Auto
Nouă abordare la stațiile pentru mașinile electrice din România: fără abonament, taxare mai transparentă, prețuri mai mari Cea mai extinsă rețea națională de încărcare pentru mașini electrice, Renovatio e-charge, renunță la abonamente și tarifează mai transparent încărcarea, începând cu 1 Iunie 2018. Kilowat-ul va fi botezat Unitate pentru „a fenta” legislația, iar prețurile sunt mai mari decât cele propuse inițial, astfel că încărcarea unei mașini la aceste stații rămâne la fel de dezavantajoasă pentru utilizator, față de încărcarea acasă, peste noapte. Prețurile per kWh (Unitate) sunt de cel puțin trei ori mai mari la principalele stații din țară, comparativ cu tarifele pentru utilizatorii casnici.
Eforturile politice pentru creșterea vânzărilor de mașini electrice reprezintă o greșeală. Autonomia este catastrofală și trebuie investite miliarde, spune șeful companiei de închirieri auto Sixt Efortul depus de guvernele din multe țări europene pentru a încuraja răspândirea mașinilor electrice este o eroare politică ce costă foarte mult, spune șeful companiei de închirieri auto Sixt, citat de Reuters. Erich Sixt enumeră mai multe dezavantaje ale mașinilor electrice și spune că nu are încredere în viitorul lor. În prezent sub 2% dintre mașinile noi vândute în Europa sunt 100% electrice, iar autoritățile din multe țări au subvenții pentru cei care cumpără.
Mașinile diesel sunt terminate. În câțiva ani vor dispărea, spune comisarul european pentru industrie. Ce recomandare are pentru România Mașinile diesel sunt terminate. În câțiva ani vor dispărea. Tehnologia aceasta este de domeniul trecutului. Sunt spusele comisarului european Elzbieta Bienkowska, care susține că țări precum România, Polonia și Slovacia ar trebui să crească numărul recall-urilor auto la mașinile care au emisii extrem de mari de NOx. Ponderea diesel-ului în totalul vânzărilor auto în UE a scăzut în ultimii ani, după scandalul Volkswagen.Eforturile politice pentru creșterea vânzărilor de mașini electrice reprezintă o greșeală. Autonomia este catastrofală și trebuie investite miliarde, spune șeful companiei de închirieri auto Sixt
Donald Trump intenţionează să taxeze importurile de automobile din Statele Unite Preşedintele american, Donald Trump, intenţionează să impună noi taxe vamale pe importurile de vehicule în Statele Unite, potrivit unui comunicat al Casei Albe publicat miercuri.
Bosch discută cu autoritățile pentru a testa mașini autonome pe străzile din Cluj și ar vrea să construiască și o pistă de testare pentru aceste mașini ​Bosch testează de câțiva ani soft-urile care se vor regăsi pe mașinile capabile să se conducă singure, dar compania este în discuții pentru a face un pas important: obținerea autorizației de a testa mașinile autonome în Cluj. Testele s-ar face în deplină siguranță, cu doi oameni la bord, iar compania ar vrea să construiască în zona Clujului și o pistă de testare pentru mașinile autonome, a spus pentru HotNews.ro, Dennis Raabe, șeful centrului de inginerie pe csre grupul german îl are în Ardeal.
Ian Pearson (Ford) către Guvern: Nu doar că VREM să vă respectați promisiunile privind infrastructura, TREBUIE Ford România tocmai ce a confirmat o nouă investiție de 200 milioane Euro la Craiova, de aproape patru ori mai mult decât a plătit pe toată fabrica în 2008, totul pentru a demara producția unui nou model. Uzina Ford din Craiova va produce, pentru prima oară sub patronaj Ford, două modele pe aceeași linie de fabricație. Am vorbit cu șeful Ford România despre noua investiție și despre infrastructură, iar mesajul este cât se poate de clar: infrastructura de transport TREBUIE dezvoltată pentru ca noi proiecte să vină la noi în țară.
VIDEO Hamburg devine în câteva zile primul oraș german care introduce interdicții pentru mașinile diesel. Sunt vizate mașinile cu norme inferioare celei Euro 6 Hamburg, al doilea oraș german ca mărime, introduce de la 31 mai restricții pentru mașinile diesel cu normă inferioară celei Euro 6, fiind instalate deja 100 de indicatoare care anunță măsura. Interdicția se aplică de la 31 mai pe numai două străzi, dar o decizie recentă a justiției germane deschide calea pentru restricții în multe orașe.
VIDEO ​Test Drive Suzuki Swift Sport - esențele tari se țin în sticluțe mici Suzuki Swift Sport vine în 2018 regândit și reinventat, pentru prima dată în istoria sa având motor turbo și mai mulți Cai Putere ca niciodată: 140. Masa redusă, cutia de viteze calibrată foarte bine, suspensiile echilibrate și sistemul de direcție precis fac din această mașină una ideală de intrare în lumea hot hatch-urilor. Suzuki Swift Sport nu este, însă, perfect, și are minusuri care țin în principal de tonalitatea ansamblului motor-eșapament și de faptul că limitarea turației motorului intervine prea devreme. L-am condus la testele internaționale pentru presă organizate în Malaga, Spania, și am pregătit pentru voi un review detaliat.
​VIDEO/FOTOGALERIE Test Drive cu patru modele Skoda 4×4 pe zăpadă și gheață. Cum a fost la Skoda 4×4 Winter Experience în Finlanda Finlanda e cunoscută pentru Moș Crăciun, pentru reni și pentru faptul că ninge până-n Iunie. Dar și pentru celebrele circuite amenajate pe zăpadă sau gheață, unde mașini produse în toate colțurile lumii sunt testate în condiții dificile de iarnă. Pe unul dintre aceste circuite celebre, situat în Rovaniemi, m-am distrat cu patru modele diferite ale Skoda, toate 4×4, să înțeleg mai bine cum funcționează sistemele și de ce clienții sunt topiți după mașinile cu tracțiune integrală. Ce a ieșit poți vedea în clipul de mai jos, iar specificații tehnice și alte informații utile despre gama Skoda 4×4 poți găsi sub video.
Elon Musk admite că Model 3 are probleme de frânare, după ce o renumită revistă pentru consumatori a criticat intens mașina Elon Musk a admis că Model 3, cea mai accesibilă mașină electrică lansată de compania Tesla, are probleme de frânare și a promis că ele se vor rezolva. Totul vine la foarte puțin timp după ce renumita revistă americană Consumer Reports a testat mașina și verdictul a fost că nu o recomandă consumatorilor, din cauză că distanța de frânare este prea mare și uriașul touch-screen din bord este greu de folosit.
Ford anunță un al doilea model la Craiova, investiții de 200 milioane Euro și 1.500 locuri de muncă noi Ford a anunțat că va produce un al doilea model în uzina auto din Craiova, ceea ce presupune noi investiții, de 200 milioane Euro, precum și crearea a 1.500 noi locuri de muncă. Noul model se va adăuga producției actualei generații a SUV-ului de clasă mică Ford EcoSport și motorului 1.0 EcoBoost, a anunțat Ford. Compania nu a precizat despre ce model este vorba, dar cel mai probabil va fi un crossover sau SUV, din moment ce compania pune accent puternic pe acest segment.
China reduce la 15% taxele vamale la importurile de mașini, de la 1 iulie China va reduce de la 25% la 15% taxele vamale pentru automobilele importate, începând cu 1 iulie, a anunțat marți ministerul Finanțelor, la câteva zile după anunțul unui armistițiu comercial cu Statele Unite, scrie AFP.
Vânzările de autoturisme ecologice noi au crescut cu 83,02% în primele patru luni din 2018 Vânzările de autoturisme ecologice noi au crescut cu 83,02% în primele patru luni din 2018, comparativ cu aceeaşi perioadă din anul anterior, până la 1.003 unităţi, de la 548 de unităţi cât se consemnaseră în 2017, reiese din statistica Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Autoturisme (APIA), consultată de Agerpres.
Premieră pentru Daimler: Va produce mașini Mercedes în Franța Daimler AG va investi masiv în fabrica sa din Franţa, unde va produce pentru prima dată maşini Mercedes-Benz, transmit DPA şi Reuters, citate de Agerpres.
Ford Fiesta Active pornește de la 15.650 Euro cu TVA în România, rival pentru Dacia Sandero Stepway și Hyundai i20 Active Ford Fiesta Active – versiune cu aspect și veleități de SUV a modelului de segment B Ford Fiesta – pornește de la 15.650 Euro cu TVA în România, concurând pe piață cu modele precum Dacia Sandero Stepway și Hyundai i20 Active. Modelul celor de la Ford se diferențiază prin motorizări mai performante, tehnologii mai avansate și, desigur, un preț mai mare ce reflectă toate acestea.
Dieselgate: Porsche va rechema 60.000 de mașini care sunt echipate cu soft-uri frauduloase de păcălire a testelor de emisii Autoritățile germane au cerut Porsche să recheme 60.000 de mașini Macan și Cayenne de la Porsche pentru că sunt echipate cu soft-uri neautorizate gândite să disimuleze nivelul real al emisiilor poluante. Solicitarea a fost făcută de autoritatea germană KBA care vrea ca soft-urile în cauză să fie înlăturate de pe mașini, scrie AFP.
Și la Salonul Auto de la Paris vor fi absențe notabile. Volkswagen, Ford și Opel se numără printre mărcile fără standuri Volkswagen a anunțat că nu va participa la cel mai mare salon auto european al toamnei, cel de la Paris, alăturându-se unei liste mai lungi de mărci care consideră că nu are sens să investească într-un stand. În ultimii ani, la saloanele mari de toamnă tot mai multe mărci au renunțat să mai vină și câteva au renunțat și la principalul salon din primăvară, de la Geneva.
Ce se schimbă din 20 mai la ITP-ul pentru autovehicule Din 20 mai intră în vigoare reguli noi în legătură cu ITP-ul mașinilor, una dintre ele permițând suspendarea înmatriculării unui vehicul fără Inspecţie Tehnică Periodică (ITP) valabilă, precum şi dacă vehiculul nu a fost înscris pe numele proprietarului de drept la 90 de zile de la achiziţionarea lui. Tot din această săptămână stațiile ITP vor fi obligate să înregistreze video activitatea și să păstreze înregistrările.
​VIDEO/FOTOGALERIE Dacia a ajuns să aibă 800 de roboți în uzina de la Mioveni. La ce sunt utilizați și ce ar putea urma Primii roboți au apărut acum șapte ani la Automobile Dacia, iar în 2015 numărul lor crescuse simțitor. Acum sunt peste 800 de roboți la uzină și alte 118 mici vehicule autonome care transportă piese, automatizarea existând în aproape toate secțiile mari. Robotizarea va continua cel puțin până în 2020, dar cei de la Dacia nu au vrut să spună cu cât va crește numărul roboților industriali. Intră în articol pentru a vedea cum arată zonele din uzina cu cel mai mare grad de robotizare.
Petru Văduva revine la conducerea Grupului Țiriac Petru Văduva revine la vârful structurii de management a Grupului Țiriac, la zece ani de la prima sa interacţiune cu familia Țiriac. Văduva reia colaboararea cu holdingul ce înglobează în structura sa peste 40 de companii cu activităţi în domenii precum auto, financiar, imobiliar sau aviaţie. Petru Văduva preia funcţia de CEO de la Dragoş Dinu care îşi încheie mandatul de patru ani în cadrul Țiriac Holdings. Sub conducerea lui Dragoş Dinu a fost restructurată şi consolidată divizia auto a Grupului Țiriac, în timp ce aria imobiliară a înregistrat progrese relevante prin dezvoltarea de noi proiecte, a anunțat compania.

ESRI

Top 10 articole cele mai ...




citeste mai multe stiri pe www.bursa.ro

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version