Veniturile Orange in Romania au scazut cu 6% pana la 222 milioane de euro in primul trimestru din 2011. Eroziunea veniturilor va continua in telecom, spune Thierry Millet

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 3 mai 2011, 9:44 Economie | Telecom


Thierry Millet, CEO al Orange Romania
Foto: AGERPRES
Orange Romania a obtinut in primele trei luni din acest an venituri in valoare de 222 milioane de euro, in scadere cu 6% fata de primul trimestru al anului 2010, arata datele prezentate marti de grupul France Telecom. Baza de clienti a operatorului a ajuns la peste 10,3 milioane utilizatori, in scadere cu 5% fata de aceeasi perioada a anului trecut. Thierry Millet, directorul executiv al Orange Romania, sustine ca obiceiurile de consum au fost afectate de criza economica si mai ales in domeniul telecom scaderea veniturilor va continua si in perioada urmatoare.

  • "Ultimii doi ani de criza economica si-au pus amprenta pe obiceiurile de consum ale clientilor. Chiar daca observam o oarecare imbunatatire a mediului economic, cererea va creste intr-un ritm mult mai lent, iar in domeniul telecom, care este oricum un domeniu cu o concurenta feroce, eroziunea veniturilor va continua si in trimestrele urmatoare. Inca de la inceputul crizei am dezvoltat o strategie elastica, adaptandu-ne la conditiile pietei. Suntem multumiti de rezultatele obtinute, ca ne-am pastrat o baza solida de abonati si ca Orange se mentine lider de piata", a declarat Thierry Millet, CEO Orange Romania.

La data de 31 martie 2011, Orange Romania avea 10,3 milioane de clienti, in scadere cu 5% fata de perioada similara a anului precedent. Conform datelor furnizate de operatorul de telefonie mobila, baza de clienti PrePay a continuat sa se diminueze, in timp ce numarul de abonati a crescut fata de primul trimestru al anului 2010. Venitul mediu anual pe utilizator a fost de 82,7 euro. In perioada mentionata, Orange a ajuns la peste 3,1 milioane de clienti de internet broadband.

Numarul clientilor Orange Romania a scazut usor si fata de sfarsitul anului trecut, cand operatorul avea 10,5 milioane utilizatori (n.r. SIM-uri active).






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.

















1607 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    dupa 10 ani (Marţi, 3 mai 2011, 12:10)

    clientul [anonim]

    dupa 10 ani e client - dialog si apoi orange, abia astept expirarea celor 2 ani de abonament Orange si paaaaaa, divortam definitiv...
    v-a scazut cota de clienti/profit?
    la cum ii tratati...si la ce "dealuri minunate" oferiti....va doresc faliment rapid
  • +1 (1 vot)    
    nu ne respectati (Marţi, 3 mai 2011, 12:50)

    orangiata [anonim]

    scump pentru abonati,deloc cooperanti,nici nu ne baga in seama,vor doar sa culeaga bani.
  • +1 (1 vot)    
    lol (Marţi, 3 mai 2011, 13:14)

    lol [anonim]

    ...cand o sa scada cu cel putin 50% pretul tuturor serviciilor (fiindca acum serviciile nu isi justifica pretul), cand operatorii telecom vor avea decenta sa nu mai practice jocuri de noroc prin SMS si cand nu vor mai promova publicitate nesolicitata prin servicii platite. Cand pretul de pe MB de date prin internet va fi acelasi indiferent de dispozitivul prin care se foloseste acelasi serviciu si aceeasi infrastructura (laptop sau smartphone). Atunci ascultam cu tot respectul ce are de spus un oficial telecom.
  • +1 (1 vot)    
    concurenta feroce? (Marţi, 3 mai 2011, 15:22)

    popas [anonim]

    Concurenta nu poate fi in niciun caz "feroce", atata timp cat marjele de profit operational sunt de 25-30% (profit net) sau 50% EBITDA.
    La o concurenta "feroce", marja de profit net ar tinde catre zero.
  • 0 (0 voturi)    
    Lipsa de respect fata de abonatii orange!!! (Marţi, 3 mai 2011, 17:53)

    un bastard [anonim]

    Cum e posibil sa astept 3 saptamani pana va sinchisiti voi sa "aveti chef" sa schimbati niste optiuni la un abonament??? La orange store unde a fost reinoit abonamentul, m-au pus pe mine sa sun la Bucuresti, sa intru live cu un operator, sa imi zica ala ca de fapt nu el ma poate ajuta, ci altul. Si ma pune frate in asteptare pe melodia aia stupida, asteptare de jumatate de ora, ca la urma sa zica ca operatorii sunt foarte ocupati si sa revin cu un tel. Dupa o ora. Si revin dupa o ora si aceeasi faza, aceeasi placa... Sun iar dupa vreo doua ore... idem. Incep sa ridic tonul ii spun ca nu sunt bila de ping pong sa ma paseze de la unu la altul si sa faca ceva sa rezolve si cererea mea... Aaaaaaa a luat foc duduia de la capatul firului si imi spune ca in cel mai scurt timp voi fi contactat de un operator pentru rezolvarea cererii mele. Si stau si astept si stau si astept inca vreo ora si jumatate, nimic.... Ma apuc si sun iar la seviciul relatii clienti, nu mai raspunde duduia, raspunde un dudui. Foarte amabil, cu aceeasi vrajeala si aceeasi placa uzata, ma lamureste de nu se mai poate, ma pune la fel sa astept... si astept si astept, de imi crescuse barba inca 1 milimetru in jumatate de ora... se opreste brusc legatura si in 10 secunde primesc un mesaj ca cererea mea va fi luata in considerare abia peste trei saptamani. Asta cred ca sa mai platesc inca o luna de abonament. Iar am sunat la ei, vorbesc cu o duduie[alta], care imi spune din start ca am primit un mesaj [ala cu trei saptamani] si ca trebuie sa astept. Ii spun ca abonamentul nu l-am facut in trei saptamani, l-am facut in 20 de minute, ca de platit nu l-am platit dupa trei saptamani de la expirarea facturii, etc etc. Drept urmare m-am portat in alta retea


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by