Auto
Divizia Waymo a Google a semnat un parteneriat cu Renault-Nissan pe tema mașinilor autonome Alianța Renault-Nissan și Waymo LLC au semnat un parteneriat pentru a explora diverse utilizări ale mașinilor autonome în Franța și Japonia, a anunțat grupul auto. Waymo, parte a holding-ului Alphabet, este celebră pentru mașinile autonome și are și un parteneriat cu Fiat-Chrysler.
Industria auto are o contribuţie de 14% în PIB şi de 26% în exporturi, spune șeful Automobile Dacia ​Industria auto reprezintă una dintre cele mai importante forţe economice ale României, cu o contribuţie de 14% în PIB şi de 26% în exporturi, a afirmat, miercuri, într-o conferinţă de presa, Christophe Dridi, director general Automobile Dacia şi Groupe Renault România, citat de Agerpres.
Alianța Renault - Nissan începe să se dezmembreze în lipsa lui Carlos Ghosn. Unele departamente concediază oameni, altele nu au proiecte noi - FT În absența lui Carlos Ghosn, aflat în închisoare, alianța Renault-Nissan pare să se dezintegreze, scrie Financial Times care a vorbit cu mulți oameni din celoe două companii. Unele departamente comune fac concedieri, altele pur și simplu nu mai au proiecte noi și tot mai multe legături stabilite între cele două mari companii încep să se șubrezească. Ghosn este în așteptarea procesului și nu este posaibilă o reîntoarcere a sa la cârma alianței.
#ElectricRomânia, ziua 5: Audi e-tron e un vârf tehnologic, dar retrovizoarele digitale sunt de evitat Cu Audi e-tron și ale sale retrovizoare digitale am unit două piețe ale Unirii superbe din Vestul României, în ziua a cincea de #ElectricRomânia: Piața Unirii din Oradea și Piața Unirii din Timișoara. Cu alte cuvinte, aproape 200 de kilometri la bordul primului model 100% electric al Audi, numit e-tron. Mașina e spectaculoasă din multe puncte de vedere și are o autonomie mare, dar „oglinzile” retrovizoare digitale, bazate pe camere video și monitoare, aș zice că sunt de evitat. Detaliez, în acest articol, plusurile și minusurile lui Audi e-tron.
Premieră în domeniul asigurărilor auto: În sfârșit, poți scădea costul asigurării în funcție de modul în care conduci! Ne dorim mereu să plătim prețul corect pentru serviciile pe care le primim, chiar dacă adesea suntem constrânși să acceptăm tarife standardizate ce nu corespund situației reale. Cel mai bun exemplu în acest sens sunt asigurările pentru mașinile noastre, o categorie de servicii importante pentru care mulți dintre noi considerăm că plătim prea mult și ne-am dori să avem posibilitatea de a controla atât calitatea, cât și costurile acestora.
Renault a prezentat a doua generație a mașinii electrice Zoe, cu o autonomie maximă de 390 km Renault a prezentat a doua generație a mașinii electrice Zoe, cel mai vândut model 100% electric al mărcii, noul Zoe având o baterie mai mare și autonomie crescută cu 20%. În primul trimestru al anului Zoe a fost al doilea cel mai vândut model electric în Europa, după Tesla Model 3. BMW i3, Nissan Leaf și Volkswagen e-Golf sunt alte modele care se vând bine.
#ElectricRomânia, ziua 4: (Re)întâlnire cu regele e-Golf Volkswagen e-Golf este un „all-rounder” foarte bun – o mașină proiectată obsesiv și rafinată până la cele mai mici detalii. Oferă tehnologii de top fără să „strige” acest lucru, asigură o rulare excepțională pe orice fel de drum, iar dacă nu știi la ce să te uiți ai putea să juri că ai de-a face cu un Golf ca oricare altul. Frumusețea acestei mașini-rege a segmentului compact constă fix în subtilitatea execuției. O abordare pe care unii o urăsc, dar cine a apucat să o cunoască vreun pic nu mai iese din „regatul Volkswagen”. Dar e-Golf are și minusuri, cu care de fapt voi începe acest articol despre ziua a patra a turului #ElectricRomânia.
#ElectricRomânia, ziua 3: Ziua cea mai lungă, consumul cel mai mic A treia zi din #ElectricRomânia m-a găsit tot la volanul lui Renault ZOE Z.E. fiindcă în ziua a doua am parcurs prea puțini kilometri. Așa că fiecare dintre noi și-a păstrat mașina. De data aceasta, în ziua a treia, avem de parcurs circa 330 de kilometri, pe ruta Iași – Piatra Neamț – Târgu Mureș. În ziua care părea cea mai „de speriat”, viața cu micul ZOE Z.E. a fost frumoasă, iar la final de etapă am terminat cu un consum mediu de 13,1 kWh/100 km, ceea ce corespunde unei autonomii reale de 312 km (dacă aș fi continuat să rulez în continuare în același stil). Este cel mai mic consum pe care l-am avut vreodată cu un Renault ZOE Z.E.
#ElectricRomânia, ziua 2: Regăsire cu Renault ZOE Z.E. și întâlnire cu un cititor care are Jaguar I-PACE și BMW i3 Am condus ZOE Z.E. pentru prima dată chiar la începuturile modelului, în 2013. Mașina a evoluat constant de atunci, iar acum, în turul #ElectricRomânia, m-am regăsit pentru a nu știu câta oară cu ea. Am în continuare lucruri noi să-ți spun despre ZOE. Pe lângă informațiile despre mașină, în acest articol îți scriu despre oameni și locuri. Spre exemplu, Adrian Damoc, un cititor fidel din Roman, a vrut să iasă în întâmpinarea caravanei și să ne salute. „BMW i3 m-a făcut să cumpăr a doua mașină electrică a familiei, Jaguar I-PACE”, a mărturisit Adrian. El este exemplul perfect al clientului de mașină nouă care aduce schimbarea. Chiar și într-un oraș mic cum este Roman. Detalii, în articol.
​VIDEO INTERVIU Codul Rutier, depășit de tehnologie: vehiculele electrice nu sunt reglementate/ ”Nici noi nu știm pe unde trebuie să mergem: ori pe carosabil, ori pe trotuar”/ Trotineta electrică, mai eficientă decât mașina în orașele aglomerate Trotineta electrică poate fi, într-un oraș aglomerat, mult mai eficientă decât mașina. Sunt mulți români care folosesc vehiculele electrice - unii le închiriază, alții le cumpără. Sunt dispozitive de deplasare utile, dar și periculoase, uneori. ”Imi eficientizează timpul, este un mijloc de deplasare necesar. Merg pe trotuar, nu mă simt în siguranță pe carosabil” – spune Dan Rotaru, posesorul unui monociclu electric. ”Dincolo de adrenalină, trotineta electrică mă ajută enorm. Gropile și denivelările în astfalt sunt riscuri pe care ni le asumăm zilnic” – completează Dan Adrian Drăgan, fondatorul comunității de vehicule electrice. În România, Codul Rutier nu a ținut pasul cu tehnologia, iar astfel de dispozitive nu sunt reglementate prin lege.
#ElectricRomânia, ziua 1: Concluzii amestecate la primul contact cu Nissan LEAF Este prima dată când conduc a doua generație Nissan LEAF. Primele mele concluzii sunt amestecate: pe cât de mult strălucește la unele capitole, pe atât de mult dezamăgește la altele. Explic imediat. Nissan LEAF a fost, în 2018, cea mai bine vândută mașină electrică din Europa și are șanse mari să rămână lider de piață și în acest an fiindcă este disponibilă în tot mai multe țări, inclusiv în România. Atâția clienți nu pot greși, nu-i așa?
Vreți un Rolls-Royce? Un Aston Martin sau un Lamborghini? Acum e momentul, prețurile s-au prăbușit cu 50%! „Prețurile au atins un vârf în 2017 și acum scad – atât pentru mașini vechi, cât și pentru cele noi”, a scris Max Warburton, analist auto la Sanford Bernstein într-o notă către investitori. În special prețurile „la mâna a doua” pentru Rolls Royce, Aston Martin și Lamborghini au scăzut drastic, conform firmei de analiză a datelor Thinkum, care a verificat date de la 130 de dealeri auto pentru USA Today.
Comenzi vocale Google Assistant pe aplicația de navigație Waze Google a introdus de luni Google Assistant, cu comenzile sale vocale, și pe aplicația de navigație Waze, însă deocamdată doar în Statele Unite și numai în limba engleză, pe telefoanele cu sistemul de operare Android.
Exporturile industriei auto din Turcia au fost de 2,7 miliarde dolari în luna mai Exporturile realizate de sectorul auto din Turcia au scăzut în luna mai cu 0,2%, ajungând la 2,7 miliarde de dolari. În pofida acestei scăderi, este a doua cea mai bună lună mai înregistrată vreodată de exporturile sectorului auto turcesc, scrie Haberler, citat de Rador.
INFOGRAFIC Avantajele monitorizării auto în cifre: de la consum redus la siguranță sporită Chiar dacă de multe ori reducerea consumului de combustibil e considerată prioritatea numărul 1, când vine vorba de utilizarea unui serviciu de monitorizare auto cum este ViaTrack, beneficiile sunt multiple. Fie că vorbim de costuri de întreținere sau siguranță, costurile tale vor scădea substanțial, iar creșterea performanței va crește rapid.
​REPORTAJ Cel mai lung drum cu mașina electrică și prima ieșire din țară. Destinație: Budapesta Unii ar spune că „e nebunie curată”, alții că „e imposibil” să pleci cu o mașină electrică din București până la Budapesta. Și totuși… se poate. Mai mult decât atât, în România și Ungaria infrastructura pentru automobile electrice arată, deja, foarte bine. E fiabilă și dezvoltată alături de servicii conexe (magazine, restaurante, cafenele, toalete). În această aventură am învățat lucruri noi despre mașină, despre infrastructură și despre ce înseamnă să călătorești internațional cu un automobil electric, iar în acest articol îți povestesc și ție experiența. Poate îți va fi de folos cândva.
Opel a anunțat prețul unuia dintre cele mai așteptate modele electrice din piață Opel a anunțat că versiunea electrică de Corsa va costa de la 29.900 euro în Germania, preț similar cu cel al concurentului Renault Zoe, scrie Automotive News. Mașina va fi produsă la o uzină din Spania începând cu primele luni din 2020. În UE s-au vândut 61.000 de mașini electrice din toate mărcile în primele trei luni ale anului, aproape dublu față de anul trecut.
Românii și trotinetele electrice - Cât dau pe ele, cât merg și ce ne rezervă un viitor cu tot mai multe aplicații de închiriere Pe străzile din România se înmulțesc trotinetele electrice în mod rapid și vom vedea o ”explozie” a vânzărilor în doi-trei ani, spune șeful Evomag, unul dintre cei mai mari retaileri online de astfel de vehicule. Cele mai ieftine trotinete costă 1.000 de lei, iar bugetul mediu este de 2.000 de lei. Piața este stimulată și de aplicațiile de ride-sharing, trei companii fiind prezente în București, existând planuri de lansare și în alte orașe.
Dacia a avut în 2018 cifră de afaceri de 5,3 miliarde de euro și cel mai ridicat profit din istorie Automobile Dacia a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 5,3 miliarde de euro, în creştere cu 5% faţă de anul anterior, iar profitul a crescut cu 40%, la 162 milioane de euro, cel mai ridicat nivel din istoria companiei, relatează Mediafax.
Renault se arată interesată de propunerea de fuziune făcută de Fiat-Chrysler Consiliul de administrație al Renault și-a exprimat luni interesul față de proiectul de fuziune prezentat de Fiat - Chrysler, proiect ce ar duce la crearea unui gigant auto ce ar fi depășit doar de Toyota și Volkswagen Group. Practic, Renault acceptă oferta de a discuta pe subiect și rămâne de văzut dacă se va ajunge la un acord.

ESRI

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by