IT
TikTok promite o serie de schimbări pentru ca provocările postate pe rețea să nu mai ducă la răniri sau la moarte. Rețeaua are și moderatori pentru postările în limba română TikTok are peste un miliard de useri în lume și are un public mult mai tânăr decât Facebook. Rețeaua a crescut enorm și a devenit celebră (și) pentru mulțimea de farse și provocări, unele simpatice, altele atât de periculoase încât au dus la moartea unor tineri. În articol puteți citi despre cele mai periculoase provocări de pe TikTok și despre ce va face rețeaua pentru a mai reduce posibilitatea ca adolescenții să fie victime ale unor provocări foarte riscante. În articol puteți citi și ce a spus pentru HotNews.ro despre subiectul provocărilor periculoase Alexandra Evans, Head of Safety Public Policy la TikTok Europe.
Eliminarea scutirii de impozit pentru IT-ști: Ce șoc și dezechilibre ar crea în piață - reacția ANIS față de planurile de guvernare PNL-PSD Scutirea de impozit pe venit a stat la temelia creșterii sectorului IT în ultimii 20 de ani în România, iar eliminarea facilităților fiscale are potențialul de a intensifica dezechilibrul din piața IT, unde fenomenul evitării taxelor prin intermediul micro întreprinderilor este scăpat de sub control de către stat, a atenționat marți Asociaţia Patronală a Industriei de Software și Servicii (ANIS), pe fondul dezbaterilor PNL-PSD privind ajustarea cadrului fiscal. Vezi în articol câți angajați au beneficiat de această facilitate în 2020.
Black Friday 2021 - Fashion Days spune că a vândut cu 66% mai multe produse decât anul trecut Fashion Days a încheiat Black Friday 2021 cu o creștere de aproximativ 50% a valorii comenzilor, comparativ cu anul precedent. Pe parcursul celor trei zile de eveniment au fost plasate peste 250.000 de comenzi, în valoare totală de peste 90 de milioane de lei (fără TVA inclus). Numărul de produse vândute a crescut cu 66% față de anul trecut și numărul de clienți a fost de peste 200.000.
Black Friday 2021 - Cât au cheltuit românii prin Revolut și ce magazine au avut cele mai mari vânzări în funcție de grupa de vârstă În 2021, a crescut suma medie cheltuită de fiecare utilizator în week-end-ul de Black Friday, comparativ cu acum un an sau față de acum doi ani (de la 69,7 euro în 2020 la 72,3 euro de BF 2021, în timp ce în 2019 a fost de 56 euro /utilizator), arată datele Revolut. Achizițiile online au crescut, așa cum era previzibil, iar creșterile cele mai mari, sub raportul sumelor cheltuite de utilizatorii Revolut, au fost înregistrate de Emag.ro și Fashion Days, cu un progres de 22% și respectiv 12% în privința sumelor cheltuite de utilizatorii Revolut anul acesta de BF, comparativ cu același eveniment comercial al anului trecut, conform cifrelor Revolut.
Black Friday 2021 - elefant.ro a vândut în trei zile cât în 18 zile obișnuite elefant.ro spune că vânzările în cele trei zile de Black Friday au reprezentat aproximativ 5% din vânzările anuale ale elefant.ro. Cel mai vândut produs, în întreaga campanie, a fost parfumul Calvin Klein – Contradiction. Ora cu cel mai mare trafic pe site – peste 60.000 de utilizatori – a fost intervalul 07:00 - 08:00 de vineri, 12 noiembrie. Compania a ținut Black Friday între 12 și 14 noiembrie.
De ce Facebook nu vrea să le dea utilizatorilor controlul pentru a-și ”modela” cum vor News Feed-ul ​Milioane de useri s-au plâns că pe News Feed-ul de pe Facebook le apar tot mai multe reclame și tot mai multe lucruri care nu sunt interesante. Documente obținute de Washington Post arată că Facebook a făcut de-a lungul ultimilor ani o serie de experimente în care a dezactivat o parte dintre algoritmi și a aplicat criteriul cronologic pe News Feed, iar concluzia a fost că userii stau mai puțin în rețea, postează mai rar și intră mai rar.
​Upgrade important la Bitcoin, după creșterile de preț Bitcoin, cea mai valoroasă criptomonedă de pe piață, și-a făcut duminică un upgrade important, denumit Taproot, primul după patru ani, după cum anunță CNBC. Această actualizare, activată la prima oră, a fost posibilă într-un moment de consens în comunitatea bitcoin și este așteptat să aducă o multitudine de avantaje dezvoltatorilor independenți.
Black Friday 2021 - eMAG a început la 7.25 și a vândut de 400 milioane lei în cinci ore. Plata cu cardul a atins un nivel record/Cele mai importante evenimente ale zilei Este a doua oară când Vinerea Neagră se ține în pandemie dar este prima oară când înainte ANPC-ul afăcut controale și a dat multe amenzi. A crescut și mai mult ponderea celor care plătesc cu cardul și a fost mai mic numărul celor care au mers în magazinele fizice, mai ales că este nevoie și de certificat de vaccinare. La fel ca în trecut multă lume va fi dezamăgită și doar cei mai rapizi vor prinde ofertele cu adevărat grozave. Ca întotdeaua vor cumpăra și dintre cei care urăsc conceptul de Black Friday.
Ce este Shadow IT și de ce stilul de muncă hibrid face ca amenințările cibernetice să fie tot mai mari ​O cercetare arată că un număr tot mai mare de utilizatori cumpără și conectează dispozitive neautorizate, care nu sunt monitorizate de specialiștii IT. De asemenea, evidențiază faptul că nivelul amenințărilor este tot mai mare, în condițiile în care atacatorii cibernetici reușesc tot mai des să ocolească sistemele de protecție și să-i păcălească pe utilizatori cu campanii de phishing. Toți acești factori solicită o asistență IT mai complexă și mai costisitoare ca niciodată și care necesită mai mult timp alocat.
Singles Day - De ce uriașa zi chineză a cumpărăturilor online este mult mai moderată în 2021 De mai bine de un deceniu, 11 noiembrie, 11.11, este o zi a ”freneziei” cumpărăturilor online în China, iar evenimentul creat de Aliaba în 2009 a crescut de la an la an, ajungând să genereze pentru companie vânzări de 40 miliarde dolari în 2018 și de 75 miliarde dolari în 2020. Anul acesta Singles Day este sub semnul moderației, cel puțin la nivelul marketingului și al comunicării: fastul este dat la o parte la ordinul partidului comunist care a luat în colimator ca niciodată companiile de tehnologie.
Black Friday 2021 - eMAG, EvoMAG, Flanco, Altex...Ce reduceri promit principalele magazine eMAG va ține Black Friday pe 12 noiembrie și promite reduceri medii de 35%, în timp ce alte companii mari au început campaniile în octombrie și le vor continua până spre final de noiembrie. În articol puteți citi ce reduceri promit câteva dintre companiile mari și ce așteptări au de la Black Friday. La fel ca în anii trecuți produsele cele mai interesante se vor termina în câteva minute și doar cei rapizi și norocoși le vor prinde.
[P] MacBook: Cum să prelungești durata de viață a bateriei laptopului tău Urmați aceste sfaturi pentru ca laptopul să poată menține starea de sănătate a bateriei 100% pentru o perioadă lungă de timp. Fără îndoială, unul dintre avantajele unui laptop este posibilitatea de a-l folosi fără fir și de a utiliza bateria doar la minimum. Totuși, acesta se poate uza în timp, așa că va dura din ce în ce mai puțin și va trebui să apelezi în prealabil la un încărcător, pierzând astfel beneficiul eliminării cablurilor. Din acest motiv, iată câteva sfaturi pentru a avea grijă de bateria MacBook-ului tău, fie că este un MacBook Pro sau un MacBook Air.
Google a pierdut recursul și va trebui să plătească o amendă de 2,4 miliarde euro în UE, pentru practici anticoncurențiale UPDATE Comisia Europeană a impus în iunie 2017 gigantului american Google o amendă de 2,42 miliarde euro pentru faptul că a abuzat de poziția sa dominantă în căutările online pentru a favoriza comparatorul său de prețuri "Google Shopping". Google a făcut recurs, dar un anunț al Curții Europene de Justiție a respins recursul și confirmă amenda.
PC Garage va organiza Black Friday pe 12 noiembrie. Ce reduceri promite compania PC Garage, unul dintre cele mai mari magazine online de produse IT și electronice din România, anunță startul campaniei Black Friday de Gaming pe data de 12 noiembrie. În cadrul campaniei magazinul promite reduceri la 15.000 de componente și la 5.000 de laptop-uri de gaming, unele la prețuri de peste 7.000 de lei.
elefant.ro va ține Black Friday între 12 și 14 noiembrie elefant.ro anunță că în acest an campania de Black Friday se va ține între 12 și 14, iar pe 11 noiembrie va ține Singles’ Day. Compania promite reduceri totale de 4 milioane lei în cele patru zile de campanie. Compania spune că site-ul este pregătit să reziste la 50.000 de vizite simultan și că așetptările sunt ca 100.000 de oameni să cumpere în cele 4 zile.
Black Friday românesc - Un deceniu de istorie: cât de mult a crescut fenomenul și ce s-a schimbat Black Friday a început timid în România în 2011 și a crescut puternic de la an la an. În zece ani a crescut semnificativ numărul celor care au cumpărat ceva de Black Friday și a crescut de peste patru ori ponderea celor care plătesc cu cardul. În articol puteți citi despre momente cheie din istoria Black Friday-ului românesc: despre vremurile când site-urile nu funcționau, despre stocuri care s-au epuizat în mai puțin de 40 de secunde, despre un automobil împachetat în cutie, dar și despre oameni nemulțumiți de faptul că prețurile au crescut înainte de a fi scăzute de BF.
Șeful Spotify investește 100 milioane dolari într-un start-up din domeniul apărării Miliardarul suedez Daniel Ek, fondator și CEO al aplicației Spotify, investește 100 de milioane de euro în Helsing, o companie europeană de securitate ce folosește inteligența artificială și care, cu noua finanțare obținută ajunge la investiții de 102,5 milioane de euro.
​Prețul Bitcoin a crescut iarăși, nou maxim istoric Prețul Bitcoin a crescut iarăși puternic, ajungând, marți, la un nou maxim istoric al celei mai valoroase criptomonede. Și Ethereum a avut o evoluție similară.
Black Friday 2021 - Planurile românilor: câți vor să cumpere ceva și ce vor să cumpere Nouă din zece români știu ce este evenimentul Black Friday, iar mai mult de jumătate dintre ei intenționează să achiziționeze cel puțin un produs în ziua cu cele mai multe reduceri din an, potrivit unui studiu Kantar România, realizat în ultima lună. Aproximativ 65% dintre potențialii cumpărători intenționează să cumpere din online și în topul categoriilor de interes pentru Black Friday 2021 se află electrocasnicele mici, hainele și televizoarele.
Black Friday 2021 - Mihai Pătrașcu, EvoMAG: Costurile de shipping au crescut de 5 ori față de anul trecut/Compania estimează vânzări cu 15% mai mari față de BF 2020 evoMAG a început pregătirile pentru Black Friday acum 9-10 luni și primele produse au ajuns în vară, anul 2021 fiind unul complicat din cauză că au crescut de peste cinci ori costurile de transport ale produselor de la distribuitori și articolele fac până în țară și cu una - două luni mai mult decât în alți ani, a spus pentru HotNews.ro șeful companiei, Mihai Pătrașcu. EvoMAG estimează că Black Friday va genera vânzări mai mari cu 15% față de anul trecut.

ESRI

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by