MEDIA & PUBLICITATE
Site-ul Dexonline.ro - indisponibil pentru 24 de ore: participă la greva climatică globală Dexonline.ro, site cu trafic mare și care a luat și în trecut atitudine pe teme civice, a întrerupt, vineri, pentru 24 de ore accesul vizitatorilor la conținutul său. Motivul: site-ul ia parte la greva climatică globală, ce are drept scop să atragă atenția lumii asupra gravității problemelor produse de schimbările climatice.
​Europa FM: Alice Iacobescu - noul director de știri al postului de radio Europa FM anunță, vineri, că începând de astăzi Alice Iacobescu, până ieri realizatoare Digi 24, este noul director de știri al postului de radio. Anunțul vine după ce, joi seară, Iacobescu anunțase că emisiunea de ieri a fost ultima realizată la canalul TV.
Alice Iacobescu, ultima prezență la Digi 24: A venit ca o surpriză: ultimul meu jurnal nu va fi pentru că a fost Jurnalista Alice Iacobescu anunță pe Facebook ca în această seară a prezentat ultimul ei jurnal la Digi 24 și că a fost surprinsă de decizia conducerii deoarece se află în preaviz până pe 7 octombrie. ”A venit ca o surpriză, dar şi ca o încheiere firească: ultimul meu jurnal la Digi24 nu va fi pentru că a fost. Nu ştiam când am intrat astăzi în emisie şi mă bucur că nu am ştiut, pentru că o parte din energie şi concentrare ar fi fost neutralizată de emoţie şi ar fi fost păcat”, a scris Iacobescu. De ce pleacă Alice Iacobescu de la Digi24? "Divergență de viziune" în ceea ce privește politica editorială - Paginademedia.ro
UPDATE De ce pleacă Alice Iacobescu de la Digi24? "Divergență de viziune" în ceea ce privește politica editorială - Paginademedia.ro Realizatoarea TV Alice Iacobescu, cea care a decis recent să plece de la Digi24, o face pentru că "am ajuns intr-un punct în care mă doare divergența de viziune în ceea ce privește politica editorială", după cum a spus ea într-un interviu pentru Paginademedia.ro.UPDATE Întrebată în legătură cu viitorul loc de muncă, ea a spus și-a dat demisia făsă să știe unde va merge. Întrebată dacă va merge la Europa FM, ea a spus că postul de radio "e clar o opțiune".
Paginademedia.ro: Guvernul decide ca, în premieră, campania TV pentru prezidențiale să fie "pe bani" / CNA dă curs prevederilor ordonanței, deși aceasta e confuză O ordonanță a guvernului care decide că, în premieră, în campania pentru alegerile prezidențiale vor fi bani pentru televiziuni, a fost însușită de CNA în propria decizie pe această temă, deși documentul este plin de neclarități, potrivit Paginademedia.ro.
UPDATE O firmă asociată lui Plahotniuc anunță că renunță la licența unei televiziuni moldovenești. TVR promite demersuri să recupereze frecvența respectivă, pe care a pierdut-o în 2007 Compania Telestar Media din Republica Moldova a anunțat, marți, că renunță la licența de emisie ae postului Canal 2, din cauza "presiunilor" existente asupra televiziunilor pe care le deține. Canalele 2 și 3, operate de Telestar, au fost asociate trustului media controlat mulți ani de Vladimir Plahotniuc, în Republica Moldova. În comunicatul de azi, Telecom îndeamnă, totodată, instituțiile responsabile să returneze frecvența Canal 2 Televiziunii publice din România, deținătoarea anterioară a acestei frecvențe. TVR a preluat comunicatul și l-a distribuit integral către presa română, afirmând că va face demersuri pentru a recupera respectiva frecvență.UPDATE TVR spune că a cerut CNA-ului moldovenesc o frecvență de emisie încă de luni
UPDATE Domiciliul directorului Sputnik Moldova - percheziționat de procuratura anticorupție. El nu ar fi fost reținut de procurori, cum a relatat inițial presa Directorul Sputnik Moldova, Vladimir Novosadiuk, a intrat în atenția procurorilor anticorupție din Republica Moldova într-un dosar în care, luni, au fost reținute două deputate. Site-ul Newsmaker.md, preluat de Radio Chișinău și alte media din această țară, a susținut inițial că Novosadiuk ar fi fost reținut în dosarul ce vizează furtul miliardului. Procuratura Anticorupție a emis ulterior un comunicat, citat de Radio Chișinău, ce precizează că, marți, continuau perchezițiile la domiciliile și birourile mai multor persoane, dar că, în afară de cele două membre ale Parlamentului reținute ieri, alte persoane nu au fost reținute. Comunicatul precizează că perchezițiile au fost efectuate inclusiv la domiciliul directorului Sputnik.
Netflix a cumpărat drepturile de difuzare pentru serialul ''Seinfeld'', după ce a pierdut ''Friends'' Serviciul de streaming Netflix a anunţat luni că a cumpărat drepturile de difuzare a serialului american "Seinfeld" începând din 2021, relatează AFP şi DPA, preluate de Agerpres.
Jurnalista Alice Iacobescu a demisionat de la Digi24 După șapte ani la Digi24, Alice Iacobescu, unul dintre cei mai acizi jurnaliști ai postului, a demisionat de la televiziunea grupului RCS, scrie Paginademedia.ro.
Instituțiile publice de media, cu un public mai degrabă îmbătrânit și educat, riscă să devină irelevante - studiu Reuters Institute Serviciile de media publice au mari probleme în încercarea de a atinge audiențe tinere și mai puțin educate și riscă să intre în declin și, în cele din urmă, să devină irelevante, potrivit unui studiu Reuters Institute făcut public săptămâna aceasta. Studiul a fost realizat în țări din Europa unde astfel de instituții sunt încă foarte puternice și continuă să atragă segmente puternice de audiență.
Cazul Sorina. CNA amendează Antena 3, Romania TV, B1 TV, Realitatea TV și Kanal D cu câte 5.000 de lei Cinci posturi TV au fost sancționate de Consiliul Național al Audiovizualului (CNA), în ședința publică de joi, pentru modul în care au reflectat „cazul Sorina”, anunță Paginademedia.ro. Este vorba despre Antena 3, B1 TV, Realitatea TV, Romania TV și Kanal D, iar sancțiunile,au fost date pentru emisiuni de știri și dezbateri difuzate în lunile iunie și iulie 2019, referitoare la acest caz.
UPDATE Conducerea TVR - reclamată la Parchet pentru presupuse abuzuri în serviciu legate de cheltuieli, relația cu sindicatele, angajări "cu dedicație", contracte cu terți Filiala din Televiziunea publică a Mediasind, sindicat al ziariștilor, a anunțat joi că a depus la Parchetul de pe lângă Înalta Curte mai multe plângeri și denunțuri penale, "solicitând cercetarea eventualelor fapte de corupție atribuite conducerii" SRTv. Organizația reclamă presupuse abuzuri în serviciu legate de relația cu sindicaliștii, cheltuielile cu Cerbul de Aur 2018 și alte cazuri ajunse în atenția Parlamentului în ultimul an, contracte cu avocați externi, concursuri "cu dedicație".UPDATE TVR a reacționat cu o serie de precizări în care afirmă că acuzațiile Mediasind s-ar baza pe "informații neadevărate" care "nu sunt susținute de niciun document sau poziție oficială a vreunei autorități".
Redactiile de știri Antena 3 și Observator se vor separa. Grupul Intact anunță și un nou post de radio Redactiile de știri Antena 3 și Observator se vor separa, grupul Intact vorbind despre "o etapă nouă de dezvoltare", care va presupune echipe separate, resurse distincte, gestionate de două companii din cadrul Intact Media Group - Antena 3, respectiv Antena Group. Compania anunță și înființarea unui post de radio în FM, fără a da însă detalii.
CNA: Campania electorală pe posturile radio-TV va începe de 12 octombrie Pentru alegerile din noiembrie, campania electorală pe posturile de radio şi de televiziune începe pe data de 12 octombrie, potrivit unei decizii adoptate marţi de Consiliul Naţional al Audiovizualului, transmite Agerpres.
Un sindicat din TVR declanșează "greva prin exces de zel" împotriva abuzurilor conducerii / Cum ar putea fi perturbată activitatea Televiziunii publice Sindicaliștii din filiala TVR a organizației sindicale a jurnaliștilor Mediasind au anunțat, luni, o "grevă prin exces de zel" împotriva "abuzurilor conducerii" acestei instituții. Mediasind TVR spune că apelează la această formă de protest pentru că legea nu permite declanșarea grevei propriu-zise. Comunicatul precizează că această formă de grevă nu va afecta calitatea programelor. Șeful Mediasind nu exclude însă posibile acțiuni care să perturbe activitatea.
Jurnalista Sidonia Bogdan îl dă în judecată pe Andrei Caramitru de la USR, care a numit-o coprofagă" și "jeg uman" Jurnalista Sidonia Bogdan anunță că îl dă în judecată pe Andrei Caramitru de la USR, după ce acesta a numit-o "coprofagă", "jeg uman" și "sclav infiltrat". Ea spune că este prima dată, în cei 15 ani de presă liberă, în care se simte hărțuită și agresată.
Păcală se întoarce. TVR Internațional a inlocuit filmele cu Mircea Diaconu programate pentru weekend Televiziunea publică a decis să înlocuiască cele două filme cu Mircea Diaconu, programate pentru weekend, cu filmele "Păcală" și "Păcală se întoarce". Schimbarea are loc după ce presa a semnalat "coincidența" ca TVRi să programeze în zile consecutive filme cu un actor care tocmai își anunțase dorința de a candida la președinție.
Două filme cu Mircea Diaconu, programate în acest weekend la TVR Internațional TVR Internațional a anunțat, luni, că la sfârșitul acestei săptămâni va difuza două filme din anii '80 în care joacă Mircea Diaconu, actor care și-a anunțat dorința de a candida la președinție, după cum semnalează Newsweek, apreciind că e vorba despre o "coincidență". TVRi promovează filmele ca fiind realizate de același regizor, Virgil Calotescu.
Andrei Caramitru de la USR - insulte și atacuri nominale la adresa unor jurnaliști Andrei Caramitru, fost consilier al liderului USR Dan Barna, numit recent în comisia ce va elabora programul de guvernare al USR-Plus, a lansat, luni dimineață, pe pagina sa de Facebook atacuri nominale la adresa unor jurnaliști care au comentat critic în privința lui sau a USR. El a folosit, în cazul lor, insulte precum "coprofagi", "cretin", "jeg uman". După ce mai multe voci din media l-au sancționat pentru atitudinea sa, el a revenit cu un nou comentariu, sugerând că ar fi vorba despre o "rețea" și despre "hiene jerpelite cu ochi albastri".
CNA: Nicio amendă, doar somații în cazul reflectării la TV a cazului Caracal Șase televiziuni au scăpat doar cu somații din partea CNA pentru felul cum au reflectat cazul Caracal, deși au existat chiar și propuneri cu amendă maximă, de 200.000 de lei, potrivit Paginademedia.ro. Aceasta relatează cum la ședința de ieri au fost făcute 28 de propuneri de sancționare, cum vicepreședintele CNA a ținut un discurs halucinant despre "luxul" pe care și-l permiteau moșierii odinioară și cum au trecut sancțiunile cele mai blânde - somațiile propuse de președintele Consiliului.

ESRI

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version