MEDIA & PUBLICITATE
TVR 1 și 2 încep să transmită în HD din 3 noiembrie Primele două canale ale televiziunii publice vor emite, din 3 noiembrie, integral în format high definition, potrivit unui anunț al TVR. Măsura a fost precedată de o decizie a Consiliului de Administrație de a cere retragerea licenței pentru canalul TVR HD și care stabilea o perioadă de tranziție pentru trecerea TVR 1 și 2 la formatul HD.
Adrian Sârbu vinde Gândul, la pachet cu alte titluri (profit.ro) Radu Ioan Budeanu, fondatorul Ciao! și al Cancan, cumpără mărcile Gândul, Descoperă, CSID, Apropo TV și Go4IT, de la Adrian Sârbu, proprietarul Mediafax Group, preluând inclusiv echipamentele și angajații, anunță Profit.ro.
Vânzarea companiei-mamă a Pro TV, CME, către grupul ceh PPF e pe cale să se încheie - publicații cehe și bulgare / Detalii despre rezultatele afacerii din România, sub impactul OUG 114 Grupul de investiții PPF, deținut de cel mai bogat om de afaceri ceh, Petr Kellner, este pe cale să încheie negocierile pentru cumpărarea pachetului majoritar în Central European Media Enterprises - CME, compania-mamă a Pro TV - de la conglomeratul american AT&T, potrivit Reuters, care citează publicații din Cehia și Bulgaria.Plus: Ce spune CME despre rezultatele din România și cât a câștigat Pro TV din publicitate și tarife aplicate cabliștilor, în trimestrul al treilea
Ce afaceri a avut în trimestrul al treilea liderul pieței de media din România, Pro TV: venituri nete mai mici, profit în ușoară creștere Cea mai mare companie media privată din România, Pro TV, a înregistrat în trimestrul al treilea venituri nete în ușoară scădere față de aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce rezultatul OIBDA (profit operational înainte de depreciere și amortizare) a crescut, potrivit rezultatelor financiare anunțate joi de compania-mamă, Central European Media Enterprises (CME). Creșterea OIBDA a fost semnificativ mai mare la nivelul grupului, în timp ce veniturile nete ale acestuia au avut o ușoară creștere.
Libertatea: Fost redactor-șef Adevărul va fi numit șeful comunicării PLUS Dan Marinescu, redactor-șef al publicației Adevărul până în august, va fi noul purtător de cuvânt al partidului lui Dacian Cioloș, scrie, miercuri, Libertatea, care citează surse din cadrul PLUS.
UE va lua măsuri împotriva știrilor false și a interferențelor electorale străine Eurodeputații au avertizat că imixtiunea electorală străină amenință serios societățile democratice europene în beneficiul forțelor anti-UE, de extremă dreapta și populiste. Încercările de a influența procesul decizional în UE vor pune în pericol societățile democratice europene, a declarat Parlamentul European, potrivit Emerging Europe, citat de Rador.
INFOGRAFIC Studiu: cât se uită românii la TV și ce fel de conținut online consumă / Cât au crescut Neflix&Co / Ce posturi ar lua cu ei pe o insulă pustie Românii care apelează la servicii TV petrec în fața televizorului, în medie, 3,3 ore în timpul săptămânii și 3,7 ore în zilele de sfârșit de săptămână, potrivit unui studiu dat publicității vineri. Acesta arată că tinerii se uită la TV cu o oră mai puțin decât cei în vârstă. Iar dacă ar fi să plece pe o insulă pustie, cu acces la un singur canal TV, peste un sfert dintre respondenți aleg Pro TV.
"Marcă etică" pentru reclame, introdusă de anul viitor pentru a atesta "onestitatea și transparența" în publicitate Consiliul Român de Publicitate, organizație ce promovează autoreglementarea și etica în publicitate, a anunțat oficial, joi, o "marcă etică", proiect menit să "ofere o garanție a onestității și transparenței în comunicarea comercială.
Adina Anghelescu încetează "total" colaborarea cu Lumea Justiției Adina Anghelescu Stancu de la Lumea Justiției anunță, într-un comentariu publicat pe site-ul realizatorului Radu Tudor de la Antena 3, că a încetat orice formă de colaborare cu Luju.ro. Ea arată că pleacă și din acționariatul Jurindex Media, unde a deținut 50% din asocierea cu Răzvan Savaliuc.
Televiziunea publică a pierdut procesul prin care încerca să închidă gura propriei Comisii de Etică TVR a pierdut, la Curtea de Apel București, procesul prin care încerca să anuleze o decizie a propriei Comisii de Etică, decizie prin care conducerea instituției era criticată pentru modul cum a acționat în cazul Pătraru.
Pagina de media: Realitatea TV a pierdut în instanță contestațiile, după ce i-a fost declarat falimentul. La sfârșitul lunii, postului îi expiră și licența Ultimele decizii ale justiției în cazul Realitatea TV pun sub semnul întrebării viitorul postului de televiziune. Potrivit Paginademedia.ro, căile de atac folosite Realitatea Media după ce Curtea de Apel a decis că societatea trebuie să intre în faliment nu au avut succes și, mai mult decât atât, la finalul acestei luni, postului de știri îi expiră licența audiovizuală și riscă să fie închis pentru că dosarul de prelungire a licenței nu este complet.
BBC: Știrile false, pe agenda unui acord între agenția rusă Tass si cea nord-coreeană KCNA Agenția rusă de presă Tass și agenția nord-coreeană KCNA au semnat la Phenian, pe 8 octombrie, un acord de cooperare, potrivit BBC, care citează Tass. Sursa citată preia declarațiile directorului agenției nord-coreene, Kim Chan-gwang, potrivit căruia combaterea dezinformării este una dintre aspectele-cheie ale cooperării dintre cele două agenții.
webPR All About Visual Communication. Descoperă cele mai tari idei de comunicare vizuală pentru brandul tău! Sub umbrela “All about visual communication”, un concept unic în România, îţi punem la dispoziţie 3 expoziţii, 4 evenimente atrăgătoare şi 550 de branduri locale şi internaţionale – toate în acelaşi timp şi în acelaşi loc.
Jurnalistul german Paul Arne Wagner, dus la secție și amendat la protestele din 20 iunie 2018, a câștigat procesul cu Jandarmeria Jurnalistul german Paul Arne Wagner, care a fost dus la secție și amendat cu 500 de lei în urma protestelor din 20 iunie 2018, a anunțat, luni, pe pagina sa de Facebook că a câștigat definitiv procesul cu Jandarmeria, printr-o decizie a Tribunalului București. "Justiția mi-a dat dreptate în fața Jandarmeriei și în fața unui guvern autocrat și nerușinat. Mie și altor sute de oameni care în ultimii ani sunt victimele abuzurilor Jandarmeriei Române (...)", scrie el.
Paginademedia.ro: După seriale, și vloggerii vor să facă producții cu bani de la Guvern. 5Gang - The Movie primește ajutor de stat. Ce buget au A primit serialul Vlad, a primit Sacrificiul, a primit și Profu', acum e rândul vloggerilor. Proiectul dezvoltat de Matei Dima (BRomania), 5Gang The Movie, va primi bani de la Guvern, prin proiectul dedicat sprijinirii industriei cinematografice, dezvăluie paginademedia.ro.
Radio Europa Liberă a obținut de la Guvern aprobare prealabilă pentru operațiunea din România, după aproape un an Guvernul Dăncilă a dat undă verde, printr-o hotărâre adoptată miercuri, funcționării în România a Organizației non-profit Radio Free Europe/Radio Liberty INC, în baza careia trebuie să funcționeze Radio Europa Liberă. Decizia vine la aproape un an de când, potrivit procedurilor, guvernului i s-a cerut acest lucru de către partea americană.
​Cazul Caracal: Digi 24, România TV și Realitatea TV - amendate pentru că au difuzat înregistrările 112 cu vocea Alexandrei CNA a amendat posturile Digi 24, România TV și Realitatea TV cu câte 35.000 de lei pentru că au difuzat înregistrările de la 112 cu vocea Alexandrei, în relatările despre cazul Caracal, potrivit Paginademedia.ro. Celelalte posturi nu au fost sancționate deoarece au ales să dea doar vocea operatorului, nu și pe cea a adolescentei.
Franța: Google nu îi va plăti pe editorii de presă pentru extrasele din conținutul acestora Google nu îi va plăti pe editorii de presă europeni, în Franța, atunci când afișează extrase din articolele, fotografiile și clipurile lor, dar nici nu le va afișa printre rezultatele căutărilor, fără acordul respectivilor editori, a anunțat miercuri un reprezentant al grupului american, citat de AFP.
UPDATE Curtea de Conturi a constatat la TVR cinci abateri legate de Cerbul de Aur 2018 și contractele de drepturi de autor - raport prezentat de Gigel Știrbu. Șeful Comisiei de Cultură cere demisia Doinei Gradea / Șefa TVR: Deputatul face "afirmații false"
Curtea de Conturi a constatat mai multe abateri la TVR, în urma unui audit financiar asupra activității Televiziunii publice în 2018, abateri legate în principal de Festivalul Cerbul de Aur și de diverse contracte de drepturi de autor, după cum reiese în datele furnizate de Curte deputatului Gigel Știrbu, șeful Comisiei pentru Cultură, Arte și Mijloace de Informare în Masă. Acesta a transmis, miercuri, HotNews.ro răspunsurile Curții, el afirmând într-un comunicat că președintele TVR, Doina Gradea, a încălcat legea, fapt pentru care îi cere acesteia demisia.UPDATE Președintele-director general al TVR, Doina Gradea, răspunde, într-o poziție transmisă HotNews.ro, că deputatul Gigel Știrbu face "declarații politice care depășesc sfera argumentelor raționale și reale"
Grupul ceh PPF ar putea plăti două miliarde de dolari pentru operatorul de televiziune CME Grupul de investiţii PPF al miliardarului ceh Petr Kellner a rămas singurul licitator pentru achiziţionarea operatorului de televiziune Central European Media Enterprises (CME) de la AT&T, a anunţat marţi portalul ceh de ştiri hlidacipes.org, transmite Reuters, citat de Agerpres.

ESRI

Top 10 articole cele mai ...





Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by