Auto
Segway iese din producție în iulie. De ce vehiculul nu a ajuns un mega-succes Segway-ul original va fi scos din producție la jumătatea lui iulie, a anunțat compania producătoare, vânzările simpaticului vehicul cu două roți fiind foarte mici. Segway a fost inventat în 2001 de un inginer american pe nume Dean Kamen și mulți au spus că va revoluționa modul în care ne deplasăm. Realitatea a arătat că previziunile au fost prea optimiste. Segway PT este produs la o fabrică din statul american New Hampshire.
Volkswagen este interesată să cumpere compania de închirieri auto Europcar Volkswagen este în discuții pentru a cumpăra compania de închirieri auto Europcar pe care a vândut-o acum 14 ani, scrie Reuters. Europcar are o capitalizare de piață de aproape 400 milioane euro, dar datoriile sunt mari.
Cifre alarmante: Restricțiile de circulație din prima lună a stării de urgență au dus la scăderea traficului auto și a numărului de accidente grave. Nu însă și a numărului de morți Deranjat de unele "abordări politicianiste sau conspiraționiste care ar încerca să submineze eforturile depuse de instituțiile statului în lupta anti-COVID", un deputat PNL a vrut să verifice dacă restricțiile de circulație impuse în starea de urgență s-au tradus și în scăderea numărului de victime din accidente auto, capitol la care România este campioană în UE de mai mulți ani. Ministerul Afacerilor Interne i-a răspuns acestuia în această lună, dar datele nu sunt tocmai îmbucurătoare.
Uzinele auto europene s-au redeschis, dar cele mai multe lucrează sub capacitatea maximă ​În afară de câteva excepții, toate uzinele auto europene s-au deschis, dar foarte puține au atins capacitatea maximă și în foarte puține locuri s-a revenit la numărul de schimburi de dinaintea pandemiei, scrie Automotive News. În UE s-au produs cu 2,5 milioane de mașini mai puțin din cauza opririlor de producție care au durat în medie 30 de zile, culminând însă cu o medie de 41 de zile în Italia și Regatul Unit, în timp ce în Suedia media a fost de 15 zile.
​VIDEO Test Drive Skoda Citigo e iV, o mașină electrică mică, cu baterie mare Skoda Citigo e iV este versiunea 100% electrică a citadinei Citigo – o mașină de clasa A (sau segment A) soră cu Volkswagen e-up! și SEAT Mii electric. Citigo e iV are o baterie mare raportată la dimensiunile mașinii (32,3 kWh net, respectiv 36,8 kWh brut), iar autonomia omologată în regim WLTP este 260 km. O medie anuală realistă de 220 km este perfect fezabilă în viața de zi cu zi. Am condus Skoda Citigo e iV în Haga, Olanda, iar în acest test drive, cu video, puteți vedea tot ce este important la acest model.
România și bilanțul negru al accidentelor rutiere - Cifrele care arată cel mai mic progres din UE în 20 de ani În Europa au murit peste 22.500 de oameni în 32 de țări din cauza accidentelor rutiere în 2019, arată datele ETSC, iar față de 2001 scăderea a fost de 56%. România a fost țara cu cea mai mică scădere a numărului de decese în ultimii 19 ani, iar în cei mai ”negri” ani s-a depășit pragul de 3.000 de morți. În articol puteți citi despre cum a scăzut numărul de victime din accidente rutiere în diverse țări în două decenii, ponderile fiind extrem de diferite.
Prețul lui Volkswagen ID.3 crește înainte de lansare, în pachet este inclus și un wall-box Volkswagen vine cu noutăți și lămuriri privind lansarea pe piață a celui mai important model al său din 2020: Volkswagen ID.3. Livrările către clienți vor fi onorate la începutul lunii Septembrie, prețurile au crescut cu circa 3.000 Euro față de anunțul inițial din Noiembrie 2019, iar în pachetul de livrare este inclus și un wall-box de încărcare acasă. Acesta din urmă este nou adăugat și poate explica, parțial, creșterea prețurilor. ID.3 va fi livrat inițial fără software-ul aferent sistemului de conectivitate cu telefonul mobil App Connect și fără software-ul complet de la sistemul head-up display cu realitate augmentată, a anunțat producătorul auto german. ID.3 vine pe o piață a mașinilor electrice extrem de competitivă, unde au un cuvânt greu de spus modele precum Nissan LEAF și Tesla Model 3, dar și BMW i3 sau Renault ZOE Z.E. dacă vorbim despre mașini cu doar puțin mai mici.
Vânzările de mașini au înregistrat o nouă scădere drastică în Europa. Unde a fost declinul mai mare și unde au arătat ceva mai bine cifrele Vânzările de mașini noi în UE au scăzut cu 52% în mai, față de luna mai 2019, iar la cinci luni piața este cu 42% sub nivelul din 2019, arată datele ACEA. În mai, deși multe dintre restricții au fost ridicate, unele piețe au avut scăderi dure, de peste 70% și doar în câteva declinul a fost mai mic de 35%. Iunie ar trebui să aducă cifre net mai mari.
Noi dovezi arată că fostul CEO al Renault-Nissan a fost înlăturat după o conspirație între directori ai Nissan, scrie Bloomberg ​Carlos Ghosn, puternicul șef al Renault-Nissan arestat în toamna lui 2018, ar fi fost înlăturat în urma unei conspirații între directorii Nissan nemulțumiți de planurile lui Ghosn privind fuziunea companiei japoneze cu Renault, scrie Bloombrg, care a obținut o serie de e-mail-uri din februarie 2018. Reamintim că Ghosn a fost arestat în noiembrie 2018 și a fugit din Japonia la finalul lui 2019, fiind acum la Beirut.
Ce mașini au căutat românii pe internet și ce modele au fost scoase la vânzare În luna aprilie, numărul de cumpărători de pe platforma online Autovit.ro a scăzut la jumătate (52%) față de luna ianuarie a acestui an. Totuși, luna mai a adus o revenire accelerată, iar numărul de cumpărători a ajuns pe finalul acestei luni la aproximativ 90% din volumul înregistrat în luna februarie. Volkswagen Golf, Audi A4 și VW Passat au fost cele mai căutate modele, iar în top zece au intrat și modelele Duster și Logan de la Dacia. Două treimi dintre anunțuri se referă la mașini de sub 5.000 de euro, iar jumătate dintre mașinile scoase la vânzare au fost diesel și 42% pe benzină.
Producția totală a Dacia și Ford a scăzut cu 30% în primele cinci luni Producția auto din România a scăzut cu 30% între ianuarie și mai după ce fabricile au fost închise mai mult de o lună din cauza crizei Covid-19. În luna mai producția s-a apropiat de 30.000 de mașini, aproape la fel cât a fost în martie și aprilie la un loc. Duster a fost modelul cu cele mai mari cifre de producție, arată datele ACAROM.
Ford și Volkswagen au anunțat o alianță. Vor construi împreună mașini electrice și vehicule comerciale și vor investi în mașini autonome Ford Motor Co și Volkswagen AG au anunțat miercuri că vor dezvolta împreună o serie de proiecte care să le ajute să facă economii, într-o perioadă foarte complicată. Ford va construi din 2023 în Europa un vehicul electric bazat pe o platformă a Volkswagen, previziunile fiind ca mașina să ajungă la vânzări de 600.000 de unități pe an. Din 2022 Volkswagen va construi pentru Ford vehicule comerciale, atât de dimensiuni mici, cât și mai mari, inclusiv bazate pe platforma pick-up-ului Ford Ranger.
Atacul cibernetic de la Honda a afectat 11 uzine. Două sunt încă oprite Atacul cibernetic de la Honda a fost unul dintre cele mai mari care au afectat industria auto în ultimii ani. Activitatea a 11 uzine a fost oprită, iar unele nu au pornit nici la trei zile de la incident, scrie AFP. Honda produce anual 5 milioane de automobile, dar este printre cei mai mari producători și la capitolul motociclete.
Piața mașinilor noi a scăzut cu 45% în mai. La SH declinul a fost mai redus Piața mașinilor noi a scăzut în mai cu 45%, dar s-a văzut o îmbunătățire simțitoare față de aprilie. La mașini second-hand din import scăderea a fost de 30%, iar la tranzacții cu mașini second-hand pe plan intern totalul a fost la jumătate față de luna mai din 2019, arată datele Poliției. Față de aprilie se poate însă constata o creștere importantă la toate capitolele.
Volkswagen l-a înlocuit pe Herbert Diess din funcția de director executiv al mărcii VW Volkswagen l-a înlocuit luni pe Herbert Diess din funcția de director executiv al mărcii VW, funcția fiind preluată de COO-ul Ralf Brandstaetter, care va conduce eforturile de reducere a costurilor la cele mai mari fabrici ale companiei din Germania, potrivit Mediafax.Dieselgate: Doi șefi ai grupului Volkswagen evită un proces cu un acord de 9 milioane de euro
Trei scenarii pentru piața auto în 2020 - De la optimism la semi-dezastru ​În general, după cinci luni din an se pot face previziuni destul de clare despre cum va merge piața auto în întreg anul, dar 2020 este cu totul special din cauza crizei coronavirus-ului care a dus vânzările de mașini la minime istorice în multe țări. Anul s-ar putea încheia cu scăderi ușoare ale pieței auto, dacă numărul de cazuri de Covid-19 va scădea spre zero. Însă, dacă un nou val va veni în toamnă și dacă vor fi impuse din nou restricții, scăderea ar putea fi de câteva zeci de procente. În multe țări europene piața auto a intrat în ”comă” în aprilie, dar luna mai a adus primele semne de speranță.
Bentley va renunța la un sfert dintre angajați și amână lansarea primei sale mașini electrice Producătorul de mașini de lux Bentley, parte a grupului Volkswagen, este cea mai recentă victimă a crizei și va renunța la 1.000 de angajați, aproape un sfert din efectiv. Compania a avut un prim trimestru bun, dar lucrurile s-au degradat apoi rapid. Bentley, parte a grupului Volkswagen, vrea să lanseze în 2023 primele modele hibride și în 2026 primele full-electrice.
Dacia electrică - Versiunea de serie va fi foarte asemănătoare cu conceptul, spune designerul șef al Renault Versiunea de serie a primului model electric Dacia va fi asemănătoare cu conceptul Spring prezentat la început de martie, a spus designerul șef al Renault, Laurens van den Acker, citat de Autocar UK. Designerul mai spune că au fost voci care spuneau că un model electric nu s-ar potrivi la Dacia, însă în realitate mulți așteaptă un model electric la preț acceptabil. Reamintim că Dacia a prezentat fotografii cu Spring, concept care ar fi trebuit arătat lumii la salonul de la Geneva, dar evenimentul a fost anulat cu câteva zile înainte.
România, în fruntea tărilor UE cu cele mai multe victime ale accidentelor rutiere. Câte accidente au loc la noi, în ce luni, în ce zile și cine le provoacă cel mai des. Județele cele mai periculoase pentru șofat Când mi-am lovit prima mașină (o Dacie veche, cumpărată în rate de la un prieten), eram într-o parcare de supermarket și mă grăbeam spre casă. Am dat în spate fără să mă gândesc că o șoferiță tocmai parcase perpendicular pe direcția mea de mers. I-am îndoit femeii portiera. Nimic serios, dar a trebuit să chemăm Poliția, care a venit rapid, a făcut fotografii, schițe și tot tacâmul prevăzut în legea care opera atunci. Habar nu aveam că tocmai intrasem în statisticile privind accidentele ușoare. Joi, INS a publicate datele privind accidentele rutiere pe 2019. În România au avut loc anul trecut 31.146 accidente de circulație cauzatoare de vătămări corporale. Cele mai multe au avut loc în interiorul localităților. Doar 10% din accidente au loc pe fondul întunericului. Aproape 85% au loc pe carosabil uscat. În zilele de weekend, vinerea au loc cele mai multe accidente.
Aston Martin va renunța la o cincime dintre angajați, din cauza scăderilor vânzărilor de mașini de lux Producătorul auto britanic Aston Martin a anunțat că își va reduce efectivele cu 500 de persoane, compania fiind nevoită să aplice un program de reducere a costurilor la toate nivelurile. Compania a vândut anul trecut 2.500 de mașini în Europa, iar cel mai bun an a fost 2007, cu aproape 4.000 de mașini.

ESRI

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by