MEDIA & PUBLICITATE
E oficial: Gazeta Sporturilor trece de la Intact la Ringier. Surse: Tranzacția este de 2 milioane de euro E oficial: trusturile media Intact și Ringier au ajuns la un acord prin care publicația Gazeta Sporturilor va fi preluata de grupul elvețian de presă, în joint venture cu grupul bulgar sportal.bg. Potrivit informațiilor HotNews.ro, valoarea tranzacției, neanunțată oficial, se ridică la 2 milioane de euro.UPDATE Cătălin Tolontan scrie pe blogul său că Ringier "și-a luat o belea pe cap" cumpărând titlul și redacția GSP
Posturile Intact au iesit din must-carry. Cablistii trebuie să plătească pentru a le redifuza CNA a luat act de cererea Antena Group si Antena 3 S.A. referitoare la ieșirea acestor posturi din lista must carry, a televiziunilor libere la retransmisie. Lista must carry, actualizată pe site-ul CNA, menționează că cele două companii au notificat forul audiovizual în legătură cu deciziile lor de a scoate Antenele din rândul posturilor pe care cabliștii sunt obligați să retransmită, începând cu data de 1 iulie 2018.
Șapte membri din CA al TV se delimitează de Doina Gradea și cer ședință extraordinară pentru cazul emisiunii ”Starea nației” Șapte membri ai Consiliului de Administrație al TVR se delimitează de directorul general, Doina Gradea, în mai multe scandaluri, inclusiv cel legat de Dragoș Pătraru, arată o scrisoare deschisă transmisă HotNews.ro de către Dan Lazea, membru în CA al televiziunii publice.
Facebook face noi modificări pentru pentru reclame şi Pagini Facebook a anunţat că face câteva modificări importanţe pentru a aduce mai multă transparenţă reclamelor şi Paginilor de Facebook. A da oamenilor mai multe informaţii despre organizaţii şi reclamele pe care acestea le afişează înseamnă o responsabilitate mai mare pentru agenţiile de publicitate şi ajută compania să prevină abuzurile pe Facebook - spun reprezentanţii reţelei de socializare.
Dreptul publicului la informații prevalează asupra dreptului la uitare al persoanelor condamnate - CEDO Dreptul publicului de a accesa informații arhivate pe internet prevalează asupra dreptului la uitare al persoanelor condamnate, afirmă Curtea Europeană pentru Drepturile Omului, într-o decizie pronunțată joi și citată de AFP.
Dragoș Pătraru, după ce „Starea Nației” a fost scoasă din grila TVR: „Asta fac slugile cărora li se dau funcții, execută ordinele venite de la partid” Dragoș Pătraru a reacționat miercuri seara, după ce Televiziunea Română a anunțat oficial scoaterea din grilă a emisiunii „Starea Nației”, afirmând că „noua conducere a televiziunii publice a primit, la instalare, misiunea clară de a scoate această producție de pe post, cu orice preț”.
Paginademedia: Derapaj la Antena 3. O știre veche de șase luni prezentată de Esca, dată ca "o încercare disperată de a scoate oameni în stradă" / Reacția Pro TV: Acuzații false și scoase din context. Vom lua măsurile necesare ca aceste afirmații să fie sancționate "Campanie de minciuni fără precedent". "Pro TV manipulează" - au fost burtierele care au rulat duminică aseară, pe Antena 3, în timpul unei emisiuni cu Mihai Gâdea și Mircea Badea, relatează Paginademedia.ro. "O încercare disperată de a scoate oameni în stradă într-un număr important", a spus Gâdea despre Pro TV. Însă un amănunt esențial a fost omis: filmul prezentat de Antena 3 era vechi de șase luni, timp în care discuțiile pe Codul penal au adus și alte modificări, care nu se mai potrivesc acum cu știrea din decembrie.
Mii de semnături pentru o petiție online împotriva publicității pe Antena 3 și România TV: "finanțează propaganda, minciuna, discursul urii" O petiție online lansată sâmbătă, prin care clienții și agențiile de publicitate sunt îndemnați să nu mai dea reclamă pe posturile România TV și Antena 3 "pentru că din acești bani sunt finanțate propaganda, dezinformarea și discursul urii", a strâns circa 2.000 de semnături în câteva ore. Printre cei care au semnat se numără, potrivit inițiatoarei, numeroase personalități publice - reprezentanți ai unor ONG-uri, artiști, jurnaliști, chiar și publicitari.Vezi în text ce rezultate au avut România TV și Antena 3 în 2017, an când mulți publicitari și-au retras reclamele de pe cele două posturi
UPDATE Dan Diaconescu rămâne cu interdicția de a apărea la televizor sau în presă. Fostul patron OTV ceruse instanței să îi ridice interdicția de a avea activități de presă Magistrații Curții de Apel București au decis, joi, să mențină interdicția dispusă lui Dan Diaconescu și îi interzic în continuare să se exprime în presă sau în televiziune, decizia fiind definitivă, informează Mediafax. Fostul patron OTV ceruse instanței să îi ridice interdicția de a avea activități de presă, dispusă de către judecători când a fost condamnat, precizând că el a fost solicitat la multe televiziuni, însă a refuzat și să răspundă la telefon, pentru a nu se crede că încalcă legea.
Cum se vede piața media, dacă excludem publicul fără acces la net: Reticență mare a consumatorilor de știri. România TV și Antena 3 - pe ultimele locuri în clasamentul încrederii publicului, Digi 24 și TVR - în topul audiențelor, iar știrile false - subiecte populare de discuție pentru publicul larg. Așa ar arăta imaginea pieței media din România, dacă am reduce-o doar la publicul cu acces la Internet, după cum reiese din sondajul Digital News Report 2018, realizat de Reuters Institute.
Antenele renunță la must carry. RCS&RDS anunță stingerea tuturor litigiilor cu Atena Group Antena Group a anunțat, luni, că a luat decizia să iasă din must carry - lista televiziunilor pe care operatorii de cablu sunt obligați să le retransmită - dar nu precizează când va intra în vigoare această decizie. Anunțul vine la scurt timp după ce RCS&RDS a declarat, într-un raport depus la BVB, că a încheiat un contract pentru distribuirea Antenelor, din momentul în care Antena Group va renunța la must carry. Raportul mai arată că părțile au încheiat un contract prin care se sting toate litigiile între ele.
Raport media al Institutului Reuters: Polarizarea accentuată a redacțiilor a dus la menținerea scepticismului, la frustrări și la o încredere redusă în media a românilor ”Climatul politic agitat a generat niveluri ridicate de dezbateri online și interes public susținut”, se spune la capitolul România în raportul ”Digital News 2018”, realizat de Institutul Reuters.
Cum s-a văzut lumea de la cel mai mare eveniment regional de tehnologii și internet, #iCEEfest: Trump și Kim, Ponta și poezia, presa vs. fake news. Plus Trump Cine să fie, oare, personalitatea menționată cel mai des de participanți, la cea mai mare conferință regională dedicată internetului și tehnologiei, desfășurată joi și vineri la București? Cum cine, Donald Trump. Președintele american a devenit, în deschiderea ICEEfest 2018, esența marilor preocupări ale vorbitorilor de pe cel puțin două scene ale evenimentului - scena principală, cu de toate, și cea dedicată politicii, cu Facebook, Clinton, Ponta și puțină Costa Rica. Pentru participanții care au încercat să evadeze din prezentul greu în puțină tehnologie și jucării digitale, îngrijorările lumii s-au perpetuat pe scena festivalului și a doua zi. Și sunt multe aceste îngrijorări "la zi", care se simt inclusiv în România: știri false, manipulare, tendințe dictatoriale ale autorităților, jurnalism sărăcit, atacuri la viață privată, GDPR, fraude cu reclame.
Șeful New York Times califică planurile Facebook de luptă contra știrilor false ca fiind naive și dăunătoare: Este o tentativă sinistră a Facebook de a deveni ”redactor-șef al internet-ului” Planurile Facebook de a lăsa userii să ierarhizeze sursele de știri în funcție de gradul de încredere este o tentativă sinistră a companiei de a deveni un fel de redactor-șef al internetului, este de părere Mark Thompson, CEO al The New York Times și fost șef al BBC. El a avertizat că propunerile companiei ar putea afecta democrația și spune că Facebook tot nu înțelege cum să rezolve probleme știrilor false pentru care nici algoritmii nu reprezintă o soluție, scrie The Times.
[P] Bursele JTI pentru Jurnaliști ediția 2018-2019 Bursele JTI pentru Jurnaliști anunță ediția 2018-2019, realizată cu sprijinul Asociației “Clubul Presei Economice”, al agenției Ad Media Consult și al foștilor bursieri. Jurnaliștii care doresc să-și dezvolte cariera dincolo de agenda limitată a subiectelor locale au șansa de a-și consolida experiența profesională la nivel european. Ei se vor alătura astfel celor peste 250 de colegi de breaslă care au beneficiat de-a lungul ultimilor 18 ani de Bursele JTI pentru Jurnaliști.
Justiţia din SUA permite trustului AT&T să achiziţioneze grupul media Time Warner O instanţă federală din Statele Unite a decis marţi seară că trustul AT&T Inc. poate definitiva procedura achiziţionării grupului media Time Warner Inc., informează cotidianul The Wall Street Journal.
Tipografia Ringier a oprit activitatea ​Tipografia Ringier s-a închis după zece ani de activitate, scrie Paginademedia.ro. Potrivit directorului Ringier, Mihnea Vasiliu, citat de sursa menționată, tipografia "a oprit activitatea".
Membru CNA, autosesizare în legătură cu afirmaţiile „mincinoase” şi ameninţările aduse de Dragnea într-o emisiune Antena 3 Dorina Rusu, membru al Consiliului Naţional al Audiovizualului, s-a sesizat în legătură cu afirmaţiile „mincinoase” şi ameninţările aduse de Liviu Dragnea procurorilor şi preşedintelui României, duminică, într-o emisiune a postului Antena 3, potrivit news.ro.
[P] Anunțul Telefonic - 28 de ani de istorie a Bucureștiului. Anii în care o casă costa cât o mașină În 1990 apărea pentru prima oară Anunțul Telefonic, în București. Au trecut 28 de ani de atunci, lucrurile s-au schimbat semnificativ și, pentru a marca momentul și pentru a rememora acele vremuri, Anunțul Telefonic retipărește ediția din 1993. Care erau prioritățile românilor atunci, cum se adaptau la noua realitate, ce servicii erau “la modă” și cât costa un televizor color? Anunțurile de mică publicitate zugrăvesc fidel realitatea socială a anului 1993. De exemplu, un apartament de 3 camere, confort sporit “și telefon”, în Petre Ispirescu era 7.500 $, în timp ce un Opel Rekord, din 1981, înscris, cu trapă era 17.000 $. Iar televizoarele color, de import, folosite, cu garanție 3 luni aveau “prețuri pentru oameni simpli”.
Piața de publicitate - cea mai mare creștere de după criza economică / Va depăși 455 milioane de euro în 2018 - Media Fact Book ​Piața românească de publicitate a înregistrat, în 2017, cea mai mare creștere de după perioada de criză economică, având un plus de 13% față de anul anterior, până la 412 milioane de euro, potrivit celui mai nou raport Media Fact Book, realizat de agenția Initiative. Aceasta estimează, pentru 2018, o creștere de 10% față de anul precedent, până la 455 milioane de euro.

ESRI

Top 5 articole cele mai ...




citeste mai multe stiri pe www.bursa.ro

Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version