bine pentru toata lumea.
    Daca ploua afara semnal TV n-ai la 50%+ din canale.
    Sunt singurii din Romania care au filtre pe traficul internet.
    Suportul tehnic e inexistent.
    Sambata si Duminica nu se oboseste nimeni sa te bage in seama daca ai vreo problema.
    Deci le uram multa sanatate ... and not soon enough it was.
  • +3 (3 voturi)    
    Cred ca Orange sau Romtelecom o sa ii cumpere pe U (Vineri, 25 februarie 2011, 16:35)

    ovidiu35 [utilizator]

    300 miliaone nici nu e mult, problema ca aceasta tranzactie nu va trece in veci de Consiliul COncurentei.Suntem totusi o tara UE si s-ar crea un monopol pe piata CATV care nu poate fi acceptat.
    Banuiesc ca Romtelecom sau ornage o sa ii cumpere pe UPC. sau poate ProTV ( CME).
  • +4 (4 voturi)    
    Eu . . . (Vineri, 25 februarie 2011, 16:47)

    gheorghe [anonim]

    . . . . am plecat de la UPC pentru ca alt operator mi-a oferit servicii mai bune pentru un pret mai mic cu o treime. Cine este vinovatul? Cel care nu stie sa se adapteze la piata!
  • +1 (1 vot)    
    Internet la upc (Vineri, 25 februarie 2011, 16:52)

    obsCUR [utilizator]

    Am avut net de la upc cat am stat cu chirie si singura amintire despre ei este ca umblau la trafic. Inteleg sa pui throttle seara, ca sa intre toata lumea pe iutub si mail si facebuk dar noaptea, dupa 1-2am ar trebui scoase filtrele. Cand m-am mutat singura firma de cablu era upc, dar nu am luat de la ei. Stau si acuma fara tv, si net am luat de la o firma de cartier, am asteptat pana a venit omu cu fibra, n-am nici o problema. Imi pare rau daca dispare upc, pentru ca atunci o sa se culce rcs pe o ureche si tot nu o sa fie bine dar chiar erau neglijenti si autosuficienti.
    Numai bine.
  • +1 (1 vot)    
    Treaba cu Upc-ul (Vineri, 25 februarie 2011, 19:11)

    UNU' [anonim]

    adevarat....am stat si am citit si eu comentariile de pe aici,unele mai obiective altele complet lipsite de relevanta,general vorbind.dau perfecta dreptate primului comentariu(si comentatorului,posibil fost agajat upc):defectiune tehnica .asa este...managementul este dezastruos,departamentele de suport sunt praf(marketing,customer care,customer supporte.t.c),fac concurenta propriilor colegi si le pun bete in roate sa nu mai vorbim despre o atitudine pur zeflemista.cei cu functii sunt incompetenti in ultimul hal,parca sunt angajati prin aceleasi criterii folosite la companii de stat.echipele tehnice pe langa faptul ca nu au idee ce fac,sunt extrem de bine platite si efectiv obstructioneaza orice activitate.salariile managerilor sunt unele dintre cele mai mari de pe piata de telecom asta in conditiile in care nu gasesti in acele personaje nici macar calitate umana,despre cea profesionala nu mai incape vorba.dar din pacate din punct de vedere tehnologic si al aparaturii upc-ul este net superior oricarui competotor actual de pe piata....din pacate nu stiu sa-si folosesca acest avantaj....preluarea nu va fi benefica pentru nimeni iar clientii vor stii asta cand li se va baga pumnul in gura la propriu pentru ca nu vor avea de ales....
    • 0 (0 voturi)    
      Altu' (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 11:07)

      altu' [anonim] i-a raspuns lui UNU'

      Absolut apocaliptic si distopic scenariul dumneavostra!
      cat despre pumnu in gura la propriu nu stiu daca sa rad sau sa plang...
      consternat raman oricum
  • +2 (2 voturi)    
    sa fim seriosi (Vineri, 25 februarie 2011, 20:33)

    dani [anonim]

    abonament tv upc 33 lei cu programe minime iar la rds tv platesc 22 lei cu full.Si atunci la ce va mai mirati asa tare?
  • +2 (2 voturi)    
    RDS & UPC (Vineri, 25 februarie 2011, 20:42)

    valy [anonim]

    Am abonament UPC si RDS RCS.
    Regret ca am prelungit in nov 2010 contrcatul tv cu UPC ptr. ca renuntam si la serviciile de tv,
    Pana in 2008 am avut internet + tv + telefonie UPC, dar din 2008 am accesat serviciile rds ptr internet si sunt super multumit.
    Nu stiu ce oferte vor mai putea oferi cei de la UPC atragerea clientilor.
  • +2 (2 voturi)    
    unul singur (Vineri, 25 februarie 2011, 23:57)

    serban [anonim]

    ideal ar fi sa se nationalizaze si doar statul sa fie furnisor de net . asa scapam de toate informatiile nedorite si tentatii aiurea ,,,, destepti chinezii aia si toata stima pentru cum actioneaza
  • +2 (2 voturi)    
    Sunt abonat UPC de la aparitia sa (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 7:00)

    Audit [utilizator]

    Ceea ce constat este faptul ca managementul este prost, anchilozat. Vezi tu ca o intreaga echipa, ma refer la Turcescu, Nasu & co, care are audienta pleaca spre un post de televiziune care nu este in grila ta si nu ai nici o reactie. Si nu vor avea pentru ca asa au stat incremeniti si cu preluarea meciurilor.
    Cert este ca eu daca plec de la ei plec din motive nu financiare ci pentru ca singurul post romanesc la care ma pot uita din grila lor este PROTV.
  • 0 (0 voturi)    
    MA BUCUR.SA DEA FALIMENT MAI REPEDE! (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 7:34)

    Messerschmidt [anonim]

    De abia astept sa dispara aceasta firma UPC...e cea mai antipatica firma. Servicii proaste si bani multi platiti aiurea.Va fi o zi fericita in viata mea cand voi afla de disparitia voastra UPC.
  • 0 (0 voturi)    
    Management prost la UPC (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 9:54)

    managherul [anonim]

    La UPC managerita este blonda si probabil nu are treaba cu tehnica, este econoimoista. La upc TREBUIA UN MESERIAS CARE STIE CE ESTE TELEVIZIUNEA PRIN CABLU si are cunostinte de tehnologiile moderne de telecomunicatii. Singurul ei merit este ca o...........lui Jack Mikaloff
  • 0 (0 voturi)    
    Asa le trebuie daca si-au pus blonda CEO (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 10:01)

    electronul [anonim]

    Normal ca UPC merge prost. Cum poti pune CEO la o companie de comunicatii o economista?. La UPC 80% din treaba este electronica si IT? Este sinucidere curata pentru o companie. Jack Mikaloff fostul CEO si-a pus bloda sef.
  • 0 (0 voturi)    
    Jack Mikaloff stie de ce.merge UPC prost (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 10:03)

    RDS&RCS [anonim]

    Cea mai amre pedeapsa pentru UPC este ca si-apus CEO o blonda. Jack Mikaloff stie de ce.
  • 0 (0 voturi)    
    depinde ce vrei (Sâmbătă, 26 februarie 2011, 14:20)

    sand [anonim]

    UPC la TV e muuuult superior (eu am UPC maxim, parintii mei RDS maxim), eu prefer sa platesc mai mult pt calitate mai buna. la net insa, desi pentru navigare merge bine, iar asistenta (call-center si echipa tehnica) a fost de fiecare data prompta si ok, ma doare sufletul pe dc, care e limitat drastic. probabil se cred in SUA, unde clientii isi permit sa cumpere jocurile...oricum in RMoania monopol suna rau pentru clienti, sper sa nu se uneasca.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică