UPC Romania a mai pierdut 15.500 de clienti in trimestrul doi din acest an. Liberty Global vorbeste insa despre o mai buna performanta in Romania

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Miercuri, 3 august 2011, 12:23 Economie | Telecom

 documente
(03 Aug 2011) PDF, 247KB
UPC Romania a ajuns in trimestrul doi din acest an la un numar total de abonati de peste 1,12 milioane utilizatori, in scadere cu 1,3% (15.500 de clienti) fata de trimestrul anterior al acestui an si cu 4,6% (54.300 de clienti) fata de acelasi trimestru din 2010, conform datelor grupului Liberty Global. In raport se mentioneaza totusi ca in primele sase luni din 2011, pierderea numarului total de clienti ai Liberty Global s-a redus ca urmare a unei evolutii mai bune pe piata din Romania.

Raportul prezentat marti de grupul Liberty Global mentioneaza ca pierderea numarului total de clienti in pietele in care opereaza s-a redus la circa 168.000 de abonati la sfarsitul lunii iunie 2011, un rezultat imbunatatit gratie in cea mai mare parte unei mai bune evolutii a afacerilor pe piata din Romania.

Cu toate acestea numarul total de clienti ai UPC Romania a continuat sa scada si in trimestrul al doilea din acest an, pana la 1,12 milioane abonati. In trimestrul mentionat, UPC a reusit sa castige clienti pe segmentul de televiziune digitala, ajungand la circa 315.000 abonati, insa acest lucru nu a putut compensa o pierdere mai mare a clientilor de cablu analogic, care a generat ca in total numarul abonatilor TV sa scada cu 1,3% fata de trimestrul anterior din acest an.

Telefonia fixa - segmentul cu cea mai buna evolutie pentru UPC

Severina Pascu, nou CEO al UPC
Foto: UPC Romania
Cel mai bun rezultat inregistrat de UPC a fost pe telefonie fixa. Compania a ajuns la 159.800 de clienti in trimestrul doi din acest an, in crestere cu 10,3% fata de trimestrul anterior din acest an si respectiv cu 8,4% fata de acelasi trimestru din 2010.

Pe segmentul serviciilor de internet, operatorul de comunicatii prin cablu a ajuns la 258.000 de abonati, in crestere cu 0,7% fata de trimestrul anterior din acest an, insa in scadere cu peste 2% fata de acelasi trimestru din 2010.

"Odata cu lansarea Fiber Power am repozitionat produsul de internet oferind acum cea mai mare viteza de internet din Romania - 120Mbps. Aceasta repozitionare a contribuit la o usoara crestere a vanzarilor de abonamente de internet, astfel incat in al doilea trimestru putem vorbi de o crestere a bazei de clienti de internet care in prezent ajunge la 258.000", a declarat Severina Pascu, directorul executiv al UPC Romania.

UPC a negat luna trecuta ca ar derula discutii cu RCS&RDS privind o potentiala tranzactie

Luna trecuta, Bogdan Chiritoiu, presedintele Copnsiliului Concurentei a declarat intr-un interviu pentru HotNews.ro ca noua Lege a Concurentei da posibilitatea ca firmele care doresc sa realizeze o concentrare economica sa notifice aceasta intentie catre autoritate, inainte de semnarea actului si ca in acest an juristii RCS&RDS si ai UPC ar fi intrebat institutia care ar putea fi obiectiile Consiliului la o eventuala fuziune.

Dupa cateva zile, UPC Romania a reactionat pentru prima data de la aparitia acestor informatii in piata cu urmatoarea declaratie: "In ultimele luni, au existat multiple speculatii in piata si zvonuri cu privire la o eventuala preluare a UPC de catre RCS&RDS. Dorim sa clarificam aceasta situatie: UPC nu deruleaza niciun fel de discutii cu RCS&RDS pe tema unei potentiale tranzactii. Singurul angajament al UPC este in fata propriilor clienti, acela de a le oferi servicii de televiziune, internet si telefonie la cele mai inalte standarde".


Citeste mai multe despre   
























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

3054 vizualizari

  • +1 (3 voturi)    
    Curand urmeaza Dolce .... (Miercuri, 3 august 2011, 12:56)

    DanA [anonim]

    Sa vedeti acuma cati clienti va pierde si Dolce TV cu noile pachete de programe , cu preturi mai mari si alta grila de programe pe pachet ! Deci de la 05.08.11 nu se mai respecta contractele : iar eu care am pachetul de 4.9 e + Discovery travel world science ..... din data de 5 august sant incadrat la pachetul Extra de 7.3 e fara Travel .... iar daca vreau sa vad si travel musai sa primesc pachetul maxim la 11.0 e !!! Norocul meu ca mai am doar 4 luni de contract . ( Am omis ceva : rezilierea din partea mea , ma costa 60 e !! ha ha )
    • 0 (0 voturi)    
      reziliere romtelecom (Miercuri, 3 august 2011, 18:05)

      dan [anonim] i-a raspuns lui DanA

      eu am terminat contractul cu ei acum 1 luna si nu au vrut sa-mi dea extraoptiunea hbo gratuit pentru resemnare 2 ani, la un total factura de 80 ron dolce+fix+internet
      asa ca bye bye rtc, chiar m-au enervat
  • +4 (4 voturi)    
    mi se pare normal (Miercuri, 3 august 2011, 12:57)

    rakkone [utilizator]

    In tampenia mea am zis sa le dau o noua sansa (am mai fost clientul lor acum cativa ani si am renuntat pentru serviceul inexistent, cand pica ceva mureai la telefon si nu raspundea nimeni, "acum toti operatorii sunt ocupati, va rugam asteptati"). Am sunat acum o luna pentru a-mi lua net+telefonie+cablu de la ei la noua adresa, m-am reintalnit cu bunul meu prieten robotul telefonic. Dupa 25 (douazecisicinci) de minute de asteptare cu "toti operatorii sunt ocupati" in ureche, am renuntat. Daca pentru a te abona la ei te izbesti de un asemenea zid, la ce sa ma astept cand am o problema si nu imi merge ceva si trebuie sa ii sun pentru a anunta pana??
    Spre deosebire, la mult-hulitul Romtelecom ti se raspunde aproape de instant fie la abonari, fie la service.
    Pentru mine Astral/UPC sunt morti ca furnizori de orice pentru totdeauna, nu ii voi mai "deranja" niciodata.
  • +1 (3 voturi)    
    Fara sa fac reclama sau antireclama (Miercuri, 3 august 2011, 12:58)

    AntonH [utilizator]

    Ziua cand am renuntat la UPC si am trecut la concurenta a fost pentru mine o zi fericita. Dintr-o data am avut net mai bun, semnal mai bun si canale mai multe la TV, toate astea la aproape jumate de pret. Nu ma mir ca pierd intr-un ritm ametitor clienti
  • +2 (4 voturi)    
    asa merita (Miercuri, 3 august 2011, 13:02)

    je [anonim]

    asa merita nesimtitii, in Timisoara cand au avut monopol si-au batut joc de clienti
  • +2 (2 voturi)    
    UPC nu a inteles ce a preluat (Miercuri, 3 august 2011, 14:05)

    StefanV [anonim]

    Inca de acum 8 ani Astral era mult in urma RDS. Dar creescusera destul de mult si destul de bine cu 2 ani inainte de preluarea Astral de catre UPC. UPC nu a inteles ce a preluat. In primul rand, Astral avea mai multi clienti decat avea UPC in Romania. Astral oferea mai multe servicii decat oferea UPC. Cu toate acestea, UPC a insistat sa-si impuna gestiunea si software-ul (care nu erau configurate pentru serviciile oferite de catre Astral). Apoi, nu au inteles ce fel de clienti are Astral... si au pierdut inca din primele luni dupa preluare..... si au continuat sa piarda clienti si in urmatorii ani....si inca mai pierd.
  • +1 (1 vot)    
    se zvonea că... (Miercuri, 3 august 2011, 14:09)

    sdajkviuqce [utilizator]

    ..UPC va fi cumpărat de RDS,un alt mastodont care la capitolul relația cu clientul este zero. Opinia mea este ca Romtelecomul chiar daca are viteze mai mici sunt cei mai serioși. In fond 30-40Mbps pe VDSL si fara limita de calculatoare conectate(vezi RDS) plus router wireless sunt arhisuficiete pt un user obișnuit. Nu mai pun la socoteala ca RTC nu mi-a picat nici măcar o dată in ultimii 5 ani.
  • +2 (4 voturi)    
    Si eu am renuntat la UPC (Miercuri, 3 august 2011, 14:28)

    cristi [anonim]

    Sunt unul din cei 15.500 de clienti care au renuntat la UPC in trim. II. Regresul asta are probabil mai multe explicatii.
    Eu nu am avut o problema cu calitatea produselor lor (nu aveam decat TV digitala), ci cu atitudinea companiei. Mi-au intrerupt semnalul TV pentru ca intarziasem 7 (sapte) zile plata facturii, fara sa ma anunte/someze. Am sunat si am cerut explicati si mi s-a spus ca asta se intampla daca nu platesc la timp. Degeaba am spus ca nu a fost rea vointa, ci ca am uitat, ca ar fi trebuit sa ma someze si ca, la urma urmei, e vorba de o intarziere de numai 7 zile.
    Nu as avea nimic impotriva unor masuri extreme ca aceasta, insa clientul ar trebui atentionat si eventual somat, dar sa aiba posibilitatea sa achite inainte de a-i fi intrerupt semnalul. Nu toti clientii sunt rau platnici.
    Cred ca o companie trebuie sa-si cunoasca bine clientii, sa aiba un istoric al colaborarii cu acestia ca sa poata sa aibe reactiile potrivite. E limpede ca UPC nu-si cunoaste clientii si nu e interesata de o relatie buna, pe termen lung cu clientii sai. De asta am plecat de la ei, de asta au plecat si altii si or sa mai plece.
  • 0 (0 voturi)    
    de bine pentru UPC (Miercuri, 3 august 2011, 17:27)

    Ilie [anonim]

    Sunt abonat din Cluj de pe vremea Astralului. Anul trecut am avut intreruperi la net si telefon din ce in ce mai dese. Din pacate tehnicienii de la server nu au luat decizia tehnica normala, aceea de a mi se schimba modemul vechi de pe vremea Astralului. In decembrie anul trecut s-a intamplat ca in timp ce vorbeam la server sa se intrerupa telefonul. Asa au decis ca modemul trebuie inlocuit. Din acel moment si pana in acest moment, deci mai bine de noua luni NU AM AVUT NICI O INTRERUPERE LA NET SI TELEFON !!!!! Pe cuvant de onoare! Se poate verifica la server aceasta treaba. Sunt multumit si de calitatea semnalului TV analog. Concluzia: UPC sa schimbe toate modemurile vechi.
  • 0 (0 voturi)    
    Din respect pt. adevar (Miercuri, 3 august 2011, 21:59)

    ElHobolan [anonim]

    As dori sa va informez ca in anul 2006, primul an dupa preluarea Astral Telecom, UPC-ul a avut o crestere a numarului de clienti de peste 10.000 la nivelul zonei Bucuresti (aprox. 4 - 5% crestere, raportat tot la nivel de Bucuresti), dezastrul a inceput din 2007, an in care a pierdut clienti pe toate segmentele si in toate zonele.

    Si de atunci ... doar in jos, indiferent de multiplele lor incercari de a aranja contabil cifrele.

    Pana si in articolul acesta in care citesti din titlu ca UPC pierde clienti, ei tot "performanti" se vad, desi important este cum te percepe clientul nu cum te percepi tu.

    Le doresc succes, ca e pacat de munca pe care au facut-o altii pana prin 2006 cand UPC era lider national si avea peste 1,3 milioane de clienti doar pe TV.
  • -1 (1 vot)    
    Sunt multumit de UPC (Joi, 4 august 2011, 4:11)

    catalinman [anonim]

    Personal sunt multumit de UPC..
    Am de la ei toate serviciile si nu am avut probleme .Calitatea pe tv este cea mai buna, oferta de canale tv e cea mai diversificata, numarul canalelor tv pe digital ajungand la 140..cu mult peste concurenta..
    Internetul Fiberpower 120 este cel mai rapid din piata, telefonia isi face treaba..
    • 0 (0 voturi)    
      acest comentariu (Joi, 4 august 2011, 21:57)

      AntonH [utilizator] i-a raspuns lui catalinman

      imi miroase a reclama mascata. Nu zice tot adevarul , cosmetizeaza faptele.... Draga Catalin, zi-ne te rog la ce abonament ai tu 140 canale? Iar netul cat te costa? Cat ai download-upload real (nu ma intereseaza cat e maxim)?


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri