Auto
WSJ: Renault și Nissan pregătesc reduceri de costuri de miliarde Alianța Renault - Nissan urmează să dezvăluie, în această săptămână, un plan de reducere a costurilor cu miliarde de dolari iar Nissan încearcă să își reducă capacitatea de producție cu încă un milion de vehicule, potrivit unor susrse familiarizate cu planurile, citate de Wall Street Journal.Probleme la Renault: Guvernul francez cere companiei să nu mai investească în uzinele din alte ţări
Dacia produce la 85% din capacitate la Mioveni. Proiectul de extindere a uzinei rămâne suspendat. Ce spune șeful companiei despre eventuale disponibilizări Dacia a tot crescut producția auto de când a reluat-o și a ajuns la 1.200 de mașini/zi, dar nu se știe când va atinge maximul, totul depinzând de cererea de mașini în UE și de cum vor ajuta guvernele achiziția de mașini. Dacia avea un proiect de 100 milioane euro pentru creșterea cu 15% a capacității de producție, o parte din el s-a făcut, iar restul rămâne suspendat, cum a anunțat compania în februarie, spune Christophe Dridi, șeful Dacia. Despre posibile concedieri, Dridi spune că nu sunt planuri în acest sens ”dar trebuie să ne ajute și piața”.
Şeful Aston Martin părăseşte compania. El ar putea fi înlocuit de directorul Mercedes-AMG Andy Palmer, directorul executiv al Aston Martin pleacă de la conducerea producătorului auto şi ar putea fi înlocuit de Tobias Moers, CEO al Mercedes-AMG, potrivit unor surse citate de Reuters.
Probleme la Renault: Guvernul francez cere companiei să nu mai investească în uzinele din alte ţări Guvernul de la Paris vrea ca Renault să nu-şi mai dezvolte capacitatea de producţie peste hotare, în schimbul pachetului de salvare de cinci miliarde de euro, a afirmat duminică ministrul francez al Mediului, Elisabeth Borne, transmite Reuters.
Cum a ajuns Renault din nou într-o situație critică și salvarea ce ar putea veni de la statul francez Renault are din nou nevoie de ajutorul statului francez, iar de data aceasta lucrurile sunt și mai complicate decât în alte situații dificile din istoria mărcii, fiindcă se vorbește de posibila închidere a unor uzine din Franța, lucru de care statul nici nu vrea să audă. Încă dinainte de scandalul Ghosn, Renault suferea, iar acțiunile au scăzut dur în ultimii doi ani. În articol puteți citi despre cum Renault a ajuns din nou într-o situație extrem de gravă.
Piaţa auto se va contracta anul acesta, iar vânzările de maşini electrice vor scădea cu 18% Vânzările de maşini cu motoare cu combustie vor scădea cu 23% în 2020, iar piaţa maşinilor electrice se va contracta cu 18%. Mașinile electrice vor ajunge să ocupe 31% din parcul auto peste 20 de ani, potrivit Mediafax.Ce mașini noi au cumpărat românii într-unul din cei mai ciudați ani de când există date despre piața auto
Renault vrea să renunțe la 400 de oameni de la uzina din Slovenia, din cauza scăderii cererii Renault intenționează să reducă efectivele uzinei din Novo Mesto (Slovenia), după ce vânzările modelului Clio au fost afectate de uriașa criză sanitară. Planul ar fi o reducere cu peste 10% a numărului de angajați la uzina care produce anual peste 200.000 de mașini.
Vânzările de automobile electrice scad în acest an, dar mai puţin faţă de celelalte vehicule Înmatriculările globale de automobile electrice urmează să înregistreze un declin de 18% în acest an, însă este vorba de o contracţie mai mică faţă de cea înregistrată de automobilele echipate cu motoare cu combustie internă, au anunţat marţi analiştii de la BloombergNEF (BNEF), transmite Reuters.
Vânzările Dacia în Europa au scăzut cu 53% în primele luni ale anului Vânzările Dacia în Europa, în primele patru luni ale anului, au scăzut la 93.258 unități, un minus de 53% față de perioada ian-apr 2019, informează ACAROM - Asociatia Constructorilor de Automobile din Romania si ACEA.
Ce mașini noi au cumpărat românii într-unul din cei mai ciudați ani de când există date despre piața auto Anul 2020 a demarat cu patru luni consecutive de scădere în România, după ce și în luna aprilie, se consemnează (ca de altfel, în întreaga Europă) o scădere a pieței totale comparativ cu luna similară a anului anterior, de data aceasta mai puternică, respectiv –52,6%. Unele mărci au scăzut cu 50%, altele au reușit să crească, mașinile electrice sunt pe plus, iar SUV-urile au scăzut mai puțin decât media pieței, arată datele APIA.
Ford a donat 22.000 de viziere produse la fabrica sa din Craiova. Pe 4 mai s-a reluat producția auto, dar se va atinge maximul în câteva luni Ford România anunță că ieri, peste 22.000 de viziere fabricate la uzina din Craiova în timpul stării de urgență, au fost donate la 40 de instituții publice locale. Ford Craiova a reluat producția de vehicule și de motoare în data de 4 mai, în mod etapizat, cu aproximativ jumătate din angajații companiei, care lucrează într-un singur schimb, asigurând în același timp distanțarea socială și implementarea protocoalelor de sănătate și siguranță la locul de muncă. Ford Craiova continuă să crească treptat volumele sale de producție în următoarele câteva luni, înainte de reluarea completă a acesteia.
Trotinetele Lime se întorc pe străzile din București Startup-ul de mobilitate urbană cu trotinete electrice Lime își reia, de vineri, 15 mai, activitatea în București, cu o serie de măsuri și recomandări de siguranță anti-coronavirus COVID-19 pentru utilizatori, a anunțat firma americană.
Revenirea nu va fi rapidă - Volkswagen încetinește din nou producția, din cauza cererii reduse Volkswagen va încetini producția timp de patru zile la uzina din Wolfsburg, unde lucrul fusese reluat pe 27 aprilie, de data aceasta problema fiind cererea scăzută. Optimiștii sperau într-o revenire rapidă, dar lucrurile nu stau deloc bine. Producătorii auto germani speră ca statul să dea drumul unui program de tip Rabla asemănător cu cel din 2009. Autoritățile au refuzat însă și se vor purta noi discuții.
Michelin a redeschis și fabrica din Prahova. Ce măsuri a luat compania în unitățile din țară Francezii de la Michelin au anunțat că au reluat producția și la uzina de la Florești, după ce pe 8 și 21 aprilie au reluat producția la cele două fabrici din Zalău. În unitățile companiei, angajaților li se ia temperatura, primesc măști și dezinfectanți, iar cantinele rămân închise. În acest context, masa angajaţilor constă în hrană rece şi este servită în zone special amenajate unde se poate menţine o distanţare de 2 metri între persoane.
Veniturile companiilor din industria auto ar putea scădea cu 40% din cauza crizei - analiză ​O analiză efectuată de Boston Consulting Group asupra mai multor companii din acest sector din România arată un impact potențial foarte mare: într-un scenariu sever veniturile ar scădea chiar și cu 40%. Companiile din domeniul auto (producători de echipamente originale/OEM-uri, furnizori, dealeri) sunt mult mai bine poziționate acum decât au fost în criza din 2008-2009, deoarece și-au îmbunătățit fluxul de numerar, au mărit capacitatea de utilizare, și-au schimbat portofoliile de produse pentru a răspunde cererii cumpărătorilor și au instituit o disciplină mai mare prin stimulente de vânzare cu amănuntul.
Dacia produce la două treimi din capacitate. Când se apropie de maxim și ce ar putea urma Dacia a reluat producția de mașini pe 4 mai, a ajuns acum să producă la 67% din capacitate, iar în două săptămâni se va ajunge la 85% din capacitate, a spus șeful companiei, Christophe Dridi. Nu se știe când va ajunge uzina la 100% capacitate, totul depinzând de cererea din cele mai mari piețe din Occident și de modul în care aceste țări vor relaxa restricțiile, a mai spus el. Dridi spune că a cerut autorităților măsuri suplimentare de susținere a activității și de păstrare a locurilor de muncă și după perioada de șomaj tehnic.
Piața auto din Rusia a avut un aprilie negru Vânzările de mașini noi din Rusia au scăzut cu 72,4% în aprilie, comparativ cu un an mai devreme, a declarat marți Association of European Businesses (AEB), pe fondul epidemiei de coronavirus a încetinit producția și a oprit operațiunile dealerilor, anunță Reuters.
Mașinile diesel au scăzut la sub 30% cotă de piață în UE. Electricele au fost marile câștigătoare, dar cota lor de piață rămâne scăzută În primele trei luni din an toate piețele au scăzut, mai ales că în martie vânzările de mașini noi s-au prăbușit, însă datele ACEA indică o scădere de 33% atât la diesel, cât și la benzină, și o dublare a vânzărilor de mașini electrice încărcabile la priză. La capitolul mașini pur-electrice, în România s-au înmatriculat 271 în trei luni, cu 27% mai mult decât în primul sfert din 2019. În Germania s-au înmatriculat însă 26.000 de mașini 100% electrice.
Producția auto la Dacia și Ford a scăzut cu 63% în martie și aprilie În perioada martie - aprilie au fost produse în România un număr de 32.033 autoturisme, o scădere de 63% față de perioada similară din 2019. Din 19 martie și până pe 4 mai uzinele nu au produs mașini, din cauza pandemiei. În cele două luni din 2019 fuseseră produse 86.000 de mașini, dar acum, Dacia a produs 18.448 unități la Mioveni și 13.585 mașini au fost produse de Ford Craiova, arată datele ACAROM.
Ce se schimbă la fabricile Bosch din România - Se instalează separatoare, angajații sunt sfătuiți să evite lifturile, la cantină sunt mult mai puțini oameni simultan Bosch, companie cu 8.000 de angajați pe plan local, a luat o serie de măsuri pentru a proteja angajații împotriva infecției cu noul coronavirus. Cei care pot, vor lucra în continuare de acasă, a fost adoptat și orarul de muncă flexibil, iar la birouri se va păstra distanța de 1,5 metri între persoane, au spus cei de la Bosch, într-un răspuns pentru HotNews.ro. În spațiile comune vor fi puse separatoare și un număr mult mai mic de oameni vor avea acces simultan într-un spațiu. Lifturile vor putea fi folosite de maxim două persoane în același timp, dar angajații sunt sfătuiți să le evite.

ESRI

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by