MEDIA & PUBLICITATE
Ugur Yesil - Kanal D
Foto: Kanal D

Primul angajat al Kanal D România preia conducerea companiei

de C.I. HotNews.ro
Primul angajat al Kanal D în România, Ugur Yesil, actualmente general manager al postului de televiziune, preia poziția de CEO și executive board member al Kanal D, în locul celui care a condus compania în ultimii 10 ani, Haluk Kurcer, potrivit unui anunț al stației.
Logo CME
Foto: Hotnews

CME: Veniturile și profitul Pro TV au crescut ușor în al treilea trimestru - cel mai lent avans la nivel de grup

de C.I. HotNews.ro
Veniturile nete ale Pro TV, cea mai mare companie media din România, au atins în cel de-al treilea trimestru al anului în curs 41,1 milioane de dolari, cu 1,6% mai mult decât în același interval al anului trecut. În iulie-septembrie, profitul operational inainte de depreciere si amortizare (OIBDA) a crescut cu 2,3%, până la 15,6 milioane de dolari, potrivit rezultatelor financiare anunțate joi de compania-mama, Central European Media Enterprises (CME). Operațiunile din România raportează cea mai lentă creștere, comparativ cu celelalte țări unde este prezentă compania.
facebook cleaners
Foto: YouTube

VIDEO: Moderatorii de pe Facebook: "Am vazut sute de decapitari"

de Cristina Filip HotNews.ro
Platformele de social media plătesc armate de moderatori care elimină conținutul inadecvat pentru ca utilizatorii să nu fie expuși la violență și alte materiale care să-i afecteze. Problema este că ei muncesc câte 8-10 ore în fiecare zi și văd tot felul de materiale îngrozitoare abuzuri asupra copiilor, video-uri înfricoșătoare, decapitări, tot felul de video-uri cu scene violente pe care nici nu ni le putem imagina, potrivit CNN.
Sigla Prima TV
Foto: Facebook - PrimaTVRomania

Paginademedia.ro: 4,8 milioane de euro - suma oferită pentru Prima TV. Creditorii postului, de acord cu vânzarea

de V.M. HotNews.ro
Vânzarea Prima TV către compania care deține posturile Look TV se apropie de final, scrie Paginademedia.ro, informând că, la Adunarea Generală de marți, creditorii postului de televiziune au fost de acord cu vânzarea stației. Publicația citată anunță și care este oferta pe care Cristi Burci o are pentru Prima TV: 22,4 milioane de lei (4,8 milioane euro).
Cozmin Gusa
Foto: Agerpres

Mai mulți oameni din Realitatea TV au depus actele pentru Partidul Realitatea. Gușă spune că postul nu va fi televiziune de partid

de C. Ionescu HotNews.ro
Directorul postului de știri Realitatea TV, Edward Pastia, împreună cu Octavian Hoandră și alte persoane au depus actele pentru înscrierea Partidului Realitatea, anunțat recent de Cozmin Gușă, conform informațiilor disponibile pe portalul instanțelor de judecată. Printre petenții înscriși nu apar nici Cozmin Gușă, nici Rareș Bogdan. Contactat de HotNews.ro, Gușă a spus că e un partid pe care și-l asumă, dar "e al oamenilor din Realitatea, e normal ca ei să îl înființeze, să meargă acolo".
Dragos Stanca
Foto: Think Digital

Dragoș Stanca de la ICEEfest/BRAT va avea propria emisiune la Radio Guerrilla

de C.I. HotNews.ro
Fondatorul companiei de digital ThinkDigital și al festivalului internațional ICEEfest, Dragoș Stanca, care e și președintele BRAT, va avea propria emisiune la Radio Guerrilla, începând de luni, scrie Paginademedia.ro.
Revista Glamour - coperta partiala
Foto: Conde Nast

​Licența ediției românești a revistei Glamour, preluată de o companie de digital

de C.I. HotNews.ro
Ediția românească a revistei Glamour va fi editată, de anul viitor, de către un nou publisher, compania Newsroom AI fondată de Mihai Fanache, potrivit unui anunț al deținătorului acestui titlu, Conde Nast International. Transferul vine după ce Ringier România, care a editat publicația până acum, a decis să renunțe la aceasta publicație.
Doina Gradea in comisia de cultura
Foto: Hotnews

Cum explică TVR contestarea unui raport critic al Comisiei de Etică la adresa președintelui Doina Gradea: s-ar fi "nesocotit cadrul legal" și "depășit limitele de competență"

de C. Ionescu HotNews.ro
Miercuri, 10 Oct 2018 Economie | Media & Publicitate
​Managementul TVR își explică decizia de a contesta un raport critic la adresa sa, realizat de Comisia de Etică, prin faptul că această comisie ar fi "nesocotit cadrul legal și regulamentar de funcționare" și și-ar fi "depășit limitele de competență". Raportul respectiv, despre care HotNews.ro a scris duminică, folosește termeni duri la adresa președintelui-director general Doina Gradea și a fost realizat după scandalul public declanșat de înregistrările lui Dragoș Pătraru. Din cunoștințele HotNews.ro, acțiunea conducerii Televiziunii publice în privința Comisiei de Etică nu are precedent.
  • Vezi în text ce spune TVR și despre noul om angajat ca ombudsman - un fost ofițer SRI
Secventa din clipul In the Now
Foto: Captura Facebook

Clipul viral cu o "feministă" care toarnă apă în poala bărbaților care stau cu picioarele depărtate e spot de propagandă al Kremlinului - EUvsDinsinfo.eu

de Red. Stiri HotNews.ro
Un clip care s-a răspândit viral pe Facebook, în ultimele săptămâni, ce prezintă cazul unei tinere "feministe" care toarnă apă cu înălbitor în poala bărbaților care stau cu picioarele desfăcute, pe scaun, în metrou, este un material regizat, realizat de propaganda Kremlinului, potrivit site-ului specializat în identificarea mesajelor propagandei ruse EUvsDisinfo.eu.
Sputnik despre referendum
Foto: Captura Sputnik.md

Site-ul propagandei ruse Sputnik, despre eșecul referendumului: ""Războiul hibrid" a fost pierdut de România"

de RH HotNews.ro
Eșecul referendumului privind definirea familiei în Constituție "este un caz care denotă starea gravă din România", rezultat al unor "campanii susținute, bine gândite", susținte principalul site al propagandei ruse, Sputnik. Într-un articol publicat înainte de închiderea urnelor, când era limpede că nu mai poate fi atins pragul de validare, Sputnik susținea că "starea de colonie a României este confirmată chiar de către români, prin atitudinea lor".
Doina Gradea
Foto: Hotnews

Surse: Șefii TVR vor anularea în instanță a unui raport intern extrem de dur la adresa președintelui Doina Gradea / Un fost ofițer SRI, plantat în coasta Comisiei de Etică

de Costin Ionescu HotNews.ro
Duminică, 7 Oct 2018 Economie | Media & Publicitate
Conducerea Televiziunii publice ia măsuri împotriva forului intern care verifică felul cum sunt respectate normele etice în TVR, Comisia de Etică și Arbitraj. Potrivit informațiilor HotNews.ro, măsurile includ o acțiune judiciară și numirea unui fost ofițer SRI în poziția de "ombudsman" - în fapt, un fel de secretară - fără să fie respectate regulile din ultimii ani. Aceste inițiative ale conducerii apar în conextul în care Comisia de Etică a emis un raport foarte critic la adresa președintelui-director general Doina Gradea și altor șefi din televiziune.
Referendumul, ziua a doua la RTV
Foto: Captura RomaniaTV

UPDATE Cum se poziționează posturile de știri la referendum - ziua a 2-a. La Antena 3, oamenii se întreabă de ce mai e președinte Iohannis, dacă nu vorbește nici măcar la ieșirea din Biserică / La România TV știrea referendumului este "remanierea guvernului”

de C.I. HotNews.ro
Duminică, 7 Oct 2018 Economie | Media & Publicitate
A doua zi a referendumului a început lent la principalele televiziuni de știri, mai puțin la România TV, care s-a trezit devreme și a ajuns departe în viitor.
UPDATE 21.10 Antena 3, primele mesaje după ora 19.00: Scandal în PNL, puci la PNL: Catalin Predoiu, atac la Ludovic Orban / La România TV, burtiera spune că "Majoritatea românilor au votat da; degeaba!", în timp ce Ion Cristoiu lămurește că tema referendumului "s-a terminat"
UPDATE 14.35 După datele de prezență pentru duminică la prânz, pe burtiera România TV "urmează dărâmarea guvernului după vot"
...
Cozmin Gusa
Foto: Agerpres

Cozmin Gușă anunță intenția creării Partidului Realitatea

de R.M. HotNews.ro
Sâmbătă, 6 Oct 2018 Economie | Media & Publicitate
​Cozmin Gușă anunță intenția creării unui nou partid politic, Partidul Realitatea, acuzând PSD că a luat decizia „închiderii Realitatea TV, fie prin falimentare, fie prin preluare de către stat”, într-un articol postat pe site-ul televiziunii de știri.
Referendumul, la Antena 3
Foto: captura Antena 3

Cum se poziționează televiziunile de știri în zilele Referendumului. Îndemnuri la vot pe România TV și Antena 3 

de C.I. HotNews.ro
Sâmbătă, 6 Oct 2018 Economie | Media & Publicitate
Îndemnurile la vot în cadrul referendumului privind redefinirea familiei s-au făcut auzite încă de sâmbătă dimineață la posturile Antena 3 și România TV, întotdeauna folosindu-se sintagma "pentru familie", potrivit secvențelor de emisiuni urmărite de HotNews.ro. Îndemnul la vot este semnificativ, în condițiile în care miza referendumului este să fie atins pragul de participare, pentru validarea acestuia.
Felix Tataru
Foto: GMP

Felix Tătaru își încheie mandatul la conducerea organizației internaționale IAA

de C.I. HotNews.ro
Fondatorul agenției GMP, Felix Tătaru, își încheie mandatul de președinte al organizației internaționale IAA, ce reprezintă interesele industriei de marketing și comunicare. El va rămâne în conducerea IAA în calitate de Immediate Past President, conform cutumei organizaționale.
Sigla CNA
Foto: Agerpres

ActiveWatch acuză CNA de o modificare „grav părtinitoare”, după ce au fost permise campanii de încurajare a participării la vot chiar în perioada referendumului

de R.M. HotNews.ro
ActiveWatch acuză Consiliul Național al Audiovizualului (CNA) că, la presiunea „unei delegații de reprezentanți ai unor biserici și ai unor instituții media (...) aparținând cultelor”, a modificat, cu doar trei zile înainte de referendum, regulile de desfășurare a campaniei, eliminând interdicția de a transmite „îndemnuri de a vota sau de a nu vota” în perioada votului.
Mesajul Roexit pe site-ul Sputnik
Foto: Captura Sputnik.md

"Roexit" și referendumul pentru familie. Cum au răspândit site-uri ale propagandei ruse mesajele anti-UE și „tradiționaliste”

de Costin Ionescu HotNews.ro
Propaganda rusă promovează, prin cel puțin două dintre site-urile avute la îndemână, mesajele pro-"Roexit" și pentru "independența" României față de UE și spațiul euro-atlantic, mesaje transmise luni seară de personaje precum Marian Munteanu și Daniel Dragomir.  Citește cum funcționează această propagandă într-o perioadă marcată de discuțiile din Parlamentul European referitoare la România, de legile justiției și, mai presus de toate, de referendumul din 6-7 octombrie.
TVA
Foto: Pixabay

UE: Acord al celor 28 pentru TVA redus sau chiar zero pentru publicațiile online

de R.M. HotNews.ro
Cele 28 de țări membre ale UE au ajuns marți la un acord pentru a autoriza statele membre să aplice rate de TVA reduse, foarte reduse sau chiar zero pentru publicațiile online, scrie AFP.
Spot PSD referendum
Foto: Paginademedia.ro

PSD plătește difuzarea unor spoturi "Spune DA la Referendum"

de R.M. HotNews.ro
"Vrem Familie! Vrem copii! Vrem viitor!". "DA la Referendum înseamnă DA pentru căsătoria dintre un bărbat și o femeie", sunt mesajele unor spoturi care rulează pe câteva posturi de știri, scrie Paginademedia.ro care afirmă, citând surse din piața media, că publicarea acestor spoturi este plătită de PSD.

Grup de ONG-uri, publicații și jurnaliști protestează: Liviu Dragnea - "act de intimidare fără precedent" la adresa presei

de C.I. HotNews.ro
Un grup de ONG-uri și jurnaliști din presa centrală și locală au protestat, luni, față de declarațiile făcute duminică seară de Liviu Dragnea, care a cerut guvernului să ia măsuri pentru a verifica finanțarea unor publicații. "Considerăm aceste afirmații drept o amenințare, un act de intimidare fără precedent" ce "amenință o valoare democratică fundamentală: independența presei", se arată în protestul respectiv.

ESRI

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version